quote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, die Bart he...die komt hier ook alleen maar om te rellen of om Fok! te promoten!
Wat? Hoe durft iequote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, die Bart he...die komt hier ook alleen maar om te rellen of om Fok! te promoten!
Nu ging het toch niet over fok?quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Ik heb bij Bart soms wel dat hij alleen op komt duiken als we het over Fok hebben
Vraag me dan af of hij stiekem gewoon alles meeleest en alleen dan post?
Asociaal. Ik ga er een TR over maken om de mods hier te waaschuwen. Dit kan echt niet.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, je gaat hier toch niet lopen PRren.
Nee nu nietquote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Nu ging het toch niet over fok?
Maar nee, ik lees niet alles mee. Zo nu en dan spiek ik eventjes.
Kloptquote:
ja, ik weet het, maar lopen gaat wel moeilijker dan een paar uur geleden nu...quote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Niet alleen maar stil zitten he, dan wordt het stijf en daardoor nog erger.
Misschien alleen wat blijven buigen? Lopen lijkt me ook niet heel handig.quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, ik weet het, maar lopen gaat wel moeilijker dan een paar uur geleden nu...
ik ga zo m'n bedje in en dan zie ik het morgen wel. Maar bedankt voor de tipsquote:Op zondag 28 april 2013 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien alleen wat blijven buigen? Lopen lijkt me ook niet heel handig.
Ik moet ook naar bed ...quote:Op zondag 28 april 2013 22:01 schreef iamredleader het volgende:
O verhip, het is al na 22:00, bedtijd
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Bart het volgende:
Oh Majo, op FOK! loopt echt té veel bizar en asociaal volk rond af en toe. Negeren, niets van aantrekken wat ze zeggen, bij jezelf denken 'wat ben jij sneu zeg' en naar een ander topic gaan. Laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken.
dat laatste in cul neem ik aan?quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Bart het volgende:
Oh Majo, op FOK! loopt echt té veel bizar en asociaal volk rond af en toe. Negeren, niets van aantrekken wat ze zeggen, bij jezelf denken 'wat ben jij sneu zeg' en naar een ander topic gaan. Laat ze lekker in hun eigen sop gaarkoken.
Ik dacht eigenlijk aan LIFquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |