quote:
Beter.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
proost![]()
maar ik ga eerst nog maar even aan de koffie. Vanavond Whisky festival
Jij ook gefeliciteerd.quote:
Koffie, whisky...quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
proost![]()
maar ik ga eerst nog maar even aan de koffie. Vanavond Whisky festival
Bij de Blokker maar ¤6quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb geen vlag. Iets zegt me dat als ik er nu een ga kopen ik de hoofdprijs betaal
5 vlaggenquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wij hebben wel een vlaggenstokhouder. Geen stok of vlag. Ik vind het prima zo. Onze buurtproletariėr vlagt er met vijf tegelijk, dus wij kunnen prima zonder.
vertel!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Laat ik het zo zeggen, Amsterdamse rondvaartmaatschappijen waren vroegāh onbewust niet blij met me...
gejat van het achtersteven zeker whehequote:Op zaterdag 27 april 2013 10:23 schreef MadMaster het volgende:
Vul zelf maar in in relatie tot vlaggen...
haha cool!quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze mensen speelden ook met de band! (banden zelfs)
[ afbeelding ]
Nee, van de kade waar er tientallen wapperden...quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
gejat van het achtersteven zeker whehe
Trek in een tosti? Tosti met wittebrood, kalkoenfilet, cheddar, bacon en tomaat?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Trek in een tosti? Tosti met wittebrood, kalkoenfilet, cheddar, bacon en tomaat? vlammetjesvulling?
Die liggen in de vriezer, moet je zelf maar komen ophalenquote:
Ze hebben bergen vlaggen liggen maar je kocht er niet een?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:29 schreef Bart het volgende:
De Albert Heijn is niet blij met mij qua vlaggen.
Ahhh, jij bent dus net zo lui als ik vandaag benquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga me vandaag wagen aan het bereiden van een runderlap. En ja, ik weet dat het erg lang duurt voor zoiets klaar is
Ik heb vandaag overdag vrij en daar wil ik graag van genietenquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahhh, jij bent dus net zo lui als ik vandaag ben
Kunnen we de hand schudden, ook vrij/ziek thuis vandaagquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb vandaag overdag vrij en daar wil ik graag van genieten. Dit keer gebeurt dat door lui rond te hangen
Hoho, ik ben niet ziek hequote:Op zaterdag 27 april 2013 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kunnen we de hand schudden, ook vrij/ziek thuis vandaag
Moet dadelijk toch de deur ff uit, naar de slager blokker en de Appie happie
onomnomnomquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoho, ik ben niet ziek he. Ik heb gewoon vrij na een volle werkweek
Vleesupdate: vlees, uien en wijn staan op laag vuur met een deksel op de pan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |