quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plaatje in de OP![]()
Ik maak vriendjes op kantoor*gezelligheidsdier*
Jawel hoor. Niet zo erg als ik het omschrijf waarschijnlijk, maar ik ben gewoon echt (wat) te zwaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Perruche het volgende:
Coco, en zeker weten dat er niets te zien is van dit horrorbeeld?
Damn, iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:55 schreef Probability het volgende:
Oh ja. Ik ken het. Gister dacht ik nog: ah jammer dat ik te oud ben voor super model. Vandaag denk ik: hee grappig ik ben breder dan lang![]()
![]()
= onrealistisch
Van Saar?!quote:
Van mij! M. is een feederquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Van Saar?!
Als ik je lengte en gewicht hoor, weet ik dat het te zwaar is. Alleen bij jou zie je dat er niet aan af, je staat sowieso wel leuk op foto's. En daarom haten we je
Ik krijg die momenten in kledinghokjes en voor spiegels. Vanavond allerlei leuks gepast, maar in alles dik en lillik. En dan denk ik ook nog dat ik mezelf voor de gek hou op de dagen dat ik mezelf best ok vind. Beter andersom!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Van mij! M. is een feeder![]()
Ja, ik ben ook gewoon te zwaarDat zie ik aan mijn kledingmaat, aan de weegschaal, aan hoe ik mezelf vind uitzien, etc. Maar het is niet zo dieptriest als ik het nú vind, zeg maar. Dus momenteel ben ik overdreven negatief. Maar misschien juist wel goed om de knop om te zetten
Misschien weer eens mijn dagboekje bijhouden, dat helpt normaal gesproken wel
En ik laat natuurlijk alleen de betere foto's zien. Ik sta er vééél vaker niet goed op. Pm je zo wel eens een goed voorbeeld![]()
Oh, daarom bestel ik (tegenwoordig) al mijn kleding onlinequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik krijg die momenten in kledinghokjes en voor spiegels. Vanavond allerlei leuks gepast, maar in alles dik en lillik. En dan denk ik ook nog dat ik mezelf voor de gek hou op de dagen dat ik mezelf best ok vind. Beter andersom!
Hopelijk voelt t morgen beter Coco!
En, hielp het?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef Probability het volgende:
Ik heb rokjes gepast vandaag en ik had opeens dikke benenDus toen was ik sip en kocht ik 2 pakken koekjes!
Uhm. Nou ik viel in slaap van al die suikerquote:
Netjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 06:53 schreef sigme het volgende:
Hardlopen ging beter dan vorig week.
8 km met 10,1 km/u.
Feestje gehad?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Beetje veel gedronken gistermaar was wel gezellig!
Die gaan we googlenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Voor de pre menstruatie vreetbuien; ga naar de tuinen en scoor een pot 5 htp. Vanaf je eisprong voor het slapen gaan 100 mg tot je ongesteld wordt.
Het zorgt er voor dat je geen serotoninedip krijgt, je verandert niet in een emo monster, je hormonale vreetbuien zijn er niet meer en je slaapt lekkerder
Of een spiraaltje nemen. 5 jaar geen gezeurquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Voor de pre menstruatie vreetbuien; ga naar de tuinen en scoor een pot 5 htp. Vanaf je eisprong voor het slapen gaan 100 mg tot je ongesteld wordt.
Het zorgt er voor dat je geen serotoninedip krijgt, je verandert niet in een emo monster, je hormonale vreetbuien zijn er niet meer en je slaapt lekkerder
Sommige mensen willen gezeur en laten de mirena eruit halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een spiraaltje nemen. 5 jaar geen gezeur
Kwamen mensen eten, heb gekookt. Maar met wijn 6 ofzo en daarna kwam de smirnoff op tafelquote:
U riep?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gezeur en laten de mirena eruit halen.
maar.. waarom?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gezeur en laten de mirena eruit halen.
Ah, dan is het wel logischquote:
Dat verbaast me niets. Het is gewoon serotonine.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
of elke week buikpijn en bloedverlies. Hoera voor de Mirenaquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort prozacpoeder.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Het is gewoon serotonine.
Ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
of elke week buikpijn en bloedverlies. Hoera voor de Mirena
Toen je nog dik was, was je reuze tevreden over je lijf.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
(over jezelf dik vinden gesproken. Ik heb het een en ander aan video interactie filmpjes van mezelf terug te zien. Auw, dat haat ik echt)
ik woon hier nog geen twee maanden iddquote:
Was je ook niet veel sneller gewend omdat je M. bij je had?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik woon hier nog geen twee maanden iddmaar in DH was ik heel snel gewend en ik kon er echt helemaal gelukkig rondlopen. Mis hier de winkels, het strand, de musea, de bioscopen.... Gewoon het hele sfeertje van de stad.
Nee hoor, dat is wel beter zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:58 schreef Probability het volgende:
O dacht dat je binnen DH verhuist was!
Mis je M niet gewoon?
Klopt. Of ik zoek/heb tegen die tijd ander werk in de regio DH/Gouda/Rotterdam/Leiden/Delft. Zou evt ook nog wel in Utrecht willen werken. Uiteindelijk moet je ergens wonen waar je happy bent.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:12 schreef MevrouwPuff het volgende:
Maar dan zit je weer verder van je werk!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Van mij! M. is een feeder![]()
Ja, ik ben ook gewoon te zwaarDat zie ik aan mijn kledingmaat, aan de weegschaal, aan hoe ik mezelf vind uitzien, etc. Maar het is niet zo dieptriest als ik het nú vind, zeg maar. Dus momenteel ben ik overdreven negatief. Maar misschien juist wel goed om de knop om te zetten
Misschien weer eens mijn dagboekje bijhouden, dat helpt normaal gesproken wel
En ik laat natuurlijk alleen de betere foto's zien. Ik sta er vééél vaker niet goed op. Pm je zo wel eens een goed voorbeeld![]()
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:22 schreef Probability het volgende:
Zit je wel aan de goede kant van het spoor?
?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Toen je nog dik was, was je reuze tevreden over je lijf.
Oh nee, ik vergis me, jouw vriend was er tevreden over. Sorry.quote:
Ik ga straks in ieder geval niet meer aan de pil, dat sowieso niet. Lijkt me geen goed plan voor mij. Dus misschien wordt het idd wel een spiraaltje. Moet me nog eens in de alternatieven verdiepen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Boh, ook eens even nalezen. Klinkt niet verkeerd!quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Kon het me al niet herinnerenquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh nee, ik vergis me, jouw vriend was er tevreden over. Sorry.
Graag!quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:53 schreef An24 het volgende:
Coco: ik ga binnenkort de nuvaring proberen. Ik hou je wel ff op de hoogte wat ik er van vind.
Wat in het vat zit...quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Graag!
Ben ook je andere aanbod nog niet vergeten overigensMaar het schiet niet zo op met de kilo's
![]()
Das logisch denk ik....drugs zorgen ook voor onbalans in dopamine-serotonine niveauquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:17 schreef Probability het volgende:
5htp is ook veel verkocht onder drugsgebruikers
Werd jij het voor gebruik van pil of ring om de twee weken? Dat is namelijk mijn normale ritme die ik nu al 19 jaar onderdruk met de pilquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:20 schreef MaJo het volgende:
Coco en An: ik gebruik al jaren naar volle tevredenheid de nuvaring. Ben er zo blij mee! Hiervoor alle pillen geslikt die er zijn maar bleef tussentijdse bloedingen houden. Met de nuvaring zijn die verdwenen en mijn menstruatie is stukken minder heftig dan vroegerdus als jullie vragen hebben vraag maar raak
nee zelfs tijdens de pil om de twee weken! 1 week menstruatie, 1 week niks, 1 week doorbraakbloedingen, 1 week niks. Werd er gek vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Werd jij het voor gebruik van pil of ring om de twee weken? Dat is namelijk mijn normale ritme die ik nu al 19 jaar onderdruk met de pil
^^.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nuvaring was voor mij een hel. Nooit meer komt dat ding ook maar in m'n búúrt.
hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dus wel benieuwd waarom. Mag ook dmquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat mis je dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:48 schreef Perruche het volgende:
Klinkt een beetje eentonig dido, je lijstje!
Ik heb ook boodschappen gedaan op de markt, zo leuk.
Lijstje/ planning:
O: 250gr yoghurt met 2 kleine geraspte appels, havermout en lijnzaad
T. Grote hand gemengde noten
L. 1,5 zwaar rozijnenbroodje met geitenkaas en honing
S. Bodypump
T. Koffie verkeerd en iets
D. Varkens worstjes met aardappel uit de oven en salade
Grappig! Dan ben ik al zes jaar psychisch gestoordquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:02 schreef _Dido_ het volgende:
"Verliefdheid is een tamelijk egocentrische bezigheid. Je maakt in je hoofd een beeld van iemand, dat niet echt overeenstemt met de werkelijkheid, want die is altijd toch heel wat minder perfect. En vervolgens ga je je blind staren op dat beeld. Als je vervolgens veel met de werkelijkheid geconfronteerd wordt, moet je uiteindelijk wel je beeld aanpassen. Het is wel een nadeel als de vrouw uit beeld is voordat de verliefdheid over is. Dan word je namelijk niet meer gecorrigeerd. Dan gaat er soms veel tijd overheen voordat het slijt. En ja, verliefdheid is toch niets anders, dan een soort psychische en hormonale stoornis: verslavende stoffen worden dan door de hersenen geproduceerd; adrenaline, endorfine, dopamine, fenylethylamine, noradrenaline. Pure harddrugs, een gevaarlijke mix van oppeppende en hallucinogeen stoffen, waardoor je actiever, gelukkiger en beter in je vel komt te zitten. De reden dat je haar mist is dus de chemische warboel in je lichaam en niet omdat zij zo geweldig is. Verliefdheid is tijdelijk en verwatert na enkele maanden of een jaar"
Lekker down-to-earth stukje, die moet ik ophangen en elke dag opnieuw lezen.
Lijkt me niet zo'n probleem als het wederzijds isquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:08 schreef An24 het volgende:
[..]
Grappig! Dan ben ik al zes jaar psychisch gestoord
Ben er mee getrouwd, dus mag het hopenquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n probleem als het wederzijds is. Als dat niet zo is, heb je een probleem
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk!
D: Iets met groene asperges, broccoli, witlof, courgette, champignons, kipfilet.. kweet het niet zal ook wel wat oosters worden met sojasaus e.d.
T: wokkels, augurkjes met hamNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
De klankrijm misschien? Veel ha's.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat mis je dan?Ik vind het wel een net lijstje. Wel even oppassen dat ik niet te veel fruit eet, maar verder.
Kom ergens tussen de 1600 en 1800 calorieën uit, denk ik (zit nu op 1600 exclusief groente, ketjap manis e.d.), en dat vind ik wel netjes voor een niet-sportdag.
quote:
Oja verse gember, zat er ook in. Heelrijk is zo'n soepje he? Ik heb gewoon ook altijd veel soorten groente in huis, je kan er alles bijpleuren, ideaal.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:26 schreef An24 het volgende:
Zo'n soepje maken wij hier ook vaak Uniek! Maar dan ook met gember, vissaus erbij![]()
Mijn voorlopig lijstje:
O: geen, kwam pas rond 12 uur uit bed rollen![]()
L: een broccoli, roerei van 2 stuks, drie plakjes ontbijtspek en een beetje calve saus
B: shoppen voor vakantie
T: rijstwafel filet american en een rijstwafel pindakaas. Thee met soyamelk
S: uur en kwartier yoga
D: kipgehaktburger, frietjes van knolselderij, saus en salade
Verder nog even kijken wat ik doe. Vanavond alleen, want Freud moet Hardwell fotograferen.
Zuivel eet ik nauwelijks, maar Griekse yoghurt met blauwe besjes zou nog wel kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja verse gember, zat er ook in. Heelrijk is zo'n soepje he? Ik heb gewoon ook altijd veel soorten groente in huis, je kan er alles bijpleuren, ideaal.
Lekker lijstje nog iets van fruit en zuivel?
^^quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Stommmmm!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn laptop wordt alsmaar trager, zelfs typen kan hij noie
Ik zat net te denken dat mijn laptop na drie jaar nog zo lekker functioneertquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
PM.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik ben dus wel benieuwd waarom. Mag ook dm
Hoeveel D je neemt weet ik niet hoor maar zonder D kom ik zo snel op zo'n 600 kcal. dat is niet heel veel, vooral niet icm sporten en wandelenquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Zo vandaag al een druk dagje gehad! Ook nog niet meel gegeten maar wil toch een lijstje posten voor het idee.
O: magere kwark met honing en blauwe bessen.
S: half uur cardio drie kwartier KT
L: sla met tomaatjes komkommer paprika olijven gerookte kip en ei. Was een flinke bak 1 ei en 100 gr. Kip
S: gaan winkelen met vriend en de auto expres ver weg gezet dus zeker een half uur heen en een half uur terug gelopen.
T: banaan
D: Paddenstoelenrisotto met grana padano
T: babybel kaasje met waat augurkjes met worst erom heen![]()
En heb echt geen behoefte nog aan brood of uberhaupt eten!
Hoeveel kcal zou jij adviseren? Ik wil afvallen op een gezond tempo..quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat is wel wat te weinig joycie maar je begrijpt het principe iig helemaal, dat scheelt al een stuk
Geen/minder brood scheelt al snel een paar honderd calorieen, gaat hard he?
Een een dag wat minder is natuurlijk ook geen drama
Met dat gesport en gewandel vandaag heb je al behoorlijk verbruikt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Hoeveel kcal zou jij adviseren? Ik wil afvallen op een gezond tempo..
Ik ben ook van de groente en fruit! Heerlijk! Alleen moet nog even zien hoe ik budgetvriendelijk volgens dit plan kan gaan eten.. Want een brood is toch wel goedkopen als elke dag een salade bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Met dat gesport en gewandel vandaag heb je al behoorlijk verbruikt.
Zal dat zo ongeveer uitrekenen (uur wandelen is 200? sporten vanochtend 600? Geen idee, zeg maar wat)
Optellen, aftrekken en daar zo'n 500 a 800 vandaag onder gaan zitten.
Zoiets? Ben ook geen expert, ben meer van de groentes en fruit
Markt? Buitenlandse winkeltjes in de buurt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben ook van de groente en fruit! Heerlijk! Alleen moet nog even zien hoe ik budgetvriendelijk volgens dit plan kan gaan eten.. Want een brood is toch wel goedkopen als elke dag een salade bijvoorbeeld.
Hier hebben we geen buitenlandse supermarkten.. De markt is hier ook duurder als de supermarkt lijkt af en toe wel.. Dus dat vind ik wel lastig. Ga gewoon eens kijken wat ik per week kwijt ga zijn en waar ik dan op kan bezuinigen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Markt? Buitenlandse winkeltjes in de buurt?
Ik zie het altijd maar als een indirecte investering in mijn kledingkast
Ja ik vind het ook krom, let wel op de aanbiedingen en dergelijke, maar gezond eten kost gewoon echt meer geld....quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Groente en fruit zijn inderdaad schrikbarend duur!
Kan het gelukkig allemaal wel betalen maar het doet mij zeer om 50 cent voor 1 peer te betalen of 4 euro voor 500 gr hollandse aardbeien.
Vandaag gezien: 3 euro voor een bloemkool. Echt te erg
Voor 3 euro heb je 6 kg diepvriespatat en olie voor je frituurpan. Vind het zo krom he
Dat je nog 500 erbij kan etenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Misschien kan iemand me helpen hier. Heb mijn lijstje ingevuld op valtaf.nl en nu kijk ik bij het overzicht bij beweging en daar staat het volgende:
Sport- en/of bewegingsactiviteiten
30 minuten cardio
314 kcal
45 minuten kracht training, gem.
470 kcal
BMR (puur)
1844 kcal
Activiteit toevoegen
Totaal calorieën
Consumpties:
1441.96 kcal
Beweging:
2627.76 kcal
Balans:
-1185.80 kcal
Hoe moet ik die balans zien?
Ga vrijwel alleen maar voor de aanbiedingen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook krom, let wel op de aanbiedingen en dergelijke, maar gezond eten kost gewoon echt meer geld....
tomaatjes gevuld met wat tonijn uit blikquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:14 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. Ik ga vanavond nog wel wat lekkers maken dan.. Lekkere agurkjes met worst en olijfjes en kaasYum!
Ja, laat de kokos eruitquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:18 schreef Probability het volgende:
Ik wil zelf curry maken! Iemand een recept?
Ow je hebt ook zonderquote:
Meer geld dan voorheen of meer geld dan ongezond? Laatste is niet waar namelijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:11 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook krom, let wel op de aanbiedingen en dergelijke, maar gezond eten kost gewoon echt meer geld....
Hahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:48 schreef J0ycie88 het volgende:
Met de D kom ik om 1440 kcal uit.. Maar eigenlijk weet ik dat nog niet zeker, want moet de risottorijst nog afwegen en kijken hoeveel ik nodig heb per persoon. Qua balans Zit ik nu om 42 procent KH 28 procent vet en 26 procent eiwit en de rest vezels.
Ik wil rond de 1800 uitkomen denk ik.. Dat vind ik nog lastig, ik denk dat ik me gewoon aan mijn BMR in rust ga houden, en de beweging als extra tel en daar niet extra voor ga eten. Maar dat moet ik nog zien. Het belangrijkste vind ik dat ik anders ga leren eten, minder KH en meer vetten en eiwitten
Once again: je lijkt mij welquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:55 schreef J0ycie88 het volgende:
En heb net even zitten uitrekenen hoe ik uit kwam met het 'oude' eetpatroon.. En toen bestond bijna 70-75 procent uit KH, hele verbetering denk ik zo!!
Je kunt ook meer kwark of yoghurt gaan etenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:04 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik ben ook van de groente en fruit! Heerlijk! Alleen moet nog even zien hoe ik budgetvriendelijk volgens dit plan kan gaan eten.. Want een brood is toch wel goedkopen als elke dag een salade bijvoorbeeld.
Hmmm.. Ik wil graag met gemberwortelquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow je hebt ook zonder
Nou deze dan http://allrecipes.nl/recept/22/snelle-vegetarische-curry.aspx
Eenschquote:
Pleur je dat erdoor...quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmmm.. Ik wil graag met gemberwortel
Schone vloerquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:41 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb net een volle waterkoker omgeschopt in de woonkamer. Had twee handdoeken nodig om de boel weer enigszins droog te krijgen
Mn laptopje is juist sneller dan mn gewone PC! Die zit nu te piepen en kraken dat het een lieve lust isquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Bist toch net in Fryslan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:02 schreef _Dido_ het volgende:
[ afbeelding ]
Uniek, kom je een ijsje eten?
Ik ga deze binnenkort eens proberen.
Nee, was ook een grapjequote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:07 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, was ook een grapje(kokosijs enzo
)
beetje weinig groente, vind je niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]fuck zie het nu pas
Het is koud Laurine. Is het al lente?
Mijn D wordt straks toch maar: gewokte groene asperges met gewokte broccoli, sperziebonen, ui, champignons, koriander, gember, soja, ketjap, lente-uien, paprika, tauge en paksoi met gamba's en wat noedels
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]fuck zie het nu pas
Het is koud Laurine. Is het al lente?
Mijn D wordt straks toch maar: gewokte groene asperges met gewokte broccoli, sperziebonen, ui, champignons, koriander, gember, soja, ketjap, lente-uien, paprika, tauge en paksoi met gamba's en wat noedels
Het leukste vind ik nog wel dat je verrast lijkt te zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:03 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn D is ook lekkerder dan verwacht. Ketjap manis en sambal manis zijn heerlijke smaakmakers voor een rijstgerecht
is ook een beetje zo, lolquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het leukste vind ik nog wel dat je verrast lijkt te zijn
soja heb ik ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het wel lief Dido. Zo wijs maar nog zoveel te ontdekken
Ketjap, soja, citroensap, gember, sambal.. allemaal nodig voor een oosters tintje
Was je vorig jaar toevallig veel te dun? Bedoel, heb je pas nog gezien en je zag er enorm goed uit!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ben een kookprogramma aan het kijken. Maakt hongerig.
En vandaag zei iemand dat ik er een stuk gezonder (lees: dikker) uitzag dan vorig jaar. Ben er nog niet uit wat ik er van vind.
Ik vond zelf niet dat ik te dun was. Maar toen ik objectief wat te mollig was zag ik het ook niet. Heb niet zo'n objectief beeld van mezelf geloof ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kom er net pas achter wie Dido is![]()
[..]
Was je vorig jaar toevallig veel te dun? Bedoel, heb je pas nog gezien en je zag er enorm goed uit!
Nu nog? Bikkelquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Probability het volgende:
Gekookt, biertje gedronken en nu weer aan de studie!
Op welke termijn heb je het nodig?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:06 schreef Mufasa208 het volgende:
Uuugh... literatuuronderzoek over nekpijn met zenuwbetrokkenheid en welke testjes daarvoor het beste ingezet kunnen worden. Ben al vanaf vanochtend bezig.
Wie o wie had ook nog maar weer toegang tot volledige artikelen?
Wat heb je nou gegeten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Probability het volgende:
Gekookt, biertje gedronken en nu weer aan de studie!
Weet niet via welk netwerk je zelf al kan, maar mocht je nog een artikel niet kunnen vinden kan ik wel via universiteit utrecht kijken of ik toegang heb?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:06 schreef Mufasa208 het volgende:
Uuugh... literatuuronderzoek over nekpijn met zenuwbetrokkenheid en welke testjes daarvoor het beste ingezet kunnen worden. Ben al vanaf vanochtend bezig.
Wie o wie had ook nog maar weer toegang tot volledige artikelen?
In de loop van volgende week een keertje.quote:
Probeer het via mijn instelling, maar het is maar een hogeschool. BMJ, ScienceDirect, Wiley... willen niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Weet niet via welk netwerk je zelf al kan, maar mocht je nog een artikel niet kunnen vinden kan ik wel via universiteit utrecht kijken of ik toegang heb?
Mooi lijstje!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:07 schreef oLexie het volgende:
Gaawwwdddd... Net een raspatat met en en big tasty op.![]()
Het was zooooo heeeeerrrrlijkkkkkk!!!
o: -
t: niets
l: Club Sandwich met patat.
t: niets
a (ook echt om half 10): raspatatje met mayonaise en een Big Tasty.![]()
mee eens isquote:
quote:
meldt met toegang tot veel tijdschriften van deze uitgevers!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:53 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
In de loop van volgende week een keertje.
Heb er zelf al een stuk of 7 gevonden waar ik wat aan heb, inclusief complete richtlijnen... en mag ze allemaal beoordelen. Joepiedepoepie.
[..]
Probeer het via mijn instelling, maar het is maar een hogeschool. BMJ, ScienceDirect, Wiley... willen niet.Had ik nog maar mijn netwerkverbinding van mijn vorige studie.
Als je zou willen!Het zijn er een aantal, al is het er maar eentje... ben ik je dankbaar.
Stuur je even een DM.
Jeeeej!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:18 schreef Phaidra het volgende:
[..]
meldt met toegang tot veel tijdschriften van deze uitgevers!
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Twee keer op een dag patatzou bijna denken dat je een troll bent, olexie.
Heerlijk gevuld! Maandag weer rustig aan doen en nu ik er tijd voor heb buikspieroefeningen.quote:
Zoveel kcal heb je niet eens op volgens mij. Het is meer dat het weinig gezonds brvat.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hoezo?Omdat ik niet iedere dag als een gek bezig ben met calorieën tellen? Het is weekend en ik kan het hebben, boeiend.
[..]
Heerlijk gevuld! Maandag weer rustig aan doen en nu ik er tijd voor heb buikspieroefeningen.
Ja ach, gisteren een halve broccoli en vandaag lekker verlepte sla en een plastic tomaat op mijn burger.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zoveel kcal heb je niet eens op volgens mij. Het is meer dat het weinig gezonds brvat.
Vanaaf wat minder. Veel harde buiken en m'n bekken is killing me. Ga zo poging tot slapen doen.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanaaf wat minder. Veel harde buiken en m'n bekken is killing me. Ga zo poging tot slapen doen.
Oeh, baby!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vanaaf wat minder. Veel harde buiken en m'n bekken is killing me. Ga zo poging tot slapen doen.
[..]
Ik heb er al 3 gevonden! *zoekt verder*quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Jeeeej!
Bedankt voor de aanmeldingen, nu moet ik zeker aan een minimum van 5 bruikbare artikelen komen.
je hebt 'minder goed opletten in het weekend' en je hebt 'complete kutlijstjes die nergens op slaan', tot de laatste categorie behoort jouw lijstje. Als je maar één keer patat had gehad en verder normaal, maar wellicht wat minder, had gegeten, was het al minder dramatisch geweest. Twee keer patat en verder niets, srsly wat ging er in je om?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hoezo?Omdat ik niet iedere dag als een gek bezig ben met calorieën tellen? Het is weekend en ik kan het hebben, boeiend.
[..]
Heerlijk gevuld! Maandag weer rustig aan doen en nu ik er tijd voor heb buikspieroefeningen.
nog even doorbijten! Slaap lekker!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
ga ik maandagochtend pas makenquote:
Wat maakt het uit? Het is jouw lijf niet. Ik had toen ik studeerde ook dergelijke lijstjes. Wel meer drank, dat wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
je hebt 'minder goed opletten in het weekend' en je hebt 'complete kutlijstjes die nergens op slaan', tot de laatste categorie behoort jouw lijstje. Als je maar één keer patat had gehad en verder normaal, maar wellicht wat minder, had gegeten, was het al minder dramatisch geweest. Twee keer patat en verder niets, srsly wat ging er in je om?
Oeps, gemistquote:
Waar maak je je druk om? Obsessief met eten bezig much?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
je hebt 'minder goed opletten in het weekend' en je hebt 'complete kutlijstjes die nergens op slaan', tot de laatste categorie behoort jouw lijstje. Als je maar één keer patat had gehad en verder normaal, maar wellicht wat minder, had gegeten, was het al minder dramatisch geweest. Twee keer patat en verder niets, srsly wat ging er in je om?
Ja, heb natuurlijk wel de hele dag door gewoon water gedronken. En zo lekker aan de whisky. Suiker!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Het is jouw lijf niet. Ik had toen ik studeerde ook dergelijke lijstjes. Wel meer drank, dat wel.
Hoezo ben ik nou weer een troll?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Obvious troll is being obvious.
Dank voor de sterkte wensen. Welterusten!
Met mijn andere lijstjes is niets mis. Jullie tillen er te zwaar aan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Nallie het volgende:
Het is gewoon een beetje vreemd dat je dit soort lijstjes komt posten... in GEZOND slank.
Verder allemaal prima
[..]
Er wordt moeilijk gedaan om een lijstje, kom op zeg.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Nallie het volgende:
Wij tillen volgens mij niks. Je moet het lekker zelf weten, maar als je t hier neer plempt kan je commentaar verwachten natuurlijk.
Mjah, we weten nu in ieder geval wel wat ongezond eten met je hormonen doetquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Er wordt moeilijk gedaan om een lijstje, kom op zeg.![]()
Lekker pms-topic dit als iemand iets verkeerds post. Als je gezond af wilt vallen mag je dus nooit meer ongezond eten ofzo? En doe je het wel, nou waag het om het hier te posten.
Ik eet altijd gezond, nu een keer niet. Gelijk drama en troll dit troll dat. Slaat nergens op.
Latersquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef oLexie het volgende:
[..]
Er wordt moeilijk gedaan om een lijstje, kom op zeg.![]()
Lekker pms-topic dit als iemand iets verkeerds post. Als je gezond af wilt vallen mag je dus nooit meer ongezond eten ofzo? En doe je het wel, nou waag het om het hier te posten.
Ik eet altijd gezond, nu een keer niet. Gelijk drama en troll dit troll dat. Slaat nergens op, ben zelf een vrouw maar krijg hier echt een 'vrouwen' gevoel van. Toedels.
Ja het zal vast aan mijn hormonen liggen. Nog ff.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, we weten nu in ieder geval wel wat ongezond eten met je hormonen doet![]()
@mufasa: succes met het studeren en fijn dat mensen je hier kunnen helpen![]()
Aan mij lijstje thee met soyamelk en een stuk kaas toegevoegd
Oh, ik wil nog wel een paar kilo kwijt hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je geen commentaar wilt, moet je het hier niet neerknallen. Vrij simpel. En verder vraag ik me af wat je hier wilt vinden als je niks hoeft te af te vallen en het toch allemaal precies weet. Maar soit.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als je geen commentaar wilt, moet je het hier niet neerknallen. Vrij simpel. En verder vraag ik me af wat je hier wilt vinden als je niks hoeft te af te vallen en het toch allemaal precies weet. Maar soit.
hear hear!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Diplomatiek dier jijquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef uniekhoorn het volgende:
oLexie, ben eigenlijk wel jaloers.. en jong,slank en patat.
Mis het eigenlijks wel, het onbezorgde shoarmapizza's, patat shoarma's, complete bami menu's, halve kippen menu's, pizza's e.d. eten minimaal 2 x per week. Met daarbij liters bier, zakken chips, worst, veel worst.
Groentesoep bevat zo'n 30 kcal per 100 ml, dus als je al een halve liter hebt gegeten dan ben je nog maar 300 verder.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef MaJo het volgende:
Waarom heb ik altijd zin in slechte dingen als ik ziek ben?
Lijstje:
O: 2 bananen, 5 crackers met filet american
B: uurtje drummen
L: 2 boterhammen met vlokken, blikje cola
T: Bakje nibb itsglas verse jus
D: Zelfgemaakte groentesoep
Mwah eigenlijk valt het nog mee op de nibb its na. Heb nu alleen nog trek dus ga zo nog een bak yoghurt met frambozen en blauwe bessen maken
Zaten ook gehaktballetjes in dus dan kom je al een stuk verderquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Groentesoep bevat zo'n 30 kcal per 100 ml, dus als je al een halve liter hebt gegeten dan ben je nog maar 300 verder.
Nou nog wat lekkers? gevuld eitje, augurkje met ham, tomaatje met tonijn..
Bootcamp! Stoer Nallie, succes
Elk jaar is hetzelfde.. de hele week is het kutweer behalve koningennendag dat is altijd de mooiste dag
Hoe diplomatiek is het weer, nou heel erg
Je gaat ondermelk pasteuriseren, yoghurtzuursel toevoegen, 16 uur laten staan en dan eten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zaten ook gehaktballetjes in dus dan kom je al een stuk verder
Ik ga yoghurt maken, heb het nu in mijn hoofd en krijg het er niet meer uitHoewel gevuld ei ook niet verkeerd is, alleen teveel moeite
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je gaat ondermelk pasteuriseren, yoghurtzuursel toevoegen, 16 uur laten staan en dan eten?
Lekker.quote:
Hoeft niet. Je kunt ook 100 ml yoghurt mengen mwt 1 liter melk. In yoghurrtglaasjes doe, en 12 - 18 uur op 37 graden houden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je gaat ondermelk pasteuriseren, yoghurtzuursel toevoegen, 16 uur laten staan en dan eten?
Goed bezig!quote:Op zondag 28 april 2013 08:47 schreef Maraca het volgende:
Over een uurtje bodypumpenMerk al echt verbetering aan mijn lichaam ten opzichte van een maand geleden
Niet dat ik minder doodga tijdens de lessen
Niet allemaal hoorquote:Op zondag 28 april 2013 09:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg op zeg!
Hier posten =/= op zijnquote:Op zondag 28 april 2013 09:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat zijn jullie allemaal vroeg op zeg! Ik ga straks hardlopen naar het strand en terug, is 6.5km heen & 6.5 terug. Heb nog nooit meer dan 4.5 km gelopen (1 lesje evy haha) dus ben benieuwd. Gelukkig heb ik de tijd, dus hoe lang ik erover doe maakt niet uit. Zet gewoon 3 evy lesjes achter elkaar aan en dan hopen dat ik niet dood ga midden in de duinen
Ooh damn! Die zijn lekkerquote:Op zondag 28 april 2013 10:15 schreef loveli het volgende:
En dan krijg je als cadeautje het halve assortiment van MannerMaar gelukkig heb ik een goed figuur en kan ik het hebben.
[ afbeelding ]
I knowquote:Op zondag 28 april 2013 07:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoeft niet. Je kunt ook 100 ml yoghurt mengen mwt 1 liter melk. In yoghurrtglaasjes doe, en 12 - 18 uur op 37 graden houden.
Ergo, goed idee! Kijken of ik nog yoghurt heb.
Verzadigd is verkeerd.quote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef _Dido_ het volgende:
Ik weet nu alleen niet meer of verzadigde vetten goed of fout zijn. Loveli?.
Goed ezelsbruggetjequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef _Dido_ het volgende:
Dat hangt af van naar wie je luistert. Volgens de fabrikanten van margarine en plantaardige olieen is verzadigd vet verkeerd. Volgens veel artsen ook.quote:
Leuk! Die kende ik nog nietquote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.eetgoedvoeljegoed.com/ Leuke blog, misschien kennen jullie hem al?
quote:Op zondag 28 april 2013 10:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde alleen maar een ezelsbruggetje geven zoals ik dat ooit heb geleerd..
Je hebt ze allebei nodig. Alleen krijg je door de gemiddelde voeding relatief te weinig onverzadigd binnen. Verder ook wat sigme zegt.quote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef _Dido_ het volgende:
Duidelijk! Thanks!quote:Op zondag 28 april 2013 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt ze allebei nodig. Alleen krijg je door de gemiddelde voeding relatief te weinig onverzadigd binnen. Verder ook wat sigme zegt.
Pindakaas wordt smeuiig gemaakt door toevoeging van extra vet/olie, als daar gehard vet in zit, zitten er ook transvetzuren in. Bijna alles waar plantaardig vet in zit, bevat gehard vet. De productiemethodes om van olie vet te maken zijn de afgelopen jaren wel verbeterd waardoor er minder transvet in zit, maar helemaal mijden lukt niet. Plantaardig is dus niet per definitie goed.
Stelregel/kort door de bocht: vetzuren met een korte keten zijn gezonder dan met lange keten en omega-3 vetzuren zijn gezonder dan omega-6. Roomboter bevat vooral verzadigd vet, maar wel met relatief korte ketens. En grasboter bevat wat meer onverzadigd vet en is daarom smeerbaarder.
Iets heet olie als het in het land van herkomst vloeibaar is, is het vast dan heet het vet.
En het is geworden: speltbrood met plakjes kiprollade, roomboterquote:Op zondag 28 april 2013 11:32 schreef An24 het volgende:
Ik moet nog steeds ontbijtenKan merken dat ik mij deze week de pleuris heb gewerkt
Geen speklappen?quote:Op zondag 28 april 2013 11:56 schreef V1z0R het volgende:
Hier een wat lichter ontbijt, salade met yoghurt
Vannacht al 2 frikandellen lopen kanen...quote:Op zondag 28 april 2013 11:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Geen speklappen?
Ik ben goed op dreef hier, love it
quote:
Als je hem namaakt, wat heb je dan geleerd van Li net?quote:Op zondag 28 april 2013 12:07 schreef _Dido_ het volgende:
Voor de geïnteresseerden de ingrediënten van de Oosterse maaltijdsalade:
Komkommer, Chinese kool, radijs, paksoi, raddicchio, gekookte pasta, jumbogarnalen, sojabonen
Oosterse vinaigrette: zonnebloemolie, water, suiker, citroensap, 'natuurlijke aroma's', azijn, chilipuree, koriander, ui, uienextract, chilipeper
Sesamzaadmix: sesamzaad, zonnebloemolie
Die vinaigrette is nog wel lastig na te maken, vrees ik... Nou ja, als het er maar in de buurt komt
Pasta eruit, vette vis erin.quote:Op zondag 28 april 2013 12:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je hem namaakt, wat heb je dan geleerd van Li net?
Zonnebloemolie was vast goedkoperquote:Op zondag 28 april 2013 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Zou zelf dan ook de vinaigrette met olijfolie maken... Is vinaigrette sowieso niet met olijfolie in plaats van zonnebloem
In aziatische salades gebruik ik soms sesamolie voor de vinaigrette.quote:Op zondag 28 april 2013 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Zou zelf dan ook de vinaigrette met olijfolie maken... Is vinaigrette sowieso niet met olijfolie in plaats van zonnebloem
Is in oosters niet heel lekker, dus ik snap die keuze wel. Sesam is ook lekkerquote:Op zondag 28 april 2013 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Zonder ontbijt bootcamp?quote:Op zondag 28 april 2013 12:35 schreef Nallie het volgende:
Bootcamp overleefd. Mn kont en benen branden lekker
Ontbijt
Oh had wel wat gegeten! Een mueslireep met allemaal noten/pitten/zaden.quote:Op zondag 28 april 2013 12:39 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Zonder ontbijt bootcamp?Ik zou van m'n stokje zijn gegaan
Bedanktquote:
Ik heb de ingrediënten van de maaltijdsalade gepost hierbovenquote:Op zondag 28 april 2013 12:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
BedanktDaarna gelijk een lesje buikspieroefeningen gedaan
Olijfolie hoeft geen heel sterke smaak te hebben.quote:Op zondag 28 april 2013 12:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Is in oosters niet heel lekker, dus ik snap die keuze wel. Sesam is ook lekker![]()
Ikke welquote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef V1z0R het volgende:
Verdomme, waarom heb ik morgen niet gewoon vrijaf genomen?
Waarom zou je de walnoten skippen en chips eten? Snap niet.quote:Op zondag 28 april 2013 12:46 schreef _Dido_ het volgende:
Ik sla de walnoten + het stukje kaas erbij toch maar over vandaag. Komende twee dagen worden toch al niet veel soeps qua eten (morgen appeltaart, vast wel wat chips morgenavond, cola) en dinsdag moet ik maar zien wat ik qua eten tegenkom.
Ik had het nog niet gezien. Bedankt!quote:Op zondag 28 april 2013 12:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik heb de ingrediënten van de maaltijdsalade gepost hierboven(had je misschien al gezien, maar ik zeg het nog maar even
)
Omdat ik vandaag hoog uitkom als ik ook nog walnoten eet en de komende dagen toch al te veel eet. Dan houd ik het liever vandaag nog wat beperktquote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom zou je de walnoten skippen en chips eten? Snap niet.
Ja, dat vroeg ik mezelf ook af. Heb zelf stom scriptiebegeleiding met studenten ingepland. Anders had ik vijf dagen vrij gehad, was lekker geweest.quote:Op zondag 28 april 2013 12:51 schreef V1z0R het volgende:
Verdomme, waarom heb ik morgen niet gewoon vrijaf genomen?
quote:Op zondag 28 april 2013 13:15 schreef Phaidra het volgende:
Deze kwam ik tegen, mooie aanvulling voor naast Andrea broccelli!
[ afbeelding ]
Meh, dat sucks. Had even weinig gescheeld of ik had morgen ook mogen werken. Gelukkig stagneert het werk niet bij ons en had het dus niet zoveel zin gehad.quote:Op zondag 28 april 2013 13:40 schreef MaJo het volgende:
Ik was eigenlijk morgen vrij maar omdat ik vrijdag ziek was is er teveel blijven liggen en moet ik morgen toch werken
Maar dan kun je nog flink raggen en dan vroeger naar huis waarschijnlijkquote:Op zondag 28 april 2013 13:40 schreef MaJo het volgende:
Ik was eigenlijk morgen vrij maar omdat ik vrijdag ziek was is er teveel blijven liggen en moet ik morgen toch werken
SPOILER: nerdtalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar dan kun je nog flink raggen en dan vroeger naar huis waarschijnlijkOchtendje werken en 's middags lekker vrij.
Gok stiekem dat de baas ook wel rond 15- of 16u. zegt dat we naar huis mogenDat is wel een groot voordeel iddSPOILER: nerdtalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Heb in 2011 tussen kerst en oud en nieuw gewerkt. Heerlijk rustig
.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Pin ALL the things!quote:Op zondag 28 april 2013 13:44 schreef _Dido_ het volgende:
http://www.boredpanda.com/amazing-places/
Ooooh
Ik heb de overgebleven white russian ook maar uit de koelkast gevistquote:Op zondag 28 april 2013 14:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit in de tuin in het zonnetje. Alleen thuis, laptop aan, irish coffee met slagroom +O Wat wil een mensch nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |