quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
Plaatje in de OP![]()
Ik maak vriendjes op kantoor*gezelligheidsdier*
Jawel hoor. Niet zo erg als ik het omschrijf waarschijnlijk, maar ik ben gewoon echt (wat) te zwaar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:51 schreef Perruche het volgende:
Coco, en zeker weten dat er niets te zien is van dit horrorbeeld?
Damn, iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:55 schreef Probability het volgende:
Oh ja. Ik ken het. Gister dacht ik nog: ah jammer dat ik te oud ben voor super model. Vandaag denk ik: hee grappig ik ben breder dan lang![]()
![]()
= onrealistisch
Van Saar?!quote:
Van mij! M. is een feederquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Van Saar?!
Als ik je lengte en gewicht hoor, weet ik dat het te zwaar is. Alleen bij jou zie je dat er niet aan af, je staat sowieso wel leuk op foto's. En daarom haten we je
Ik krijg die momenten in kledinghokjes en voor spiegels. Vanavond allerlei leuks gepast, maar in alles dik en lillik. En dan denk ik ook nog dat ik mezelf voor de gek hou op de dagen dat ik mezelf best ok vind. Beter andersom!quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Van mij! M. is een feeder![]()
Ja, ik ben ook gewoon te zwaarDat zie ik aan mijn kledingmaat, aan de weegschaal, aan hoe ik mezelf vind uitzien, etc. Maar het is niet zo dieptriest als ik het nú vind, zeg maar. Dus momenteel ben ik overdreven negatief. Maar misschien juist wel goed om de knop om te zetten
Misschien weer eens mijn dagboekje bijhouden, dat helpt normaal gesproken wel
En ik laat natuurlijk alleen de betere foto's zien. Ik sta er vééél vaker niet goed op. Pm je zo wel eens een goed voorbeeld![]()
Oh, daarom bestel ik (tegenwoordig) al mijn kleding onlinequote:Op zaterdag 27 april 2013 00:19 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik krijg die momenten in kledinghokjes en voor spiegels. Vanavond allerlei leuks gepast, maar in alles dik en lillik. En dan denk ik ook nog dat ik mezelf voor de gek hou op de dagen dat ik mezelf best ok vind. Beter andersom!
Hopelijk voelt t morgen beter Coco!
En, hielp het?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:38 schreef Probability het volgende:
Ik heb rokjes gepast vandaag en ik had opeens dikke benenDus toen was ik sip en kocht ik 2 pakken koekjes!
Uhm. Nou ik viel in slaap van al die suikerquote:
Netjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 06:53 schreef sigme het volgende:
Hardlopen ging beter dan vorig week.
8 km met 10,1 km/u.
Feestje gehad?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Beetje veel gedronken gistermaar was wel gezellig!
Die gaan we googlenquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Voor de pre menstruatie vreetbuien; ga naar de tuinen en scoor een pot 5 htp. Vanaf je eisprong voor het slapen gaan 100 mg tot je ongesteld wordt.
Het zorgt er voor dat je geen serotoninedip krijgt, je verandert niet in een emo monster, je hormonale vreetbuien zijn er niet meer en je slaapt lekkerder
Of een spiraaltje nemen. 5 jaar geen gezeurquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
Voor de pre menstruatie vreetbuien; ga naar de tuinen en scoor een pot 5 htp. Vanaf je eisprong voor het slapen gaan 100 mg tot je ongesteld wordt.
Het zorgt er voor dat je geen serotoninedip krijgt, je verandert niet in een emo monster, je hormonale vreetbuien zijn er niet meer en je slaapt lekkerder
Sommige mensen willen gezeur en laten de mirena eruit halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een spiraaltje nemen. 5 jaar geen gezeur
Kwamen mensen eten, heb gekookt. Maar met wijn 6 ofzo en daarna kwam de smirnoff op tafelquote:
U riep?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gezeur en laten de mirena eruit halen.
maar.. waarom?quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen willen gezeur en laten de mirena eruit halen.
Ah, dan is het wel logischquote:
Dat verbaast me niets. Het is gewoon serotonine.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:28 schreef _aurum_ het volgende:
Mogguh!
of elke week buikpijn en bloedverlies. Hoera voor de Mirenaquote:Op zaterdag 27 april 2013 08:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of een spiraaltje nemen. 5 jaar geen gezeur
Eigenlijk een soort prozacpoeder.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Het is gewoon serotonine.
Ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
of elke week buikpijn en bloedverlies. Hoera voor de Mirena
Toen je nog dik was, was je reuze tevreden over je lijf.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
(over jezelf dik vinden gesproken. Ik heb het een en ander aan video interactie filmpjes van mezelf terug te zien. Auw, dat haat ik echt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |