Je had zo mee kunnen doen Deka!quote:
Gewoon meerijden in een lange leren jas, moffenhelm en een Ural zijspanquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je had zo mee kunnen doen Deka!
Hoewel je natuurlijk onderweg wel met kop en schouders boven iedereen uit was gekomen, op je Alp
Veronica!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:34 schreef BlackLining het volgende:
Flikken Maastricht was wel lachen, maar ik heb Nederland 1 nu toch maar uitgezetIk word daar onpasselijk van.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef Salatrel het volgende:
ik noem verder geen namen maar:
[ afbeelding ]
Rugtas met backprotectorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie nu fijner/veiliger om mee te rijden?
Een rugtas of een tanktas (evt. quick-lock systeem)?
Het gemak van een rugzak vind ik wel fijn, maar niet zo veilig mocht je onderuit gaan. Tanktas vind ik weer onhandig, want die kun je vaak moeilijk meedragen.
Die is me veel te duur voor een rugzak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
Ik heb deze gehad, totdat ie gejat werd![]()
http://www.motoportgoes.n(...)ws/Boblbee-Rugtassen
Niet echt mijn smaak. Lijkt me net een slee...quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
Ik heb deze gehad, totdat ie gejat werd![]()
http://www.motoportgoes.n(...)ws/Boblbee-Rugtassen
quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:31 schreef Salatrel het volgende:
ik noem verder geen namen maar:
[ afbeelding ]
tanktas, makkelijker en veiliger. Mijn rugzak vloog meteen af toen ik onderuit ging. En das maar goed ook want je rolt verdomt lastig opzij en onder de vangrail door met zo'n ding op je rug.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef Vinniiee het volgende:
Wat vinden jullie nu fijner/veiliger om mee te rijden?
Een rugtas of een tanktas (evt. quick-lock systeem)?
Het gemak van een rugzak vind ik wel fijn, maar niet zo veilig mocht je onderuit gaan. Tanktas vind ik weer onhandig, want die kun je vaak moeilijk meedragen.
Hmm, ja ik hoef geen McBook of iets mee te nemen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Ik prefereer een rugzak, mede omdat ik een rugzak heb met een speciale sleeve voor mijn Macbook. Dat is in een tanktas toch gevaarlijker.
Nooit problemen mee gehad, ik vond een rugzak lekker makkelijk. Afstappen en niet moeilijk doen om tanktas los te halen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef Dekatria het volgende:
Topkoffer all the way. Rugzak rijdt m.i. voor geen meter.
Goed punt. Mijn rugzak vloog niet af, maar ik was dan ook aan het motorsurfen. Heb nauwelijks het asfalt geraakt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
tanktas, makkelijker en veiliger. Mijn rugzak vloog meteen af toen ik onderuit ging. En das maar goed ook want je rolt verdomt lastig opzij en onder de vangrail door met zo'n ding op je rug.
Maar goed, op een als was een normale tAnktas dan weer lastig vast te zetten, dus in dit topic snap ik de vraag
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:39 schreef Mirgeam het volgende:
Tanktas, heb een grote waar m'n helm in past
Aan de andere kant; als je iets met je rug zou moeten raken; dan kan het ding je misschien wel uit die rolstoel houden.. valt voor allebei iets te zeggen, en verder ben ik met stupid VVquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:34 schreef stinkie het volgende:
[..]
tanktas, makkelijker en veiliger. Mijn rugzak vloog meteen af toen ik onderuit ging. En das maar goed ook want je rolt verdomt lastig opzij en onder de vangrail door met zo'n ding op je rug.
Maar goed, op een als was een normale tAnktas dan weer lastig vast te zetten, dus in dit topic snap ik de vraag
Mijn volgorde van belading;quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:32 schreef Dekatria het volgende:
Topkoffer all the way. Rugzak rijdt m.i. voor geen meter.
je vergeet nog een tanktas en andere klekke tasjes die overal op kunnenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:21 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb persoonlijk liever geen rugzak omdat;
[..]
Aan de andere kant; als je iets met je rug zou moeten raken; dan kan het ding je misschien wel uit die rolstoel houden.. valt voor allebei iets te zeggen, en verder ben ik met stupid VV
[..]
Mijn volgorde van belading;
Topkoffer
kleine rol overdwars op de buddy
2 kleine rollen op de kofferrekken
roltas overdwars op de buddy
roltas overdwars op de buddy en 2 rolletjes op de rekken
zijkoffers
zijkoffers met 2 rolletjes erop
zijkoffers met 2 rolletjes erop en de roltas overdwars op de buddy
Als het dan niet meer past wordt het tijd om de auto te nemen![]()
mijne is magnetisch, zo los te halen, na een jaar gebruik geen lakschade, blijft gewoon zitten met hoge snelhedenquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad, ik vond een rugzak lekker makkelijk. Afstappen en niet moeilijk doen om tanktas los te halen.
uitritsbaar, standaard is ie niet lomp grootquote:
Ja, maar die heb ik niet; bovenstaand lijstje bestaat uit de opties die ik nu ter beschikking heb om zooi mee te slepenquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
je vergeet nog een tanktas en andere klekke tasjes die overal op kunnen
Mja, dat was ook wel te verwachten. Ik gebruik Putoline O/X Specialized spray. Werkt opzich wel lekker, maar ik wil de achterbrug toch wel graag schoon houdenquote:Op zaterdag 27 april 2013 01:17 schreef CocaColaLight het volgende:
Die s100 spray gebruik ik ook, kan zijn dat ik er teveel op spuit maar het zo ongeveer overal op de achterkant van mijn brommer. Maar dat is dan een verzameling van minimaal een half jaar rijden.
Zit de koffer er ook echt bij?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:35 schreef klawie het volgende:
straks bij deze kijken http://www.speurders.nl/o(...)html?user_id=2694463
zal ik doen ga effe me beugels er af schroeven en wassen en dan die kant op tuffequote:Op zaterdag 27 april 2013 09:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zit de koffer er ook echt bij?
Of alleen het kofferrekje?
Anders even speciaal naar vragen
heeft wel iets van mijn fazerquote:Op zaterdag 27 april 2013 09:35 schreef klawie het volgende:
Dat denk ik ook, maar het geeft weinig meequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:05 schreef BlackLining het volgende:
Uhuh, alleen wel jammer dat die Intruder waarschijnlijk toch totalled is als ik zo naar die voorvork kijk
Frame is naar de kut, zéker weten. Stel je maar effe voor hoeveel kracht re nodig is om die dikke vorkpoten te buigen, en dat komt allemaal vanuit het balhoofd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:05 schreef BlackLining het volgende:
Uhuh, alleen wel jammer dat die Intruder waarschijnlijk toch totalled is als ik zo naar die voorvork kijk
Mooier; wel wat meer km's, maar niet niet te gek;quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:35 schreef klawie het volgende:
Nieuw rubber, ik wil ook weerquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:18 schreef Geerd het volgende:
Heuj nieuw bandje erop en olie plus filterKunnen we weer 10k.
Stuurt anders een stuk fijnerquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nieuw rubber, ik wil ook weer
Van de andere kant ook wel makkelijker zo. Geen standaard meer nodig, kan gewoon parkeren op de achterband zo vierkant als die is
10.000km, uit 2001 voor ¤1750?quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:35 schreef klawie het volgende:
Dat ziet er vet uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
De VTR is binnen en de eerste foto's zijn al gemaakt
[ afbeelding ]
Thanks! Wie weet, qua geluid valt hij ook lekker opquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:30 schreef WhiteJoker het volgende:
Cool, ik zal kijken of ik hem onderweg tegenkomHij valt wel lekker op
Thanks! Ja, pak is ook nieuw. Gore-Tex jas, broek en handschoenen van Held, HJC RPHA10 geloof ik en laarzen zijn van Büsequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat ziet er vet uit
Nieuw pak ook dan?
Naais! heel houden hequote:Op zaterdag 27 april 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Komt goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:41 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
En niet er aan sleutelen voor een rit
picsquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
pics
Edit: Oh, haha, zo een staat er bij ons ook voor de deur
Alleen die gast rijd nooit. Als het minder dan 20 graden en zonnig is staat die onder de hoes, als het beter weer is hoor je een paar keer een klagende start motor, daarna een gedempt "godverdomme" en een uurtje later de ophaaldienst van de lokale Honda dealer die aanbelt![]()
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:46 schreef Saninl het volgende:
Eerste motor gekocht
Honda VT500c
Aankomende weken rijklaar maken en oppoetsen enzo
Nice! Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
mooie fietsquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:46 schreef Saninl het volgende:
Eerste motor gekocht
Honda VT500c
Aankomende weken rijklaar maken en oppoetsen enzo
quote:
Thanks!quote:
ach wie gebruikt zijn voorrem nouquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:58 schreef klawie het volgende:
ik heb de motor gekocht
behalve dat hij voor niet lekker remt niks geks kunnen vinden
idd me die er 5 plurde je zo elke bocht in maar bij deze gaat het echt met moeitequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:40 schreef Yreal het volgende:
Ik moet altijd een beetje huilen als mensen alleen heel hard rechtdoor kunnen
niks persoonlijks, meer een algemene opmerking over mooiweer rijderss. Rechtse stuk vol Open en dan kruipen in de bochtquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef klawie het volgende:
[..]
idd me die er 5 plurde je zo elke bocht in maar bij deze gaat het echt met moeite
ik vanmiddag op een dijkje moeiteloos achter een r6 aanquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
niks persoonlijks, meer een algemene opmerking over mooiweer rijderss. Rechtse stuk vol Open en dan kruipen in de bocht
Yamaha R6 en Suzuki GSX-R 750 zijn dan ook de mooiweer bikes bij uitstek hequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vanmiddag op een dijkje moeiteloos achter een r6 aanhet was dat hij niet in zijn spiegels keek anders was ik ervoorbij gegaan
ik ken mezelf..... zou me helemaalquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:56 schreef Mirgeam het volgende:
Oh je hebt dat saaie ding gekocht
Leuke fiets trouwens vinnie, lijkt me ook wel wat
Vreselijk is dat he. Staat er net een AT voor mij bij het stoplicht, te gassen voor een stoplichtsprintje met de scooter naast hem....quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik vanmiddag op een dijkje moeiteloos achter een r6 aanhet was dat hij niet in zijn spiegels keek anders was ik ervoorbij gegaan
Daarom laat ik me meestal maar niet verleiden tot stoplichtsprintjes..quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vreselijk is dat he. Staat er net een AT voor mij bij het stoplicht, te gassen voor een stoplichtsprintje met de scooter naast hem....
Laat ie hem afslaan![]()
Ik zat er verdomme bijna achterop, ik dacht die is zo wegquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daarom laat ik me meestal maar niet verleiden tot stoplichtsprintjes..![]()
Gênant is dat ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daarom laat ik me meestal maar niet verleiden tot stoplichtsprintjes..![]()
Ik zit met gewoon normaal gas geven al op 40 voordat ik mijn koppeling eigenlijk helemaal los hebquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Buiten dat doe ik het mijn motor liever niet aan. Om de echt snelle bakken er nog uit te kunnen trekken (niveau Audi TT, de Golfjes doe ik soms wel) moet ik tot 8k rpm (40km/h) doortrekken in zijn 1. Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de bak, dus echt vaak op volle kracht optrekken doe ik niet. Met kwart gas en normaal schakelen blijf ik het meeste al ruim voor.
V-Twin kopenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Buiten dat doe ik het mijn motor liever niet aan. Om de echt snelle bakken er nog uit te kunnen trekken (niveau Audi TT, de Golfjes doe ik soms wel) moet ik tot 8k rpm (40km/h) doortrekken in zijn 1. Lijkt me niet echt bevorderlijk voor de bak, dus echt vaak op volle kracht optrekken doe ik niet. Met kwart gas en normaal schakelen blijf ik het meeste al ruim voor.
Vandaag trouwens wel even gedaan toen de nieuwe demper eronder zat. Tot de 11k rpm, rij je 70 in zijn één, en dan gas losDat geluid
Maar goed, niet te vaak doen denk ik.
Zal gewoon motorkarakteristiek zijn. Bandit komt pas bij de 5k rpm lekker los, met max koppel bij 9500rpm en max vermogen bij 10500rpm. Maar meestal schakel ik eerder al naar twee, rijd een stuk minder nerveus.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit met gewoon normaal gas geven al op 40 voordat ik mijn koppeling eigenlijk helemaal los hebgeef ik dan gewoon veel gas?
BL BL ! Reed jij trouwens gisteravond op de A13 ??quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag trouwens wel even gedaan toen de nieuwe demper eronder zat. Tot de 11k rpm, rij je 70 in zijn één, en dan gas losDat geluid
Maar goed, niet te vaak doen denk ik.
Mja dan gaat het makkelijker jaquote:
Nopequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
BL BL ! Reed jij trouwens gisteravond op de A13 ??
Oh ja, gefeliciteerd trouwens. Voorrem, ach.. is een detailquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:58 schreef klawie het volgende:
ik heb de motor gekocht
behalve dat hij voor niet lekker remt niks geks kunnen vinden
oh ik dacht dat dit voor je ritje van vandaag wasquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik ooit zonder topkoffer kon, weet ik niet meer. Je denkt, ik ga even wat chocolade halen bij de makro...
Ik zou mijn geld in m'n zak houden tot hij straks instort, en lekker inruilen voor wat anders..quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit trouwens te kijken naar ingaande nokkenassen van de GSXR-750 voor in mijn motor. Die zijn compatible met elkaar, de mod wordt vrij veel uitgevoerd. Die as heeft een iets andere timing en een wat snellere kleplift. Zou wat koppel naar beneden moeten schuiven, en daar ben ik wel in geinteresseerd.
Vind het alleen nogal een ingrijpende en riskante mod, voor iets waarvan ik betwijfel of het inderdaad zoveel voordeel biedt.
Heb wel eens een motorscooter meegehad voor een paar dagen, en je kunt van zo'n ding vinden wat je wilt, maar die ruimte die je daar onder het zadel hebt is ook verrekte handig voor boodschappen en andere bagagequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik ooit zonder topkoffer kon, weet ik niet meer. Je denkt, ik ga even wat chocolade halen bij de makro...
Ik dacht dat 'ie een date hadquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh ik dacht dat dit voor je ritje van vandaag was
Wat bekrompenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"wil je mijn wokkel proeven?"
Nee gaat em niet worden
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
"wil je mijn wokkel proeven?"
Nee gaat em niet worden
Ik wil deze sowieso nog minstens een jaar houden, dus er mag voorlopig nog wel geld tegenaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld in m'n zak houden tot hij straks instort, en lekker inruilen voor wat anders..
Ooooooohwwww...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik wil deze sowieso nog minstens een jaar houden, dus er mag voorlopig nog wel geld tegenaan
Daarnast, setje nokken kost minder dan een keer tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |