SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:04 schreef Kyubey het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)-swimming-anime-free
Het internet wint
[ afbeelding ]
Kijk Angel Cop en dan voornamelijk de Engelse dubquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik haat het dat Aku no Hana niet slecht genoeg is om Boku no Pico te vervangen.
GAAAAAAAAAAAYquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:04 schreef Kyubey het volgende:
http://www.crunchyroll.co(...)-swimming-anime-free
Het internet wint
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)laylist#video=xtxfnn
heb weer een leuke vooor de weblog
(ben de AKB48 wereld ingevallen, HELP ME)
Laat me niet lachenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Totdat blijkt dat ze verkering hebben met de K-on!s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is daar dan ook Akihabara?quote:Op zaterdag 27 april 2013 06:14 schreef Kyubey het volgende:
He mensen, ik ga naar Barcelona tm dinsdag
Akira voor mij.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:05 schreef robin007bond het volgende:
Aaah Fullmetal Alchemist niet te vergeten.
Dat was mijn eerste ckte ckte kwaliteitsanime.
Goed geluk daarquote:Op zaterdag 27 april 2013 06:14 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
* Blue_Panther_Ninja is aan het marineren
Mooie stad, veel plezier!quote:Op zaterdag 27 april 2013 06:14 schreef Kyubey het volgende:
Je kunt beter naar de Sagrada Familia gaan of een van de andere tigtal interessante gebouwen van Gaudi, daarna een lekker hapje spaans eten en je bezatten aan goede sangria.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:37 schreef Kyubey het volgende:
Wifi in het hotel![]()
Nu kan ik nog lekker meepraten over zwemboys en titanen.
Doet me denken aan Robin in, was het, Curaao.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:37 schreef Kyubey het volgende:
Wifi in het hotel![]()
welk hotel heeft tegenwoordig geen wifi..quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:37 schreef Kyubey het volgende:
Wifi in het hotel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good morning, you trash, you pieces of shit
I'm a deviant and I'm proud of it
An angel? A devil? I'll show you something worse than the rumors
I wish I could live somewhere else
Everything here is the same
Try to live up to the rumors
Swim in an ocean of shit
and hold onto my hand
Swim to me
Good morning, you trash, you pieces of shit
Bloom, flower, and spread your roots of sin
Bloom, flower, and spread despair
Bloom and fall from grace, or so I hope
Will my wish come true?
[ Bericht 35% gewijzigd door Qunix op 27-04-2013 16:27:16 ]
Geen enkele zo wat meer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
welk hotel heeft tegenwoordig geen wifi..
je bedoelt dat alle ziggo klanten toegang kunnen krijgen tot een hotspot van een andere ziggo klant...quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef Easymodo het volgende:
In Nederland krijgen we binnenkort allemaal wifi (Ziggo).
Psycho Pass aan het inhalen, gr
Ja, dat bedoel ik. Interferentie nog buiten beschouwing genomen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt dat alle ziggo klanten toegang kunnen krijgen tot een hotspot van een andere ziggo klant...
om nog maar even te zwijgen over de vertiefde ontvangst die je daardoor zal gaan krijgen bij b.v. flats
Dat weet ik ook nogquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Doet me denken aan Robin in, was het, Curaao.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Qunix op 28-04-2013 16:55:52 ]
quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef Qunix het volgende:
Er zat een fout in deze episode:
Check het logo van de uniform van HannesWat is de fout? Het kan namelijk ook zijn dat zijn ''logo'' is veranderd omdat hij niet meer bij de Recon Corps hoort, maar nu leider is van een Garrison.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Dat is in n scene.quote:Op zondag 28 april 2013 17:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat is de fout? Het kan namelijk ook zijn dat zijn ''logo'' is veranderd omdat hij niet meer bij de Recon Corps hoort, maar nu leider is van een Garrison.
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef Qunix het volgende:
[UTW-THORA] Evangelion 3.33 You Can (Not) Redo [BD][1080p,x264,flac][F2060CF5].mkv
Ja en hotlink afbeelding heb ik vaak genoeg gezien.quote:Op zondag 28 april 2013 18:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je bedoelt dus dat je die linker en de rechter in 1 scene ziet? Dan is het wel een dikke fout ja.
Ik kijk het voor het plot.quote:Op zondag 28 april 2013 18:35 schreef outcast_within het volgende:
Ik zit midden in de guilty pleasures.
Zo heb je Hentai ouji, een jongen op de middelbare school die een harem aan het ontwikkelen is
Monster is wat saaiig. Weinig toeters, weinig bellen, maar wel een enorm sterk character driven plot.quote:Op zondag 28 april 2013 17:42 schreef banaantjeEE het volgende:
Tot nu toe vind ik Hyouka wel goed...
Zit nu aan aflevering 16, dus bijna rond. Is de anime Monster iets?
Het ouderwetse ook al zijn het drie boomstronken, als er een driehoeksverhouding in zit dan moet ik het zien.quote:Op maandag 29 april 2013 01:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik kijk het voor het plot.![]()
[..]
Monster is wat saaiig. Weinig toeters, weinig bellen, maar wel een enorm sterk character driven plot.
Mja, maar ben niet echt zo'n lezerquote:Op maandag 29 april 2013 13:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Bij Monster kun je beter de manga lezen. Die vond ik een stuk beter dan de anime.
Ik ook niet, maar ik heb de anime gezien n de manga gelezen om het te kunnen vergelijken.quote:Op maandag 29 april 2013 13:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mja, maar ben niet echt zo'n lezer
Mmm ik zie net dat het rond de 70 episodes zijn...is wel een beetje veel. Zal nog eens zien dat ik iets anders vind om te volgenquote:Op maandag 29 april 2013 13:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb de anime gezien n de manga gelezen om het te kunnen vergelijken.
Pfff, deze dag is alleen goed voor Z80jacht.quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:26 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
koninginnenach was hectisch,maar wel leuk.
Zijn eranimes met feest thema's?
Voor familiedramas moet je Grave of the Fireflies gezien hebben(mocht je deze nog niet kennen)quote:Op maandag 29 april 2013 13:55 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mmm ik zie net dat het rond de 70 episodes zijn...is wel een beetje veel. Zal nog eens zien dat ik iets anders vind om te volgen
Iemand suggesties? Geen fantasy, actie, ... Liefst drama, family,...
Mijn oranje broeder.quote:Op dinsdag 30 april 2013 07:05 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Pfff, deze dag is alleen goed voor Z80jacht.
Heb ik wel al van gehoord, maar is dat geen film, want deze heb ik wel al gezien?quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor familiedramas moet je Grave of the Fireflies gezien hebben(mocht je deze nog niet kennen)
Ik ben oranje, maar ben Belg. Qua solidariteit kan dat tellenquote:
ja is een film.quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb ik wel al van gehoord, maar is dat geen film, want deze heb ik wel al gezien?
Denk dat ik Monster toch een kans ga geven. Zien wat het geeftquote:Op dinsdag 30 april 2013 13:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ja is een film.
maar ik ben sowieso niet echt van de dramas.
wat bedoel je met family?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:04 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Denk dat ik Monster toch een kans ga geven. Zien wat het geeft
Heb je nog aanraders? Mag ook family zijn...
Ja leuk hequote:Op dinsdag 30 april 2013 12:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat de kleur van onze t-shirts ook is, onze namen op fok! kleuren fel oranje.
[ afbeelding ]
uit Oreimo.
Series die gewoon gaan over het dagdagelijkse leven... beetje zoals Nana, Hyouka,...quote:
slice of life bedoel je?quote:Op dinsdag 30 april 2013 13:15 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Series die gewoon gaan over het dagdagelijkse leven... beetje zoals Nana, Hyouka,...
Zou kunnen dat het zo genoemd wordtquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:23 schreef Arashimashou het volgende:
* Arashimashou loopt naar een kraampje, ziet een usb flopp drive.
"Kan deze drive ook 720k diskettes formatteren?"
(zwarte) verkoper: "IS FOR COMPUTER", wijzende naar de usb connectie.
""
Naja, kostte slechts 50 cent. Ik zie later wel hoe (of) ie het doet.
quote:
quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:23 schreef Arashimashou het volgende:
* Arashimashou loopt naar een kraampje, ziet een usb flopp drive.
"Kan deze drive ook 720k diskettes formatteren?"
(zwarte) verkoper: "IS FOR COMPUTER", wijzende naar de usb connectie.
""
Naja, kostte slechts 50 cent. Ik zie later wel hoe (of) ie het doet.
vrijmarkten, ik ben er nog -nooit- geweestquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ach, ik moest toch iets mee naar huis nemen.
Typemachines worden er nog wel verkocht. Playstations, gameboy colours, een enkele N64 en Gamecube. Helaas geen Z80, 6502 of x86-16 systemen.
Ook nog een oude SHARP kassa.
Amateurquote:Op dinsdag 30 april 2013 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
vrijmarkten, ik ben er nog -nooit- geweest
ik heb daar niks te zoeken, wat moet ik daar nou doen als ik toch niks koopquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:41 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
*Queensday 2013 is heeel geslaagd en leve nieuwe koning*
* Blue_Panther_Ninja is van 19 tot 24 mei in Dusseldorf(treintickets en verbliijf zijn vandaag okidoki geregeld)
[..]
Amateur
Rondkijkenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb daar niks te zoeken, wat moet ik daar nou doen als ik toch niks koop
C#quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel betere dingen te doen(nu: hobby'en met C#)
quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
vb.net dan?(tis uiteraard wel de .net variant)
C++quote:
C# schijnt wat makkerlijker te zijn om mee te beginnen..quote:
psssssstquote:Op dinsdag 30 april 2013 18:10 schreef mschol het volgende:
[..]
C# schijnt wat makkerlijker te zijn om mee te beginnen..
vb.net snap ik wel, C# heb ik nog nooit wat mee gedaan en wil ik (hobbymatig) onder de knie krijgen. Daarna kan ik altijd nog overgaan naar C++
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |