SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groepschat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teamspeak 3:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ingame namen van FOK!kersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
matig redelijke TT maar één foutje, silver moet bronze zijn.
edit: ik heb trouwens bipsspank weer gekocht.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Dan zou het niet relevant zijn aan het persoon die dit topic als dagboek gebruiktquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:40 schreef BaajGuardian het volgende:
matig redelijke TT maar één foutje, silver moet bronze zijn.
edit: ik heb trouwens bipsspank weer gekocht.![]()
Zucht, na 5 games falers zijn we weer terug op Gold V
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@![]()
Ik voel je bro, ben ook 3x gold IV geweest maar kan er niet blijven, of doorstijgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:50 schreef Salamando het volgende:
Zucht, na 5 games falers zijn we weer terug op Gold V![]()
![]()
Ik zat toch mooi 50-60 punten in gold IV, nu weer alleen maar kutluiquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:52 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik voel je bro, ben ook 3x gold IV geweest maar kan er niet blijven, of doorstijgen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
mensen die in silver zitten hebben voornamelijk bronze5 skills.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Dan zou het niet relevant zijn aan het persoon die dit topic als dagboek gebruiktVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik was bij de 40 gekomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:52 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik zat toch mooi 50-60 punten in gold IV, nu weer alleen maar kutlui.
Maar ik zakte ook weer door eigen falen, QQ![]()
Gelukkig heeft niet iedereen jouw PG skills ofniet?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mensen die in silver zitten hebben voornamelijk bronze5 skills.
Trouwens zullen we vanavond een 5v5 doen ?
[ Bericht 4% gewijzigd door Shockiee op 26-04-2013 16:11:15 ][img]http://i36.tinypic.com/efrjpx.png[/img]![]()
Eerste keer Shen in pvp gedaan, wou nidalee proberen maar we hadden nog geen tank, top lane tegen een jarvan en garen. Zat in een team met 4 anderen die samen premade waren, iedereen deed wat ie moest doen. Bottom lane was wel verloren, maar verder ging alles prima. Zonder al die ragers is het soms heel fijn spelen.![]()
![]()
Shen, fizz, amumu, yi, xin zhao tegen me. Wtf xDHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Succes. Gaat vandaag erg goed met adc. 5 gespeeld. 5 gewonnenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Djurres het volgende:
Zo. Tijd om me zelf te gaan carrien.
Alleen maar ADC, en op naar gold.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Met ADC kun je niet carryen, jij hebt mensen nodig die je beschermen. Zijn hun niet fed/farmed heb je weinig kans te overleven in een teamfight.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:35 schreef Djurres het volgende:
Zo. Tijd om me zelf te gaan carrien.
Alleen maar ADC, en op naar gold.Dit is ook mijn ervaring. Mijn "main" is Draven en tot nu toe win ik mijn lane in ca 70-80% van de gevallen, alleen vertaalt dat zich absoluut niet direct naar een game win. Als zij een bruiser/AP hebben die redelijk gefed is word je gewoon gelockt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Met ADC kun je niet carryen, jij hebt mensen nodig die je beschermen. Zijn hun niet fed/farmed heb je weinig kans te overleven in een teamfight.![]()
Gewoon Kha'zix spelen dan own je alles en iedereen.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
Gangplank.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:04 schreef Vierkantblokje het volgende:
Gewoon Kha'zix spelen dan own je alles en iedereen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs![]()
Je kunt met iedere champ carrien, onder diamond boeien counter picks nagenoeg niets en ligt het puur aan hoe je speelt wie er wint.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:08 schreef dustbrain het volgende:
Met Varus, ez en caitlyn kun je gewoon carrienOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
ik heb niet pg skills ik heb alles skills.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:03 schreef Shockiee het volgende:
[..]
Gelukkig heeft niet iedereen jouw PG skills ofniet?
Trouwens zullen we vanavond een 5v5 doen ?Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Weet ik zonet nog niet. Met kogmaw ga je het zwaarder hebben dan met varus of caith.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt met iedere champ carrien, onder diamond boeien counter picks nagenoeg niets en ligt het puur aan hoe je speelt wie er wint.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ken ze niet allemaal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
http://www.sporcle.com/games/Wizidross/lol_champs_by_ulti
31 goed had ik er maar
We're slowly approaching inevitable death.![]()
Dat soort dingen snap ik ook niet. Mensen met over 2K games die heel slecht zijn. Alsof ze nooit beter zijn geworden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef kensei het volgende:
Godver zeg, ik kom met een ez in het team die 5000 normal games heeft gespeeld. Heeftie na 45 minuten 70 CS. Dat is 1 cs per 40 seconde![]()
[ afbeelding ]We're slowly approaching inevitable death.![]()
Ben LCS 2013 EU Spring Playoffs aan het kijken, die hebben het erover dat de server eruit ligtquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:02 schreef Snorrenbaard het volgende:
Servers zijn laaaggggyyy net een game gehad waarbij iedereen in het team wel 3x geDCed was![]()
![]()
3e EG vs CW match is gecanceld vanwege lagg issue'squote:Op vrijdag 26 april 2013 20:08 schreef Barbewire het volgende:
[..]
Ben LCS 2013 EU Spring Playoffs aan het kijken, die hebben het erover dat de server eruit ligtHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
login que is nu ook over 20000000000Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
Kutservers.
Sta fucking 7/3/15 en hadden het potje nagenoeg gewonnen, disconnect ik. Kom ik terug staan zij op onze nexus te tikken.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Loss prevented.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
64/113 champions correctquote:
nog niet klaar, benieuwd welke ik vergeet
You got 70 out of 113 answers correct
Aw lol zoveel fout zelfs Ezreal ult fout![]()
![]()
Iemand die nu de stream van qualityplayer kijkt? Die goser deed zon stemmetje en klinkt net als die gast met zijn Anivia tutorial troll vid. Weet iemand of hij dit ook is?"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
LCS gaat zo weer verderHearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
.
[ Bericht 99% gewijzigd door BaajGuardian op 26-04-2013 21:51:02 ]Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
Ik snap niet hoe de servers zo slecht kunnen zijn terwijl riot zo rijk is. Zelfs wow private servers zijn stabieler en korter offline.
Blijft leuk dat mensen hier shots linken van scores terwijl het halve tegenstanders team afk is
hardcoholic![]()
oh gdv had ik zonet moeite met een wukong mid met ahri. Nooit zo mijn best hoeven doen.
Als we dan toch bezig zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:24 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als we dan toch bezig zijn;
[ afbeelding ]
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef benx het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wtf is dat voorn scherm?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef benx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leuke winstreakquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:29 schreef benx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
jajong zal even vertellen hier dat ik best janna eu ben.
toe maar jajong
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
nee dat is best silver janna euw.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:07 schreef Djurres het volgende:
kan niet.
mijn vaste support is best janna euwVraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.![]()
okquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee dat is best silver janna euw.Tadumtiedum.![]()
Beroepsautist valt uit hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
nee dat is best silver janna euw.
edit; ik ben bronze!![]()
Lekker trotse screenie van een 3v5 gamequote:
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Als we dan toch gaan showboaten (ja het was dé echte xPeke)
En trouwens eindelijk (na 3-0 in promo)
[ Bericht 1% gewijzigd door Physics op 26-04-2013 23:57:03 ]![]()
Ik win dus al mn games totdat ik promo's heb en dan krijg ik de retards of moet ik supporten[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ben begonnen met draven.quote:
Wat een beest.
Nu onmogelijk snel naar gold carrien, jij bent mn grote voorbeeld.Tadumtiedum.![]()
Heb je tegen hem gezegd dat hij nooit meer ADC mag spelen? Wat een drama, die itemsquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:46 schreef Physics het volgende:
Als we dan toch gaan showboaten (ja het was dé echte xPeke)
[ afbeelding ]
Ik vind het wel vreemd dat iemand van dat niveau zo slecht kan zijn op andere roles.Conscience do cost.![]()
Het is Dominion... Denk je nou écht dat hij serieus aan 't spelen was?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Heb je tegen hem gezegd dat hij nooit meer ADC mag spelen? Wat een drama, die items
Ik vind het wel vreemd dat iemand van dat niveau zo slecht kan zijn op andere roles.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Oh, ik zag niet dat het dominion was.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het is Dominion... Denk je nou écht dat hij serieus aan 't spelen was?
En ja, waarom niet? Ik speel al mijn games om te winnen. Daar haal ik plezier uit
Conscience do cost.![]()
Hij is een progamer.. Iets ander referentiekaderquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, ik zag niet dat het dominion was.
En ja, waarom niet? Ik speel al mijn games om te winnen. Daar haal ik plezier uit[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Neger ik was al aan het pro gamen toen jij nog geeneens wist hoe je je muis moest vasthouden!Conscience do cost.![]()
Ik was in 2001 al progamer, hustling @ NetgameZ yoquote:Op zaterdag 27 april 2013 00:15 schreef ems. het volgende:
Neger ik was al aan het pro gamen toen jij nog geeneens wist hoe je je muis moest vasthouden![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ook. RedCat al die shit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was in 2001 al progamer, hustling @ NetgameZ yo![]()
RedCat <3quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dan moet je wel bij een paar rollen blijven.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:03 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ben begonnen met draven.
Wat een beest.
Nu onmogelijk snel naar gold carrien, jij bent mn grote voorbeeld.We're slowly approaching inevitable death.![]()
ik kan mid en adc.quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Dan moet je wel bij een paar rollen blijven.Tadumtiedum.![]()
Vet man, draven is wel goed. Ik zie trouwens dat je van static shiv houd. Maar dat is echt een situational item voor als je hard wil kunnen pushen.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Statik Shiv / Ruined King is niet optimaal voor Draven, je kan beter BT / PD / IE / LW (in die volgorde) als core bouwen. Afhankelijk van hun compositie kan je daar tussen kiezen voor GA en als laatste item pak ik vaak mercurial![]()
Valt volgens mij best mee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:29 schreef dustbrain het volgende:
Last whisper is inderdaad core op elke adc.
Ben geen pro, maar LW is volgens mij ook behoorlijk situational.![]()
Niet echt. Als adc moet je damage op alles doen, ook de tank en bruiser die overigens rond de 100-200 armor hebben. De ap carry heeft na zijn hourglass ook behoorlijk wat armor waardoor je lastwhisper alleen maar damage toevoegd. 35% armor pen + 40 ad is te goed om eruit te laten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Valt volgens mij best mee.
Ben geen pro, maar LW is volgens mij ook behoorlijk situational.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Het niveau in normals is wel veel lager dan in ranked's naar mijn idee, ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook?Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Ik ga meestal voor crit, ook dan kan je een tank finaal afmaken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 02:15 schreef dustbrain het volgende:
Vet man, draven is wel goed. Ik zie trouwens dat je van static shiv houd. Maar dat is echt een situational item voor als je hard wil kunnen pushen.
Gister stond ik een keer solo tegen een renekton, met mn build,
botrk - bt - ie -statikk shiv - pd en een pickaxe
renekton had 211 armor, en gewoon 1v1 kapot soloen, no probs.
Ik vind statikk shiv prettig omdat hij crit, en met IE, Statikk en PD crit je eigenlijk bijna alle autoattacks. Daarnaast crit statikk dan ook gewoon, das best prettig.
Vaak wel jammer dat ik hem zelf moet carrien, heb laatst pas een game gehad waar men echt goed teamworkte, veel pingen, goede ss's, en veel wards. toen we op loss stonden werd er goed gedacht over splitpushing, enemy was te veel bezig met ons destroyen waardoor ik bot kon backdooren en xin top, terwijl in mid 2 grote tanks van ons stonden die continue gefocust werden en succesvol konden deffen, daarna de game gewonnen samen met Xin door een double backdoor.
Maar ik zal die andere build die hier staat ook eens proberen, eens kijken hoe of t wat.
Hoe ik build is trouwens behoorlijk situational, soms botrk eerst, soms bt eerst, ligt ook aan mn enemy, maar vaak build ik zo
start dagger + pots,
vampiric halen, gaat de laneing slecht, ga ik eerst botrk zodat ik genoeg atk speed heb voor farming, en last hitting, zodat ik geld krijg. na botrk nog steeds geen kills, eerst een bf sword, waarna de BT volgt. Dan een zeal voor de statikk shiv. Als ik dan goed ga, en kills kan maken maak ik de statikk af, en ga ik dan nog niet goed genoeg, weer eerst op de attack damage bouwen, dus een IE halen. Dan statikk afmaken, dan PD en IE halen, en dan is vaak de game al wel gewonnen als de rest van mn team niet gefeed heeft.
1v1 in mid game kan je met draven eigenlijk iedereen hebben.
En zo heerlijk, die early game van Draven, echt epische geweldige damage, iedereen blijft het onderschatten en heb vaak zat de first blood! Zelfs al een keer een lane solo op bot gehad met draven, en gewoon turrethuggen en de lane uiteindelijk winnen omdat damage.Tadumtiedum.![]()
Verschilt per account, andere matchmaking die je op hiddden elo van normals matched. In normal kom ik vrij slechte tegenstanders tegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:01 schreef Salamando het volgende:
Het niveau in normals is wel veel lager dan in ranked's naar mijn idee, ligt dat aan mij of hebben jullie dat ook?
Komt doordat je nieuwe champs in normals probeert, minder serieus speelt & (in mijn geval) vaak met mongolen premade speelt![]()
Als ik een nieuwe champ ga spelen doe ik dat in custom tegen bots, zoals het een echte newb betaamd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:52 schreef kensei het volgende:
[..]
Verschilt per account, andere matchmaking die je op hiddden elo van normals matched. In normal kom ik vrij slechte tegenstanders tegen.
Komt doordat je nieuwe champs in normals probeert, minder serieus speelt & (in mijn geval) vaak met mongolen premade speelt![]()
Denk dat je aan last whisper meer hebt. De meeste dmg komt van autoattacks en je bouwt geen magic penetration waardoor static shic dmg wegvalt naarmate de game langer duurt. Static shiv doet dus eigenlijk half zoveel dmg als je denk, je hebt 0 magic penquote:Op zaterdag 27 april 2013 11:19 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor crit, ook dan kan je een tank finaal afmaken.
Ik vind statikk shiv prettig omdat hij crit, en met IE, Statikk en PD crit je eigenlijk bijna alle autoattacks. Daarnaast crit statikk dan ook gewoon, das best prettig.
Vaak wel jammer dat ik hem zelf moet carrien, heb laatst pas een game gehad waar men echt goed teamworkte, veel pingen, goede ss's, en veel wards. toen we op loss stonden werd er goed gedacht over splitpushing, enemy was te veel bezig met ons destroyen waardoor ik bot kon backdooren en xin top, terwijl in mid 2 grote tanks van ons stonden die continue gefocust werden en succesvol konden deffen, daarna de game gewonnen samen met Xin door een double backdoor.
Maar ik zal die andere build die hier staat ook eens proberen, eens kijken hoe of t wat.
Hoe ik build is trouwens behoorlijk situational, soms botrk eerst, soms bt eerst, ligt ook aan mn enemy, maar vaak build ik zo
start dagger + pots,
vampiric halen, gaat de laneing slecht, ga ik eerst botrk zodat ik genoeg atk speed heb voor farming, en last hitting, zodat ik geld krijg. na botrk nog steeds geen kills, eerst een bf sword, waarna de BT volgt. Dan een zeal voor de statikk shiv. Als ik dan goed ga, en kills kan maken maak ik de statikk af, en ga ik dan nog niet goed genoeg, weer eerst op de attack damage bouwen, dus een IE halen. Dan statikk afmaken, dan PD en IE halen, en dan is vaak de game al wel gewonnen als de rest van mn team niet gefeed heeft.
En zo heerlijk, die early game van Draven, echt epische geweldige damage, iedereen blijft het onderschatten en heb vaak zat de first blood! Zelfs al een keer een lane solo op bot gehad met draven, en gewoon turrethuggen en de lane uiteindelijk winnen omdat damage.We're slowly approaching inevitable death.![]()
Je huidige build laat mijn inner Draven huilen. Draven heeft vrijwel geen synergie met Statikk Shiv of met BotRK. Wat een betere optie is (in de meeste situaties, dan neem ik een situationele rune page als Lifesteal/AD even niet mee);quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:19 schreef Djurres het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor crit, ook dan kan je een tank finaal afmaken.
start dagger + pots,
En zo heerlijk, die early game van Draven, echt epische geweldige damage, iedereen blijft het onderschatten en heb vaak zat de first blood! Zelfs al een keer een lane solo op bot gehad met draven, en gewoon turrethuggen en de lane uiteindelijk winnen omdat damage.
Long Sword + 2 pots -> Vamp Scepter + B.F. -> BT -> PD -> LW of Black Cleaver (je passive stackt de volledige armor reduction) -> IE. (ergens kan je boots ertussen gooien)
Je kan het een beetje omwisselen, maar for the love of Draven, neem geen Statikk Shiv of BotRK op hem. Draven's kracht komt uit z'n Q, die kan je sowieso niet als een machinegun gooien, maar als je er een kan gooien, zorg dat het enorm veel damage doet. En dat krijg je met een build als dit.
"ga ik eerst botrk zodat ik genoeg atk speed heb voor farming, en last hitting"
Gast, je speelt als Draven. CSen is zo makkelijk met hem omdat je met een spinning axe op level 1 al rond de 120 damage zit. Als je daar moeite mee hebt, dan heb je eerder oefening nodig dan attack speed.![]()
Fijn dat er zo op gereageerd word.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:47 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Je huidige build laat mijn inner Draven huilen. Draven heeft vrijwel geen synergie met Statikk Shiv of met BotRK. Wat een betere optie is (in de meeste situaties, dan neem ik een situationele rune page als Lifesteal/AD even niet mee);
Long Sword + 2 pots -> Vamp Scepter + B.F. -> BT -> PD -> LW of Black Cleaver (je passive stackt de volledige armor reduction) -> IE. (ergens kan je boots ertussen gooien)
Je kan het een beetje omwisselen, maar for the love of Draven, neem geen Statikk Shiv of BotRK op hem. Draven's kracht komt uit z'n Q, die kan je sowieso niet als een machinegun gooien, maar als je er een kan gooien, zorg dat het enorm veel damage doet. En dat krijg je met een build als dit.
"ga ik eerst botrk zodat ik genoeg atk speed heb voor farming, en last hitting"
Gast, je speelt als Draven. CSen is zo makkelijk met hem omdat je met een spinning axe op level 1 al rond de 120 damage zit. Als je daar moeite mee hebt, dan heb je eerder oefening nodig dan attack speed.
Ik speel draven pas sinds 3 dagen, dus ben af en toe nog iets te traag om de Q te vangen.
Ik heb wel andere adc's gespeeld als Tristana, Ezreal en Caitlyn, en daar build ik ook ongeveer zo op.
Ik heb van andere Draven spelers gehoord dat ze WEL BotRK rushen, waarom is dat dan?
Verder, als mijn lane goed gaat ga ik inderdaad voor BT, anders BotRK. Verder, waarom naar de PD een LW of een BC? Lijkt mij juist dat je met een IE meer damage, en crit doet, en dus meer pijn?Tadumtiedum.![]()
QFT, en tevens tvp.quote:Tadumtiedum.![]()
Ik ook, echt de allereerste keer vs bots, en daarna in een normale 5v5 zodat ik weet welke skill wat doet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:43 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Als ik een nieuwe champ ga spelen doe ik dat in custom tegen bots, zoals het een echte newb betaamd.Tadumtiedum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: