SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Och, de ene dag wat sneller dan de andere, het is ook wel gruwelijk zaadweer vandaag. Dieetclub evenaart slank bij lange na nog nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef _Dido_ het volgende:
Ik dacht dat we in Slank rap gingen met de topics
ik zie lichtere lucht in de verte!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben het boodschappen doen aan het uitstellen....... Het is gewoon wazig bij het raam zo erg regent het!
Wij hebben juist een bad en ik vind het heel irritant om daarin te douchen. Het bad is verkeerdom geplaatst en dus sta je bij de schuine kant achterover te hangen zo ongveer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:44 schreef Zeester het volgende:
Als ik een bad zou hebben zou ik vermoedelijk dat wel vaker gebruiken dan dat ik nu douche. Al word ik daar ook kurkdroog van. Ik ga soms speciaal naar m'n ouders om in bad te gaan!
ik heb een aparte douchequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben juist een bad en ik vind het heel irritant om daarin te douchen. Het bad is verkeerdom geplaatst en dus sta je bij de schuine kant achterover te hangen zo ongveer.
Geen witte badkamervloer! Je ziet er elk haartje op dat uitgevallen is. En hou verder rekening met schoonmaakgemak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij mogen een badkamer en keuken gaan bedenken en bestellen
Als iemand nog input heeft over design ofzo, feel free om het te spuien!
Ik twijfel over de badkamervloer. We hebben nu antraciet en dat is hartstikke mooi, maar daar zie je dus heel snel kalkaanslag op. Da's ook niet handig. Wat jij zegt over wit is ook wel erg waar, ja. Maar wat dan? Bruinig?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen witte badkamervloer! Je ziet er elk haartje op dat uitgevallen is. En hou verder rekening met schoonmaakgemak.
Oeh leuk!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij mogen een badkamer en keuken gaan bedenken en bestellen
Als iemand nog input heeft over design ofzo, feel free om het te spuien!
Ja, daar twijfel ik dus ook over. Ik weet alleen dat het geen wit wordt. Wat wel weet ik ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik twijfel over de badkamervloer. We hebben nu antraciet en dat is hartstikke mooi, maar daar zie je dus heel snel kalkaanslag op. Da's ook niet handig. Wat jij zegt over wit is ook wel erg waar, ja. Maar wat dan? Bruinig?
Wij ook. Dat gaat echt een bende worden. Beide binnenmuren van de badkamer moeten er ook uit en verplaatst worden, nieuwe CV, etc. Echt een gedoe. En iedereen zegt dat we geen toilet kunnen plaatsen maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh leuk!!
Wij moeten onze badkamer gaan veranderen. Zie er best wel tegenop. Week niet douchen. Dat wordt veel naar de sportschool improviseren op het balkon.
Veilig qua keuzes - wat ik eenheidsworst zou noemen eigenlijk. Wat je in alle woonprogramma's ziet.quote:
Nou, voor mij momenteel welquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen moet het zelf weten, zolang men maar niet roept dat niet dagelijks douchen vies is want dat is het niet
toch duurde het ff voor ik er aan gewend wasquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, voor mij momenteel wel
En ik vind jouw douche met die hysterische tegeltjes echt geweldig
wat vind je mooi?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet alleen bad, douche, wastafel, toilet, verder nog niet
Ik hoef niet per se veilig, hoor, maar ik ben niet van heel veel kleuren in tegels en sanitair. Die breng ik liever aan met andere dingen die ik gemakkelijker kan vervangen
En de keuken is ook nog een lastige. Ik wil ook geen eenheidsworst en niet dezelfde keuken als iedereen in het blok. Maar ja, wat dan wel?
quote:
Heb je te laag ingezet misschien? Hoe lang staat het huis al te koop?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:38 schreef Tink89 het volgende:
Nog niks gehoord SQ, word er langzamerhand vervelend van...
Lijstje is aangepast naar:
O: 3 volkoren met aardbeien en een beetje suiker.
T: 2 volkoren 30+ kaas.
L: 2 volkoren Ardenner.
T: 2 gluten- en lactosevrije stroopwafels.
T: 100 gr. sla, plakje 30+kaas, beetje dressing, 4 wasa lichtgewicht crackers.
D: 2 wraps gerookte kip, beetje roomkaas, rucola en ananas.
De Jumbo heeft tegenwoordig een glutenvrije hoek, naast de Zonnatura productenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Waar haal je gluten- en lactosevrije stroopwafels?
Aah, mooi, die zit dadelijk ook redelijk dicht bij ons nieuwe huisquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Jumbo heeft tegenwoordig een glutenvrije hoek, naast de Zonnatura producten
Geen bedenktijd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hier een huurflat, moest bij de bezichtiging gelijk accepteren of afwijzen
weinig spannends hoor, tenzij je je verveelt een een terugleesmanie hebtquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
zo! ik he gewoon een heeeeeeel topic gemist!
Ja joh was bizarquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij zat tussen de eerste bezichtiging en de "Okee, deal" precies 18 uur
Maar jij wint wel, Clumsy
Koolhydraten, salades als lunch, het weer, huizen kopen, badkamers, menstruatie timen ivm huwelijksnacht, elke dag douchen, wat lijstjes, wat we 'vroeger' als lijstje hadden, bikini, havermout, diabetesangst en oranjezooi. Zo, je bent bij!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
zo! ik he gewoon een heeeeeeel topic gemist!
nee. Maar was een oaar weken daarvoor in een flatje 2 straten verderop wezen kijken met een groepsbezichtiging en het toen niet geworden. Wist dus wat ik kon verwachtenquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koolhydraten, salades als lunch, het weer, huizen kopen, badkamers, menstruatie timen ivm huwelijksnacht, elke dag douchen, wat lijstjes, wat we 'vroeger' als lijstje hadden, bikini, havermout, diabetesangst en oranjezooi. Zo, je bent bij!
Zo dan, heb ik even een nuttige dag gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koolhydraten, salades als lunch, het weer, huizen kopen, badkamers, menstruatie timen ivm huwelijksnacht, elke dag douchen, wat lijstjes, wat we 'vroeger' als lijstje hadden, bikini, havermout, diabetesangst en oranjezooi. Zo, je bent bij!
Dat. En GEEN witte voegen of kitranden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen witte badkamervloer! Je ziet er elk haartje op dat uitgevallen is. En hou verder rekening met schoonmaakgemak.
Als je graag samen in de douche gaat, doe jezelf dan een plezier en neem een grotere cabine (als je een cabine neemt) 90x90 is echt te kleinquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:55 schreef miss_sly het volgende:
In de nieuwe badkamer moet ook een toilet komen, want we hebben dadelijk een heel huisdus dan wil ik wel ook op de verdieping een toilet en dat kan alleen in de badkamer.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat. En GEEN witte voegen of kitranden.
Heb zelf een antraciet vloer en grijze kitranden en voegen.
Samen in de douche komt niet meer voor sinds we een kind hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je graag samen in de douche gaat, doe jezelf dan een plezier en neem een grotere cabine (als je een cabine neemt) 90x90 is echt te klein
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Veilig qua keuzes - wat ik eenheidsworst zou noemen eigenlijk. Wat je in alle woonprogramma's ziet.
Maar ik sta denk ik niet bekend om mijn goede smaak, dus daar moet niemand zich wat van aantrekken.
Jaquote:
Ja doei, dat was vandaag mijn hoofdgerecht. Zit er stampvol van. En misschien neem ik straks nog wel een keer, want alles over en ik zit echt laag in mijn kcal.quote:
Respectquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei, dat was vandaag mijn hoofdgerecht. Zit er stampvol van. En misschien neem ik straks nog wel een keer, want alles over en ik zit echt laag in mijn kcal.
Misschien doe ik dat straks ook wel. Ik zit op fucking 1241 kcalquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Respect
Ik zou bij zo'n portie een uur later alweer een boterham smeren
Clumsy, mijn dag ziet er zo uitquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb echt geen reet van spreken denk ik. Tussen 'Hm, zal ik een huis kopen?' en de sleuteloverdracht voor m'n droomhuisje zaten 4 weken.
Ik wil nog ff terughaken naar de koolhydraat/brooddiscussie overigens. Ik eet vrij veel brood, omdat ik dat 's ochtends lekker vind, en tussen de middag iets vullends nodig heb, maar wil dat echt terugbrengen. Ik heb het idee dat dat me tegenhoudt in het afvallen, en wellicht ook bijdraagt aan m'n moeheid. Havermout vind ik best te eten, maar alleen als het koud weer is. Warme melk=winter, voor mij. Muesli vind ik meh, maar morgen ga ik het eens met yoghurt en een banaan eten, en kijken hoe lang ik het daarop vol houd. Als tussendoortje vullen 2 sneetjes roggebrood met daartussen een plakje kaas erg goed merkte ik vandaag, en dan kan ik bij de lunch een broodje en salade eten.
Hoe vroeg begint jullie dag? Ik sta namelijk om 5.40 op als ik moet werken, en ontbijt dan een halfuurtje later. Tussen 9 en 10 moét ik dan echt wat eten, anders ga ik dood, en met minder dan dat roggebrood met kaas red ik het echt niet tot de lunch. Zelfde principe tot het avondeten, wat meestal pas rond 18.30 op z'n vroegst is.
Dat ziet er heerlijk uit, goede vetjes uit de zalm.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:27 schreef Qwea het volgende:
Claudia_x... mag ik je even bedanken?
[ afbeelding ]
Godver, lekker man.
75gr gekookte macaroni met een 25gr kaassausje (uit pak ik had nie anders, bleek nog vet weinig kcal, vet, ect te bevatten ook, gerookte zalm 40gr, sla 2 handen, rode peperkorrels en citroensap. En ipv olijfolie wat dressing wat hier stond wat per 10 ml 3,2 kcal, ogr vet 0gr verzadigd vet, ect bevat
![]()
Ik heb echt lekker gegeten. Alleen de volgende keer even andere sla kopen. Deze was mhaw.
Nou jawel heur. Heb net een broodje chocopasta en een beschuit naar binnen gepropt omdat ik echt veel te laag zit, maar honger had ik nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ziet er heerlijk uit, goede vetjes uit de zalm.
Maar hier kan je gewoon nit vol van zitten
in sla zit helemaal niets en zeg aub niet dat het ijsbergsla was want dan ga ik huilenquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja doei, dat was vandaag mijn hoofdgerecht. Zit er stampvol van. En misschien neem ik straks nog wel een keer, want alles over en ik zit echt laag in mijn kcal.
Melange.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:16 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
in sla zit helemaal niets en zeg aub niet dat het ijsbergsla was want dan ga ik huilen
Soep haten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:01 schreef Brighteyes het volgende:
Jumjumjum wat was mijn soepje weer lekker!![]()
En dat van een ooit notoire soep-haatster!
Straks lekker oefenen met de band, flink meedansen en nog wat extra kcals verbranden.
lukt al bijna negen jaar prima hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met een kint is het helemaal ondoenlijk zonder droger lijkt me
O ik vind juist niets lekkerder dan je reet rood rossen met een handdoek die buiten gehangen heeftquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:18 schreef Vanyel het volgende:
Dat. En handdoeken voelen naar zonder droger.
gek kind!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik vind juist niets lekkerder dan je reet rood rossen met een handdoek die buiten gehangen heeft
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik vind juist niets lekkerder dan je reet rood rossen met een handdoek die buiten gehangen heeft
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:37 schreef Zeester het volgende:
Mijn handdoeken moeten ook zo stijf en hard mogelijk zijn
Sta je ook al lang droog ja?quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:37 schreef Zeester het volgende:
Mijn handdoeken moeten ook zo stijf en hard mogelijk zijn
Dit. Het bij elkaar zoeken van sokken heb ik mijn vriend trouwens onlangs aangeleerdquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben gewoon te lui om sokken enzo op te gaan hangen
ik heb besloten dat ik alleen nog maar gekke hysterische sokken koop. Dan mag hij zwart en grijs hebben. Dat werkt beter.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit. Het bij elkaar zoeken van sokken heb ik mijn vriend trouwens onlangs aangeleerd
Ik weet het, maar als je jarenlang nooit meer reclame ziet, dan pas heb je door wat een idioterie het wel niet isquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
Isa, in dit geval ben jij toch echt de rare hoor
oh, ook wel als je ze elke dag ziet, maarje wordt er immuun voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als je jarenlang nooit meer reclame ziet, dan pas heb je door wat een idioterie het wel niet is
Ik noem dat hersenspoelingquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh, ook wel als je ze elke dag ziet, maarje wordt er immuun voor
ja ga dan boven zitten als je niet mee wil doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:56 schreef Isabeau het volgende:
En ze keken iets over trucks in Alaska, een politie-iets met boeven, dat VI praatgedoe en daarna Spoorloos. Mag ik even murm zijnEn dan ook op zéér luid volume op een MEGAgroot scherm en ik probeerde er met mijn rug naar te zitten, maar ze betrokken me continue in de programma's terwijl ik probeerde te lezen.
Bierquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik heb het bier wederom weerstaan ( bleiblei zit voor de zesde keer in dertien dagen aan de pils) dus het is bedtijd. Ermahgerd ik word oud.
respect. Ik wel. Maar ik kom ook van een krat per weekquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
BierMikeyMo drinkt elke avond een pilsje. Ik heb er totaal geen moeite meer mee om niet te nemen
Teringquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
respect. Ik wel. Maar ik kom ook van een krat per week
Slaap lekker!quote:
Maar dat versta je toch ook?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Ouders. Ik ben vandaag met m'n moeder naar de apotheek gegaan om haar medicijngebruik weer eens in kaart te brengen, en 'moest daarna werken waardoor ik helaas direct daarna door moest'. De beschrijving van Isa komt redelijk overeen namelijk, alleen schreeuwt de tv dan in het Turks
.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, ik heb het bier wederom weerstaan ( bleiblei zit voor de zesde keer in dertien dagen aan de pils) dus het is bedtijd. Ermahgerd ik word oud. krols
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst trouwendan pas seks. Een keer.
Miauwquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eerst trouwendan pas seks. Een keer.
Jij dacht dat deze letters in dit topic je hielpen met afvallen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:00 schreef LadyOracle het volgende:
Dag allemaal. Ik ben nog steeds dik, ondanks dat ik hier al jaren geleden voor het eerst heb gepost, dus eigenlijk vind ik dit een kuttopicreeks. :-p Ik dacht ik meld het even. ;-)
Ik heb de ochtendmuesli vervangen dor wat nootjes, zaden en pitten. Reuze makkelijk en dan zit er toch iets knabbeligs in de yoghurt. Ik hak de nootjes wel wat fijn (en dan een voorraad in een pot, 's ochtends nootjes hakken is een recept voor bloedbad). Mijn complete bak yoghurt is met een halve banaan, 2 scheppen kokosrasp, eetlepel nootjes, eetlepel zonnebloem en/of pompoenpitten. En op zondag een handje frambozen ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb echt geen reet van spreken denk ik. Tussen 'Hm, zal ik een huis kopen?' en de sleuteloverdracht voor m'n droomhuisje zaten 4 weken.
Ik wil nog ff terughaken naar de koolhydraat/brooddiscussie overigens. Ik eet vrij veel brood, omdat ik dat 's ochtends lekker vind, en tussen de middag iets vullends nodig heb, maar wil dat echt terugbrengen. Ik heb het idee dat dat me tegenhoudt in het afvallen, en wellicht ook bijdraagt aan m'n moeheid. Havermout vind ik best te eten, maar alleen als het koud weer is. Warme melk=winter, voor mij. Muesli vind ik meh, maar morgen ga ik het eens met yoghurt en een banaan eten, en kijken hoe lang ik het daarop vol houd. Als tussendoortje vullen 2 sneetjes roggebrood met daartussen een plakje kaas erg goed merkte ik vandaag, en dan kan ik bij de lunch een broodje en salade eten.
Hoe vroeg begint jullie dag? Ik sta namelijk om 5.40 op als ik moet werken, en ontbijt dan een halfuurtje later. Tussen 9 en 10 moét ik dan echt wat eten, anders ga ik dood, en met minder dan dat roggebrood met kaas red ik het echt niet tot de lunch. Zelfde principe tot het avondeten, wat meestal pas rond 18.30 op z'n vroegst is.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jij dacht dat deze letters in dit topic je hielpen met afvallen?
Misschien moet je het chocoladedieet eens proberen.
* DancingPhoebe fluit een deuntjequote:Op zaterdag 27 april 2013 06:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sinds ik niet meer zuip ben ik dus klaarwakker op zaterdag om 7 uur
quote:Op zaterdag 27 april 2013 00:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jij dacht dat deze letters in dit topic je hielpen met afvallen?
Misschien moet je het chocoladedieet eens proberen.
Van dat moeten worden de dunne mensen dun.quote:Op zaterdag 27 april 2013 07:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij mij is het niet alcohol gerelateerd, maar puur ritme. Sinds ik fulltime werk is het uitslapen gewoon heel langzaam steeds verder uitgefaseerd. Stikirritant, want wtf moet je met een weekenddag van 18 uur
Luie dikkies zoals wij dan he. Dunne mensen gaan vast sporten en actief doen
Hier *dwing* ik mezelf altijd wel nog even een uurtje of wat te luiwammessen in bed en zo toch lekker te ontspannen ipv er uit te springen en van alles te moeten van mezelf.
Is je schuur vol?quote:Op zaterdag 27 april 2013 07:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk dat ik mijn royale bips maar richting buiten ga hijsen. Ik heb nog vier petflessen liggen die alleen bij Albert heijn kunnen wordeniingeleverd
Oooohquote:Op zaterdag 27 april 2013 07:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van dat moeten worden de dunne mensen dun.
nee,het is een beter alternatief dan bankhangenquote:Op zaterdag 27 april 2013 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Is je schuur vol?
[..]
Oooohrevelatie!
Ik heb ook een beter alternatief dan bankhangen. Bedliggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee,het is een beter alternatief dan bankhangen
Echt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 06:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sinds ik niet meer zuip ben ik dus klaarwakker op zaterdag om 7 uur
Nou dan had ik al 70kg moeten wegenquote:Op zaterdag 27 april 2013 07:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Van dat moeten worden de dunne mensen dun.
nee, helaas... Om half zeven hoorde ik 'gefluister' uit de andere slaapkamer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 08:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarschijnlijk is dat kind luid stommelend zijn blaas gaan legen om daarna opgelucht nog lekker 3 uur slaap te pakken, terwijl Sjeen lag te woelen en draaien
+1quote:
en een pagina later (boven deze post dusquote:
Mwah, valt mee. We hebben geweldig tegelreinigspul op zoutzuurbasis. Zou t niet op mooie tegels gebruiken maar op die van ons mag het best. 5 Minuten in laten werken en dan veeg je alle aanslag zo weg.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:24 schreef Isabeau het volgende:
Lijkt me een rotklus, Lucky!
SQ bijna een kilo lichter
En ik heb eindelijk door waar mijn ouders continue die idiote ask-toolbar (van ask jeeves) in hun chrome vandaan hebben. Als je één van de wekelijkse Java-updates doet dan geeft hij dat aan en moet je het vinkje uitdoen voor je verder gaat.
Wat voor spul is dat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. We hebben geweldig tegelreinigspul op zoutzuurbasis. Zou t niet op mooie tegels gebruiken maar op die van ons mag het best. 5 Minuten in laten werken en dan veeg je alle aanslag zo weg.
Toolbars
Leuk!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
Wat vinden jullie, voor een bruiloft:
[ afbeelding ]
De bruiden dragen zelf ook een beetje deze stijl. ?
ja man, 85F ftwquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!
En holy hell!voor je boezem!
Wat een geweldige rokquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die heb ik toch wel hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt er idd wel een giga voorgevel in
ik ben tot dusver van een 95E naar een 85F gegaan. Het slinkt dus wel iets, maar in verhouding wel minderquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt er idd wel een giga voorgevel in![]()
Zeg, val je daar niet af of zo?Toen ik veel was afgevallen had ik bijna geen boezem meer over. Vergeleken met wat ik had dus.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ja? Zal sexy staan straks in pak met die stropdas er zo precies tussen vallend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik ben tot dusver van een 95E naar een 85F gegaan. Het slinkt dus wel iets, maar in verhouding wel minder
we zijn vaak te lui om elkaar uit te loggen op de laptopquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja? Zal sexy staan straks in pak met die stropdas er zo precies tussen vallend.
Ik dacht ook al: dat zijn wel enorme manboobsquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja? Zal sexy staan straks in pak met die stropdas er zo precies tussen vallend.
Wat een leuk vrouwelijk shirtquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:51 schreef Aventura het volgende:
Leuke webshop!
Zelf vind ik een longsleeve wel ietsje eenvoudig voor een bruiloft. En je pluspunten wOrden er wel een beetje een blok van. is dit niet wat?
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/sophia-top-mint
Nee, te klein. Anders had ik zoiets gekocht hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:51 schreef Aventura het volgende:
Leuke webshop!
Zelf vind ik een longsleeve wel ietsje eenvoudig voor een bruiloft. En je pluspunten wOrden er wel een beetje een blok van. is dit niet wat?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik dacht ook al: dat zijn wel enorme manboobs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Tadaaaaa!Leuk! en HOE ben jij te zwaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Wat de vrouw (die er zelf ook megagoed uitziet) zegt.quote:
OMG die kleur. Brr.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:51 schreef Aventura het volgende:
Leuke webshop!
oke, duidelijk!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, te klein. Anders had ik zoiets gekocht hoor.
Het is ook geen sjieke bruiloft, dat moet ik er even bij zeggen.
Ik vind het model van die top wel mooi!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
OMG die kleur. Brr.
Originele optie een stuk beter! Zeker agz ze aangeeft dat het bruidspaar ook in die stijl is. Niet iedereen viert zijn bruiloft formeel.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Uitslapen is hier echt héél makkelijk hoor. Ik ben nu om 10 uur opgestaan, wat ik heel knap van mezelf vind
. Maar goed, heb avonddienst, dus ik ga nog even luieren.
Welcome to the darkside. It's ok. We have cookies.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:57 schreef Vanyel het volgende:
Govver. Ik reageerde op kleding in dit topic.
Maar de kleur!quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het model van die top wel mooi!
Nou, ik wilde dus ook zeggen "Godver, goeie tieten!"quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!
Same, ik ging van D naar Cquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt er idd wel een giga voorgevel in![]()
Zeg, val je daar niet af of zo?Toen ik veel was afgevallen had ik bijna geen boezem meer over. Vergeleken met wat ik had dus.
Tadaaaaa!Wat doe je hier, jij bent helemaal niet te dikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En staat geweldigEcht super!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Tadaaaaa!tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ik had SQ een pic van mijn muffintopje / neukteugels beloofd.jij bent dun!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:04 schreef Qwea het volgende:
Ik had SQ een pic van mijn muffintopje / neukteugels beloofd.Oh dat heb ik ook. Irritant hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ziet ze niet als m'n broek perfect zit, maar zodra die een beetje afzakt...
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
Bonprix. Onder de categorie 'overall'.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Waar heb je jouw setje vandaan, BE? Ik vind dat gedrapeerde echt supermooi vallen, en die broek ziet er ook mooi soepelvallend uit.
Is het echt uit een stuk? Zo ziet het er niet uit. Synthetisch, tja, maar als het zo mooi valt en fijn zit, wat maakt het dan uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Bonprix. Onder de categorie 'overall'.Het is aan 1 stuk.
Zo synthetisch als wat, maar het zit heerlijk.
Ik niet hoor, wees maar niet bangquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Stelletje slanke dennen, jullie. Qwea ook al.
T is heerlijk buitenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit hier alleen een beetje niets te doen terwijl ik naar de markt moetMaar ik heb geen zin.
Ja, I wish. Heb je mijn bovenbenen gezien?quote:
98 nu 85quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:09 schreef Isabeau het volgende:
Qwea, ik weet niet hoe zwaar je was, maar je bent absoluut niet dik of zoMaar ik snap dat je van dat zwembandje af wilt.
Ja. En ik draag altijd een riem, en nu op standje erg strak want die broek is te grootquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Irritant hèJe ziet ze niet als m'n broek perfect zit, maar zodra die een beetje afzakt...
Het heet Garden nog wat en is de afgelopen jaren te koop bij Bas van der Heijden en Dirx drogist. Het zit in een groene fles die de vorm heeft van een Glorix-fles. Trek oude schoenen aan, een rubberen zool zal bijna volledig afgebeten zijn na gebruik van dit spulquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Leuk!
Zo slank!quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dacht dat dit dieettopic was..
Menschen wat zien jullie er goed uit!
Dat heb ik ook altijd als ik net weer goed aan het doorpakken ben met afvallenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:12 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb ook veel minder trek nu ik minder KH eet.... Alleen heb het wel heel koud....
Yea ik was een beetje selfconscious over de tettenquote:
eerst naar dropbox en dan naar tinypic werkt als een tierelierquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef Barretje80 het volgende:
het lukt mij echt niet om foto's van mijn tel naar hier te krijgen
Toch maar even wat eten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb echt nog steeds geen trek gewoon. Vanmorgen schaaltje yoghurt gepakt met muesli, hele dag verder niks. Die pijnstillers zijn wel handig om af te vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gheheh de ene helft met de mobiel, de andere met de laptop..
en sorry voor de geknakte nekken
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:58 schreef Barretje80 het volgende:
Eens kijken of het lukt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gheheh de ene helft met de mobiel, de andere met de laptop..
en sorry voor de geknakte nekkenik had me jou echt heul anders voorgesteld
En ook jij bent helemaal geen dikkieSeht gut aus!
disclaimer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
gheheh hoe dan??quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]ik had me jou echt heul anders voorgesteld
En ook jij bent helemaal geen dikkieSeht gut aus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:05 schreef Stormqueen het volgende:
barretje:yeah baby! bOObsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gheheh hoe dan??nee, maar wel als ginger met halflang krullend haar... WazigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
ik ben van nature dom..quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, maar wel als ginger met halflang krullend haar... Wazig
tettnquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef Sjeen het volgende:
BE, gaaf broekpakding
En skoej, nice! Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke bh maat 80G
eBay! Daar haal ik m'n Freya's in dezelfde maat voor rond de 25 euroquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:59 schreef Sjeen het volgende:
BE, gaaf broekpakding
En skoej, nice! Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke bh maat 80G
hier is ie te passen bij de BonnieB.. oftewel " de betere lingerie zaak "quote:
Nou ik heb het eens op laten meten en ik kreeg iets in de handen gedrukt dat perfect zou moeten zijn en dat volgens de plukkende dame ook echt perfeeeeeeeeeect zat. Nou ik heb mn prinsesjes zelden zo onbeschermd en onondersteund ervaren als op dat momentquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef _Dido_ het volgende:
Heb je ook geen last van sjorrende verkoopmevrouwen. Aan de andere kant: als je naar een specialist gaat, weet je wel meteen zeker dat je de juiste maat hebt.
"mijn prinsesjes"quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ik heb het eens op laten meten en ik kreeg iets in de handen gedrukt dat perfect zou moeten zijn en dat volgens de plukkende dame ook echt perfeeeeeeeeeect zat. Nou ik heb mn prinsesjes zelden zo onbeschermd en onondersteund ervaren als op dat moment
Hier zat het ook gelijk als gegoten. Zitten in Alkmaar een stuk of 3 echte speciaalzakenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:58 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
"mijn prinsesjes"![]()
tja, negatieve ervaringen heb je altijd. Ik heb het in Groningen laten doen en die beha zat echt als gegoten. Heb wel het idee dat ik inmiddels een andere maat heb, of de beha's zijn aan vervanging toe. Dus eerst nog een paar kilo afvallen en dan weer eens laten opmeten voor ik weer een hele zwik via eBay bestel.
Ik heb nog nooit een PrimaDonna aangehad, maar vind Marlies Dekkers in 75F meer dan prima zitten. Genoeg steun en niet het gevoel dat je een luchtballon in een harnas dwingt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hier zat het ook gelijk als gegoten. Zitten in Alkmaar een stuk of 3 echte speciaalzakenKreeg ook meerdere merken en modellen om te proberen
Maar met een 80F kan een bh ook wel erg wisselend zijn ja, haha. PrimaDonna geeft toch wel even flink meer steun dan een Marlies Dekkers.
Ik merk bij MD dat de achterkant snel omhoog kruipt, omdat ze het gewicht niet aankunnen. Had er een stuk of 4 gepast, ook goed afgesteld maar het zat gewoon voor geen meterquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PrimaDonna aangehad, maar vind Marlies Dekkers in 75F meer dan prima zitten. Genoeg steun en niet het gevoel dat je een luchtballon in een harnas dwingt.
Maarja, ik vind de mijne überhaupt eigenlijk helemaal niet zo groot (in dus 75F). Daar had ik toevallig vandaag nog een discussie over met mevrouw V die een iets andere mening is toegedaan.
heb je dan wel de omvang goed?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik merk bij MD dat de achterkant snel omhoog kruipt, omdat ze het gewicht niet aankunnen. Had er een stuk of 4 gepast, ook goed afgesteld maar het zat gewoon voor geen meter
Ik gebruik nu een week myfitnesspal en ben gewoon (wederom?) verbaasd hoe makkelijk het is om te weinig te eten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Vanyel het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat mij dat zo makkelijk afgaat. Aan de andere kant ben ik weer te lui voor de Fatsecretapp (zo'n gedoe als je voornamelijk vers kookt) dus zeker weten doe ik het niet.
Dat dus. Had de wrap van de lunch maar bij de sla vanaaf ivm geen trek en de hele dag niks gehad maar toch moeten eten. Net 3 lepels kwark genomem voor de lijnzaad... Zit net aan de 1200. Gisteren ook al. Nou ja, pechquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat is het toch makkelijk om te weinig te eten als je geen rotzooi eet... nog maar een bakje Griekse yoghurt met honing en amandelen (bij gebrek aan walnoten) gehad.
nootjes!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat dus. Had de wrap van de lunch maar bij de sla vanaaf ivm geen trek en de hele dag niks gehad maar toch moeten eten. Net 3 lepels kwark genomem voor de lijnzaad... Zit net aan de 1200. Gisteren ook al. Nou ja, pechheb ik nog een chocopopsreep toch maar gegeten ook, 83kcal... Zonder die nog geen 1200
sommige hier zijn al bijna op het eind van hun afvalrace. Weer anderen hebben het vet voornamelijk op hun reetquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef LadyOracle het volgende:
Myfitnesspal doe ik af en toe een week of twee om te kijken of ik nog fatsoenlijk eet, anders ga je al gauw ongemerkt te veel eten of de verkeerde dingen. Maar voor dagelijks bijhouden ben ik echt te lui. Te weinig eten doe ik ook niet gauw, met mijn gedroogd fruit-fase. Ik verander zelf nog in een gedroogde ananas.
Verbaas me wel enigszins over de omvangsmaten die hier voorbij vliegen. 75 heb ik nooit gehad en 80 had ik toen ik 13 was. Dat is allemaal wel zo smalletjes dat ik het niet associeer met te dikke mensen.
Ik was eeder veel preciezer met grammen etc, maar sinds ik dat los heb gelaten gaat het idd heel erg snelquote:Op zondag 28 april 2013 00:38 schreef Stormqueen het volgende:
Dat bijhouden kost me nog geen twee minuten per dag en steunt mij juist enorm in het volhouden
Nou, dát is echt heel erg handig ja! En ook je beweging onthoudt hetquote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ding onthoudt ook producten die je vaak eet, dat scheelt heel veel!
quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ding onthoudt ook producten die je vaak eet, dat scheelt heel veel!
*huge ass meldt...quote:Op zondag 28 april 2013 00:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sommige hier zijn al bijna op het eind van hun afvalrace. Weer anderen hebben het vet voornamelijk op hun reet
Bovendien mag je met BMI vanaf 25. Daar past best een omvang 75 bij.quote:Op zondag 28 april 2013 00:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sommige hier zijn al bijna op het eind van hun afvalrace. Weer anderen hebben het vet voornamelijk op hun reet
Nee hoorquote:Op zondag 28 april 2013 09:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit net onder de 25 nu, moet ik dan naar die enge hele dunnerds?
kssst....quote:Op zondag 28 april 2013 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bovendien mag je met BMI vanaf 25. Daar past best een omvang 75 bij.
hee wij zijn niet engquote:Op zondag 28 april 2013 09:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bovendien mag je met BMI vanaf 25. Daar past best een omvang 75 bij.
Ik heb zijn eerste boek ook gelezen (waarin hij de hele Encyclopaedia Brittanica leestquote:Op zondag 28 april 2013 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Lijkt me een leuk boek Isa, ik ga eens zoeken in de bieb.
Er zijn heel veel dokters die boeken hebben geschreven die precies iets anders vertellen. En misschien vindt je moeder het leuk om te weten dat je in je opleiding tot arts maar een paar uurtjes onderwijs krijgt over voeding (geloof iets van 3 uur en dan volgens het Voedingscentrum)quote:Op zondag 28 april 2013 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn moeder blijft toch echt lyrisch over Dr Frank. Die valt dan in een paar weken weer een paar kilo af, komt dan weer 2 maanden wat bij en begint dan weer aan wat weken met de dokter. En ze blijft bij hoog en bij laag volhouden dat je dat gejojo toch blijft houden. En deze man is dokter dus dan heeft hij er verstand van.
Ja, dat zeg ik ook telkens tegen haar. Aan de andere kant, ze heeft er geen moeite mee en eet er lekker van dus ik laat haar maar lullen. Dat wat ze over mijn schildklier denkt te weten stoort me wel mateloos trouwens.quote:Op zondag 28 april 2013 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn heel veel dokters die boeken hebben geschreven die precies iets anders vertellen. En misschien vindt je moeder het leuk om te weten dat je in je opleiding tot arts maar een paar uurtjes onderwijs krijgt over voeding (geloof iets van 3 uur en dan volgens het Voedingscentrum)Nee, dokters hebben geen verstand van voeding. Wel van veel geld verdienen. Well done, meneer Frank!
Ik heb op de Hoge Hotelschool meer voedingsleer gehad!quote:Op zondag 28 april 2013 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn heel veel dokters die boeken hebben geschreven die precies iets anders vertellen. En misschien vindt je moeder het leuk om te weten dat je in je opleiding tot arts maar een paar uurtjes onderwijs krijgt over voeding (geloof iets van 3 uur en dan volgens het Voedingscentrum)Nee, dokters hebben geen verstand van voeding. Wel van veel geld verdienen. Well done, meneer Frank!
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 28 april 2013 09:45 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb op de Hoge Hotelschool meer voedingsleer gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |