SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Och, de ene dag wat sneller dan de andere, het is ook wel gruwelijk zaadweer vandaag. Dieetclub evenaart slank bij lange na nog nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:17 schreef _Dido_ het volgende:
Ik dacht dat we in Slank rap gingen met de topics
ik zie lichtere lucht in de verte!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben het boodschappen doen aan het uitstellen....... Het is gewoon wazig bij het raam zo erg regent het!
Wij hebben juist een bad en ik vind het heel irritant om daarin te douchen. Het bad is verkeerdom geplaatst en dus sta je bij de schuine kant achterover te hangen zo ongveer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:44 schreef Zeester het volgende:
Als ik een bad zou hebben zou ik vermoedelijk dat wel vaker gebruiken dan dat ik nu douche. Al word ik daar ook kurkdroog van. Ik ga soms speciaal naar m'n ouders om in bad te gaan!
ik heb een aparte douchequote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wij hebben juist een bad en ik vind het heel irritant om daarin te douchen. Het bad is verkeerdom geplaatst en dus sta je bij de schuine kant achterover te hangen zo ongveer.
Geen witte badkamervloer! Je ziet er elk haartje op dat uitgevallen is. En hou verder rekening met schoonmaakgemak.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij mogen een badkamer en keuken gaan bedenken en bestellen
Als iemand nog input heeft over design ofzo, feel free om het te spuien!
Ik twijfel over de badkamervloer. We hebben nu antraciet en dat is hartstikke mooi, maar daar zie je dus heel snel kalkaanslag op. Da's ook niet handig. Wat jij zegt over wit is ook wel erg waar, ja. Maar wat dan? Bruinig?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Geen witte badkamervloer! Je ziet er elk haartje op dat uitgevallen is. En hou verder rekening met schoonmaakgemak.
Oeh leuk!!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:44 schreef miss_sly het volgende:
Wij mogen een badkamer en keuken gaan bedenken en bestellen
Als iemand nog input heeft over design ofzo, feel free om het te spuien!
Ja, daar twijfel ik dus ook over. Ik weet alleen dat het geen wit wordt. Wat wel weet ik ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik twijfel over de badkamervloer. We hebben nu antraciet en dat is hartstikke mooi, maar daar zie je dus heel snel kalkaanslag op. Da's ook niet handig. Wat jij zegt over wit is ook wel erg waar, ja. Maar wat dan? Bruinig?
Wij ook. Dat gaat echt een bende worden. Beide binnenmuren van de badkamer moeten er ook uit en verplaatst worden, nieuwe CV, etc. Echt een gedoe. En iedereen zegt dat we geen toilet kunnen plaatsen maar ik ben het er niet mee eens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oeh leuk!!
Wij moeten onze badkamer gaan veranderen. Zie er best wel tegenop. Week niet douchen. Dat wordt veel naar de sportschool improviseren op het balkon.
Veilig qua keuzes - wat ik eenheidsworst zou noemen eigenlijk. Wat je in alle woonprogramma's ziet.quote:
Nou, voor mij momenteel welquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
Iedereen moet het zelf weten, zolang men maar niet roept dat niet dagelijks douchen vies is want dat is het niet
toch duurde het ff voor ik er aan gewend wasquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, voor mij momenteel wel
En ik vind jouw douche met die hysterische tegeltjes echt geweldig
wat vind je mooi?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet alleen bad, douche, wastafel, toilet, verder nog niet
Ik hoef niet per se veilig, hoor, maar ik ben niet van heel veel kleuren in tegels en sanitair. Die breng ik liever aan met andere dingen die ik gemakkelijker kan vervangen
En de keuken is ook nog een lastige. Ik wil ook geen eenheidsworst en niet dezelfde keuken als iedereen in het blok. Maar ja, wat dan wel?
quote:
Heb je te laag ingezet misschien? Hoe lang staat het huis al te koop?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:38 schreef Tink89 het volgende:
Nog niks gehoord SQ, word er langzamerhand vervelend van...
Lijstje is aangepast naar:
O: 3 volkoren met aardbeien en een beetje suiker.
T: 2 volkoren 30+ kaas.
L: 2 volkoren Ardenner.
T: 2 gluten- en lactosevrije stroopwafels.
T: 100 gr. sla, plakje 30+kaas, beetje dressing, 4 wasa lichtgewicht crackers.
D: 2 wraps gerookte kip, beetje roomkaas, rucola en ananas.
De Jumbo heeft tegenwoordig een glutenvrije hoek, naast de Zonnatura productenquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:40 schreef miss_sly het volgende:
Waar haal je gluten- en lactosevrije stroopwafels?
Aah, mooi, die zit dadelijk ook redelijk dicht bij ons nieuwe huisquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De Jumbo heeft tegenwoordig een glutenvrije hoek, naast de Zonnatura producten
Geen bedenktijd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:54 schreef douche-eendje het volgende:
Hier een huurflat, moest bij de bezichtiging gelijk accepteren of afwijzen
weinig spannends hoor, tenzij je je verveelt een een terugleesmanie hebtquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
zo! ik he gewoon een heeeeeeel topic gemist!
Ja joh was bizarquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
Bij mij zat tussen de eerste bezichtiging en de "Okee, deal" precies 18 uur
Maar jij wint wel, Clumsy
Koolhydraten, salades als lunch, het weer, huizen kopen, badkamers, menstruatie timen ivm huwelijksnacht, elke dag douchen, wat lijstjes, wat we 'vroeger' als lijstje hadden, bikini, havermout, diabetesangst en oranjezooi. Zo, je bent bij!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:55 schreef Barretje80 het volgende:
zo! ik he gewoon een heeeeeeel topic gemist!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |