quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:28 schreef MichaelScott het volgende:
Ik kreeg net ook bericht dat ik een PM had, maar kan niets vinden in mijn inbox.
Kun je de PM hier plaatsen?
Zo, die heeft er minder dan 2 seconden gestaanquote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik echt boos over kan maken: mafketels die op 'reply to all' klikken nu. DONDER OP!
Zooitje mensen hebben die PM gehadquote:
En dit inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Is geen PM, komt van een externe site!
[..]
Was ook geen PMquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:33 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Zooitje mensen hebben die PM gehad
Echt een 'Private Message' kun je het niet meer noemen.
Oh oke, ik heb het wel gekregen, maar niet gelezen omdat ik geen berichten lees waar ik niet om gevraagd heb.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij is in de sloot gefietst en ziet het niet zo helder
Bij mij ook. Ik heb maar even naar iedereen verstuurd dat ze daarmee moeten kappen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:32 schreef Etcetera het volgende:
Waar ik echt boos over kan maken: mafketels die op 'reply to all' klikken nu. DONDER OP!
Geen idee ik ben slechts een junior modquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Oh oke, ik heb het wel gekregen, maar niet gelezen omdat ik geen berichten lees waar ik niet om gevraagd heb.
Maar wat is het doel van de spammers?
Hoop dat er rellen uit voortkomenquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef BlackLining het volgende:
Moet ik nog popcorn gaan halen of gaan we niet rellen?
Hoeveel verdien jij nou iedere maand dan aan je mod-werk op Fok?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:35 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Let niet op hem, hij is in de sloot gefietst en ziet het niet zo helder
3500 bruto per maand, plus VW Golf als leasewagen......quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoeveel verdien jij nou iedere maand dan aan je mod-werk op Fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betwijfel ik, niemand kan er iets om geven. Behalve kanovinnie blijkbaar, die gooide er gelijk een DM achteraan dat het echt niet waar is.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hoop dat er rellen uit voortkomen![]()
hoe en waarom moeten we nog even afwachten
Vind het irritanter dat ik nu hele tijd PM berichten binnenkrijg.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Betwijfel ik, niemand kan er iets om geven. Behalve kanovinnie blijkbaar, die gooide er gelijk een DM achteraan dat het echt niet waar is.
"het is echt niet waar!"quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Betwijfel ik, niemand kan er iets om geven. Behalve kanovinnie blijkbaar, die gooide er gelijk een DM achteraan dat het echt niet waar is.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
3500 bruto per maand, plus VW Golf als leasewagen......Voel je je al flink verraden inmiddels dan? Of was dit bij jou allang bekend en vond je het prima zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
Waarom zou je er alleen zin in hebben?quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef 2cv het volgende:
Wat een geweldig 'bewijs' ook. Als ik er zin in had kon ik zoiets ook 'bewijzen'.
Ja ik ook nog steeds.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vind het irritanter dat ik nu hele tijd PM berichten binnenkrijg.
Dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:41 schreef Deshain het volgende:
[..]
Waarom zou je er alleen zin in hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |