en wat houd dat in ?quote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef Panzermaus het volgende:
Creatine, not even once. Godverdomme jongens, ik ben nog nooit zo buff geweest. Zal later vanavond wel een naaktfoto uppen. (ook voor Jahr00n)
Heb hiervoor "Super Creatine" van B&F gebruikt. Zonde van je geld, dat was een blend van creatine HCL, kre-alka en nog iets. Dit is oldskool monohydraat en cot dayum. Light Jeff Seid status.
Lats zijn erg opgepompt nu ook, hierdoor lijken mijn armen smaller dan ik wil.Tijd voor isolatie dus. Voornamelijk long head van de triceps, aanraders?
Anyway, dus hier een tip waar CarbonC het ongetwijfeld mee eens zal zijn: forever mono nu, begin niet aan die andere zooi!
pic graag jaquote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef Panzermaus het volgende:
Creatine, not even once. Godverdomme jongens, ik ben nog nooit zo buff geweest. Zal later vanavond wel een naaktfoto uppen. (ook voor Jahr00n)
Heb hiervoor "Super Creatine" van B&F gebruikt. Zonde van je geld, dat was een blend van creatine HCL, kre-alka en nog iets. Dit is oldskool monohydraat en cot dayum. Light Jeff Seid status.
Lats zijn erg opgepompt nu ook, hierdoor lijken mijn armen smaller dan ik wil.Tijd voor isolatie dus. Voornamelijk long head van de triceps, aanraders?
Anyway, dus hier een tip waar CarbonC het ongetwijfeld mee eens zal zijn: forever mono nu, begin niet aan die andere zooi!
Make that pic chestbrah! Mirin' <3 Manlet 5'5quote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef Panzermaus het volgende:
Tx. Dit dus. Niet meer geld uitgeven aan creatine. Gebruik de rest van het geld om bij een goede gym te gaan trainen i.p.v. bij F4F.quote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef Panzermaus het volgende:
Lijkt de kop van arnie wel.quote:Op zondag 28 april 2013 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Maybe handig plaatje voor OP.
https://www.biodigitalhuman.com/quote:Op zondag 28 april 2013 19:54 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Maybe handig plaatje voor OP.
Ik zou me vooral op je BP concentreren, die is ten opzichte van je BP niet erg sterk.quote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef Agentperry het volgende:
Verhouding van mijn chest/shoulders worden steeds schever, bench was 6*70 en ovh press 5*60 terwijl ik die na mijn bp deed.
Aan te raden om die verhoudingen proberen recht te trekken, of gewoon door trainen?
Ik volg je niet.quote:Op zondag 28 april 2013 23:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zou me vooral op je BP concentreren, die is ten opzichte van je BP niet erg sterk.
Gast ziet er uit alsof hij net 18 is en nu al vol aan juicequote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef stoeltafel het volgende:
Op internet zie je vaak zieke transformations langs komen, check dit
https://www.facebook.com/(...)40995&type=1&theater
Met zo'n groot voorhoofd gaat hij alsnog geen chicks krijgenquote:Op zondag 28 april 2013 23:30 schreef stoeltafel het volgende:
Op internet zie je vaak zieke transformations langs komen, check dit
https://www.facebook.com/(...)40995&type=1&theater
Dat lijkt me best een goede zaak eigenlijk, CF is duur! Aan de andere kant vind ik die CF-hype ook best positief. Ik was de enige in m'n vriendengroep die deadlifts en squats deed, nu doen meer en meer mensen het, dankzij CF. En ze gaan mudmasteren en zulks, dus ook hardlopen, ++ in my book.quote:Op zondag 28 april 2013 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, zou hij een Crossfit trainer zijn![]()
Zonder voor de Crossfit franchise te willen betalen
Ik zie mezelf ook wel Crossfit-achtige dingen gaan doen als ik mijn BB doelen heb gehaald eigenlijk, maar momenteel moet er simpelweg nog veel meer massa bijquote:Op maandag 29 april 2013 00:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een goede zaak eigenlijk, CF is duur! Aan de andere kant vind ik die CF-hype ook best positief. Ik was de enige in m'n vriendengroep die deadlifts en squats deed, nu doen meer en meer mensen het, dankzij CF. En ze gaan mudmasteren en zulks, dus ook hardlopen, ++ in my book.
Ik heb een boek gekocht toen ik m'n voet geblesseerd had, heet Speed, agility and .. iets training. Ik wil me ook meer algemeen gaan "trainen". Beetje mix tussen hardlopen, kracht en algemene zaken. En dat hopelijk met het doel om megafit een marathon te gaan lopen.quote:Op maandag 29 april 2013 01:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zie mezelf ook wel Crossfit-achtige dingen gaan doen als ik mijn BB doelen heb gehaald eigenlijk, maar momenteel moet er simpelweg nog veel meer massa bij
[14.gif]quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://examine.com/blog/weve-solved-supplement-confusion/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |