SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Je bent gewoon mad omdat mijn lichaam fucking baas is.quote:![]()
Ik ben wel een heel klein beetje duizelig na een set, maar ik heb er niet zo'n last van.Dat zou best kunnen ja.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Een scoop dextrose van 20 gram (B&F) is 120kcal.Die van mij is 76kcal per 20 gr.
If not now, then when.![]()
Ik heb soms dat ik echt even moet gaan zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je bent gewoon mad omdat mijn lichaam fucking baas is.![]()
Ik ben wel een heel klein beetje duizelig na een set, maar ik heb er niet zo'n last van.![]()
![]()
Dat lijkt mij inderdaad ook niet fijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik echt even moet gaan zitten.Hoe vaak vast je dan?
Niet. In principe. Ik train 's morgens fasted, daarna eet ik gelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat lijkt mij inderdaad ook niet fijn.Hoe vaak vast je dan?
Hoewel ik niet meer mag zeggen dat ik fasted train met m'n dextrose.
Hee, ik heb een deja vue.![]()
Oja, klopt ook. Ik denk dat het komt doordat jij meer carbs dan ik eet. Ik eet vrijwel geen carbs, dus mijn lichaam kan er beter tegen gok ik zo.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Niet. In principe. Ik train 's morgens fasted, daarna eet ik gelijk.
Hoewel ik niet meer mag zeggen dat ik fasted train met m'n dextrose.
Hee, ik heb een deja vue.
Ik zit ergens tussen de 50 - 30 - 20 of 40 - 30 - 30 ongeveer.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, klopt ook. Ik denk dat het komt doordat jij meer carbs dan ik eet. Ik eet vrijwel geen carbs, dus mijn lichaam kan er beter tegen gok ik zo.![]()
Je moet de bar ook meer in je vingers vasthouden dan in je handpalmen, anders doet het behoorlijk zeer als de huid daar dubbel gaat.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik houd de bar op het einde van m'n palm, precies op die eeltplekken. Works like a charm.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:04 schreef esv7 het volgende:
Je moet de bar ook meer in je vingers vasthouden dan in je handpalmen, anders doet het behoorlijk zeer als de huid daar dubbel gaat.![]()
Ja inderdaad, volgens mij staat er een plaatje van in starting strength.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:21 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik houd de bar op het einde van m'n palm, precies op die eeltplekken. Works like a charm.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Wat vinden jullie hiervan, mee eens? Lijkt me niet. Was aan het googlen op squat en deze site stond op nummer 6, vrij hoog dus.http://www.demy.nl/p/17216/the_power_of_strengthquote:Maak lange setjes met relatief veel herhalingen. De quadriceps en billen zijn over het algemeen slow-twitch spieren die je echt moet vermoeien willen ze zich aanpassen. Combineer setjes met lage herhalingen (6-8) voor krachttoename en hoog gewicht, met setjes van meer herhalingen met iets minder gewicht (spiermassatoename)![]()
Voordelen Bodylab Whey Protein 100% Isolate
- Pure whey isolaat
- Zeer snel opneembaar
- Ideaal voor spieropbouw
- Ideaal voor tijdens droogtrainen
- Ideaal voor tijdens een eiwitdieet
- Bereid dmv cross flow ultra filtratie
- Perfect oplosbaar
- Heerlijke smaken
- Nagenoeg lactose vrij
- Zonder aspartaam
- Zeer scherp geprijsd
jaja![]()
Precies, zometeen lekker door de regen naar de gym fietsen en dan daar droogtrainen.quote:Soukidan op je oogbal.![]()
Je gaat er niet dood van als je grotere repranges probeert.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, mee eens? Lijkt me niet. Was aan het googlen op squat en deze site stond op nummer 6, vrij hoog dus.
[..]
http://www.demy.nl/p/17216/the_power_of_strengthConfidence through competence![]()
Ik zou deze pakken, bijna zomer. Nu kan je nog droogtrainen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:48 schreef ZetaOS het volgende:
Voordelen Bodylab Whey Protein 100% Isolate
- Pure whey isolaat
- Zeer snel opneembaar
- Ideaal voor spieropbouw
- Ideaal voor tijdens droogtrainen
- Ideaal voor tijdens een eiwitdieet
- Bereid dmv cross flow ultra filtratie
- Perfect oplosbaar
- Heerlijke smaken
- Nagenoeg lactose vrij
- Zonder aspartaam
- Zeer scherp geprijsd
jaja![]()
Dat klopt wel. Ik zou zeggen voor kracht 5 reps en vanaf 8 voor spieropbouw. Dat eerste is meer voor fitness.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef stoeltafel het volgende:
Wat vinden jullie hiervan, mee eens? Lijkt me niet. Was aan het googlen op squat en deze site stond op nummer 6, vrij hoog dus.
[..]
http://www.demy.nl/p/17216/the_power_of_strength![]()
Guy van der Reijden, met zijn domme 3sixty5 bullshit.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:40 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
http://www.demy.nl/p/17216/the_power_of_strength
Die man ziet er zwak en oud uit voor zijn leeftijd.![]()
Mensen, het verschrikkelijke is gebeurd. Heb op dag 2 van mijn cyclus (nog) niet mijn creatine in kunnen nemen. Ik zit nog in de 'oplaadfase', dus 4x5 gram vandaag.
Heeft het nu nog zin om thuis meteen 20 gram in te nemen, of is dat verspilde zooi? En ben ik nog beschermd tegen roidrage?quote:![]()
![]()
![]()
Met Cola natuurlijk, duuuuhquote:
Oeps zie net dat dit de gym niet is
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 18:11:33 ]![]()
Heb je tabletten of poeder? Poeder gewoon in wat water gooien, ik geloof dat je tabletten gewoon zo op kan eten. Of oplossen in water als je dat niet wil uiteraard.quote:![]()
(Snuif) poeder.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Heb je tabletten of poeder? Poeder gewoon in wat water gooien, ik geloof dat je tabletten gewoon zo op kan eten. Of oplossen in water als je dat niet wil uiteraard.Thanks. Zo eens doen dan!
Doe dat maar hier. ONZ / [DE GYM #56] Vrijdag mokkeldag
[ Bericht 85% gewijzigd door Snakey op 26-04-2013 19:07:07 ]It's gonna take more bullets than you could ever fire to win this game... but one bullet... and I can give you a thousand lives.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: