SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, kusjes he!
Wtf. Ik heb het niet over krampen tijdens ongesteldheid, ik heb het over mijn psychische gesteldheid ervoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Het helpt om te vingeren hierdoor kan je meer ontspannen en het zal ook bijdragen aan een betere nachtrust. Ook eventuele buikkrampjes zullen reduceren / verdwijnen.
Of iemand van de weg af willen rijden. Echt letterlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is heel wat nuttiger dan volslagen jankbuien uit het niets
blijf gewoon lekker in bed...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb tips nodig. Morgen wordt een zware dag
Wat dima zegt, gewoon vingeren tot je in slaap valt. Baat het niet, dan schaadt het niet.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dima zegt, gewoon vingeren tot je in slaap valt. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Je bezorgt ons straks nog allemaal een levenslange R&P ban.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik vertel je morgen of het gelukt is.. Heb het vermoeden dat dit een topickaap gaat worden van alle KLB gevallen.
Strippoker?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever gewoon iets naakts. Zal vast ook PMS gerelateerd zijn.
Geef me tips ass. Ik ben hier bloedserieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bezorgt ons straks nog allemaal een levenslange R&P ban.
Ik ben me aan het inhouden...
Vingeren dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef me tips ass. Ik ben hier bloedserieus.
Het is wachten op medisch advies van CY.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
doe morgen kleren aan waar je je lekker in voelt.... probeer op tijd op te staan zodat je je ochtendritueel op je gemak kan doen...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oké ik kan je helaas niet verder helpenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dude, shut up. Ik wil hier dingen schrijven, die niet kunnen.
Gewoon even ot weer.
Kom je me morgenochtend wakker maken met croisssants en verse koffie? Even knuffelen, een massage etc? Zou me vast goed doen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
doe morgen kleren aan waar je je lekker in voelt.... probeer op tijd op te staan zodat je je ochtendritueel op je gemak kan doen...
Dat was al bekend.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oké ik kan je helaas niet verder helpen![]()
Trusten all
ramen zemen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kom je me morgenochtend wakker maken met croisssants en verse koffie? Even knuffelen, een massage etc? Zou me vast goed doen.
Waar is dit codetaal voor?quote:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf..quote:Op donderdag 25 april 2013 23:51 schreef Ambipur het volgende:
Of iemand van de weg af willen rijden. Echt letterlijk.
Ik begin eerst bij jou. Nog even geduld meisje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Verbeter de wereld, begin bij jezelf..
Heb je tips? Nee, houd deze bitchfight dan elders, ik heb geen zin in jou.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja hey terug.. waarom is dit volgebaggerde (door TS zelf) topic nog open?
Ja, stel je gewoon niet zo aan. Als je weet dat je bijna weer ongesteld moet worden, weet je inmiddels ook dat je wat labieler bent en heftiger reageert. Als je dat doet, bedenk dan bij jezelf dat het door je hormoonhuishouding komt en dat het over een paar dagen weer over is. Zorg dat je die dagen gewoon wat minder contact met mensen hebt als je alleen maar chagrijnig kan zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
Heb je tips? Nee, houd deze bitchfight dan elders, ik heb geen zin in jou.
Well. Verbaasd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, stel je gewoon niet zo aan. Als je weet dat je bijna weer ongesteld moet worden, weet je inmiddels ook dat je wat labieler bent en heftiger reageert. Als je dat doet, bedenk dan bij jezelf dat het door je hormoonhuishouding komt en dat het over een paar dagen weer over is. Zorg dat je die dagen gewoon wat minder contact met mensen hebt als je alleen maar chagrijnig kan zijn.
Gewoon even accepteren dat je het hebt, veel chocola in huis halenquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Well. Verbaasd.
Yep, maar ik wil weten of je je pms kunt verminderen, gezien pil geen optie is.
Ga sporten, maak je dopamine en endorfine aan en daardoor heb je misschien een natuurlijk evenwicht tegen die andere hormonen. Maar het is net als een vervelende karaktertrek, wat je niet kan veranderen moet je mee leren leven (omgaan). Hoe harder je er tegen vecht hoe meer last je er van hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:32 schreef Ambipur het volgende:
Well. Verbaasd.
Yep, maar ik wil weten of je je pms kunt verminderen, gezien pil geen optie is.
Oh ja. Is ook 'n optie..quote:
prettig ook voor die mensen om te horen te krijgen dat er dat iemand gruwelijk uit de voes staat te bloeden. Zin in haring trouwensquote:Op donderdag 25 april 2013 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
ik zeg wel tegen de omgeving die me direct of dichtbij staat sorry de periode is er weer
Stel je aan man, als mannen degene waren die ongesteld moesten worden zou er op iedere hoek van de straat een chocoladewinkel zijn, overal gratis warme rugkussens en kruiken en zou paracetamol worden uitgedeeld bij voetbalwedstrijden. Maar nee, vrouwen moeten zich niet zo aanstellen en we mogen vooral niet even vermelden dat we iedere maand een week door het stof heen moeten omdat we blijkbaar zonodig kinderen moeten baren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:39 schreef tarantism het volgende:
[..]
prettig ook voor die mensen om te horen te krijgen dat er dat iemand gruwelijk uit de voes staat te bloeden. Zin in haring trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Stel je aan man, als mannen degene waren die ongesteld moesten worden zou er op iedere hoek van de straat een chocoladewinkel zijn, overal gratis warme rugkussens en kruiken en zou paracetamol worden uitgedeeld bij voetbalwedstrijden. Maar nee, vrouwen moeten zich niet zo aanstellen en we mogen vooral niet even vermelden dat we iedere maand een week door het stof heen moeten omdat we blijkbaar zonodig kinderen moeten baren.Hear Hear!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja. het zal vast toeval zijn dat ik de week voor mijn menstruatie door begin te draaien, vermoeid ben, pijn heb in mijn benen etc.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maak je niet druk, volgens onderzoek bestaat PMS helemaal niet
Zodra ik merk dat ik niet te genieten ben, kortaf word, mensen me héél snel op mijn zenuwen werken en ik gewoon ontzettend negatief ben dan denk ik ook: hmm, moet ik misschien ongesteld worden? En dat is dan altijd zoquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:23 schreef Ambipur het volgende:
Oh ja. het zal vast toeval zijn dat ik de week voor mijn menstruatie door begin te draaien, vermoeid ben, pijn heb in mijn benen etc.
Toen ik de pil gebruikte had ik dit niet. Niet de emotionele buien althans.
Dit dusquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zodra ik merk dat ik niet te genieten ben, kortaf word, mensen me héél snel op mijn zenuwen werken en ik gewoon ontzettend negatief ben dan denk ik ook: hmm, moet ik misschien ongesteld worden? En dat is dan altijd zo
meestal is dat de week ervóór, niet tijdens de menstruatiequote:Op vrijdag 26 april 2013 08:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ben geen vrouw, maar kan het verschil goed merken bij vrouwen.
Tussen aardig en lief naar zwaar geïrriteerd rondlopen.. of soms worden ze er geiler van.
Verder vermijd ik ongestelde vrouwen, meestal kun je niets goeds meer doen of zeggen als man.
Geen idee wat PMS is maar doordat ik voor en tijdens mijn ongesteldheid echt hele erge buikpijn heb word ik echt super snel geirriteerd, boos en gepikeerd. Zulke buikpijn is voor mij ook echt een vies gevoel. Als ik ongesteld ben dan gaat mijn lichaam ook anders doen, ik zweet bijvoorbeeld sneller, waardoor ik mij vies voel en nergens zin in heb.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maak je niet druk, volgens onderzoek bestaat PMS helemaal niet
Nou meis, welkom in PMS Landquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Geen idee wat PMS is maar doordat ik voor en tijdens mijn ongesteldheid echt hele erge buikpijn heb word ik echt super snel geirriteerd, boos en gepikeerd. Zulke buikpijn is voor mij ook echt een vies gevoel. Als ik ongesteld ben dan gaat mijn lichaam ook anders doen, ik zweet bijvoorbeeld sneller, waardoor ik mij vies voel en nergens zin in heb.En veel mensen afbrand om in feite niet zoveel.
Nee, dat is waarschijnlijk geen toeval. Gewoon een excuus om je een volwassene onwaardig te gedragen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:23 schreef Ambipur het volgende:
Oh ja. het zal vast toeval zijn dat ik de week voor mijn menstruatie door begin te draaien, vermoeid ben, pijn heb in mijn benen etc.
Rot op.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:21 schreef tarantism het volgende:
[..]
Nee, dat is waarschijnlijk geen toeval. Gewoon een excuus om je een volwassene onwaardig te gedragen.
Da's ook niksquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik merk nooit dat ik ongesteld ben, zo kut als je er pas na een paar uur achter komt en dingen onder de troep zitten
quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Stel je aan man, als mannen degene waren die ongesteld moesten worden zou er op iedere hoek van de straat een chocoladewinkel zijn, overal gratis warme rugkussens en kruiken en zou paracetamol worden uitgedeeld bij voetbalwedstrijden. Maar nee, vrouwen moeten zich niet zo aanstellen en we mogen vooral niet even vermelden dat we iedere maand een week door het stof heen moeten omdat we blijkbaar zonodig kinderen moeten baren.Ik wilde er eigenlijk niet op in gaan maar omdat dank je dat je het zo goed verwoorde. Dit soort reactie kon ook alleen maar van een man af komen .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
Beste Fokvrouwen,
Ik wil graag weten of jullie die paar dagen voor je gaat menstrueren ook zo'n monster eerste klasse bent. Ik zit er nu tegenaan te hikken en mijn moordlustige buien, de neiging mensen af te snauwen, ze van het dak af te gooien, ze van de weg af te duwen etc zijn weer volop aanwezig.
Ik ben ook gewoon chagrijnig als de pest.
Dus, hoe gaan jullie hiermee om en hoe zou ik mijn kwaadaardige gedachten, buien, neigingen, kunnen verminderen zonder aan de pil te gaan?borderlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, kusjes he!![]()
, ow en hoe oud was je ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Montelly op 27-04-2013 14:57:37 ]Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Wat wellicht helpt daarbij is door voeding te eten met relatief veel ijzer.quote:Op zondag 28 april 2013 19:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
Neuh, niet van dat soort buien. Wel gewoon last van mijn borsten, misselijkheidsgevoel en een gevoelige buik/baarmoeder.
Zoals?quote:Op zondag 28 april 2013 19:30 schreef Djibril het volgende:
[..]
Wat wellicht helpt daarbij is door voeding te eten met relatief veel ijzer.
Waarom denk je dat ik in die dagen contact met anderen zoveel mogelijk vermijd. Ik wil geen ellende veroorzaken.quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef Sloggi het volgende:
Misschien is zo'n menstruatiehut die sommige Afrikaanse stemmen hebben iets voor jullie.
Hmmm. Dees houd ik in mijn achterhoofd!quote:
Als ik luister naar dat dier in mij, dan gaat het fout.. Dat stemmetje roept altijd wel iets.quote:Op zondag 28 april 2013 20:27 schreef wickedmen het volgende:
En wat let je niet die mensen van de weg af te rijden, te molesteren of bruut te vermoorden?
Gewoon doen waar je voor gemaakt bent, het is het dier in je wat spreekt.
Ik ben inmiddels over mijn pms heenquote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef MsMessy het volgende:
Ik ben in de week voor de menstruatie meestal onredelijk, chagrijnig, besluiteloos, rusteloos, labiel en soms zelfs agressief. Maar hoe het te verminderen...Vechtsport, chocola, compleet uitvallen tegen iemand die voor de voeten loopt (bij voorkeur niet mijn vriend) Dus er vallen bij mij wel eens onschuldige slachtoffers. Vrouwen met PMS...levensgevaarlijk.
Ik voel je. Ben zo labiel als ik PMS heb..quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef seiramu het volgende:
Ik ben dan dikker, ongeduldig, snel geirriteerd, gemeen, boos, chagrijnig, emotioneel, snel gekwetst, snel en veel in tranen, onredelijk en ik heb krampen en constant trek. Maar geen eetbuien ofzo. Ik eet gewoon de hele dag door maar wel fruit, sla, kwark. En ik sport veel meer omdat ik veel vocht vasthoud en ik het zo wil kwijtraken. Omdat ik rond mijn menstruatie ook veel zweet en stink is het ook fijn om extra te sporten en dan te douchen.
Ik haat mijn menstruatie echt. Ik heb nooit meegemaakt dat iemand zo erg pms heeft als ik. Ik haat mezelf in die periode en ik wil dan met niemand iets te maken hebben. Ik woon samen met mijn vriend en we hebben minstens 3 dagen ruzie wanneer ik ongesteld ben omdat ik zo snel boos wordt of juist ga huilen. Normaal hebben we nooit ruzie.
Pil zou helpen tegen pms maar merk er niets van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |