SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, kusjes he!
Wtf. Ik heb het niet over krampen tijdens ongesteldheid, ik heb het over mijn psychische gesteldheid ervoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Het helpt om te vingeren hierdoor kan je meer ontspannen en het zal ook bijdragen aan een betere nachtrust. Ook eventuele buikkrampjes zullen reduceren / verdwijnen.
Of iemand van de weg af willen rijden. Echt letterlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is heel wat nuttiger dan volslagen jankbuien uit het niets
blijf gewoon lekker in bed...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb tips nodig. Morgen wordt een zware dag
Wat dima zegt, gewoon vingeren tot je in slaap valt. Baat het niet, dan schaadt het niet.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Wat dima zegt, gewoon vingeren tot je in slaap valt. Baat het niet, dan schaadt het niet.
Je bezorgt ons straks nog allemaal een levenslange R&P ban.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]Ik vertel je morgen of het gelukt is.. Heb het vermoeden dat dit een topickaap gaat worden van alle KLB gevallen.
Strippoker?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Liever gewoon iets naakts. Zal vast ook PMS gerelateerd zijn.
Geef me tips ass. Ik ben hier bloedserieus.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je bezorgt ons straks nog allemaal een levenslange R&P ban.
Ik ben me aan het inhouden...
Vingeren dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef me tips ass. Ik ben hier bloedserieus.
Het is wachten op medisch advies van CY.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geef me tips ass. Ik ben hier bloedserieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |