Nee joh, Illegaal is een titel, meer niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
Illegaal is toch per definitie strafbaar?
Ik zie geen lichaamshaar hoor.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Ze zouden zijn lichaamsbeharing strafbaar moeten stellen.
[ afbeelding ]
Nee, hier niet, volgens mij is het hoogst haalbare uitzetting maar geen strafrechtelijke vervolging.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:26 schreef borisz het volgende:
Illegaal is toch per definitie strafbaar?
Die naieve jongen die samen met zijn vriendin en met Pauw een boottochtje gaat maken op de Megalomaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Gorilla.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:28 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat het nieuwe seizoen Feuten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil die pizza met artisjokkenhartjes
[ afbeelding ]
maar dan zonder die artisjokkenhartjes
Daar heb ik dus niet naar gekeken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Alexander werd helemaal opgewonden zeker.
Keihardquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Ja, en niet zo'n klein beetjequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
Lijkt mij ook leuk om terug te kijken, morgen even doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n klein beetjemaar het was leuk!
Hoe kun jij dat gezien hebben dan waardeloze gozer terwijl je mijn TT afjatte in het VI topicquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja, en niet zo'n klein beetjemaar het was leuk!
Over de kopquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:39 schreef Tourniquet het volgende:
Welk programma was dat in die supermarkt?
Ik kijk altijd de herhalingen van VI (zonder reclame)quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hoe kun jij dat gezien hebben dan waardeloze gozer terwijl je mijn TT afjatte in het VI topic
Nee laat maar, ik zie nu pas dat er blijkbaar meerdere ajacieden op FOK zitten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kijk altijd de herhalingen van VI (zonder reclame)![]()
TT afjatte in het VI topic? dit snap ik niet helemaal
Volgens mij is ze er dit jaar niet bij, dus daarvoor hoef je niet te komen in ieder geval.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden wel 2 Unlimited gezien in Amsterdam.
Dikke tetters van Anita.
Ik heb Kim Lian van der Meij een keer keihard horen zingen (lees: schreeuwen) op het Museumplein. Toen ben ik naar huis gegaan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:42 schreef Specularium het volgende:
Ik heb 3 jaar geleden wel 2 Unlimited gezien in Amsterdam.
Dikke tetters van Anita.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |