Wat bezielt je om op Luiz te gaan staan.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hey sorry hoor maar ik wilde gewoon lekker inhakken
Waarom niet ?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat bezielt je om op Luiz te gaan staan.
Je speelt met vuurquote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
Net alsof ik op chatroulette zit, alleen maar paal
Ja dit is toch gewoon een beetje zielig. Kijk zo'n Kuyt nou rennen, is toch leuk joh?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gasten konden er HE-LE-MAAL niets van!! Hahaha ja toch Don
Nu is hij weer de dorpspastoor aan het uithangen, de demagoogquote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dit is toch gewoon een beetje zielig. Kijk zo'n Kuyt nou rennen, is toch leuk joh?
En dan gaat ie gewoon weer naar de volgende club Dirkie, gaat HE-LE-MAAL nergens meer over. is toch leuk voor die jongen, laat gaan joh.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu is hij weer de dorpspastoor aan het uithangen, de demagoog
Mooie commentquote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was van een minder niveau dan gisteren.
Je gaat toch niet zeggen van een mod dat hij iets goed doet.quote:
Ik sprak em eerst aan dat ie negatief wasquote:Op donderdag 25 april 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen van een mod dat hij iets goed doet.
Alhoewel, dat soort kleine momenten van voldoening daar doe je het voor.
Zo mag ik het zienquote:Op donderdag 25 april 2013 23:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik sprak em eerst aan dat ie negatief was
Je moet de klus toch weten te klaren.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:37 schreef Chiappucci het volgende:
De weg van Chelsea naar de finale van de Europa League:
Sparta Praag, Steaua Boekarest, Rubin Kazan, FC Basel
en in de finale Fenerbahcequote:Op donderdag 25 april 2013 23:37 schreef Chiappucci het volgende:
De weg van Chelsea naar de finale van de Europa League:
Sparta Praag, Steaua Boekarest, Rubin Kazan, FC Basel
Als Fenerbahce WEER zo goed speelt, wellicht wel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Benfica 2x zó slecht speelt...
Het nationale team wel, nationale team wel, die clubjes kunnen wel een dozijn op geld beluste buitenlanders kopen.quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Turken hebben een groot probleem.
bal is rond, 11 tegen 11quote:Op donderdag 2 mei 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Turken hebben een groot probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |