quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ haar klacht goed vindt, moeten we maar "normaal" reageren en geen eigen mening hebben.
Duidelijk.
Users moeten sowieso "normaal" reageren. Dit staat los van het wel of niet uiten van een mening die zij hebben. Normaal reageren is voor sommige soms een uitdaging, maar zie het zo. Als alles hier in KLB goed zou gaan. Als iedereen altijd normaal zou reageren. Dan zouden er geen mods nodig zijn. Maar die zijn er wel, juist om alles enigszins in goede banen te leiden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus omdat JIJ haar klacht goed vindt, moeten we maar "normaal" reageren en geen eigen mening hebben.
Duidelijk.
Weet je, laat maar als je toch niet naar FB luistert en jezelf gelijk geeft terwijl er meerdere users het niet met jou mee eens zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 11:43 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Users moeten sowieso "normaal" reageren. Dit staat los van het wel of niet uiten van een mening die zij hebben. Normaal reageren is voor sommige soms een uitdaging, maar zie het zo. Als alles hier in KLB goed zou gaan. Als iedereen altijd normaal zou reageren. Dan zouden er geen mods nodig zijn. Maar die zijn er wel, juist om alles enigszins in goede banen te leiden.
Dat mag hier, alleen doe je er anderen denk ik ernstig tekort mee door alleen mij te noemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 07:33 schreef sig000 het volgende:
Is dit het goede topic om Frank_Drebin een veer in zijn reet te steken?
Ok ook die anderen in de veer in de reet dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat mag hier, alleen doe je er anderen denk ik ernstig tekort mee door alleen mij te noemen.
Ik prefereer mijn poepgat toch als uitgang, voelde me niet gepasseerdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat mag hier, alleen doe je er anderen denk ik ernstig tekort mee door alleen mij te noemen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik prefereer mijn poepgat toch als uitgang, voelde me niet gepasseerd
Daar hebben we dat weer ook weer hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:19 schreef Mortaxx het volgende:
Mijn veer mag ook in Frank z'n poeperd. Heb uit zijn posts wel eens kunnen opmaken dat hij die fantasieën heeft
Links naar de 10 topics van vandaag van haan33?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom mag haan33 weer 10 verzonnen topics per dag maken?
Telefoonnummer van je familie zodat ik het even kan nagaanquote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef haan33 het volgende:
Waarom dicht?
Het is een goede klacht met een verhaal om het te introduceren.
Wees blij dat er hedendaags nog wat moeite in een OP wordt gestopt
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef haan33 het volgende:
Waarom dicht?
Het is een goede klacht met een verhaal om het te introduceren.
Wees blij dat er hedendaags nog wat moeite in een OP wordt gestopt
Hij kon de discussie niet aan. Komt vast door de slechte wiet die hij rookt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef TNA het volgende:
KLB / Voor verjaardag tankpas gekregen van vrienden
Nogal persoonlijk slotje he, LN.
Slechts één van de vele slotjes die ik dagelijks uitdeel voor onzinnige topics.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:24 schreef TNA het volgende:
KLB / Voor verjaardag tankpas gekregen van vrienden
Nogal persoonlijk slotje he, LN.
Ja. Maar nu pas nadat een user met je in discussie ging. Jammer dat je je positie als mod op deze manier inzet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Slechts één van de vele slotjes die ik dagelijks uitdeel voor onzinnige topics.
Machtsmisbruik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:26 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja. Maar nu pas nadat een user met je in discussie ging. Jammer dat je je positie als mod op deze manier inzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |