Stop eens me te quoten...als je toch geen antwoord geeft op mijn vraag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:41 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]![]()
het is ook maar 2013... die duiven zijn niet zo snel..
kom op hey, zijn jullie nou echt zo naief?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Stop eens me te quoten...als je toch geen antwoord geeft op mijn vraag.
Al geef ik 6000 antwoorden, heb je altijd nog een vraag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Stop eens me te quoten...als je toch geen antwoord geeft op mijn vraag.
Hoe denk jij erover dan, ipv mij steeds maar om niks aan te vallen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:43 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
[..]
Al geef ik 6000 antwoorden, heb je altijd nog een vraag.
Je bent gewoon wereldvreemd.
Net alsof ze tijdens contact met hun ouders gaan uitleggen waar ze mee bezig zijn en even gaan vertellen dat ze van plan zijn om een aanslag te plegen. Zelfs vrienden van de jongste hadden dit nooit verwacht. Ben je nou echt zo naïef?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:41 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]![]()
het is ook maar 2013... die duiven zijn niet zo snel..
kom op hey, zijn jullie nou echt zo naief?
Goed stukquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier een heel duidelijk verslag van de man wiens car gecarjacked werd:
http://www.boston.com/met(...)Z6KtMHJNN/story.html
Nee, inderdaad. Het was zo'n goede jongen met een hart van goud.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:50 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Net alsof ze tijdens contact met hun ouders gaan uitleggen waar ze mee bezig zijn en even gaan vertellen dat ze van plan zijn om een aanslag te plegen. Zelfs vrienden van de jongste hadden dit nooit verwacht. Ben je nou echt zo naïef?
Dat zegt toch niemandquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Het was zo'n goede jongen met een hart van goud.
Fucking hell..
Daar gaat deze hele discussie niet over. Kun je misschien ontopic reageren, want wat je nu uitkraamt slaat kant noch wal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Het was zo'n goede jongen met een hart van goud.
Fucking hell..
99.99% heeft dat sowieso. Het probleem is, er hoeven maar 1 of 2 mensen te zijn die dat niet hebben....quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
zojuist zag ik een bericht via geenstijl, over de bommen die gebruikt zijn. geenstijl publiceert er ook de handleiding voor het maken van de bommen bij, zodat nu iedere debiel fijn kan lezen hoe het moet. Oke, de informatie is wel te vinden als je er echt bewust naar opzoek gaat, maar nu heb je ook nog dat allemaal halve zolen per ongeluk op deze informatie uitkomen, net voor koninginnendag. Ik hoop dat wij in nederland verstand genoeg hebben....
Die info is zo simpel te vinden. Ik had gisteren even op dat blad gezocht, binnen no time had ik een pdf met tips en trucs om een bom in elkaar te knutselen. Waarschijnlijk het bericht wat zij ook hebben gebruikt, aldus enkele nieuwsberichten. Ik vind het alleen niet erg slim om het te gaan publiceren nee, maar het vinden is echt secondewerk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
zojuist zag ik een bericht via geenstijl, over de bommen die gebruikt zijn. geenstijl publiceert er ook de handleiding voor het maken van de bommen bij, zodat nu iedere debiel fijn kan lezen hoe het moet. Oke, de informatie is wel te vinden als je er echt bewust naar opzoek gaat, maar nu heb je ook nog dat allemaal halve zolen per ongeluk op deze informatie uitkomen, net voor koninginnendag. Ik hoop dat wij in nederland verstand genoeg hebben....
Wow. Fascinerend. Realiteit is vaak vreemder dan fictie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier een heel duidelijk verslag van de man wiens car gecarjacked werd:
http://www.boston.com/met(...)Z6KtMHJNN/story.html
Tjah, ze woont overigens al eventjes in Dagestan in Rusland. Dus je kunt je wel afvragen hoe relevant die lijst of info is ...quote:Op zaterdag 27 april 2013 05:23 schreef Hathor het volgende:
http://nos.nl/artikel/500(...)op-terreurlijst.html
Daar dan.
quote:
quote:Be advised: there’s a few updates you can’t miss after you read this post at the bottom. I’ve been watching the fallout from the Boston Bombing with great sadness and a deep personal interest. I have made a few observations, and that’s all they are. I will outline them below.
Please bear in mind this is just a theory, a hunch. But if it looks like a bus, and drives like a bus, it’s probably a erhhm.. bus. I am simply presenting facts and backing up with evidence. Your conclusions are your own. So, I have kinda had my spidey sensors out and all over this since the atrocity occurred and I started to get a whiff of something very stinky.
And it goes a little something like this.
Hij heeft een lange (online) geschiedenis in het onderzoeken en lastig vallen van Jihadisten. En na vele jaren is zijn identiteit nog altijd onbekend. Ik onderschat hem niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Een onderzoek en hinten op de te maken conclusie op basis van een stel tweets?
He seems on to something. Interessant.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor de liefhebbers: Th3 J35t3r, de patriot hacker, is aan het graven.
.
[..]
[..]
Ach, als ze snelkookpan bominstructies tegenkomen, dan zoeken ze tenminste niet verder naar echte explosieven.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:07 schreef hijweer het volgende:
[..]
Die info is zo simpel te vinden. Ik had gisteren even op dat blad gezocht, binnen no time had ik een pdf met tips en trucs om een bom in elkaar te knutselen. Waarschijnlijk het bericht wat zij ook hebben gebruikt, aldus enkele nieuwsberichten. Ik vind het alleen niet erg slim om het te gaan publiceren nee, maar het vinden is echt secondewerk.
Als je simpelweg op de juiste chemische term ricin extraction zoekt ipv naar een recept, dan vindt je de thesis voor behalen van de graad Master of Science in Chemical Engineering van muthanna Nischal Ammatanda. Een A tot Z beschrijving van de constructie van de (zeer elementaire) apparatuur, alle details van de procedure, tot en met berekening van de totale hoeveelheid grondstoffen en solventen om 1 kg ricine per jaar te produceren.quote:Finally, the mythology of the recipe for ricin exposes one of the most nettlesome ironies of instantaneous world wide communication. Although it has always been promised that the ubiquity of networked computing would enable a host of alternative information sources, what is found is that -- in practice and when push comes to shove -- the allegedly vast ocean of alternatives all say the same thing, with only minor variations, all drawing from the same text, the same myth.
Die Junes Umarov en Troy Crossley kunnen ook wel een bezoekje van de FBI verwachten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Voor de liefhebbers: Th3 J35t3r, de patriot hacker, is aan het graven.
.
[..]
[..]
Doet niets af aan alleen het feit al dat ze blijkbaar interessant genoeg was om uberhaupt op die lijst te komen, en dat maakt het ook aannemelijker dat ze wel degelijk op de hoogte was van de plannen van lieve onschuldige zonen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 05:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, ze woont overigens al eventjes in Dagestan in Rusland. Dus je kunt je wel afvragen hoe relevant die lijst of info is ...
En in dit stuk staat dus de reden waarom Dzhokhar geen enemy combatant kan zijn, ondanks het gedram en geschreeuw van de Republikeinen:quote:...when word got out that the brothers were of Chechnyan descent, some Americans went online to rage against . . . the Czech Republic. There were calls for the United States government to “nuke” the Republic.
This madness was so widespread that Petr Gandalovič, the Czech Republic’s ambassador in Washington, felt compelled to make a statement politely suggesting that perhaps Americans might want to read some maps before calling on their government to bomb a country they don’t know. “The Czech Republic and Chechnya are two very different entities,” Gandalovič said. “The Czech Republic is a Central European country; Chechnya is a part of the Russian Federation.”
bron
Hopelijk niet die kaarten van CNNquote:Op zondag 28 april 2013 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Amerikanen... [ afbeelding ]
[..]
En in dit stuk staat dus de reden waarom Dzhokhar geen enemy combatant kan zijn, ondanks het gedram en geschreeuw van de Republikeinen:
hij is sinds kort officieel U.S. Citizen, en in de naweeen van de aanslagen van 9/11 gaf Bush een order uit: when appropriate, terrorists should be tried before military commissions rather than in criminal courts.
Echter, er staat ook in: The term “individual subject to this order” shall mean any individual who is not a United States citizen . . .
Dusja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |