abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:42:10 #26
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125775441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:41 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

^O^

het is ook maar 2013... die duiven zijn niet zo snel..
kom op hey, zijn jullie nou echt zo naief?
Stop eens me te quoten...als je toch geen antwoord geeft op mijn vraag.
Leef en Laten Leven
pi_125775501
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Al geef ik 6000 antwoorden, heb je altijd nog een vraag.

Je bent gewoon wereldvreemd.
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:45:01 #28
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125775583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:43 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

[..]

Al geef ik 6000 antwoorden, heb je altijd nog een vraag.

Je bent gewoon wereldvreemd.
Hoe denk jij erover dan, ipv mij steeds maar om niks aan te vallen?
Ga er eens inhoudelijk op in dan.
:')
Leef en Laten Leven
  vrijdag 26 april 2013 @ 20:50:26 #29
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125775874
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:41 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

^O^

het is ook maar 2013... die duiven zijn niet zo snel..
kom op hey, zijn jullie nou echt zo naief?
Net alsof ze tijdens contact met hun ouders gaan uitleggen waar ze mee bezig zijn en even gaan vertellen dat ze van plan zijn om een aanslag te plegen. Zelfs vrienden van de jongste hadden dit nooit verwacht. Ben je nou echt zo naïef?
Het leven is een toverbal.
pi_125776219
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier een heel duidelijk verslag van de man wiens car gecarjacked werd:

http://www.boston.com/met(...)Z6KtMHJNN/story.html
Goed stuk :) Vroeg me al af wanneer we iets van hem zouden gaan horen.
pi_125776503
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:50 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Net alsof ze tijdens contact met hun ouders gaan uitleggen waar ze mee bezig zijn en even gaan vertellen dat ze van plan zijn om een aanslag te plegen. Zelfs vrienden van de jongste hadden dit nooit verwacht. Ben je nou echt zo naïef?
Nee, inderdaad. Het was zo'n goede jongen met een hart van goud.
Fucking hell..
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:08:05 #32
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125776801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Fucking hell..
Dat zegt toch niemand :?
Het ging om zijn ouders.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 26 april 2013 @ 21:30:39 #33
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125777929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

Fucking hell..
Daar gaat deze hele discussie niet over. Kun je misschien ontopic reageren, want wat je nu uitkraamt slaat kant noch wal.
Het leven is een toverbal.
pi_125782501
zojuist zag ik een bericht via geenstijl, over de bommen die gebruikt zijn. geenstijl publiceert er ook de handleiding voor het maken van de bommen bij, zodat nu iedere debiel fijn kan lezen hoe het moet. Oke, de informatie is wel te vinden als je er echt bewust naar opzoek gaat, maar nu heb je ook nog dat allemaal halve zolen per ongeluk op deze informatie uitkomen, net voor koninginnendag. Ik hoop dat wij in nederland verstand genoeg hebben....
<hr>
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 april 2013 @ 23:03:16 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_125782529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
zojuist zag ik een bericht via geenstijl, over de bommen die gebruikt zijn. geenstijl publiceert er ook de handleiding voor het maken van de bommen bij, zodat nu iedere debiel fijn kan lezen hoe het moet. Oke, de informatie is wel te vinden als je er echt bewust naar opzoek gaat, maar nu heb je ook nog dat allemaal halve zolen per ongeluk op deze informatie uitkomen, net voor koninginnendag. Ik hoop dat wij in nederland verstand genoeg hebben....
99.99% heeft dat sowieso. Het probleem is, er hoeven maar 1 of 2 mensen te zijn die dat niet hebben....
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_125782697
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:02 schreef Dawnbreaker het volgende:
Die info is zo simpel te vinden. Ik had gisteren even op dat blad gezocht, binnen no time had ik een pdf met tips en trucs om een bom in elkaar te knutselen. Waarschijnlijk het bericht wat zij ook hebben gebruikt, aldus enkele nieuwsberichten. Ik vind het alleen niet erg slim om het te gaan publiceren nee, maar het vinden is echt secondewerk.
pi_125783665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Hier een heel duidelijk verslag van de man wiens car gecarjacked werd:

http://www.boston.com/met(...)Z6KtMHJNN/story.html
Wow. Fascinerend. Realiteit is vaak vreemder dan fictie.
pi_125788479
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 27 april 2013 @ 05:29:32 #39
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_125788482
quote:
Tjah, ze woont overigens al eventjes in Dagestan in Rusland. Dus je kunt je wel afvragen hoe relevant die lijst of info is ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zaterdag 27 april 2013 @ 09:04:29 #40
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125789094
Voor de liefhebbers: Th3 J35t3r, de patriot hacker, is aan het graven.
.

quote:
quote:
Be advised: there’s a few updates you can’t miss after you read this post at the bottom. I’ve been watching the fallout from the Boston Bombing with great sadness and a deep personal interest. I have made a few observations, and that’s all they are. I will outline them below.

Please bear in mind this is just a theory, a hunch. But if it looks like a bus, and drives like a bus, it’s probably a erhhm.. bus. I am simply presenting facts and backing up with evidence. Your conclusions are your own. So, I have kinda had my spidey sensors out and all over this since the atrocity occurred and I started to get a whiff of something very stinky.

And it goes a little something like this.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 27 april 2013 @ 10:46:21 #41
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_125790337
Een onderzoek en hinten op de te maken conclusie op basis van een stel tweets?
How can I make this topic about me?
  zaterdag 27 april 2013 @ 10:51:56 #42
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_125790421
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 april 2013 10:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Een onderzoek en hinten op de te maken conclusie op basis van een stel tweets?
Hij heeft een lange (online) geschiedenis in het onderzoeken en lastig vallen van Jihadisten. En na vele jaren is zijn identiteit nog altijd onbekend. Ik onderschat hem niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_125790545
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
.

[..]

[..]

He seems on to something. Interessant.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 27 april 2013 @ 12:31:28 #44
163650 Greys
pi_125792280
Ik vind het ook wel interessant om te lezen idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_125792495
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 23:07 schreef hijweer het volgende:

[..]

Die info is zo simpel te vinden. Ik had gisteren even op dat blad gezocht, binnen no time had ik een pdf met tips en trucs om een bom in elkaar te knutselen. Waarschijnlijk het bericht wat zij ook hebben gebruikt, aldus enkele nieuwsberichten. Ik vind het alleen niet erg slim om het te gaan publiceren nee, maar het vinden is echt secondewerk.
Ach, als ze snelkookpan bominstructies tegenkomen, dan zoeken ze tenminste niet verder naar echte explosieven.

Verbazend hoe naief mensen zijn als ze informatie zoeken. Wil je echt zien hoe dom internet mensen maakt, bekijk het "ricine recept" verhaal :|W :
CNN, LA Times, NY Times, "Congressional Research Service Report".. komen allemaal met berichten over "Recipes for ricin on the internet". Daar reageren de "intelligente mensen" op, zij gaan even de mythe debunken. mevr PhD chemie: The Myth About Learning How to Make Ricin from the Internet
of globalsecurity.org die er een soort parabel van maken:
quote:
Finally, the mythology of the recipe for ricin exposes one of the most nettlesome ironies of instantaneous world wide communication. Although it has always been promised that the ubiquity of networked computing would enable a host of alternative information sources, what is found is that -- in practice and when push comes to shove -- the allegedly vast ocean of alternatives all say the same thing, with only minor variations, all drawing from the same text, the same myth.
Als je simpelweg op de juiste chemische term ricin extraction zoekt ipv naar een recept, dan vindt je de thesis voor behalen van de graad Master of Science in Chemical Engineering van muthanna Nischal Ammatanda. Een A tot Z beschrijving van de constructie van de (zeer elementaire) apparatuur, alle details van de procedure, tot en met berekening van de totale hoeveelheid grondstoffen en solventen om 1 kg ricine per jaar te produceren.

Zijn mensen zo achterlijk geworden? Gaan we naar een wereld volslagen idioten?
pi_125792533
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 april 2013 09:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
.

[..]

[..]

Die Junes Umarov en Troy Crossley kunnen ook wel een bezoekje van de FBI verwachten. :9

Ziek trouwens, die "Free Jahar" campagne op sociale netwerken. :r Een wonderlijke verzameling van complotgekkies en tienermeisjes die hem zo schattig vinden. Beliebers meet tinfoilhats.
pi_125794472
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 05:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Tjah, ze woont overigens al eventjes in Dagestan in Rusland. Dus je kunt je wel afvragen hoe relevant die lijst of info is ...
Doet niets af aan alleen het feit al dat ze blijkbaar interessant genoeg was om uberhaupt op die lijst te komen, en dat maakt het ook aannemelijker dat ze wel degelijk op de hoogte was van de plannen van lieve onschuldige zonen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:12:37 #48
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_125794603
Nou, zo'n beetje iedereen met de naam 'Ali' of 'Mohammed' staat op die lijst. :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zondag 28 april 2013 @ 18:00:21 #49
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_125833464
Amerikanen... 10.gif

quote:
...when word got out that the brothers were of Chechnyan descent, some Americans went online to rage against . . . the Czech Republic. There were calls for the United States government to “nuke” the Republic.

This madness was so widespread that Petr Gandalovič, the Czech Republic’s ambassador in Washington, felt compelled to make a statement politely suggesting that perhaps Americans might want to read some maps before calling on their government to bomb a country they don’t know. “The Czech Republic and Chechnya are two very different entities,” Gandalovič said. “The Czech Republic is a Central European country; Chechnya is a part of the Russian Federation.”

bron
En in dit stuk staat dus de reden waarom Dzhokhar geen enemy combatant kan zijn, ondanks het gedram en geschreeuw van de Republikeinen:
hij is sinds kort officieel U.S. Citizen, en in de naweeen van de aanslagen van 9/11 gaf Bush een order uit: when appropriate, terrorists should be tried before military commissions rather than in criminal courts.

Echter, er staat ook in: The term “individual subject to this order” shall mean any individual who is not a United States citizen . . .

Dusja.
How can I make this topic about me?
pi_125833884
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Amerikanen... [ afbeelding ]

[..]

En in dit stuk staat dus de reden waarom Dzhokhar geen enemy combatant kan zijn, ondanks het gedram en geschreeuw van de Republikeinen:
hij is sinds kort officieel U.S. Citizen, en in de naweeen van de aanslagen van 9/11 gaf Bush een order uit: when appropriate, terrorists should be tried before military commissions rather than in criminal courts.

Echter, er staat ook in: The term “individual subject to this order” shall mean any individual who is not a United States citizen . . .

Dusja.
Hopelijk niet die kaarten van CNN ;)

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')