abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 mei 2013 @ 14:53:34 #101
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_126305686
_O- _O_
pi_126307724
Chesapeake bay retriever heb ik nog nooit in het echt gezien in NL. Wel mooie honden iig! Haha snap ook wel dat die man dat vroeg. Cheeseburger retriever... :D
  vrijdag 10 mei 2013 @ 15:59:37 #103
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_126308203
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 14:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Cheeseburger retriever

[ afbeelding ]
Haha ze bestaan dus toch wel! :D Ik was nog niet zo heel lang wakker en die man had een buitenlands accent, laten we het daar maar op houden. :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 15:45 schreef CesarMilan het volgende:
Chesapeake bay retriever heb ik nog nooit in het echt gezien in NL. Wel mooie honden iig! Haha snap ook wel dat die man dat vroeg. Cheeseburger retriever... :D
Er is een vereniging/club van in Nederland, maar heb er zelf ook nog nooit 1 gezien. Ik vind het wel hele mooie honden. :o
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_126308439
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 00:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Mja bruidsmeisje enzulks haha..

Wil Loebes er graag bij hebben in een leuke rol.

Bedacht ik me ineens
Wat is je tijdspanne tot de gelegenheid .
hoeveel tijd kan je vrij maken om hem te trainen ?
wat zijn zijn basis technieken,staat hij al voor de volle 100 % onder appèl .
kan je hem vooruitzenden met afleggen ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_126309689
De dames in de tuin. O+ Tessa had graag de cacaodoppen gegeten, maar dat mag dus niet.

Tessa is ook weer "gebeten" door een Hollandse Herder. Niet een... weer dezelfde.
Dit keer een schaafwond. Vorige keer niets, ben benieuwd naar de volgende keer.
En als die vrouw haar hond weer zo behandelt als ze nu deed (sloeg met de werpstok tegen haar hond) dan zeg ik er wat van, ze maakt die hond gewoon vals. :{
pi_126310837
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:40 schreef Bengeltje het volgende:
De dames in de tuin. O+ Tessa had graag de cacaodoppen gegeten, maar dat mag dus niet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tessa is ook weer "gebeten" door een Hollandse Herder. Niet een... weer dezelfde.
Dit keer een schaafwond. Vorige keer niets, ben benieuwd naar de volgende keer.
En als die vrouw haar hond weer zo behandelt als ze nu deed (sloeg met de werpstok tegen haar hond) dan zeg ik er wat van, ze maakt die hond gewoon vals. :{
In het geval dat het een reu is die Hollandse herder is die al knap verknipt.
Dames onder elkaar,is nog wel eens wat :')

Mooi gebit onderste foto O+ ,waar staat ze op ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_126311326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:11 schreef JerryLee het volgende:

[..]

In het geval dat het een reu is die Hollandse herder is die al knap verknipt.
Dames onder elkaar,is nog wel eens wat :')

Mooi gebit onderste foto O+ ,waar staat ze op ?
Weet eerlijk gezegd niet of het een mannetje of vrouwtje is, volgende keer opletten.
Maar vond dat slaan echt niet kunnen. :{
Waar staat ze op? Ze heeft inderdaad mooie tanden.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:22:39 #108
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126311428
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 16:07 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Wat is je tijdspanne tot de gelegenheid .
hoeveel tijd kan je vrij maken om hem te trainen ?
wat zijn zijn basis technieken,staat hij al voor de volle 100 % onder appèl .
kan je hem vooruitzenden met afleggen ?
Nog geen officiële datum geprikt
Tijd vrijmaken genoeg
Hij kent, zit, poot, highfive, laag, op, dood, blijf, wachten, los, kom voor en naast.

Sowieso bruidsmeisje mee laten lopen denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_126311486
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:20 schreef Bengeltje het volgende:

[..]

Weet eerlijk gezegd niet of het een mannetje of vrouwtje is, volgende keer opletten.
Maar vond dat slaan echt niet kunnen. :{
Waar staat ze op? Ze heeft inderdaad mooie tanden.
Corrigeren is zat ,zeker met een herder zit qua intelligentie net achter de border end de poedel
.
Wat voor voer bedoelde ik met waar staat ze op.
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:23:51 #110
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126311490
Laat maar ^^
pi_126311612
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:23 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Corrigeren is zat ,zeker met een herder zit qua intelligentie net achter de border end de poedel
.
Wat voor voer bedoelde ik met waar staat ze op.
Ik corrigeer mijn labjes ook alleen maar. Met die stok slaan vond ik echt erg.

O, ze hebben hier goedkoop voer van de Lidl.
pi_126311619
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nog geen officiële datum geprikt
Tijd vrijmaken genoeg
Hij kent, zit, poot, highfive, laag, op, dood, blijf, wachten, los, kom voor en naast.

Sowieso bruidsmeisje mee laten lopen denk ik.
Onder toezicht (bruidsmeisje) moet je in vrij korte tijd toch wel resultaat kunnen bereiken .
Band met het bruidsmeisje is het belangrijkste
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:27:25 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_126311649
Oh dat zouden mijn honden nog binnen 10 minuten leren met vreemden, dat moet wel kunnen toch!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 10 mei 2013 @ 17:37:30 #114
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126312011
Bruidsmeisje is goede vriendin van me die hem weleens uitlaat voor me als ik bijv. Een verjaardag heb enzo waar hij niet bij mee kan. die band is er wel. Hij is verzot op haar.

Daarbij is het ook nog eens een allemansvriend.

Verder ik gebruik mijn werpstok ook als correctiemiddel. Niet doormidden van slaan. Maar een zacht duwtje tegen zijn schouder aan de lijn als hij bijv begint te trekken is genoeg om hem weer te laten focussen. Maar het is een hulpmiddel geen strafmiddel. Daar zie ik niet zoveel kwaad in persoonlijk omdat het hem geen pijn doet. Heb hem op mezelf uitgeprobeerd en het voelt hetzelfde als iemand die op je schouder tikt haha.

Slaan kan echt niet,
pi_126315838
Hoop dat ie werkt:

Onze grijze duif.. (van nog geen 2 jaar oud)

Kom er niet aan toe om vaker foto's te maken/posten.. Stervens druk met studie en werk..
pi_126320884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat ie werkt:

[ afbeelding ]

Kom er niet aan toe om vaker foto's te maken/posten.. Stervens druk met studie en werk..
Prachtige kop. :)
pi_126326818
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop dat ie werkt:

[ afbeelding ]

Ik weet niet hoe je een hartje moet typen (zit mobiel), maar doggen zijn echt mijn lievelingshonden! Als ik ooit de tijd (en de ruimte!) heb dan weet ik het wel..
  vrijdag 10 mei 2013 @ 22:35:11 #118
176471 oh-oh
pi_126326882
BOJOOOOOOOOOOOOOOOOOO O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 11 mei 2013 @ 13:14:58 #119
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126343928
Vanmorgen ff lekker de bossen ingeweest!
Toen was het nog droog :9

zondag 12 mei 2013 @ 15:50:25 #120
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_126388154
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 13:14 schreef Mubassie het volgende:
Vanmorgen ff lekker de bossen ingeweest!
Toen was het nog droog :9

[ afbeelding ]
Mooierd O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_126399701
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:34 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je een hartje moet typen (zit mobiel), maar doggen zijn echt mijn lievelingshonden! Als ik ooit de tijd (en de ruimte!) heb dan weet ik het wel..
Yeah, zijn heel lief :) Veel mensen deinzen terug voor de grootte. Het is nogal een gevaarte als ie aangerend komt, maar hij wil alleen maar ff snuffelen, geaaid worden of een kusje geven.

Helaas verwart ie kusjes en pootjes nogal eens :') (hebben echt geprobeerd om juist een poot te geven af te leren.. maar toch als ie bij je zit moet er een poot op je knie liggen als je niet snel genoeg door aait). Vergeleken met onze vorige dog is Boyo groter, lomper, energieker (ok, dat had misschien ook te maken met de 16 jarige maltezer die we nog hadden toen we onze vorige dog kregen) en een veel sterker karakter.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:44:23 #122
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126406573
Is dat een Deense Dog? Of zijn er nog meer soorten?
pi_126406856
yup, Duitse Dog = Deense Dog ;) Alleen de naam Duitse Dog is zeg maar de officiele rasnaam.
  zondag 12 mei 2013 @ 21:54:03 #124
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126407283
Oke mooie honden hoor!
Alleen worden ze zo enorm :D
pi_126407785
Haha yup.. Vroeger hadden we nog een maltezertje erbij.. Madam was de baas over de dog hehehehe
pi_126408156
quote:
0s.gif Op zondag 12 mei 2013 19:56 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Yeah, zijn heel lief :) Veel mensen deinzen terug voor de grootte. Het is nogal een gevaarte als ie aangerend komt, maar hij wil alleen maar ff snuffelen, geaaid worden of een kusje geven.

Helaas verwart ie kusjes en pootjes nogal eens :') (hebben echt geprobeerd om juist een poot te geven af te leren.. maar toch als ie bij je zit moet er een poot op je knie liggen als je niet snel genoeg door aait). Vergeleken met onze vorige dog is Boyo groter, lomper, energieker (ok, dat had misschien ook te maken met de 16 jarige maltezer die we nog hadden toen we onze vorige dog kregen) en een veel sterker karakter.
I know! Ik liep als meisje van 14 over straat met een dog (ben er mee opgegroeid), iedereen liep er met een grote boog omheen :D
pi_126441676
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 mei 2013 22:35 schreef oh-oh het volgende:
BOJOOOOOOOOOOOOOOOOOO O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Ik quote je even want dan zie je dat ik je een vraag stel! Hoe oud zijn jouw honden oh-oh?
Ik zit eraan te denken om een tweede pup te nemen, mijn eerste is nu 8 maanden en ik lees hier en daar dat je beter kunt wachten tot de eerste 1 of 2 is dus ik vroeg me af hoeveel verschil er tussen jouw hondjes zit. Het lijkt het me zo leuk om er nu een vriendje bij te hebben voor die van mij. Ik mag ook absoluut niet klagen over z'n gedrag (hij is een voorbeeldige pup, heb 'm ook veel dingen heel snel goed kunnen leren), maar ja, het is nog wel een puber..
  maandag 13 mei 2013 @ 20:01:59 #128
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126445136
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Ik quote je even want dan zie je dat ik je een vraag stel! Hoe oud zijn jouw honden oh-oh?
Ik zit eraan te denken om een tweede pup te nemen, mijn eerste is nu 8 maanden en ik lees hier en daar dat je beter kunt wachten tot de eerste 1 of 2 is dus ik vroeg me af hoeveel verschil er tussen jouw hondjes zit. Het lijkt het me zo leuk om er nu een vriendje bij te hebben voor die van mij. Ik mag ook absoluut niet klagen over z'n gedrag (hij is een voorbeeldige pup, heb 'm ook veel dingen heel snel goed kunnen leren), maar ja, het is nog wel een puber..
Bemoei me er lekker ook even mee.

Als je hond een jaar of 2 is zijn ze uitgepubert en luisteren ze vaak al goed. Jouw hond zal je dan helpen bij het opvoeden van je pup.

Ik zou nog even wachten anders zit je straks met een puberende hond in huis en met een pup die dat gedrag weer gaat kopiëren
pi_126445423
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bemoei me er lekker ook even mee.

Als je hond een jaar of 2 is zijn ze uitgepubert en luisteren ze vaak al goed. Jouw hond zal je dan helpen bij het opvoeden van je pup.

Ik zou nog even wachten anders zit je straks met een puberende hond in huis en met een pup die dat gedrag weer gaat kopiëren
Alle meningen zijn welkom hoor! Ik vroeg het specifiek aan oh-oh omdat zij een pack met kleine hondjes heeft haha. Wat jij zegt is inderdaad de grootste reden om het niet te doen, maar tot nu toe is mijn pup nog heel netjes en het lijkt me zo leuk als ze (bijna) even oud zijn.
  maandag 13 mei 2013 @ 20:11:55 #130
176471 oh-oh
pi_126445749
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 19:05 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk wachten. Ik heb er nooit een pup bij genomen als de hond daarvoor nog niet helemaal deed wat ik wilde.Mijn honden zijn 15, 7, 6, en 3 jaar oud, maar die van 6 nam ik als pup en die van 7 kwam er als volwassen hond van 3 jaar bij, die was netjes opgevoed en liep zo mee met de roedel. Die van 3 is nog steeds niet opgevoed, dus er komt niks bij hier :')
( Groucho Marx )
  maandag 13 mei 2013 @ 20:17:10 #131
176471 oh-oh
pi_126446061
Precies wat TP zegt dus, ik heb tot nu toe wel een paar keer gezien dat ze alles netjes leerden als pup en als puber weer helemaal opnieuw konden beginnnen, dan heb je twee honden die je op moet voeden, daar moet je zin in hebben, ik niet in elk geval. Ik moet wel eerlijk zeggen dat tussen mijn eerste drie honden niet zo veel tijd zat maar de eerste was bijna 5 maanden toen ik hem nam, heb ik toch nog gewacht tot ie bijna een jaar was met de tweede, en met de tweede had ik geluk want die was ook bijna 5 maanden en die hoefde ik niet op te voeden, die deed alles meteen gewoon mee. En na iets meer dan een jaar kwam er een bij van 4 ( dat is die die nu 15 is, de andere twee leven niet meer ) en die was meteen de baas en leider in huis en die is dat nu nog.
Toen Billy er bij kwam waren die andere drie al 9 , 6 en 7 jaar oud.
Ik vind het ook wel fijn die gespreide leeftijden, omdat oudere honden toch ook weer wat bewerkelijker zijn dan jonkies, nu is het mooi verdeeld hier.
Het lijkt me ook niet fijn als je twee honden hebt en dat ze dan alletwee tegelijk oud en krakkemikkig worden zeg maar.
( Groucho Marx )
pi_126446302
Thanks! ^O^ Ik ga nog even twijfelen maar ik stel jullie meningen zeker op prijs. Ik wil echt niet zomaar aan een tweede beginnen (hoe leuk het ook is!). Die van mij toont nu echt ontzettend goed gedrag, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.. Een andere overweging is dat ik op mijn huidige werk mijn hondje makkelijk mee kan nemen maar mocht ik veranderen van baan in de toekomst (dat staat over een jaar of wat wel in de planning) weet ik niet of ze wel mee mogen en dan weet ik niet of ik net als nu de tijd heb om een pup op te voeden. Maar ik moet er ook geen nu of nooit kwestie van maken natuurlijk.
Daarnaast lijkt het me juist wel fijn als ze samen oud kunnen worden, maar dat kan aan mij liggen.
  maandag 13 mei 2013 @ 20:23:45 #133
176471 oh-oh
pi_126446457
Ik neem ze ook allemaal mee naar mijn werk en ik moet er ook niet aan denken om dat niet meer te kunnen doen....Van de vier die ik nu heb zijn er twee ook thuis gebleven terwijl ik werkte, maar vooral bij die van 3 denk ik niet dat dat ooit zou lukken. Bil is makkelijk, die past zich wel aan, Kees zou volgens mij nog steeds liever thuisblijven, maar Sjon :')
( Groucho Marx )
pi_126446721
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik neem ze ook allemaal mee naar mijn werk en ik moet er ook niet aan denken om dat niet meer te kunnen doen....Van de vier die ik nu heb zijn er twee ook thuis gebleven terwijl ik werkte, maar vooral bij die van 3 denk ik niet dat dat ooit zou lukken. Bil is makkelijk, die past zich wel aan, Kees zou volgens mij nog steeds liever thuisblijven, maar Sjon :')
Ik ook niet, maar ik vind mijn werk helemaaaaaaaaaal niet leuk, haha. Daarom is het misschien ook leuk als mijn pup straks een maatje heeft om mee thuis te blijven (kan hij op dit moment gelukkig al hoor), maar tegen die tijd heb ik dus niet de tijd om een pup helemaal op te voeden ben ik bang.
  maandag 13 mei 2013 @ 20:31:12 #135
176471 oh-oh
pi_126446900
:P Ik werkte bij nummer twee wel gewoon fulltime, had een weekje vrij genomen geloof ik, maar die was zindelijk en braaf, dus dat ging gewoon goed, die bleven fijn thuis samen, en toen Chico kwam was die niet zindelijk of niks met zijn 4 jaar oud, had ik twee weken vrij genomen, tweede week ben ik meteen parttime gaan werken, zo goed ging dat. Bij Billy had ik een ingewikkelde regeling, vriendin haalde hem twee middagen thuis op, en op woensdag ging hij bij een buurvrouw de hele dag, en twee dagen ging ie mee naar kantoor.
Het hangt denk ik ook wel van het ras af, hoe druk ze zijn en hoe snel ze leren.
( Groucho Marx )
pi_126449193
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef oh-oh het volgende:
:P Ik werkte bij nummer twee wel gewoon fulltime, had een weekje vrij genomen geloof ik, maar die was zindelijk en braaf, dus dat ging gewoon goed, die bleven fijn thuis samen, en toen Chico kwam was die niet zindelijk of niks met zijn 4 jaar oud, had ik twee weken vrij genomen, tweede week ben ik meteen parttime gaan werken, zo goed ging dat. Bij Billy had ik een ingewikkelde regeling, vriendin haalde hem twee middagen thuis op, en op woensdag ging hij bij een buurvrouw de hele dag, en twee dagen ging ie mee naar kantoor.
Het hangt denk ik ook wel van het ras af, hoe druk ze zijn en hoe snel ze leren.
Klinkt ideaal. Ik denk dat als je een beetje feeling hebt voor honden (opvoeden) dat het al een stuk makkelijker gaat ook. En soms heb je een Sjon, dan maakt het niks uit :D
Ik heb nu een maltezer/chihuahua, wil er dan een toypoedeltje bij.
  maandag 13 mei 2013 @ 21:23:16 #137
176471 oh-oh
pi_126450769
Oeh dat wordt ook mijn volgende hond O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
( Groucho Marx )
pi_126451344
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Oeh dat wordt ook mijn volgende hond O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Zou wel bij je pack passen! Vind het bij mij dan zo'n leuk contrast geven, een kleine witte met steil haar en een kleine zwarte met krulletjes O+
  maandag 13 mei 2013 @ 21:45:48 #139
176471 oh-oh
pi_126452396
:P Ik wil een zilveren of bruine uit China _O-
( Groucho Marx )
  maandag 13 mei 2013 @ 21:47:11 #140
176471 oh-oh
pi_126452525

zo iets mot ik O+
( Groucho Marx )
  maandag 13 mei 2013 @ 21:48:37 #141
176471 oh-oh
pi_126452644
Of zo eentje :P
( Groucho Marx )
pi_126453020
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:45 schreef oh-oh het volgende:
:P Ik wil een zilveren of bruine uit China _O-
Haha, verbaast me niks! Geweldig kitsch die beesten. Ik wil zelf een 'normale' met z'n krulletjes schattig kort. Zie die van mij al samen lopen _O-
  maandag 13 mei 2013 @ 21:55:06 #143
176471 oh-oh
pi_126453106
Drom, ik moet er een in showtoillet voor de pack hoor :7 _O-
( Groucho Marx )
  maandag 13 mei 2013 @ 21:59:38 #144
176471 oh-oh
pi_126453448
Seriously, er werd me laatst een prachtig middenslagje aangeboden, met een kleine kleurfout, maar die was te jong, dat gaat nu echt niet met Sjon :')
( Groucho Marx )
pi_126453820
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Seriously, er werd me laatst een prachtig middenslagje aangeboden, met een kleine kleurfout, maar die was te jong, dat gaat nu echt niet met Sjon :')
Zonde! ;(
  maandag 13 mei 2013 @ 22:07:09 #146
176471 oh-oh
pi_126454053
Nou ja eerlijk is eerlijk, ik weet ook niet of ik die ouwe nu nog een plezier doe met nog een jonge hond erbij, wordt mss wat druk, en ik hoop dat ie 20 wordt, dus ik wacht wel O+
( Groucho Marx )
pi_126454251
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2013 22:07 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja eerlijk is eerlijk, ik weet ook niet of ik die ouwe nu nog een plezier doe met nog een jonge hond erbij, wordt mss wat druk, en ik hoop dat ie 20 wordt, dus ik wacht wel O+
Er is bijna geen betere reden O+ Ik ga nog eens heel hard nadenken over mijn uitbreiding. Heb namelijk stiekem ook al een aanbod gekregen, maar moet wel een goede keuze maken.
pi_126454469
Hier eentje als excuses voor al het gespam! :*

maandag 13 mei 2013 @ 22:15:17 #149
176471 oh-oh
pi_126454619
:D Fluffje!

Mijn schorriemorrie vandaag.
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 mei 2013 @ 00:09:10 #150
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126461691
Die foto's :D

Wie weet waarom onze hond dit doet?
Eet zijn bak brokken half leeg, pakt dan zijn kleine kleedje uit zijn mand en legt deze over zijn etensbak heen.. :?
pi_126464967
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 00:09 schreef Mubassie het volgende:

Eet zijn bak brokken half leeg, pakt dan zijn kleine kleedje uit zijn mand en legt deze over zijn etensbak heen.. :?
Bewaren voor de volgende keer? (soort van begraven)
  dinsdag 14 mei 2013 @ 09:21:27 #152
176471 oh-oh
pi_126466060
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 00:09 schreef Mubassie het volgende:

Staan zijn brokken er de hele dag of krijgt hij op vaste momenten eten?
Idd gewoon zijn voer begraven.
( Groucho Marx )
  dinsdag 14 mei 2013 @ 10:07:44 #153
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126467056
Hij krijgt smorgens en savonds een bak, maar hij eet deze meestal niet in een keer op..

Dankjullie :)
pi_126572124

(ik ben moe en houd een siësta)
  donderdag 16 mei 2013 @ 10:18:08 #155
176471 oh-oh
pi_126572235
O+
( Groucho Marx )
pi_126573631
Na veel oefenen kan hij eindelijk apporteren :)
Moest ook wel, want hij is vorige week geslaagd voor zijn examen (gehoorzaamheidstraining voor gevorderden)

En natuurlijk moet hij erbij liggen.

Vergeet niet dat je uniek bent, net zoals iedereen
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:48:31 #157
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_126577695
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 11:05 schreef WillieW het volgende:
Na veel oefenen kan hij eindelijk apporteren :)
Moest ook wel, want hij is vorige week geslaagd voor zijn examen (gehoorzaamheidstraining voor gevorderden)

[ afbeelding ]

En natuurlijk moet hij erbij liggen.

[ afbeelding ]
:7

Hoe groot is hij nu? Want op de foto lijkt hij best klein!

Wij hebben onze border collie vorige week bij de DA gewogen, 17 kg :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_126583702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:48 schreef monsterd. het volgende:

[..]

:7

Hoe groot is hij nu? Want op de foto lijkt hij best klein!

Wij hebben onze border collie vorige week bij de DA gewogen, 17 kg :P
Die van ons weegt 18,3 kilo. Afgelopen dinsdag vlak voor de training nog gewogen. De trainer gaf aan dat hij gemiddeld is.

Doe jij ook training volgen met je border collie? Zo ja, welke? :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 15:22:55 #159
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_126584316
Ik ben Kwa werk op het moment heel erg druk dus ik heb nu alleen de puppycursus afgerond. Wel heb ik alles van de vervolgcursussen doorgenomen en dat gaat best goed :). Ondertussen leren we milo nu ook door een hoepel te springen en door tunnels door op commando etc :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_126591125
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben Kwa werk op het moment heel erg druk dus ik heb nu alleen de puppycursus afgerond. Wel heb ik alles van de vervolgcursussen doorgenomen en dat gaat best goed :). Ondertussen leren we milo nu ook door een hoepel te springen en door tunnels door op commando etc :P
Beetje breitensport :)

Zijn we afgelopen dinsdag mee begonnen. Onze border collie vindt breitensport helemaal geweldig. Lekker zijn energie kwijt en daarbij gehoorzaamheidstraining. Als hij het zo geweldig blijft vinden, gaan we zelfs een complete set halen om verder te gaan in de tuin.

Misschien iets voor jouw border collie om mee verder te gaan.
  donderdag 16 mei 2013 @ 18:05:22 #161
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_126591768
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef WillieW het volgende:

[..]

Zijn we afgelopen dinsdag mee begonnen. Onze border collie vindt breitensport helemaal geweldig. Lekker zijn energie kwijt en daarbij gehoorzaamheidstraining. Als hij het zo geweldig blijft vinden, gaan we zelfs een complete set halen om verder te gaan in de tuin.

Oh ja dat lijkt mij heel erg leuk! :D We oefenen het ook wel eens op boomstronken in het bos enz.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:23:23 #162
176471 oh-oh
pi_126614165
AAI MIJ!
( Groucho Marx )
pi_126614309
Haha die oogjes, wat kijkt ze indringend O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:25:59 #164
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_126614345
Kees slettebak O+
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 16 mei 2013 @ 23:27:55 #165
176471 oh-oh
pi_126614471
Mn Keesjekutje O+
( Groucho Marx )
pi_126617925
Leuke foto's :-D

Dat begraven dat doen hier de katten, maar de honden heb ik het nooit zien doen.
Wel apart dat hij zijn kleedje er overheen legt! :-D
Bij katten is het een soort verstoppen van de prooi voor later, dat zal bij honden ook wel de reden zijn denk ik.

Wij waren laatst in Oss naar de Podencodag geweest. Er zijn vaker hondendagen daar, bij de Geffense Plas, heeeeeeerlijk terrein!!
Daar kon je een foto laten maken voor t goede doel, natuurlijk gedaan! Door: www.horesphotography.com

Mihail heeft er weer van genoten, lekker spetteren in het water, afkoelen in het bos en snuffelen en spelen met heel veel anderen (wind)honden.
Het Chinese naakthondje was er ook weer :-)

En een filmpje van Mihail met zijn buddy de Weimaraner :-)
Het hondenveld is klein afgezet tijdelijk, 3/4 moet nieuw gras in groeien en is dus even verboden terrein.

[ Bericht 3% gewijzigd door Czarina op 17-05-2013 00:43:22 ]
  vrijdag 17 mei 2013 @ 08:59:15 #167
176471 oh-oh
pi_126621228
Jullie passen mooi bij elkaar!
Oh dan ga ik es bij Yvonne kijken of ik op haar FB foto's van hem vindt ook, ik ken een paar mensen die er waren!
( Groucho Marx )
pi_126654214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 00:38 schreef Czarina het volgende:
Leuke foto's :-D

Dat begraven dat doen hier de katten, maar de honden heb ik het nooit zien doen.
Wel apart dat hij zijn kleedje er overheen legt! :-D
Bij katten is het een soort verstoppen van de prooi voor later, dat zal bij honden ook wel de reden zijn denk ik.

Wij waren laatst in Oss naar de Podencodag geweest. Er zijn vaker hondendagen daar, bij de Geffense Plas, heeeeeeerlijk terrein!!
Daar kon je een foto laten maken voor t goede doel, natuurlijk gedaan! Door: www.horesphotography.com
[ afbeelding ]

Mihail heeft er weer van genoten, lekker spetteren in het water, afkoelen in het bos en snuffelen en spelen met heel veel anderen (wind)honden.
Het Chinese naakthondje was er ook weer :-)

En een filmpje van Mihail met zijn buddy de Weimaraner :-)
Het hondenveld is klein afgezet tijdelijk, 3/4 moet nieuw gras in groeien en is dus even verboden terrein.
Ik was er ook, maar jouw hond niet op de foto gezet zie ik.. Mijn ukkies hebben zich wel vermaakt daar..
pi_126657990
Altijd superleuk die hondendagen bij de geffense Plas he :-D
pi_126670487

Afgelopen maandag getrouwd! En de boys waren vanaf 8.30 tot ongeveer 16.00 bij de oppas, maar kwamen er toen natuurlijk wel bij! O+
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:23:21 #171
176471 oh-oh
pi_126672592
Ah van harte, en wat zagen ze er leuk uit, ik heb die dingen hier ook nog liggen!
( Groucho Marx )
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:41:24 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_126673125
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 17:48 schreef WillieW het volgende:

[..]

Wat is breitensport?
Resistance is futile.
pi_126673760
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:23 schreef oh-oh het volgende:
Ah van harte, en wat zagen ze er leuk uit, ik heb die dingen hier ook nog liggen!
We hebben ze vorig jaar ergens voor 1 euro bij de wibra gekocht, En met als doel 1 foto met de doekjes om, maar ze hadden er totaal geen last van en pas aan het einde van de avond zijn ze afgegaan.
S. 2014
J. 2016
pi_126677622
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat is breitensport?
De onderdelen van de Breitensport:

Gehoorzaamheid (appèl):

De hond moet hierbij in verschillende tempo’s kunnen volgen. Afhankelijk van het niveau is dit vast of los. Gelet wordt op perfectie en de houding van de hond. Verder moet de hond alleen/los kunnen blijven liggen en zitten; ook het vóórkomen en aan de voet zitten is hierbij een onderdeel. Voor de drie verschillende wedstrijdniveaus (aspiranten, VK1 en VK2) zijn er vaste loopschema’s.

Slalomloop:
Bij de slalomloop moeten baas en hond zo snel mogelijk zigzag door een vijftal poortjes heenlopen. Afhankelijk van het niveau gebeurt dit los of vast .

Hordeloop:
Bij dit onderdeel moet de hond over een parcours lopen bestaande uit drie (of zes) hordes. Bij het hoogste niveau gaan baas en hond samen over de hordes.

Hindernisbaan:

Dit is misschien wel het leukste onderdeel van de Breitensport. De hond moet over een lengte van 75 meter, 8 hindernissen nemen, namelijk: een horde, een schutting, een tunnel, een kattenloop (brug), een ton, een band, een wijd (breedte)sprong en als afsluiting nog een horde. Deze hindernissen staan op de wedstrijden altijd in deze volgorde. De baas loopt naast de hindernissen en bepaalt dus het tempo van de hond.

Extra: Duurloop:
Zeer sportieve deelnemers kunnen er voor kiezen om op de wedstrijden nog een duurloop van 2 of 5 kilometer af te leggen. Hierbij loopt de hond aangelijnd mee. Bij de duurloop gaat het alleen om de tijd. De maximale tijd voor 2 km is 13 minuten en voor 5 km is dat 35 minuten
pi_126682156
Topic was uit mn myat verdwenen.. roep al 2 weken dat de texel foto's online moeten..

Hij heeft net lekker gezwommen en zo gaat hij mee naar scouting.

En gewoon mezelf wat leuk die foto's met de jongens erbij
pi_126710703
Wat zien jullie er mooi uit gewoonmezelf87!
pi_126752574
Dank jullie wel :D
S. 2014
J. 2016
pi_126790302
Hoorde net van iemand dat er in Eindhoven weer verschillende dode honden zijn door vergiftiging..
o.a. in Strijp, Blixembosch, en T Hool. Maar ook in omgeving Veldhoven en Waalre..

Politie was er al bezig met het uitkammen van de bosjes etc. En waarschuwde hondeneigenaren voor het gif dat er mogelijk zou kunnen liggen.

Oppassen dus als je daar in de buurt woont.. ik dacht ik zet het hier eff neer. Niet dat er nog meer hondjes slachtoffer worden van de gekken die op deze aardkloot rondlopen.
  maandag 20 mei 2013 @ 22:51:50 #179
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126790499
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:48 schreef CesarMilan het volgende:
Hoorde net van iemand dat er in Eindhoven weer verschillende dode honden zijn door vergiftiging..
o.a. in Strijp, Blixembosch, en T Hool. Maar ook in omgeving Veldhoven en Waalre..

Politie was er al bezig met het uitkammen van de bosjes etc. En waarschuwde hondeneigenaren voor het gif dat er mogelijk zou kunnen liggen.

Oppassen dus als je daar in de buurt woont.. ik dacht ik zet het hier eff neer. Niet dat er nog meer hondjes slachtoffer worden van de gekken die op deze aardkloot rondlopen.
Fuck Strijp woon ik. Net nog grote ronde gelopen wist van niks.

Zelfde plekken als vorige keer dus weer.

Waar heb je dat gevonden?
pi_126790580
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Fuck Strijp woon ik. Net nog grote ronde gelopen wist van niks.

Zelfde plekken als vorige keer dus weer.

Waar heb je dat gevonden?
Iemand op hondenpage.com is iedereen aan het waarschuwen ervoor. Haar dochter was de politie daar tegengekomen..

http://www.hondenpage.com(...)indhoven-en-omgeving!.php

edit: Hmmf zie nu dat het originele bericht uit april is. Maar son & breugel worden nu ook al genoemd.

Dit is wel recenter... http://www.telegraaf.nl/b(...)en_vergiftigd__.html

[ Bericht 9% gewijzigd door CesarMilan op 20-05-2013 22:59:02 ]
  maandag 20 mei 2013 @ 23:00:16 #181
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126790985
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Iemand op hondenpage.com is iedereen aan het waarschuwen ervoor. Haar dochter was de politie daar tegengekomen..

http://www.hondenpage.com(...)indhoven-en-omgeving!.php

edit: Hmmf zie nu dat het originele bericht uit april is. Maar son & breugel worden nu ook al genoemd.

Dit is wel recenter... http://www.telegraaf.nl/b(...)en_vergiftigd__.html

Oh gatverredamme.. Wat is dit toch iedere keer :'(
pi_126791197
quote:
1s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh gatverredamme.. Wat is dit toch iedere keer :'(
Ja echt he? Snap ook niet wie dat in z'n hoofd haalt... beestjes die je niet eens kent of die jou nooit iets misdaan hebben zoiets aandoen. Vind het maar een enge gedachte dat je steeds meer hoort dat dit overal gebeurd. Je zou je hond nog bijna een muilkorf om willen doen zodat ie zeker niets naar binnen kan werken...
  maandag 20 mei 2013 @ 23:07:20 #183
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126791409
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2013 23:04 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Ja echt he? Snap ook niet wie dat in z'n hoofd haalt... beestjes die je niet eens kent of die jou nooit iets misdaan hebben zoiets aandoen. Vind het maar een enge gedachte dat je steeds meer hoort dat dit overal gebeurd. Je zou je hond nog bijna een muilkorf om willen doen zodat ie zeker niets naar binnen kan werken...
Is t ook duidelijk waar ergens in Strijp? Weer in de buurt van het Evoluon?

Even kijken hoe het zich gaat ontwikkelen.. Tijdje terug was ik in staat om hem een tijd bij m'n ouders te laten wonen :@
pi_126810723
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2013 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Jullie passen mooi bij elkaar!

Dat vind ik ook, Uitzonderlijk combinatie al zeg ik het zelf. ^O^
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:11:29 #185
176471 oh-oh
pi_126811005
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:04 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Dat vind ik ook, Uitzonderlijk combinatie al zeg ik het zelf. ^O^
Ik schoot laatst op straat ook zo een combi maar dan anders B-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 mei 2013 @ 15:49:49 #186
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126812744
Haha in het dorp waar ik eerst woonde liep ook altijd een man met zijn buldog.. Ze hadden allebei dezelfde kop :@
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:03:16 #187
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126816639
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik schoot laatst op straat ook zo een combi maar dan anders B-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D ik zie 2 combi's
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:04:05 #188
176471 oh-oh
pi_126816695
whut?
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:05:00 #189
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_126816757
Tweede combi: beide blote billen? _O- :D :') _O- omg! :')
pi_126817770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 15:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha in het dorp waar ik eerst woonde liep ook altijd een man met zijn buldog.. Ze hadden allebei dezelfde kop :@
Mocht er overeenkomst zijn ,zie ik dat als compliment . :D
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:34:50 #191
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126818218
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Tweede combi: beide blote billen? _O- :D :') _O- omg! :')
^O^ _O-
  dinsdag 21 mei 2013 @ 17:50:11 #192
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_126818853
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:24 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Mocht er overeenkomst zijn ,zie ik dat als compliment . :D
Ik ook want Loebes is mijn knappe jongen ^^
  dinsdag 21 mei 2013 @ 22:01:44 #193
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_126832926
Ik heb sinds kort een andere auto :P

baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:00:01 #194
176471 oh-oh
pi_126836867
:D Die ene wolk lijkt net nog een hond op de achterbank!
Ik kwam net deze gekke bek nog tegen :')
( Groucho Marx )
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:19:15 #195
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_126837972
Wow, nu je het zegt lijkt er net nog een yorkshire terrier oid op de achterbank te zitten :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 21 mei 2013 @ 23:22:44 #196
176471 oh-oh
pi_126838189
Spookhond!
:D
( Groucho Marx )
  woensdag 22 mei 2013 @ 23:45:02 #197
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_126885726
Nog even een voor en na, gewoon omdat het kan *O*

Voor:

En 5 maanden later:

Gaaf toch, ik denk dat ik de eerste foto wat ga bewerken en deze op een doek laat drukken.. Kado voor vrouwlief :D
pi_126902418
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:18 schreef oh-oh het volgende:
O+

en een nieuwe:

donderdag 23 mei 2013 @ 14:47:53 #199
176471 oh-oh
pi_126903893
Mubassie, is het niet minder werk om hem ff buiten neer te zetten en een nieuwe foto te maken?
Ik vind hem mooi, hij groeit mooi in zijn vel O+
Iwanus, heb je er een pupje bij? Hoe oud is die lieve grijze snoet?
Ik vind het leuke dingen O+ O+
( Groucho Marx )
  donderdag 23 mei 2013 @ 14:48:25 #200
176471 oh-oh
pi_126903920
:') Hongverwolven:
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')