Papiertje al bijna binnen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word het creatiefst tijdens SOG...
Klopt, we lachen wel, maar als we stilstaan langs de weg kunnen we wel huillachen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft iedereen zijn/haar eigen favoriete merk en model. Nog belangrijker is dat je auto doet wat hij moet doen.
Parabensquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik word het creatiefst tijdens SOG...
Precies. Zo ben ik een BMW rijder en als het aan mij ligt staat er nooit meer een ander merk voor de deur. Daarnaast vind ik de touring modellen erg mooi, dus dat zal ook wel blijven denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Klopt, we lachen wel, maar als we stilstaan langs de weg kunnen we wel huillachen.
Zelf ben ik een Ford rijder, en zal dat denk ik ook wel blijven, geen fartsniffer of blokkendoos voor mij.
De belangrijkste hordes zijn over een maand. Daarna krijg ik de kans om mij verbaal te verweren, en daar schijn ik weinig moeite mee te hebben.quote:
Dit gedrocht:quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies. Zo ben ik een BMW rijder en als het aan mij ligt staat er nooit meer een ander merk voor de deur. Daarnaast vind ik de touring modellen erg mooi, dus dat zal ook wel blijven denk ik.
Maar eeuh, wat is een fartsniffer?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als ik m'n ticket niet had verkocht, de volgende keer iig een stuk minder shotjes
Jaa nou 't is echt niet meer leuk van wat ik nu hoor dat ik allemaal heb gefliktquote:
Succesquote:Op vrijdag 26 april 2013 17:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De belangrijkste hordes zijn over een maand. Daarna krijg ik de kans om mij verbaal te verweren, en daar schijn ik weinig moeite mee te hebben.
Eeuhm; it takes one to know one?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ze waren wel het volk met de grootste handen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:31 schreef Rave_NL het volgende:
Ze waren wel het volk met de grootste handen.Thafuck wat een slechte grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |