Is zijn cavia weer boven water?quote:
een straat naar mijn hart.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Hier in de straat is niks oranje en ook niet schoongemaakt
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
In het GoT-topic zeg je tenminste zinnige dingen.
Misschien moet jij de bezem eens pakken en slingers ophangen in plaats van alleen maar te klagen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal geen slingers, alleen een schone straat.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moet jij de bezem eens pakken en slingers ophangen in plaats van alleen maar te klagen.
Hier ook nog nergens maar als voetbal en vorige K-dagen een maatstaf zijn gaat men los van het weekend.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Iets met de W van Willemquote:Op donderdag 25 april 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we overigens al geoefent om het Koningslied mee te zingen ?
Maar goed dat ze er niet is....quote:
Wij allemaalquote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan haar denken![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we overigens al geoefent om het Koningslied mee te zingen ?
quote:
Jongens, niet zo flauw.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan haar denken![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die gaat hier op repeat volgende week.
Ik heb al een variatie op deze grap gedaanquote:Op donderdag 25 april 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man was al Ajacied toen jullie nog in een pyjama naar Sesamstraat keken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |