Het zal echt puur op toeval berust zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende: de nieuwe britt, hadden we net nodig
En dit.quote:
Extremen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef TLC het volgende:
hoe komen zulke mensen toch altijd weer op tv
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef marcodej het volgende:
Kooijemans
Mooi, hoef ik Take Me Out ook niet meer te kijken.
Ja. Alleen gelet op de kijkcijfers is daar nog bijna niemand achter gekomen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:00 schreef Pedroso het volgende:
Wordt Take me Out tegenwoordig door Plakhaar gepresenteerd ?
quote:
Dat dacht Jeroen Pauw ook ooit.quote:
WIE WIL ER EEN GAST ZIEEEEEHIEEEEEEENquote:Op donderdag 25 april 2013 20:02 schreef Latert het volgende:
[..]
Met zijn introducties... WIE wil er een leuke MAN???
Leuke man laat je maar zien DAN!!
Is zijn cavia weer boven water?quote:
een straat naar mijn hart.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Hier in de straat is niks oranje en ook niet schoongemaakt
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
In het GoT-topic zeg je tenminste zinnige dingen.
Misschien moet jij de bezem eens pakken en slingers ophangen in plaats van alleen maar te klagen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik wil helemaal geen slingers, alleen een schone straat.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Misschien moet jij de bezem eens pakken en slingers ophangen in plaats van alleen maar te klagen.
Hier ook nog nergens maar als voetbal en vorige K-dagen een maatstaf zijn gaat men los van het weekend.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Iets met de W van Willemquote:Op donderdag 25 april 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we overigens al geoefent om het Koningslied mee te zingen ?
Maar goed dat ze er niet is....quote:
Wij allemaalquote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan haar denken![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Hebben we overigens al geoefent om het Koningslied mee te zingen ?
quote:
Jongens, niet zo flauw.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan haar denken![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die gaat hier op repeat volgende week.
Ik heb al een variatie op deze grap gedaanquote:Op donderdag 25 april 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze man was al Ajacied toen jullie nog in een pyjama naar Sesamstraat keken.
Laten we de Lucky alvast gaan hypenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:12 schreef Specularium het volgende:
Lucky schijnt de show te gaan slopen volgens Dieuwke.
Toplucky.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we de Lucky alvast gaan hypen
Oh. Mijn oprechte excuses. Ik heb geen computer beschikbaar bij mijn tv dus het meelezen gaat niet echt voorspoedigquote:Op donderdag 25 april 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb al een variatie op deze grap gedaan
Als je nog meer rellen wilt, dan moet je dat inderdaad doen ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef Stickertje het volgende:
Voor zo'n event had heineken wel eens een mooie promotie kunnen doen zoals gratis bier uitdelen
Bereid je maar voor op 10 jaar boetedoeningquote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Mijn oprechte excuses. Ik heb geen computer beschikbaar bij mijn tv dus het meelezen gaat niet echt voorspoedig
Zal niet meer uit de hand lopen dan wanneer je ervoor betaaldquote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je nog meer rellen wilt, dan moet je dat inderdaad doen ja.
Ik heb toch nog 30 jaar vagevuur voor de boeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bereid je maar voor op 10 jaar boetedoening
Onderschat de "lekker het is gratis" mentaliteit niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zal niet meer uit de hand lopen dan wanneer je ervoor betaald
Ik denk het wel. Nederlanders zijn gierig.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zal niet meer uit de hand lopen dan wanneer je ervoor betaald
Nee want dan mis ik de beste LUCKY allertijden.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1338472
Must see.
Op zijn penis schijnt 'Deze hoort in ajacied4lf' te staan.quote:
Volgens mij zijn het twee keer een Lquote:Op donderdag 25 april 2013 20:15 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja 1 ster op elke bil. Als hij bukt zijn het 3 sterren
Doe het alsjeblieft niet dit nummer.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan You'll never walk alone (het origineel van Lee Towers) niet gewoon het koningslied worden?
Hij probeert mensen voor paal te laten staanquote:Op donderdag 25 april 2013 20:17 schreef Gramulanion het volgende:
Wat heeft Mathijs met dat konkolied.
Jeetje. Dat moeten we niet willen nee.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Doe het nu niet, die onzin met dat lied. Er zingt geen hond mee, maakt een goede induk in het buitenland.
quote:
Zuurpruim.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zal de enige zijn, maar ik vind dit gewoon niet grappig.
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Je bent de enige.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:20 schreef GGMM het volgende:
Ja idd beetje uitgemolken concept ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:20 schreef OProg het volgende:
Niet onaardig maar lang niet zo leuk als vorige week.
Met een hoofdletter zowaarquote:Op donderdag 25 april 2013 20:21 schreef Bayswater het volgende:
Als de Jeugd van Tegenwoordig het zou zingen was het leuk geweest.
Die zingen nooit.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:21 schreef Bayswater het volgende:
Als de Jeugd van Tegenwoordig het zou zingen was het leuk geweest.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:21 schreef Jivis het volgende:
Hij had alleen af moeten sluiten met 'Ik ben toch geen Turk'.
Nou dankjewel dan maar denk ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms verdient een vrouw een prachtig compliment.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Soms verdient een vrouw een prachtig compliment.
Nee veel leuker, beetje WIDM maar dan met veel meer onderling venijnquote:
ik liet laatst die Lucky aan een paar mensen zien, en realiseerde me later dat er een Turk bij was. Vond ik wel lullig eigenlijk.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Er is nog een Uefa-cup topic in VBL.
Wie wil er een positieve note?
IIIIIIIIIIIIIIKquote:Op donderdag 25 april 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |