Ennnnn dicht..quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
KLB / 30+ PM's krijgen..
IK BEN BOBBERNAUT EN IK BEN BOOS
Kkr fokquote:
JA WATquote:
Ja godverdomme, waar ging het over?quote:
Iemand had rond gestuurd dat wat admins (yvonne, breuls etc.) geld verdienen terwijl overal werd gezegd dat het 'vrijwillig' zou zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja godverdomme, waar ging het over?
HAHA jij denkt ze doen het vrijwilligquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iemand had rond gestuurd dat wat admins (yvonne, breuls etc.) geld verdienen terwijl overal werd gezegd dat het 'vrijwillig' zou zijn.
Was iets van 2k p.p per maand.
Ik heb er geen problemen mee dat ze wat verdienen. Het is alleen een beetje raar dat dan overal wordt gezegd dat het vrijwillig isquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA jij denkt ze doen het vrijwillig
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Durf ik om een link te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef SosuaCafe het volgende:
LinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ff checken, dank!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:12 schreef MineraalWater het volgende:
Tim/Loon, Bij zara hebben ze ook zo'n soort jas (trench-coats) die jij wou.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Vakantie tot september
ik ook mofoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vakantie tot september
Gestopt met je opleiding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Wie niet kan je beter vragenquote:
Heftig hoor dat WOquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, gewoon klaar voor het jaar.
had jij niet die dame? :pquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wie niet kan je beter vragenMaar Peter het langste denk
nee. We hebben een nieuwe dan denk ik nevermind. Iedereen zit over dr te zeiken maar ik vind dr wel meevallen..quote:
Premaster jaar hé, dus heb niet de volle werklast. Andere mensjes mogen nu hun scriptie schrijven of voor maand naar Spanje voor veldwerk. Hoef ik niet te doen.quote:
veldwerk. Leker katoen plukken?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Premaster jaar hé, dus heb niet de volle werklast. Andere mensjes mogen nu hun scriptie schrijven of voor maand naar Spanje voor veldwerk. Hoef ik niet te doen.
Vakantie tot september
Ik zit al een kleine 4 maanden thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 19:43:38 ]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit al een kleine 4 maanden thuisik ook sinds januari.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er boeiend aan grond in spanje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nah, petrologie en shit. Saai spul dus scheelt dat ik dat geen maand hoef te doen.
Post ze in de CMD groep op facebookquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee. We hebben een nieuwe dan denk ik nevermind. Iedereen zit over dr te zeiken maar ik vind dr wel meevallen..
In wat nu Spanje is waren heul vroeger bergen. Die zijn over de loop van miljoenen jaren geërodeerd waardoor wat vroeger de wortels van bergen waren (en dus paar km diep in de korst zaten) nu aan de oppervlakte liggen in grote vlaktes. Daar zijn een hoop gesteentevorming en metamorfose processen in te zien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is er boeiend aan grond in spanje?
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Flodder450 het volgende:
En toen was de eerste klasgenoot van mij van mijn middelbare school overleden
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Flodder450 het volgende:
En toen was de eerste klasgenoot van mij van mijn middelbare school overleden
Damn, da's wel heul jong..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:26 schreef SosuaCafe het volgende:
wtf ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |