omdat jij het dichtst bij mij woont?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:29 schreef Murmeli het volgende:
Waarom moet ik nou weer ijs komen brengen Toek?
dat geldt andersom ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:45 schreef Toekito het volgende:
[..]
omdat jij het dichtst bij mij woont?en ik trek heb.
met lief zijn heb ik nogal eens moeite net als met luisteren.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat geldt andersom ook.
graag een lekker bakje ben & jerry's alsjeblieft.
geen chocoladeijs, verder vind ik alles goed, en je mag zelf ook een hapje als je lief bent
Twee pints B&Jquote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gouden magnum's in de vriezert
Die creme brulee's?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb gouden magnum's in de vriezert
ik ga er gewoon van uitquote:
jij woont volgens mij redelijk in de buurt van Capri, zeur nietquote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die creme brulee's?dude. Ik wil ijs.
die is lekker hequote:Op donderdag 25 april 2013 19:30 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die creme brulee's?dude. Ik wil ijs.
redelijk in de buurt is denk ik een undeestatementquote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij woont volgens mij redelijk in de buurt van Capri, zeur niet
Ik heb hem nog niet op, maar ik houd enorm van creme bruleequote:Op donderdag 25 april 2013 19:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
die is lekker he
Je hebt nu ook de stolen kiss dat is appeltaart ijs
dat zeg ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
redelijk in de buurt is denk ik een undeestatementhun tuin is 4 tuinen verder
nog steeds geen pin? Op de Meent zit er 1 die goed is en wel pinautomaat heeft.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar ze zijn duur.en hebben geen pinautomaat. Oerse omstamdigheden
Ja zij wel. Ik snap ook niet waarom ze da niet nemenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
nog steeds geen pin? Op de Meent zit er 1 die goed is en wel pinautomaat heeft.
een pinabbo bij mijn baas kost maar 10 ¤ dus dan moet de aanschaf van dat apparaat wel erg duur zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja zij wel. Ik snap ook niet waarom ze da niet nemen
belastingen misschien. Er zijn hier winkels waarbij je op zondag niet kunt pinnen. Dan werken ze zwart denk ikquote:Op donderdag 25 april 2013 19:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
een pinabbo bij mijn baas kost maar 10 ¤ dus dan moet de aanschaf van dat apparaat wel erg duur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |