SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Jammer is alleen dat hij er totaal nog niet klaar voor is imo. Maakt nog teveel fouten, is (nog) niet hard genoeg in duels voor de Engelse competitie.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Denk dat wel een aardige prijs is. Zeker als hij niet wil verlengen.
na 2 maanden engels drillen komt dat wel goedquote:Op donderdag 25 april 2013 15:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer is alleen dat hij er totaal nog niet klaar voor is imo. Maakt nog teveel fouten, is (nog) niet hard genoeg in duels voor de Engelse competitie.
twitter:FRL1908nl twitterde op donderdag 25-04-2013 om 12:24:11Update: de vakken Q, R, S, T, U, X1, X2, X3, X4, QQ, RR, TT, UU, W1, W2, W3, Z2 en Z3 zijn uitverkocht. #seizoenkaart #Feyenoord reageer retweet
Is nogal makkelijk gezegd. ervaring kun je niet trainen namelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
na 2 maanden engels drillen komt dat wel goed
quote:Op donderdag 25 april 2013 15:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hier, heb ik met mijn mad paintskills Jopie alvast een beetje geholpen:
[ afbeelding ]
Niet eens Z4? Verrast me wel, eerlijkgezegd.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:34 schreef Caland het volgende:
twitter:FRL1908nl twitterde op donderdag 25-04-2013 om 12:24:11Update: de vakken Q, R, S, T, U, X1, X2, X3, X4, QQ, RR, TT, UU, W1, W2, W3, Z2 en Z3 zijn uitverkocht. #seizoenkaart #Feyenoord reageer retweet
Ervaring is dan ook overrated.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is nogal makkelijk gezegd. ervaring kun je niet trainen namelijk.
Vakkie W is voor bazenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Niet eens Z4? Verrast me wel, eerlijkgezegd.
In tegenstelling tot m'n Vakkie W
Je bent zelf overrated.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ervaring is dan ook overrated.
Ja leuk man. En dan geld eraf van de talentpool plus janmaat de enige rechtsbenige verdediger in je selectie.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
7mil voor De Vrij is prima even kijken of je er nog 9 van kan maken en anders gewoon doen.
janmaat mag niet weg.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja leuk man. En dan geld eraf van de talentpool plus janmaat de enige rechtsbenige verdediger in je selectie.
Je hebt gewoon een nieuwe rechtspoot nodig als voor die positie al je stand ins linkspoten zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Gert het volgende:
Óf De Vrij, óf Indi. Niet alletwee verkopen toch?
In beide gevallen kan Nelom het opvangen.
We hebben Kongolo nogquote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een nieuwe rechtspoot nodig als voor die positie al je stand ins linkspoten zijn.
En als je én de Vrij én Indi verkoopt mag je voor de hoofdprijs een nieuwe verdediger gaan halen, waardoor je er nog niets mee opschiet.
die zou ook weg gaanquote:
Dat is een linkspoot.quote:
Als je daar elke wedstrijd een fout maakt zetten ze je op bank en mag je die warm houden en is je carriere over.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
na 2 maanden engels drillen komt dat wel goed
wat wil je met dezelfde achternaamquote:Op donderdag 25 april 2013 16:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
wel wakker blijven he, dat is zijn broertje
Ach, wij hebben onze 7mln dan maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:28 schreef Luni het volgende:
[..]
Als je daar elke wedstrijd een fout maakt zetten ze je op bank en mag je die warm houden en is je carriere over.
talentpoolquote:Op donderdag 25 april 2013 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, wij hebben onze 7mln dan maar.
Kan je voor 5 een goed alternatief kopen, en heb je 2 over.
Tegenwoordig sta je nergens meer van te kijkenquote:
Van 't geld van Dijk halen.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:58 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja leuk man. En dan geld eraf van de talentpool plus janmaat de enige rechtsbenige verdediger in je selectie.
Dat hele BMI-Mathijsen probleem forceert de boel wel redelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef Gert het volgende:
Óf De Vrij, óf Indi. Niet alletwee verkopen toch?
In beide gevallen kan Nelom het opvangen.
Beter spits of vleugelspeler. Of als je Clasie/Vilhena verkoopt een middenvelder. Complete verdediging is imo enige linie die je bij vertrek van 1 speler prima op kan vangen zonder nieuwe aankoop.quote:
Als de Vrij vertrekt ga je er gewoon enorm op achteruit. Veiliger is om Indi te verkopen imo. Je zou ze ook allebei kunnen verkopen, Kongolo als man achter Mathijsen krijgen en met het geld van die 2 je selectie grondig versterken. Dan vind ik zo'n van Dijk echt een geweldige speler met transferpotentie.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter spits of vleugelspeler. Of als je Clasie/Vilhena verkoopt een middenvelder. Complete verdediging is imo enige linie die je bij vertrek van 1 speler prima op kan vangen zonder nieuwe aankoop.
Dan alleen om rechterbeen. Als alles verder gelijk is en ik puur moest kiezen tussen BMI en de Vrij zou ik liever die laatste verkopenquote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de Vrij vertrekt ga je er gewoon enorm op achteruit. Veiliger is om Indi te verkopen imo. Je zou ze ook allebei kunnen verkopen, Kongolo als man achter Mathijsen krijgen en met het geld van die 2 je selectie grondig versterken. Dan vind ik zo'n van Dijk echt een geweldige speler met transferpotentie.
Heb je verdeeld over een aantal jaar weer een lucratieve lichting transfers: Janmaat, Vilhena, Boetius, Kongolo en zo'n van Dijk als je die zou kunnen kopen.
Ja, gaat ook om het rechterbeen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan alleen om rechterbeen. Als alles verder gelijk is en ik puur moest kiezen tussen BMI en de Vrij zou ik liever die laatste verkopen
Zeg ik niet, maar imo is een linkspoot is makkelijker te vervangen nu.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, gaat ook om het rechterbeen natuurlijk.
Nee, ik zeg dat mijn redenering idd draait om de rechtsbenigheid van de Vrij.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zeg ik niet, maar imo is een linkspoot is makkelijker te vervangen nu.
Te duur. Andere clubs kunnen meer betalen. plus verdediging kan je intern oplossen.quote:
De neuk, zo iemand kick je toch gewoon meteen uit de jeugdopleiding.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Al zou je aan die Noa Lang niets missen:twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 12:50:29Feyenoord 0-1 AJAX ERIKSEN !!! Lkkrrr boys ! reageer retweet
twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 12:59:34Feyenoord 1-1 Ajax kaka zeg scheids reageer retweet
twitter:SURii_SWAGG twitterde op zondag 29-01-2012 om 14:08:45Feyenoord 3-2 Ajax Bulykin lkkr reageer retweet
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:47 schreef Caland het volgende:
Het is uitgesloten dat Feyenoord Van Dijk haalt dus hou er maar over op idd.
Wat zou zo'n speler moeten kosten denk je? Toch niet meer dan 4-5 miljoen lijkt me? Voor Feyenoord nu onbetaalbaar idd, maar stel dat je BMI en de Vrij samen voor 18 miljoen verkocht krijgt, dan zal je toch wat terug moeten halen.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Te duur. Andere clubs kunnen meer betalen. plus verdediging kan je intern oplossen.
Als Clasie gaat dan moet je echt gaan kopen.
Contract tot 2015, zoiets lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:04 schreef kapiteintje het volgende:
Wat zou zo'n speler moeten kosten denk je? Toch niet meer dan 4-5 miljoen lijkt me?
Niet nodig en vind hem ook een beetje gehypet, hij staat op de radar van Gijpquote:Op donderdag 25 april 2013 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
Als de joden slim zijn kopen ze 'm iig. Wat ze nu hebben staan is niet echt bijzonder.
Ben ik met je eens ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet nodig en vind hem ook een beetje gehypet, hij staat op de radar van Gijp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |