Geen stadsbezoek deze keer. Woon al in een mooie stad. Gewoon een mooi gebied dus.quote:
Volgens mij kan je op koninginnedag rustig zwartrijden naar Amsterdam zonder uit te kijken voor de conducteur inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef fonkeymonkey het volgende:
Niet gewoon drinken in de trein omdat je bang bent voor conducteurs die in de verste verte niet te zien zijn___________________________________________
Die treinen zullen helemaal oranje zien van de mensen, knappe conducteur die daar op wil controlerenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je mag dus ook geen drank meenemen in de trein, ook niet dicht in de verpakking. (Held van een conducteur die het gaat controleren)
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef zovty het volgende:
Je gaat kotsen in de trein als je geen alcohol krijgt?.
En er is wel degelijk bier te verkrijgen, max 1 bier per persoon per keer.
Juist minder chaos want duidelijk.
Onterechte klachten.
Maar veel plezier op je slaapplek.
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij kan je op koninginnedag rustig zwartrijden naar Amsterdam zonder uit te kijken voor de conducteur inderdaad.
Ook niet met mijn drone?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Vanwege het vliegverbod boven Amsterdam mag ik ook niet met mijn heli komen
Jij was de werkelijke oorzaak van de verzakkingen bij de aanleg van de Noord-Zuidlijn he?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet met je eigen tunnelboormachine komen.
Gewoon aan je drone hangen man, dat mag. Boven Amsterdam blijven hangen, als je f16's ziet moet je zwaaien, die komen je begroeten, en rondjes om je heen vliegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook niet met mijn drone?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Gewoon aan je drone hangen man, dat mag. Boven Amsterdam blijven hangen, als je f16's ziet moet je zwaaien, die komen je begroeten, en rondjes om je heen vliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nee. Onzin. Alleen station Amsterdam Rai is gesloten:quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Gewoon aan je drone hangen man, dat mag. Boven Amsterdam blijven hangen, als je f16's ziet moet je zwaaien, die komen je begroeten, en rondjes om je heen vliegen.Dit lijkt mij niet verantwoord. Straks houdt hij het niet meer vol, verliest hij grip en valt hij dood neer. Dan is het ook nog eens jouw schuld omdat jij 'm ertoe aan hebt gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krekker is de bom!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |