Niet met je eigen tunnelboormachine komenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Vanwege het vliegverbod boven Amsterdam mag ik ook niet met mijn heli komen
Stiekem sterke drank/voordrinken: meer kotsen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef zovty het volgende:
Je gaat kotsen in de trein als je geen alcohol krijgt?.
En er is wel degelijk bier te verkrijgen, max 1 bier per persoon per keer.
Juist minder chaos want duidelijk.
Onterechte klachten.
Maar veel plezier op je slaapplek.
je kan er niet verder vanaf zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Baco en dan #YOLO![]()
14 jarig breezersletje gespot
Jij bent welkom hoor. Bier en zo heb ik al aangeschaft.quote:
Ik lees net dat er miljoenduizend mensen op het station staan, me dunkt ben je dan onbereikbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij bent welkom hoor. Bier en zo heb ik al aangeschaft..
Gewoon met de boot jongen, me dunkt. Kun je voor de deur aanleggen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik lees net dat er miljoenduizend mensen op het station staan, me dunkt ben je dan onbereikbaar.
Maar bedankt.
Eens kijken of de SS Rotterdam nog wil starten.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Gewoon met de boot jongen, me dunkt. Kun je voor de deur aanleggen.
Dat is toch wel het minste dat je mag verwachten voor de hoeveelheid geld die ze erin gepompt hebben, me dunkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eens kijken of de SS Rotterdam nog wil starten.
Mag max 10 meter lang zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eens kijken of de SS Rotterdam nog wil starten.
200 miljoen eurootjes valt wel mee toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat is toch wel het minste dat je mag verwachten voor de hoeveelheid geld die ze erin gepompt hebben, me dunkt.
Ruim voldoende voor een werkende motor.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
200 miljoen eurootjes valt wel mee toch?
Dat was eigenlijk allemaal voor het verwijderen van 3 plaatjes asbest in Polen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Ruim voldoende voor een werkende motor.
Oei, dat is best wel dicht bij Duitsland en daarmee dicht bij Nederland. Kon dat niet ergens in Afrika of zo? Zo doen we dat hier in Amsterdam tenminste.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat was eigenlijk allemaal voor het verwijderen van 3 plaatjes asbest in Polen.
Oh, daarom kostte het Rijks 28935238904 miljard euro teveel? Het is in zijn geheel naar Afrika getransporteerd en weer terug?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef UIO_AMS het volgende:
Oei, dat is best wel dicht bij Duitsland en daarmee dicht bij Nederland. Kon dat niet ergens in Afrika of zo? Zo doen we dat hier in Amsterdam tenminste.
Is het Rijks een gifboot?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, daarom kostte het Rijks 28935238904 miljard euro teveel? Het is in zijn geheel naar Afrika getransporteerd en weer terug?
Ach, het schijnt dat hij het weer doet met hoge bezoekersaantallen. Dus wat is 'te' veel geld?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja toch, met al die loodverf enzo?
Mja, als je iets begroot op ¤ 275 miljoen en het kost uiteindelijk ¤ 100 miljoen meer, dan is dat "te" veel.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Ach, het schijnt dat hij het weer doet met hoge bezoekersaantallen. Dus wat is 'te' veel geld?
Verdienen we makkelijk binnen een paar jaar terug. Mits de kunstwerken niet gestolen worden natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, als je iets begroot op ¤ 275 miljoen en het kost uiteindelijk ¤ 100 miljoen meer, dan is dat "te" veel.
Nog los van alle schadeclaims van toeristen die aangereden gaan worden door de wegpiraten in de fietstunnel!!!!!!!!!!1111
beaut?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat dachten wij van die beaut ook.
Droeftoetersquote:Op donderdag 25 april 2013 14:33 schreef Eenskijken het volgende:
alhocolverbod in de treindroeftoeters bij NS
Je mag dus ook geen drank meenemen in de trein, ook niet dicht in de verpakking. (Held van een conducteur die het gaat controlerenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:26 schreef datismijnmening het volgende:
He moet gewoon van te voren drank kopen, en vooral niet met het OV Amsterdam proberen te bereiken. Dat is normaal gesproken al een drama laat staan met koninginnedag
Nee, zoiets wordt alleen op geenstijl gedaan.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, hardop lezen in het Rotterrrrdams: beaut.
Nee hoor, ook op FOK!.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:19 schreef Matip het volgende:
Nee, zoiets wordt alleen op geenstijl gedaan.
Iets heel anders: Binnenkort naar Duitsland. Nog tips toevallig?quote:Op donderdag 25 april 2013 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat dachten wij van die beaut ook.
Berlijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Iets heel anders: Binnenkort naar Duitsland. Nog tips toevallig?
Geen stadsbezoek deze keer. Woon al in een mooie stad. Gewoon een mooi gebied dus.quote:
Volgens mij kan je op koninginnedag rustig zwartrijden naar Amsterdam zonder uit te kijken voor de conducteur inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef fonkeymonkey het volgende:
Niet gewoon drinken in de trein omdat je bang bent voor conducteurs die in de verste verte niet te zien zijn___________________________________________
Die treinen zullen helemaal oranje zien van de mensen, knappe conducteur die daar op wil controlerenquote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je mag dus ook geen drank meenemen in de trein, ook niet dicht in de verpakking. (Held van een conducteur die het gaat controleren)
quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef zovty het volgende:
Je gaat kotsen in de trein als je geen alcohol krijgt?.
En er is wel degelijk bier te verkrijgen, max 1 bier per persoon per keer.
Juist minder chaos want duidelijk.
Onterechte klachten.
Maar veel plezier op je slaapplek.
Preciesquote:Op donderdag 25 april 2013 15:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Volgens mij kan je op koninginnedag rustig zwartrijden naar Amsterdam zonder uit te kijken voor de conducteur inderdaad.
Ook niet met mijn drone?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Vanwege het vliegverbod boven Amsterdam mag ik ook niet met mijn heli komen
Jij was de werkelijke oorzaak van de verzakkingen bij de aanleg van de Noord-Zuidlijn he?quote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Niet met je eigen tunnelboormachine komen.
Gewoon aan je drone hangen man, dat mag. Boven Amsterdam blijven hangen, als je f16's ziet moet je zwaaien, die komen je begroeten, en rondjes om je heen vliegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook niet met mijn drone?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Gewoon aan je drone hangen man, dat mag. Boven Amsterdam blijven hangen, als je f16's ziet moet je zwaaien, die komen je begroeten, en rondjes om je heen vliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Nee. Onzin. Alleen station Amsterdam Rai is gesloten:quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:15 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Gewoon aan je drone hangen man, dat mag. Boven Amsterdam blijven hangen, als je f16's ziet moet je zwaaien, die komen je begroeten, en rondjes om je heen vliegen.Dit lijkt mij niet verantwoord. Straks houdt hij het niet meer vol, verliest hij grip en valt hij dood neer. Dan is het ook nog eens jouw schuld omdat jij 'm ertoe aan hebt gezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krekker is de bom!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |