Niet met je eigen tunnelboormachine komenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef Pharkus het volgende:
Vanwege het vliegverbod boven Amsterdam mag ik ook niet met mijn heli komen
Stiekem sterke drank/voordrinken: meer kotsen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:24 schreef zovty het volgende:
Je gaat kotsen in de trein als je geen alcohol krijgt?.
En er is wel degelijk bier te verkrijgen, max 1 bier per persoon per keer.
Juist minder chaos want duidelijk.
Onterechte klachten.
Maar veel plezier op je slaapplek.
je kan er niet verder vanaf zittenquote:Op donderdag 25 april 2013 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Baco en dan #YOLO![]()
14 jarig breezersletje gespot
Jij bent welkom hoor. Bier en zo heb ik al aangeschaft.quote:
Ik lees net dat er miljoenduizend mensen op het station staan, me dunkt ben je dan onbereikbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Jij bent welkom hoor. Bier en zo heb ik al aangeschaft..
Gewoon met de boot jongen, me dunkt. Kun je voor de deur aanleggen.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik lees net dat er miljoenduizend mensen op het station staan, me dunkt ben je dan onbereikbaar.
Maar bedankt.
Eens kijken of de SS Rotterdam nog wil starten.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Gewoon met de boot jongen, me dunkt. Kun je voor de deur aanleggen.
Dat is toch wel het minste dat je mag verwachten voor de hoeveelheid geld die ze erin gepompt hebben, me dunkt.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eens kijken of de SS Rotterdam nog wil starten.
Mag max 10 meter lang zijn.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eens kijken of de SS Rotterdam nog wil starten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |