Kost meer doekoes jwz.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Was een tunnel daar niet handiger geweest vraag ik me af
Jij overschat, etc.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:29 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ze onderschatten de intelligentie van "Veel Mensen"
Ik vond de herrie meevallen net.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:47 schreef Peterselieman het volgende:
Voor wie zin heeft: Leesvoer over de geluidsmetingen bij de HSL: http://www.rijksoverheid.(...)uidmetingen-hsl.html
Die emails zijn uitgeprint en weer ingescand zo te zien. Jankwerk.quote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef Peterselieman het volgende:
En verder zijn er nog wat documenten vanwege een WOB-verzoek inzake de FYRA en de HSL
http://www.rijksoverheid.(...)gesnelheidslijn.html
Vaag ik zit inmiddels bij gisteravond de tweets te lezen en zie niksquote:Op donderdag 25 april 2013 15:14 schreef b2py het volgende:
Defect materieel zegt ns Hispeed op Twitter.
https://twitter.com/NSHispeed_infoquote:Op donderdag 25 april 2013 15:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Vaag ik zit inmiddels bij gisteravond de tweets te lezen en zie nikszou ie verwijderd zijn?
Oh ze hebben 2 accounts..quote:Op donderdag 25 april 2013 15:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
https://twitter.com/NSHispeed_info
Lojk, zwei maal umsteigen.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lojk, zwei maal umsteigen.
en je batterij is leeg![]()
Ja een deel van die foto's stond er dubbel in ook. Beetje resizen, beetje selecteren, mag ook wel. Maar wel leuk natuurlijkquote:
quote:Colas Rail and its subsidiary Colas Rail Maroc, as part of a consortium with Egis Rail, have won the design-build contract for a 185km double-track-high speed rail line in Morocco.
The total contract value amounts to ¤136m, of which ¤124m are earmarked for Colas Rail and Colas Rail Maroc.
The work involves studies and construction for the line between Tangiers and Kenitra as well as catenary systems and studies, materials supply and construction for two work-site facilities.
Work is slated to last 42 months and the line is scheduled to open during the first half of 2016.
The win follows other projects in the region including the award at the end of 2012 of a contract for the extension of the Algiers metro in Algeria and this year’s win of a contract
Bron: http://www.theconstructio(...)ccos-high-speed-rail
quote:Frankrijk concretiseert verkoopt TGV aan Marokko
Frankrijk heeft de verkoop van zijn hogesnelheidstrein TGV aan Marokko vandaag geconcretiseerd: de groep Alstom kondigde aan een contract van 400 miljoen euro voor de levering van veertien treinstellen te hebben binnengehaald. Die moeten in december 2015 in gebruik genomen worden op de verbinding tussen Tanger en Casablanca.
De treinverbinding laat toe de reistijd tussen Tanger en Casablanca van 4.45 uur tot 2.10 uur terug te brengen, alsook tot 10 miljoen reizigers te vervoeren, zo blijkt uit een communiqué van Alstom. De veertien treinstellen zullen hoofdzakelijk in Frankrijk, op de sites van Alstom Transport, ontworpen en geproduceerd worden. (afp/adv)
Bron: http://www.hln.be/hln/nl/(...)GV-aan-Marokko.dhtml
Ik heb het een paar keer gehad nu, dat spoorbomen - na het passeren van de trein - weer opengingen, en toen de bomen vertikaal stonden het tingen nog doorging, en de bomen weer rap naar beneden kwamen. En ja, inderdaad, een trein van de andere kant.quote:Op donderdag 25 april 2013 10:14 schreef KnightSolaire het volgende:
Hmm, ik vind dat overwegen tegenwoordig al best laat dichtgaan. Vroeger was de marge veel groter volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |