okquote:Op zondag 28 april 2013 15:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En nu is het 75-80%, really who gives a fuck
Is dat zo? Hoe kom je bij 'een duizend of 3,4' ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag dat ongeveer 20% houders nu flink aan het aflossen zijn, lijkt me alleen positief en zo lost het probleem zich al een heel eind op
Best logisch ook, meer dan een duizend of 3,4 hoef je niet aan te houden op je spaarrekening
Bij nieuwe hypotheken?quote:
Ik kom er niet bij, ik schrijf het slechts opquote:Op zondag 28 april 2013 15:38 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Is dat zo? Hoe kom je bij 'een duizend of 3,4' ?
Da's nogal grappig, aangezien Belgen en Duutsers in Nederland komen kopen, omdat het in de grensgebieden in NL goedkoper is dan in Belgie en Duitserland....quote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
http://www.deredactie.be/(...)6_TZ?video=1.1614550
Er wordt ook over de Nederlandse situatie gesproken, Amerikaanse toestanden.
Ga je nou woordspelletjes zitten spelen? Waar baseer je die 3 a 4 duizend euro op? Roeptoeter je maar wat of sta je er zelf achter wat je daar zegt?quote:Op zondag 28 april 2013 15:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kom er niet bij, ik schrijf het slechts op
Inschattingquote:Op zondag 28 april 2013 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ga je nou woordspelletjes zitten spelen? Waar baseer je die 3 a 4 duizend euro op? Roeptoeter je maar wat of sta je er zelf achter wat je daar zegt?
Dus dan is de vraag nogmaals. Op basis waarvan doe jij de inschatting dat 'men' niet meer dan 3 a 4 duizend euro op de rekening hoeft hebben staan?quote:
Lood om oud ijzerquote:Op zondag 28 april 2013 15:47 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Laat je nou bewust Belgie weg, wat kinderachtig....?
Het was weer gezellig DAM, we zien je over een jaar wel weer.quote:Op zondag 28 april 2013 15:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lood om oud ijzer
Waarom beantwoord je de vraag niet? Komt ie je slecht uit!?
Is de norm van het nibud....wel voor een één persoons huishouden in een huurhuis.quote:Op zondag 28 april 2013 15:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ga je nou woordspelletjes zitten spelen? Waar baseer je die 3 a 4 duizend euro op? Roeptoeter je maar wat of sta je er zelf achter wat je daar zegt?
105% voor nieuwe hypotheken, wordt ieder jaar met 1% afgebouwd tot 100%.quote:Op zondag 28 april 2013 15:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bij nieuwe hypotheken?
Tuurlijk
www.nieuwsblad.be/woonaftrek :quote:Op zondag 28 april 2013 15:38 schreef arjan1212 het volgende:
welke fiscale voordelen voor een huizenkoper zijn er in belgie dan?
Ik meen dat voor huurders dezelfde (?) huuraftrek geldt, maar kan daar zo snel geen bevestiging van vinden. Op zich een prima systeem: een aftrekpost onafhankelijk van de hoogte van de lening.quote:In totaal mag u 1.990 euro aftrekken (aanslagjaar 2009), de eerste tien jaar verhoogd met 660 euro plus 70 euro als u minstens drie kinderen ten laste hebt.
en het stukje wat nu.nl weglaat/telegrafiestylequote:Op dinsdag 30 april 2013 17:07 schreef blomke het volgende:
Standard & Poor's hebben een voorspelling over de Nl. huizenmarkt (hebben ze daar verstand van dan?): vóór eind 2014 geen verbetering:
http://www.nu.nl/economie(...)t-pas-eind-2014.html
quote:De langetermijnvooruitzichten zijn globaal genomen positief, meent de kredietbeoordelaar. Onder impuls van een tekort aan nieuwe woningen en een toenemende bevolkingsgroei kunnen prijzen dan weer gaan stijgen.
Het had niet specifieker voor Nederland geschreven kunnen wordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Globaal genomen is natuurlijk niet noodzakelijk van toepassing op Nederland.
Tekort aan woningen en prijsstijgingen positief noemenquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:13 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
en het stukje wat nu.nl weglaat/telegrafiestyle
[..]
Heeft het nut om erop in te gaan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tekort aan woningen en prijsstijgingen positief noemen![]()
Het mag duidelijk zijn dat dit vanuit het perspectief van een kredietbeoordelaar wordt gedaan! Fijn verder schulden opbouwen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |