abonnement Unibet Coolblue
pi_126020713
Ik vind het een optie :D
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:37:35 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126022090
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:24 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

1. Verhuizen is geen optie zonder verkoop.
2. We willen nu niet de enorme restschuld riskeren verkopen kan ook terwijl wij er wonen met meer uitzicht op een betere verkoopprijs
3. Voor verhuren heb je toestemming nodig van de hypotheekverstrekker.
4. Dit huis verhuren in the middle of niets voor meer dan 1000 euro is mission impossible en ik heb een hekel aan Tom Cruise :r
5. Er zijn hier geen huurhuizen beschikbaar. Paxlie wil niet naar een andere plaats verhuizen.
6. Wij slapen graag in het donker :+
Ik bedoelde ook nu in de verkoop gooien en kijken wat er gebeurd. Ondertussen door gaan met de plannen, maar dan miss een tikje langzamer dan je nu wilt. Je hebt maar 1 gek nodig die er wilt wonen en niet geschoten altijd mis natuurlijk.

Voor de rest ben ik erg benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen. Ik blijf mee lezen. Dat glasmuurtje blijft voor mij de beste optie, zeker qua licht. Maar je wederhelft vind dat niks :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126022285
Hoe bedoel je de langzamer? er staat nergens een tijdsframe. :)
Het probleem is dat dit een huis is van ruim 2ton en er 15 km verderop een prachtig nieuwbouwproject is wat wel in de stad is in plaats van dit dorpje met 1 straat.
En dat dus minder/evenveel zal kosten maar wat wel 4 a 5 slaapkamers heeft.

Heel leuk maar het is in een plaats waar je echt moet willen wonen en waar je een reden moet hebben om er te zijn en ik zie mensen er niet zo snel naartoe verhuizen :N
  vrijdag 3 mei 2013 @ 14:47:20 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126022424
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Pvoesss het volgende:
Heel leuk maar het is in een plaats waar je echt moet willen wonen en waar je een reden moet hebben om er te zijn en ik zie mensen er niet zo snel naartoe verhuizen :N
Nee, voor een veel ruimer huis dat ook nog eens goedkoper is dan een doorstroom startersappartementje zou ik ook niet 15 km verderop gaan zitten.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_126022775
tja er hoeft maar 1 gek te zijn die er wel wil wonen. ownej 2 gekken :P Paxlie wilde er immers ook wonen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:00:52 #206
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_126022958
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:56 schreef loecje het volgende:
tja er hoeft maar 1 gek te zijn die er wel wil wonen. ownej 2 gekken :P Paxlie wilde er immers ook wonen.
Voor één of twee personen is het ook prima, je moet niet met meer mensen er willen gaan wonen. Maar dat is mijn mening en PP zijn van mening dat het, iig op afzienbare termijn, wel moet kunnen en ik wens ze daarbij alle succes.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:00:55 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126022963
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 14:43 schreef Pvoesss het volgende:
Hoe bedoel je de langzamer? er staat nergens een tijdsframe. :)
Het probleem is dat dit een huis is van ruim 2ton en er 15 km verderop een prachtig nieuwbouwproject is wat wel in de stad is in plaats van dit dorpje met 1 straat.
En dat dus minder/evenveel zal kosten maar wat wel 4 a 5 slaapkamers heeft.

Heel leuk maar het is in een plaats waar je echt moet willen wonen en waar je een reden moet hebben om er te zijn en ik zie mensen er niet zo snel naartoe verhuizen :N
Oh sorry ik dacht dat er een tijdsgrame was. Nou perfect toch? Zet te koop en kijken wat er gebeurd. Ondertussen door gaan met je huidige plannen.

Je hebt niks te verliezen toch :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126023148
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:00 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh sorry ik dacht dat er een tijdsgrame was. Nou perfect toch? Zet te koop en kijken wat er gebeurd. Ondertussen door gaan met je huidige plannen.

Je hebt niks te verliezen toch :)
Heeft natuurlijk compleet geen zin. Hypotheek op dit appartement staat waarschijnlijk een mooi stuk onder water. Verhuren krijg je dan ook waarschijnlijk geen toestemming voor. Je moet knap verdienen om dan iets anders te huren of te kopen.
Dan nog liever een kampeerbedje in de woonkamer. Het moet wel realistisch blijven.
pi_126023196
Voor alles is wat te zeggen, zeker voor een huis wat feitelijk niet geschikt is qua ruimte (ik snap de reacties wel, op zich) voor 2 kindjes maar hé, gaat het nou om ruimte of gaat het om een gelukkig stel met twee blije kindjes? Er is een mouw aan te passen.
Nou ja, dat dus dus hoe de boel ook wordt opgelost, het is tijdelijk en hoe leuk is het dat er een hele zooi amateur-architecten hier hun ideeën loslaten? Da's toch leuk ^O^
Dus heel de discussie over het waarom en het aanhalen van andere woonruimte is iet aan de orde want dat is gewoon duidelijk geen optie, klaar.
En: komt tijd, komt raad :Y
Gaat vast goed komen :*
Waar het stinkt is het warm.
pi_126023339
Die kinderen moeten een slaapkamer van 5,05x3,45 delen. Nou boehoe wat een probleem. Natuurlijk begrijp ik wel dat een aantal forumleden op de leeftijd van 2,5 en 5 jaar hier een loft van 90m2 ter beschikking hadden om in te leven.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:11:37 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_126023400
Maar echt serieus, 90m2 niet genoeg voor vier personen? Laat me niet lachen. Geef dat ook even door aan de sociale woningbouwverenigingen enzo, wat zal er een zee van ruimte dan vrijkomen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:15:36 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126023557
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef Troel het volgende:
Maar echt serieus, 90m2 niet genoeg voor vier personen? Laat me niet lachen. Geef dat ook even door aan de sociale woningbouwverenigingen enzo, wat zal er een zee van ruimte dan vrijkomen!
Dan is het ook niet genoeg voor 3 personen, want of het nou 2 volwassenen en 2 kinderen zijn of 1 volwassene en 2 kinderen, je hebt in principe dezelfde ruimte nodig.

Maar goed, ik lees dat we hele wijken tegen de vlakte kunnen gooien, want het gros van die doorzonwoningen waar nu gezinnen in wonen zijn op m² niet groot genoeg ;(

Ik woonde met mijn oudste op een flatje van amper 80m² en boven mij woonde in precies zo'n flatje een gezin met 4 kinderen.... en dan hebben we het niet over 1950 maar over 1998.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:16:03 #213
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_126023572
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef Troel het volgende:
Maar echt serieus, 90m2 niet genoeg voor vier personen? Laat me niet lachen. Geef dat ook even door aan de sociale woningbouwverenigingen enzo, wat zal er een zee van ruimte dan vrijkomen!
http://www.woningnetregioamsterdam.nl/EenheidDetails/30176128

Type woning Galerijwoning
Oppervlakte 61 m²
Aantal kamers 4 (3 slaapkamers)

Niet dat ik het mag huren (want te hoog bruto inkomen), maar dat is echt veel en veel kleiner inderdaad :Y :Y :Y
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:18:05 #214
35189 Troel
scherp en bot
pi_126023660
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het ook niet genoeg voor 3 personen, want of het nou 2 volwassenen en 2 kinderen zijn of 1 volwassene en 2 kinderen, je hebt in principe dezelfde ruimte nodig.

Maar goed, ik lees dat we hele wijken tegen de vlakte kunnen gooien, want het gros van die doorzonwoningen waar nu gezinnen in wonen zijn op m² niet groot genoeg ;(

Ik woonde met mijn oudste op een flatje van amper 80m² en boven mij woonde in precies zo'n flatje een gezin met 4 kinderen.... en dan hebben we het niet over 1950 maar over 1998.
Ow en mag ik wel met ons 3tjes op 100m2 wonen dan, of woon ik dan weer boven mijn stand?

Kom op: de indeling is misschien onpraktisch, maar er is echt ruimte zat, ook voor die kinders (zeker als ze die grote slaapkamer krijgen, zoveel ruimte hebben de meeste andere kinderen niet hoor!)
(En nee, dit is niet als reactie op Leandra, maar dat snapt ze wel ;) )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:18:30 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126023675
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:11 schreef Troel het volgende:
Maar echt serieus, 90m2 niet genoeg voor vier personen? Laat me niet lachen. Geef dat ook even door aan de sociale woningbouwverenigingen enzo, wat zal er een zee van ruimte dan vrijkomen!
Volgens mij is iedereen er over eens dat 90m2 niet het probleem is. Maar de onhandige indeling van het huis het grootste probleem is voor wat ze willen. Dat maakt dit huis niet geschikt of het bijna onmogelijk maakt voor wat ze willen. Daar zit voor meerdere mensen het probleem die zeggen dat het "te klein" is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126023707
Wat is er onmogelijk aan wat wij willen?
Heb je uberhaupt enig idee van wat wij willen? :D
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:19:32 #217
35189 Troel
scherp en bot
pi_126023716
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:18 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Volgens mij is iedereen er over eens dat 90m2 niet het probleem is. Maar de onhandige indeling van het huis het grootste probleem is voor wat ze willen. Dat maakt dit huis niet geschikt of het bijna onmogelijk maakt voor wat ze willen. Daar zit voor meerdere mensen het probleem die zeggen dat het "te klein" is.
Maar hoe de indeling ook is, "te klein" is niet wat het probleem is ;) 90m2 is namelijk prima te doen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_126023888
Dat is het enige, de indeling. Verder is die 90 m2 gewoon best een normale oppervlakte dus wie daar over struikelt is niet goed wijs.
Worden de kinderen groter is er tegen die tijd vast een ander huis/oplossing.
Vooralsnog is een kamer in die ruimte maken, hoe ook, gewoon prima en zijn 4 mensen samen gelukkig! :*
Waar het stinkt is het warm.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 15:23:50 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126023891
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:19 schreef Troel het volgende:

[..]

Maar hoe de indeling ook is, "te klein" is niet wat het probleem is ;) 90m2 is namelijk prima te doen :)
De indeling is in dit geval wel het probleem omdat er zo min mogelijk verbouwd mag en kan worden toch? Als je een keuken of badkamer kan verplaatsen heb je veel meer speelruimte. Zo bedoelde ik dat.

Maar goed, deze discussie draagt niet bij de vraag van dit topic.

Ik blijf het volgen en ben erg benieuwd wat het gaat worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126024425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het ook niet genoeg voor 3 personen, want of het nou 2 volwassenen en 2 kinderen zijn of 1 volwassene en 2 kinderen, je hebt in principe dezelfde ruimte nodig.

Maar goed, ik lees dat we hele wijken tegen de vlakte kunnen gooien, want het gros van die doorzonwoningen waar nu gezinnen in wonen zijn op m² niet groot genoeg ;(

Ik woonde met mijn oudste op een flatje van amper 80m² en boven mij woonde in precies zo'n flatje een gezin met 4 kinderen.... en dan hebben we het niet over 1950 maar over 1998.
bij mij verderop op de gallerij woont een gezin met 3 kinderen. appartement van net 50m2
1 slaapkamer waar de kinderen slapen. en in de woonkamer staat een slaapbank.

mn buurman is een gescheiden man met in het weekend 3 kinderen thuis. perfecte woning volgens de begeleider(jeugdzorg). een hoogslaper met twijfelaar eronder op de slaapkamer. als de kinderen er zijn slaapt hij op de bank.

dat anno 2013. dus ik snap echt niet waarom het hier niet zou kunnen. ja je moet compromissen sluiten, in dit geval is dat bijvoorbeeld geen daglicht in de slaapkamer. maar dat maakt het nog niet onmogelijk.
pi_126024620
Dat was ook precies wat Leandra er mee wilde zeggen ;)
pi_126024667
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dat is het enige, de indeling. Verder is die 90 m2 gewoon best een normale oppervlakte dus wie daar over struikelt is niet goed wijs.
Worden de kinderen groter is er tegen die tijd vast een ander huis/oplossing.
Vooralsnog is een kamer in die ruimte maken, hoe ook, gewoon prima en zijn 4 mensen samen gelukkig! :*
Precies O+
pi_126024721
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:40 schreef Pvoesss het volgende:
Dat was ook precies wat Leandra er mee wilde zeggen ;)
weet ik, was een aanvulling op het verhaal van Leandra, dat het nu anno 2013 nog steeds zo is.
ik snap de mensen dus niet die in dit topic roepen dat het te klein is en onmogelijk.
pi_126025070
ooh nee dan begreep ik je fout :)
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:01:35 #226
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126025518
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 15:42 schreef loecje het volgende:

[..]

weet ik, was een aanvulling op het verhaal van Leandra, dat het nu anno 2013 nog steeds zo is.
ik snap de mensen dus niet die in dit topic roepen dat het te klein is en onmogelijk.
Het is vrij simpel denk ik. Natuurlijk is alles mogelijk. Sterker nog, met 6 man kan je ook in dat huis wonen natuurlijk. Paar stapelbedden en klaar.

Iedereen reageerd van uit een eigen standpunt natuurlijk. Ik zal nooit in soort gelijk huis een extra kamer willen maken met zo weinig budget. Daar is naar mijn mening de indeling onmogelijk voor. Enige optie is grote slaapkamer opdelen naar mijn idee, maar dat kan blijkbaar niet. Zelfde dat ik nooit met een gezin in zo een "klein" lees niet handig ingedeeld huis zal willen wonen. Dan maar dorp uit en ergens anders je geluk gaan zoeken.

Maar goed, daarom ben ik ook erg benieuwd naar de oplossing. En ook naar een mening van een binnenhuis architect. Daar kennen ze iemand voor toch?

Het zal mij niks verbazen als die met een simpele oplossing komt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_126025640
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef ook_gek het volgende:

Dan maar dorp uit en ergens anders je geluk gaan zoeken.

Dat is geen optie Paxlie zijn geluk zal dan niet mee verhuizen :N
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:09:37 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126025778
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:05 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Dat is geen optie Paxlie zijn geluk zal dan niet mee verhuizen :N
Dat had ik al begrepen :)

Maar dat stukje binnenhuis architect. Jullie kennen er toch 1 via via? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Want daar ben ik erg benieuwd naar :P
En weten jullie niet of andere bewoners geen extra kamer gerealiseert hebben? Want dan kan je daar eventueel eens vragen of je mag kijken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:26:00 #229
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_126026338
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:
En weten jullie niet of andere bewoners geen extra kamer gerealiseert hebben? Want dan kan je daar eventueel eens vragen of je mag kijken.
Dat is een goed idee! Briefje ophangen in de centrale entree, met de vraag of er iemand anders wellicht een dergelijke verbouwing heeft uitgevoerd en of je eventjes mag komen kijken ter inspiratie? :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:29:41 #230
19529 Fendy
True Spirit
pi_126026476
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat had ik al begrepen :)

Maar dat stukje binnenhuis architect. Jullie kennen er toch 1 via via? Of heb ik dat verkeerd begrepen?

Want daar ben ik erg benieuwd naar :P
En weten jullie niet of andere bewoners geen extra kamer gerealiseert hebben? Want dan kan je daar eventueel eens vragen of je mag kijken.
Ik heb de beste man nog niet kunnen spreken, maar hoop dat binnenkort te kunnen doen.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:36:24 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126026784
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is vrij simpel denk ik. Natuurlijk is alles mogelijk. Sterker nog, met 6 man kan je ook in dat huis wonen natuurlijk. Paar stapelbedden en klaar.

Iedereen reageerd van uit een eigen standpunt natuurlijk. Ik zal nooit in soort gelijk huis een extra kamer willen maken met zo weinig budget. Daar is naar mijn mening de indeling onmogelijk voor. Enige optie is grote slaapkamer opdelen naar mijn idee, maar dat kan blijkbaar niet. Zelfde dat ik nooit met een gezin in zo een "klein" lees niet handig ingedeeld huis zal willen wonen. Dan maar dorp uit en ergens anders je geluk gaan zoeken.

Maar goed, daarom ben ik ook erg benieuwd naar de oplossing. En ook naar een mening van een binnenhuis architect. Daar kennen ze iemand voor toch?

Het zal mij niks verbazen als die met een simpele oplossing komt.
Ik weet niet wat jouw gezins- en financiële situatie is, maar soms veranderen dingen in iemands leven, en dan is er niet gelijk de ruimte (financieel en/of fysiek) om die veranderingen onder ideale omstandigheden te laten plaatsvinden.

Sterker nog; sommige mensen wonen nooit onder ideale omstandigheden.
We willen (bijna) allemaal die vrijstaande villa met zwembad en tennisbaan op een A-locatie, maar het is niet alsof het leven onmogelijk is zolang je je gezin dat niet kunt bieden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 3 mei 2013 @ 16:57:43 #232
19529 Fendy
True Spirit
pi_126027715
Mwah, ik kan redelijkerwijs zeggen dat ik vrij ideaal woon wel. Toegegeven, het was wat inschikken met de inpandige zwembaden en ook de kartbaan kwam niet helemaal goed uit naast de buitenbaden, maar verder klopt het wel redelijk.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 17:48:25 #233
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_126029412
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 16:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw gezins- en financiële situatie is, maar soms veranderen dingen in iemands leven, en dan is er niet gelijk de ruimte (financieel en/of fysiek) om die veranderingen onder ideale omstandigheden te laten plaatsvinden.

Sterker nog; sommige mensen wonen nooit onder ideale omstandigheden.
We willen (bijna) allemaal die vrijstaande villa met zwembad en tennisbaan op een A-locatie, maar het is niet alsof het leven onmogelijk is zolang je je gezin dat niet kunt bieden.
Ik meen gelezen te hebben dat dit huidigd huis 2ton koste. Voor dat geld kan je ook een huis vinden met 3 kamers. Maar goed ik ben dan ook van mening dat alles kan mits je het maar wilt.

Stel ik zal in een zelfde sutuatie zitten dan zal ik door sparen en de verbouwing groter aanpakken. Of tegen die tijd huis wel verkopen mits dat mogelijk is natuurlijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:01:11 #234
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_126029841
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik meen gelezen te hebben dat dit huidigd huis 2ton koste. Voor dat geld kan je ook een huis vinden met 3 kamers. Maar goed ik ben dan ook van mening dat alles kan mits je het maar wilt.
Laat ik het maar eens heel zachtjes uitdrukken: dat zijn de dingen die je denkt en zegt zolang je (nog) niet met ernstige pech in het leven te maken hebt gehad. ;)

quote:
Stel ik zal in een zelfde sutuatie zitten dan zal ik door sparen en de verbouwing groter aanpakken. Of tegen die tijd huis wel verkopen mits dat mogelijk is natuurlijk.
Dat is een fraai streven, maar helaas toch echt niet voor iedereen haalbaar. Wat ik begrijp hebben TS en zijn vriend(in) (ik weet nog steeds niet precies wie wie is :P ) nu te maken met het financieel zware feit dat ze voor twee kindjes moeten zorgen, EN nog eens een huis hebben gekocht toen de prijzen op hun top waren. In een dergelijk geval kun je wel een hoop willen, maar voor velen is toch echt de realiteit dat die wensen niet haalbaar zijn...

In ieder geval niet op de korte termijn, en tot die tijd zul je moeten roeien met de riemen die je hebt.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:11:46 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_126030204
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik meen gelezen te hebben dat dit huidigd huis 2ton koste. Voor dat geld kan je ook een huis vinden met 3 kamers. Maar goed ik ben dan ook van mening dat alles kan mits je het maar wilt.

Stel ik zal in een zelfde sutuatie zitten dan zal ik door sparen en de verbouwing groter aanpakken. Of tegen die tijd huis wel verkopen mits dat mogelijk is natuurlijk.
Ik meen te hebben gelezen dat er 2 ton hypotheek op zit, afhankelijk van het moment van aanschaf zegt het helemaal niet dat je er nu ook 2 ton voor kunt krijgen.

Het is niet alsof er nu gekozen wordt een appartement te kopen wat eigenlijk niet geschikt is, dat appartement is er, wat het gekost heeft zegt niets over de huidige waarde of over wat je er nu voor in de plaats zou kunnen kopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_126030394
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat dit huidigd huis 2ton koste.
Koste, daar benoem je precies het probleem.
je weet dat de huizenprijzen de laatste jaren behoorlijk gedaald zijn?
pi_126030396
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 17:48 schreef ook_gek het volgende:
Ik meen gelezen te hebben dat dit huidigd huis 2ton koste. Voor dat geld kan je ook een huis vinden met 3 kamers. Maar goed ik ben dan ook van mening dat alles kan mits je het maar wilt.
Niet in zijn woonplaats en als het er wel is dan heeft het minder oppervlakte.
het is zelfs aardig in de 2 ton en als je er meer voor kan krijgen waarom zou iemand anders dit dan voor zijn huis betalen. :) :')
Wat een huis doet en kost hangt zo af van het soort huis en waar het huis staat.

Als alles kan als je het maar wilt dan kan onze optie dus ook want dit is wat wij nu willen *O* *O*
pi_126030478
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat ik begrijp hebben TS en zijn vriend(in) (ik weet nog steeds niet precies wie wie is :P )
Ik ben het vrouwtje :D :+ charming en links dus. ;)
Rechts is Paxlie op zijn knapst _O-
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:23:02 #239
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_126030537
Het huis is 20k minder waard dan de hypotheek. Ik weet niet hoe gek je in je hoofd bent, maar verkopen is GEEN optie. Doorsparen voor een grote verbouwing is ook geen optie.

Wat mij betreft zijn dat ook echt onzinopties die aangedragen worden.

Ik ga niet weg uit dit huis.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:25:52 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_126030637
Ik heb jullie wel eens knapper gezien :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:26:30 #241
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_126030654
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:20 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik ben het vrouwtje :D :+ charming en links dus. ;)
Rechts is Paxlie op zijn knapst _O-
[ afbeelding ]
Haha. Jullie zijn een fraai stel! ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_126030687
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:25 schreef Troel het volgende:
Ik heb jullie wel eens knapper gezien :+
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:28:05 #243
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_126030696
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:23 schreef Paxlie het volgende:
Het huis is 20k minder waard dan de hypotheek. Ik weet niet hoe gek je in je hoofd bent, maar verkopen is GEEN optie. Doorsparen voor een grote verbouwing is ook geen optie.

Wat mij betreft zijn dat ook echt onzinopties die aangedragen worden.

Ik ga niet weg uit dit huis.
En gelijk heb je. Wat je zegt, verhuizen is gewoonweg géén optie voor jullie nu.
Je huis staat 'onder water' en in een dergelijk geval is het gewoon verreweg het beste om te blijven zitten waar je zit!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_126030760
Nou precies dat dus.
Ik wil best ergens anders naartoe en ben totaal niet honkvast maar zo makkelijk gaat het niet en ik snap heel erg goed waarom hij wil blijven wonen waar hij zich thuis voelt. :) O+
pi_126030783
Mee eens dat weg gaan op het moment geen optie is, maar ik geef wel het advies mee om nu al na te denken hoe jullie de komende jaren gaan aanpakken, aangezien de oudste nu 5 is en over een paar jaar langzamerhand wel een eigen plek nodig gaat hebben...
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:31:16 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_126030801
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:30 schreef Pvoesss het volgende:
Nou precies dat dus.
Ik wil best ergens anders naartoe en ben totaal niet honkvast maar zo makkelijk gaat het niet en ik snap heel erg goed waarom hij wil blijven wonen waar hij zich thuis voelt. :) O+
Als het voor jou en de kinderen niet uitmaakt en voor hem wel, is het ook gewoon veel beter om te blijven zitten :) Anders is Pax straks hartstikke ongelukkig elders. Niet de bedoeling.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:32:16 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_126030833
Ruben zegt O+ naar aanleiding van jullie foto O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:34:05 #248
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_126030895
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:32 schreef Troel het volgende:
Ruben zegt O+ naar aanleiding van jullie foto O+
Knap dat hij O+ zegt. Ik heb nog nooit iemand in smilies horen praten :+.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  vrijdag 3 mei 2013 @ 18:34:48 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_126030919
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 18:34 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Knap dat hij O+ zegt. Ik heb nog nooit iemand in smilies horen praten :+.
Mama, ga eens terug naar beneden. Ik wil die zeggen *wijst naar smiley*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 3 mei 2013 @ 23:34:31 #250
19529 Fendy
True Spirit
pi_126044337
Weet je wat een slimme tip is?

Huis gewoon effe zo verkopen morgen en dan een nieuwe kopen die handiger is.

* Fendy rent hard weg
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')