Dat duurt wel langer dan 75 minuten als het goed is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Anne het volgende:
Ik kijk ook niet zo heel erg op van die prijzen.. Ga maar eens naar een musical, theatervoorstelling of concert..
Da's ook waar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:02 schreef daNpy het volgende:
Wel leuk om een keer bij te zijn, heb me wel vermaakt iig. Leuk om ze in het echt te zien iig.
Kaartjes gekregen van mn vriendin voor Kerst
De oorzaak is een griepje van 2 maanden geleden > keel zwaar geïrriteerd en omdat ik door die irritatie moet hoesten gaat de irritatie maar niet weg. Daarom die codeïne. Ik hoop dat 't werkt.. Ik hoest wel een stuk minder, maar die ups (en downs) heb ik gedurende die 2 maanden ook gehad, dus ik wacht nog even braaf af.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef lipje het volgende:
Anne, laat ze de oorzaak aanpakken. Codeïne is symptoom bestrijding
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef lipje het volgende:
Camperen met twee kids is leuk
Lekker met nachtvorst en veel wind
Meestal welquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat duurt wel langer dan 75 minuten als het goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.srsly, waarom zou je matjes over dat mooie Schotse Saableer in je auto leggen.
[ Bericht 6% gewijzigd door Sounddragon op 27-04-2013 23:52:47 ]Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
dat deed ie bij de eerste wasmachine die gepost was ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:07 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij speelt vals, de motor wordt door hem direct aangestuurd met een variac.
ja in een tent met stokken en doekquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef Anne het volgende:
[..]!
Echt kamperen-kamperen in een tentje met die twee ukkies, ja?
Klopt, hij speelt dus bij alles vals...quote:Op zondag 28 april 2013 01:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
dat deed ie bij de eerste wasmachine die gepost was ook.
Dat zit toch standaard op zo'n auto?quote:
Dat was toch in Arnhem? Volgens mij waren kaarten rond de 90 euro per stuk (incl. alle kosten), ben toen na een nachtdienst in de rij aangesloten om 6 kaarten te kopen (want meer mocht niet per persoon).quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Duvel het volgende:
U2 ben ik voor het laatst met de Elevation-tour geweest, was toen 80, 85 euro of zo? Radiohead was laatst ook iets van 50 à 60.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |