Morgen moet het ding rijden.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan laat je het gewoon effe zitten; wordt vanzelf wel weer droog
Ja, en dan weer in de kreukels zeker ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ik ga effe een rondje regen happen, terug met een nieuwe spekgladde voorband in de regen; dat wordt lachen
Bad planningquote:
Neuh, ik weet toch dat een nieuwe band glad is door de siliconen? gewoon mak an doen, komp goeiquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ja, en dan weer in de kreukels zeker ...
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Die heb ik gebeld, maar konden mij ook niet verder helpen.. Die verwezen mij naar de vestigingsmanager (waarvan ze de naam niet eens kon opzoeken) en een "dan moet je even het klachtenformulier invullen".
Dus dat heb ik nu gedaan. Nu moet de manager van mijn vestiging mij schriftelijk de beweegredenen toesturen. En die kan ik dan weer naar het hoofdkantoor met mijn bezwaar toesturen:
http://www.startpeople.nl/6096/Klachtenprocedure.html
Planning was wel OK, maar toen monteerde ik een nokkenas zonder klepstoters/tuimelaars er onder en even later knapte er nog een bout af. Omdat toen de halve kop weer uit elkaar moest en de vloeibare pakking verwijderd moest worden kostte dat veel tijd. En de dag er na moest ik 'even' wat dingen voor en vriendin vervoeren. Maar als je denkt 'even' iets te gaan doen ben je minimaal een halve dag bezig. En dat was in dit geval dus ook zo. Oftewel: planning prima, uitvoering waardeloosquote:
Ik vind het net zo onhandig als de uitvoering van mijn planningquote:[..]
Neuh, ik weet toch dat een nieuwe band glad is door de siliconen? gewoon mak an doen, komp goei
Ja, maar zullen we het daar niet hier over hebben?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:48 schreef Duvel het volgende:
WTF. Ik heb e.o.a. DM over het loon van Danny of zo?
Niet zo spastisch, je kunt uit mijn reactie toch wel lezen dat het loon van Danny me geen reet interesseert? En ik zag na het posten dat er idd ook wat in FB stond.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, maar zullen we het daar niet hier over hebben?
We proberen er voor te zorgen dat het niet over heel het forum verspreidt wordt.
Check anders even Feedback. Daar loopt vast nog wel een topic.
Ik wil wel dat ding even met eigen ogen zien en beoordelen voordat ik het in m'n auto laat stoppenquote:
Ik sleutel er aan omdat ik er mee weg wil, lijkt me logisch ...quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:51 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht al, 2cv is weer op bezoek geweest bij het UWV: http://www.lc.nl/frieslan(...)-Leeuwarder-station-
Maar waarom sleutel je aan die Saab als je ermee wegwilt 2cv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |