Het zijn twee hele andere soorten spellen, en om elke keer een discussie uit te lokkenquote:
Don't shoot the messenger.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Het zijn twee hele andere soorten spellen, en om elke keer een discussie uit te lokken![]()
obvious troll
Gast, donder aub op uit dit topic. Jij bent een fanboy pur sang. En stop met je eeuwige uitlokken. Het is gewoon triest.quote:
Hey, rustig man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Gast, donder aub op uit dit topic. Jij bent een fanboy pur sang. En stop met je eeuwige uitlokken. Het is gewoon triest.
Dat is nogal watquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:39 schreef Roces18 het volgende:
[ afbeelding ]
cod is 49gb om te installeren voor de consoles iig, pc weet ik niet
Ik weet dat WOW zo'n 25 GB en GTA V is iets van 8? terwijl deze mappen honderd keer zo groot zijn en geavanceerder. Dus geen idee hoe ze aan die 50GB komen , maar ik lig er niet wakker van. Een nieuwe console van nu en de gemiddelde pc beschikken allemaal wel over 500GB en het is niet alsof je twintig verschillende games speelt elke week.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:00 schreef Catkiller het volgende:
Lijkt mij dat dat voor de PS3 en Xbox 360 wel heel wat minder is. Of ze moeten komen met 30 mappen bij release of iets in die richting.
BO 2 is 7,5 GB volgens Xbox Live Marketplace en elke map pack is onder de 2 GB dus, ik weet niet of paar borden die je om kan schieten en een hond die rond rent de andere 25 GB gaat zijn. Of er zitten 1000 camo's in die je moet installeren ook al wil je ze niet, dat tikt ook aan natuurlijk.
Lijkt mij sterk dat ze op de oude consoles van 7,6 GB (Xbox) en 15,6 GB (PS3) 49 GB kunnen maken met een nieuw deel. Drie keer zo veel vergeleken met de PS3 versie van BO II en zes keer zo veel vergeleken met de Xbox 360 versie van BO II.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 13:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik weet dat WOW zo'n 25 GB en GTA V is iets van 8? terwijl deze mappen honderd keer zo groot zijn en geavanceerder. Dus geen idee hoe ze aan die 50GB komen , maar ik lig er niet wakker van. Een nieuwe console van nu en de gemiddelde pc beschikken allemaal wel over 500GB en het is niet alsof je twintig verschillende games speelt elke week.
Pre-order staat al een maand of 2quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
Maar om even een zijstap te maken. Hoeveel animo is er hier om de nieuwe BF4 te kopen?( als er überhaupt animo is)
Ik wil hem best maar niet met 12 vs 12. Dat is te weinig. Dus haal hem pas als ik de ps4 ooit heb.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:50 schreef Iwanius het volgende:
Maar om even een zijstap te maken. Hoeveel animo is er hier om de nieuwe BF4 te kopen?( als er überhaupt animo is)
en dan? Dan vraag je het 3 dubbelen voor?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 09:18 schreef byah het volgende:
mocht je deze game deze week al willen hebben (xbox/ps3), let me know.
Voeg mij naar toe op Steam!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga hem voor de Pc halen. Mijn vuilnisbakkenrig draait BF3 vloeiend, Black Ops 2 op 90+ fps als het druk is.
Moet goedkomen.
En mijquote:Op woensdag 30 oktober 2013 10:28 schreef rubbels het volgende:
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:54 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik ga hem voor de Pc halen. Mijn vuilnisbakkenrig draait BF3 vloeiend, Black Ops 2 op 90+ fps als het druk is.
Moet goedkomen.
Voeg mij naar toe op Steam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |