quote:
Kom maar door met die foto.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef wyccie het volgende:
Foto teruggevonden, die waarop ik zelf de draagdoek draag met een pop achterop mijn rug.Kan de beengaatjes helaas niet zien.
Je keek een film achterin een langzaam rijdende auto terwijl je een pizza at?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef iamredleader het volgende:
Tevens eenegopost: 60 minuten 6,7km en bijna 500kcal
Wanneer ga je van wandelen over naar hardlopen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:05 schreef iamredleader het volgende:
Tevens eenegopost: 60 minuten 6,7km en bijna 500kcal
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer ga je van wandelen over naar hardlopen?
OMG wat gênantquote:Op woensdag 24 april 2013 21:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo, maak jij je hier ook wel eens schuldig aan?
Saffie?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:12 schreef MaJo het volgende:
Ik heb een super productieve dag achter de rugGestudeerd, naar de winkel geweest, vaat gedaan, gekookt, cake gebakken, 3voor12 artikel geschreven en 2 blogs
Alleen is de cake op de bovenkant verbrand, dat heb ik nog nooit eerder gehad
Verder smaakt ie prima
Zeker wetenquote:
quote:
Makkelijkquote:Op woensdag 24 april 2013 22:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Cake![]()
Daarmee doe ik 500 Kcal in tien minuten.
Welke kilo's. ?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
MakkelijkIk zou zo een hele cake opkunnen
Heb me ingehouden en 2 plakken gegeten, wil die kilo's er niet meteen weer aan hebben natuurlijk
Is MaJo aangekomen dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ze niet is afgevallen, hè.
Overmorgen of zondag weer, en ik bouw rustig op hèquote:Op woensdag 24 april 2013 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wanneer ga je van wandelen over naar hardlopen?
TXquote:Op woensdag 24 april 2013 22:09 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, voor ik het vergeet. Red, knuffel van DW.
Ik geloof het eigenlijk wel, je hebt van die ontzettend domme neppe mensen. En Amerikanen zijn dat nog vakerquote:
Nope maar ga het proberen, als ik de cake niet al op heb voor ik het in kan vriezenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Weet je dat je cake zo uit de vriezer kunt eten.![]()
Die die er weer aangekomen warenquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zegt nu dat ze niet is afgevallen, hè.
quote:
quote:
Dat is belangrijk. Vooral je eigen tempo aanhouden en niet kijken naar hoe hard anderen gaan.quote:
En ze was zo blij dat ze je nog even heeft kunnen zien.quote:
Het was een dik gefaalde poging tot zelfdiscipline.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope maar ga het proberen, als ik de cake niet al op heb voor ik het in kan vriezen
Ik zie nu al gebeuren dat ik dan steeds naar de vriezer loop om het eruit te halenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het was een dik gefaalde poging tot zelfdiscipline.
Ik heb dat met snoepjes. Mijn zak Tikkels is bijna leeg. Die verschrikkelijke snackhand van me.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het was een dik gefaalde poging tot zelfdiscipline.
Ik weet het. Je was toen net zo mager als ik was.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef MaJo het volgende:
En toch heb je me ooit 18 kilo lichter gezien dan ik nu ben
Dus je zegt dat ik nu dik benquote:Op woensdag 24 april 2013 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik weet het. Je was toen net zo mager als ik was.
Ik hou mijn mond wel even.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dus je zegt dat ik nu dik ben![]()
58 kilo bij 1m83 was wel wat aan de dunne kant ja
Maar boven de 80 was weer wat aan de ruime kant
Zit nu op 75 kilo
Hoezo dat dan?quote:
Wat ik ook zeg over gewicht is reden voor commentaar. Terwijl ik het niet slecht bedoel.quote:
Oh nee joh, maakte maar een grapjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik ook zeg over gewicht is reden voor commentaar. Terwijl ik het niet slecht bedoel.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh nee joh, maakte maar een grapjeHet is momenteel geen gevoelig punt meer voor me, toen ik boven de 80 kilo woog wel, voelde me echt een dikke pad
Nu voel ik me goed en elke kilo die er afgaat is mooi meegenomen maar ben al heel tevreden nu
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:37 schreef MaJo het volgende:
En als ik van iemand weet dat ie het niet slecht bedoeld ben jij het wel
Juist niet, maar toch zou je je schuldig moeten voelen. Je kunt beter 5 kilo te dik zijn dan een roker zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
Komen mensen aan van roken? Anders ga ik mij schuldig voelen als ik jou weer eens vraag om een saffie te doen.
Nee meestal komen mensen aan van het stoppen met rokenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Komen mensen aan van roken? Anders ga ik mij schuldig voelen als ik jou weer eens vraag om een saffie te doen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Juist niet, maar toch zou je je schuldig moeten voelen. Je kunt beter 5 kilo te dik zijn dan een roker zijn.
Hmm...quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee meestal komen mensen aan van het stoppen met rokenDus schuldig voelen is sowieso nergens voor nodig
Ja.quote:
Of een wandelingetje met een saffiequote:
quote:
Ik doe dat ook steeds meer (op mijn mobiel) maar wil weer terug naar lezenquote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik lees tegenwoordig niet meer. Doe alleen nog maar spelletjes op de tablet.
Ik wil wel met jou wandelen zonder saffie.quote:
Ik ben nog niet bezweken voor het "gemak" van een e-reader.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik doe dat ook steeds meer (op mijn mobiel) maar wil weer terug naar lezen
E-reader is ook niet aan mij besteedquote:Op woensdag 24 april 2013 22:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bezweken voor het "gemak" van een e-reader.
Ik heb nog het liefst een echt boek in mijn handen.
Ik heb ooit een coopertest gedaan met halverwege een peuk in mijn bakkes.quote:
Veel leesplezier! En truste voor later!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
E-reader is ook niet aan mij besteedGeef mij maar een boek
Maar merk dat ik de laatste tijd weer veel te laat ga slapen en ben dan te moe om te lezen dus ga ik maar een spelletje doen of fok checken
Ik ga lezen
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, Bart, mij pa heeft trouwens de foto camera tas gebrachtwat een mooi ding!
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef ß het volgende:
ER heb je hier van gehoord?
http://www.tvgids.nl/arti(...)ilitair_gaat_terug/#
Een documentaire over militairen met PTSS. Ik ga zeker kijken.
Zeker, juist daarom hoef ik niet per sé met mijn broer(s) te sporten; genoeg motivatie uit eigen krachtquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef wyccie het volgende:
Dat is belangrijk. Vooral je eigen tempo aanhouden en niet kijken naar hoe hard anderen gaan.
Ik vond het ook fijnquote:Op woensdag 24 april 2013 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
En ze was zo blij dat ze je nog even heeft kunnen zien.
quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een coopertest gedaan met halverwege een peuk in mijn bakkes.
quote:Op donderdag 25 april 2013 07:03 schreef Lotusss het volgende:
Een stuk gerustgestelder naar mijn werk vandaag.
gaat dat ook nog op bij 15 of 20?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Juist niet, maar toch zou je je schuldig moeten voelen. Je kunt beter 5 kilo te dik zijn dan een roker zijn.
Ze zeggen hier van alles. De Friezen hebben zelfs besloten dat zij beter weten hoe je aquaduct moet schrijven dan de Romeinen, die het woord nota bene bedacht hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of wat zeggen ze in het Noorden? M'i?
Hoe schrijf je het dan wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 08:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze zeggen hier van alles. De Friezen hebben zelfs besloten dat zij beter weten hoe je aquaduct moet schrijven dan de Romeinen, die het woord nota bene bedacht hebben
Aquaduct is de correcte spelling, maar Friezen houden het op Akwadukt.quote:
Van alles. Ik vind ' 'n goeie' nog wel een mooie variantquote:Op donderdag 25 april 2013 08:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Of wat zeggen ze in het Noorden? M'i?
Jij hebt al fans in Ierland?quote:Op donderdag 25 april 2013 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Gvd, klote hotelkamer. Door een of ander fan of afzuiging die om 05:00 aan ging 2 uur te vroeg wakker
was het maar zo'n feest. Het liefst eentje die ook zuigt....quote:Op donderdag 25 april 2013 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt al fans in Ierland?![]()
Goedemorgen btw!
Dat kan niet echt zijn tochquote:Op donderdag 25 april 2013 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Dat mens is echt van het patje af![]()
http://dailycurrant.com/2(...)sion-czech-republic/
Ze heeft in het verleden al meer maffe uitspraken gedaan dus ik geloof het wel dat ze zich weer een blunder op haar hals heeft gemaaktquote:
Muziek luisteren...quote:Op donderdag 25 april 2013 09:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik doelde op MM. Wat deed hij bij JC...
Je mag wel naar mijn werk, heb me juist ziekgemeld omdat ik zo duizelig benquote:Op donderdag 25 april 2013 09:23 schreef ErwinRommel het volgende:
het is wat zeg, verplicht ziek thuis moeten zijn terwijl ik me nu niet ziek voel
Ohhh, minder. Hoe komt het?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je mag wel naar mijn werk, heb me juist ziekgemeld omdat ik zo duizelig ben
Ik ben al een tijdje een beetje verkouden maar het zet steeds niet door. Dus denk iets in mijn hoofd waardoor ik duizelig word. Ik ga zo nog maar even slapen, hopelijk voel ik me dan wat beter.quote:
ff rust op de plaats nemen is soms een goed ietsquote:Op donderdag 25 april 2013 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje een beetje verkouden maar het zet steeds niet door. Dus denk iets in mijn hoofd waardoor ik duizelig word. Ik ga zo nog maar even slapen, hopelijk voel ik me dan wat beter.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM is al vrij lang meer dan 20 jaar ouder dan ik ben en heeft daarin tot op heden nog geen verbetering laten zien
In 1993 was ik 27.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Toch denk ik wel dat hij de MM uit '93 jong noemt.
druiven?quote:Op donderdag 25 april 2013 09:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
ik heb deze week al 4 stuks fruit opgegeten
nee niet eens. bananen en mandarijnenquote:
Ben jij Vriends lang verloren kloon?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een coopertest gedaan met halverwege een peuk in mijn bakkes.
Ik ga inderdaad even rustig aan doen vandaag. Zo nog even op bed liggenquote:Op donderdag 25 april 2013 09:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ff rust op de plaats nemen is soms een goed iets
Bakkie thee of koffie, of gewoon even in het zonnetje zitten is fijn.
nicequote:Op donderdag 25 april 2013 09:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nee niet eens. bananen en mandarijnen
Vies is het niet en het schijnt nog wel goed voor je te zijn ookquote:Op donderdag 25 april 2013 10:12 schreef Bart het volgende:
[..]
nice
Moet ik eigenlijk ook eens gaan doen
Ik ben nog niet overtuigdquote:Op donderdag 25 april 2013 10:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vies is het niet en het schijnt nog wel goed voor je te zijn ook
Meuningquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
MaJo kwam mij roepen in OUD![]()
Ik ben nog heel erg druk met opstarten... het voeden van mijn meisje gaat helemaal niet zo goed als ik gehoopt had, en dat trekt een behoorlijke wissel op je. Als ik op fok zit is dat dus voornamelijk het borstvoedingstopic
Binnenkort kom ik hier weer meer meeposten
mijn lokroep heeft gewerktquote:Op donderdag 25 april 2013 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge
MaJo kwam mij roepen in OUD![]()
Ik ben nog heel erg druk met opstarten... het voeden van mijn meisje gaat helemaal niet zo goed als ik gehoopt had, en dat trekt een behoorlijke wissel op je. Als ik op fok zit is dat dus voornamelijk het borstvoedingstopic
Binnenkort kom ik hier weer meer meeposten
mannen ookquote:Op donderdag 25 april 2013 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Verder gaat alles wel zoals verwacht LB?![]()
En ik ben vast heel kinderachtig, maar als ik in het borstvoedingtopic lees dan denk ik vooral 'tetten!'![]()
Ik sluit me hier geheel bij aanquote:Op donderdag 25 april 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
LB...
Good luck met de voeding, ik vermijd het lezen er over even als je het niet erg vindt...
quote:
Mijn kind is geweldigquote:Op donderdag 25 april 2013 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Verder gaat alles wel zoals verwacht LB?![]()
Gelukkig zijn er genoeg alternatieven voor voeding e.d. vandaag de dag, dus dat zal allemaal vast wel goed komen...quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn kind is geweldig![]()
en mijn herstel gaat super, ik maak me alleen gewoon zorgen, en dat in combinatie met weinig slaap is best slopend...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, netjes!quote:Op donderdag 25 april 2013 10:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, Soemp, ik heb de MOOC gehaald82%
![]()
was nooit gelukt zonder opzoeken
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn kind is geweldig![]()
en mijn herstel gaat super, ik maak me alleen gewoon zorgen, en dat in combinatie met weinig slaap is best slopend...
quote:Op donderdag 25 april 2013 12:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er genoeg alternatieven voor voeding e.d. vandaag de dag, dus dat zal allemaal vast wel goed komen...
Mijn 3 maanden oude neefje in de USA is onlangs opgenomen in de kinderkliniek omdat hij te weinig at, maar die gaat weer als een trein na 2 daagjes aansterken...
Eenmalig mijn Yankende neefje:Wat een leukerd! En die romper is echt gaaf. Heeft hij die van jullie gekregen? Hema denk ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Niet van ons, maar z'n moeder (zus van mw. MM) is Nederlands, dus er liggen vele connecties met Nederland...quote:Op donderdag 25 april 2013 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat een leukerd! En die romper is echt gaaf. Heeft hij die van jullie gekregen? Hema denk ik?
Ik zag vanmorgen van jouw spruit ook wat foto's.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
Tof neefje MM!Z'n coole jip-shirt compenseert die speen wel.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie een tuin? Ga daar even in bezig?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik word gvd helemaal gek van mijzelf
Zit je thuis?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik word gvd helemaal gek van mijzelf
Thuis ja en al 4 uur lang de hik die maar niet over wilt gaanquote:
Herkenbaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mensen hier hebben mazzel dat ik pauze had en nu nog wat lui was, had om 12:45 mail met een bericht dat ik moest plaatsen, krijg een half uur later de mail dat ik daar nog even mee moet wachten. Ik werk snel, als ik geen pauze had gehad stond het bericht er waarschijnlijk al
En speciaal voor jou ben ik voortaan verminderd anoniem.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen van jouw spruit ook wat foto's.
Die groeit ook als de welbekende kool...
quote:Die met dat mutsje is heel lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lading cola drinken en dan even flink burpen!!quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thuis ja en al 4 uur lang de hik die maar niet over wilt gaan
Je moest vandaag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Thuis ja en al 4 uur lang de hik die maar niet over wilt gaan
Ook dat zag ik.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En speciaal voor jou ben ik voortaan verminderd anoniem.
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lading cola drinken en dan even flink burpen!!
Werkt dat dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lading cola drinken en dan even flink burpen!!
Lolwhut?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Werkt dat dan?
Heb mijzelf net wat elecrtoshocks toegebracht, wilde niet werken
Om 15:45 idd onderzoek ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je moest vandaag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek toch?
Lijkt me knap irritant die hik. Als ik me goed concentreer kom ik er eigenlijk altijd wel vanaf.
De kunst is om je middenrif weer in lijn te brengen met je ademhaling.quote:
Lijkt me ook niet de meest praktische manier om je dag door te komen...quote:Heb mijzelf net wat elecrtoshocks toegebracht, wilde niet werken
ff wat electriek m'n lijf in rammen, maar ook dat werkte nietquote:
Wel een vrij originele ...quote:Op donderdag 25 april 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet de meest praktische manier om je dag door te komen...
Bij mij ook. Vriend wordt boos op me als ik langer dan 6 hikken de hik heb.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:25 schreef Soempie het volgende:
Diep ademhalen, middenrif met die lucht naar beneden drukken en flink lang zo vasthouden. Werkt bij mij altijd.
Normaal gezien ga ik ff liggen, en doe mijn ogen dicht, hou dan voor minimaal 30 seconden mijn anden in, en de hik is weg. Lukt nu echter niet, blijft terugkomenquote:Op donderdag 25 april 2013 13:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kunst is om je middenrif weer in lijn te brengen met je ademhaling.
Flink boeren wil daarbij nog wel eens helpen...
[..]
Lijkt me ook niet de meest praktische manier om je dag door te komen...
Sorry dat ik het zeg, maar dan is jouw vriend niet liefquote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij ook. Vriend wordt boos op me als ik langer dan 6 hikken de hik heb.
Boos?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij ook. Vriend wordt boos op me als ik langer dan 6 hikken de hik heb.
Ik ben een keer uit de wiskundeles geschopt omdat ik de hik hadquote:Op donderdag 25 april 2013 13:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan is jouw vriend niet lief
Niks mis meequote:Op donderdag 25 april 2013 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Electric Boogie is zoooo jaren 70...
Heul wel.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dan is jouw vriend niet lief
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben een keer uit de wiskundeles geschopt omdat ik de hik had
Otje mag hikken wat ze wil, die kan er nog niets aan doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boos?
Wat kan je er aan doen en wat als je na 6 hikken er nog niet vanaf bent?
En O'tje, die hikt ook nog wel eens, neem ik aan. oOk not done?
Hoop vragen...![]()
Da's dan ook geen electric boogie, da's reggae rock...quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:32 schreef MadMaster het volgende:
Biologieles, omdat ik van de reageerbuisjes met suikeroplossing een panfluit maakte en er op ging spelen.
Leraar gooide daarop buisje met suikerwater over mij heen en ik gooide het hele rek weer naar hem.
Twee dagen schorsing...
Ohh, okayquote:Op donderdag 25 april 2013 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's dan ook geen electric boogie, da's reggae rock...
Oooh ja echt waarquote:
Basisschool toen ik een stinkbommetje in de aula gooide waar alle leerlingen waren voor een speech van de directeur.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
Wiskunde, ik ben bij wiskunde de klas uitgestuurd omdat ik heel hard moest lachen.
Kijk eens naar dit filmpje (electric boogie) en probeer de bewegingen na te doen:quote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, okay![]()
Ben alleen nog niet van de hik af. Kijken of ik met wat anders daarvanaf kom. Knettergek ga ik ervan worden
Jammer dat je op de gang verder moest werken. Als wij weg werden gestuurd moesten we een briefje halen en mochten we daarna in de kantine zitten?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oooh ja echt waarik hik nogal luidruchtig, kan ik niks aan doen
en de leraar kon dat niet waarderen, dus 'mocht' ik op de gang verder werken. Hik was meteen over toen ik buiten stond
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens naar dit filmpje (electric boogie) en probeer de bewegingen na te doen:
Misschien helpt dat...
Kennen we deze nog?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk eens naar dit filmpje (electric boogie) en probeer de bewegingen na te doen:
Misschien helpt dat...
Ja, daardoor zijn we verhuisd.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, daardoor zijn we verhuisd.
Boven ons kwam een Surinaams stel wonen met alleen een matras en een mega-stereo installatie.
En dat ten tijde van dat nummer, het enige wat ze kennelijk kende en draaiden.
2 maanden later waren we verhuisd, mijn ouders hielden niet meer van dat liedje...
Ik rook geen rare shit. Gewoon zware van nellequote:Op donderdag 25 april 2013 13:41 schreef MadMaster het volgende:
Of bedoelde je dat je gewoon zin hebt om een jonko te roken?
Het is allebei vergif, dus dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik rook geen rare shit. Gewoon zware van nelle
Je had toch een App?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:43 schreef Etcetera het volgende:
Dat moment dat je je beseft dat je over de hele dag nog maar 3 keer iets gedronken hebt. 1 beker melk, 1 kop thee en 1 chocomelk
ER aan de medicinale wietquote:Op donderdag 25 april 2013 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is allebei vergif, dus dat maakt niet uit.
En misschien is cannabis wel goed voor je, beetje rustgevend én je kan toch nog roken.
Als je je huisarts straks zo ver zou kunnen krijgen...
Hadquote:
Toch wel lastig omdat ik copd hebquote:Op donderdag 25 april 2013 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Ik ken een paar mensen die dat ook gebruiken en er baat bij hebben...
Ja, maar dan onder de naam 'Artists United Against Apartheid', waar Steven Van Zandt de song heeft geschreven. Heb het singletje er nog van...quote:Op donderdag 25 april 2013 13:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens MM, deze ken je vast ook nog wel
Je rookt nu toch ook?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch wel lastig omdat ik copd heb
Heb dat singletje toen ook gekocht, heb ik niet meer. Alles ging naar de weggeefwinkel toen ik emigreerde.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar dan onder de naam 'Artists United Against Apartheid', waar Steven Van Zandt de song heeft geschreven. Heb het singletje er nog van...
Doe het aub niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Van al dat geklets over roken de laatste tijd zou ik bijna een saffie opsteken
Je hebt toch niet ook al zwanger, hè?quote:Op donderdag 25 april 2013 13:51 schreef Etcetera het volgende:
Van al dat geklets over roken de laatste tijd zou ik bijna een saffie opsteken
quote:Op donderdag 25 april 2013 13:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dan is mijn slappe geouwehoer hier toch ergens goed voor geweest...
Ik zat duidelijk op een klein braaf schooltje, wij mochten ons bij de conrector melden.quote:Op donderdag 25 april 2013 13:38 schreef MadMaster het volgende:
Als je de klas uitgestuurd werd bij ons moest je je melden bij de concierge, die je dan een taak/klus mocht laten doen. Vaak was dat taart halen voor een jarige leraar/lerares en mocht je meesnoepen...
Helaas jaquote:Op donderdag 25 april 2013 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is 10 jaar geleden overleden aan een hersenbloeding...
Het ging me er meer omdat het hier nogal vaak besproken wordt tegenwoordigquote:Op donderdag 25 april 2013 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe het aub niet.
Ik kijk even naar mijzelf, copd patiënt, rook flink
Elke dag weer die roggels, slijmopbouw in keel.
Conditie die slecht is etc etc. Gooi die sigaret maar over de schutting naar de buren
Houden zoquote:Op donderdag 25 april 2013 14:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het ging me er meer omdat het hier nogal vaak besproken wordt tegenwoordig
Eén keer een sigaretje geprobeerd, vond er niks aan en daarna nooit meer aangeraakt
Cobra kan natuurlijk uit zichzelf ook even naar buiten lopen dan of zo...quote:Op donderdag 25 april 2013 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Houden zo
Roken is lekker, ben eraan verslaafd. Maar toch, voor mijn eigen bestwil moet ik ermee stoppen.
gaat moeilijk worden, en de beste uitdaging gaat nog worden als Cobra bij ons thuis is en in de avond met een biertje erbij een peuk op gaat steken
En ja, dat mag hij. Ik ga geen radicaal anti-roker worden
Idd, ff gelopen voor de verandering, naar het ziekenhuisquote:
Ook lekkerquote:Op donderdag 25 april 2013 16:54 schreef iamredleader het volgende:
Tijd om af te sluiten, lekker naar huis - vanavond pannenkoeken
Kinky!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ff gelopen voor de verandering, naar het ziekenhuis![]()
Zie je dadelijk wel verschijnen lieverd.
Ohhh, en kun je voordat je thuiskomt even een komkommer en alu folie kopen?
Wellicht is je verkoudheid ook op je oren geslagen en dan ook op je evenwichtsorgaan?quote:Op donderdag 25 april 2013 17:04 schreef MaJo het volgende:
Helaas heeft mijn tukkie niet geholpen en ben ik nog veel duizeliger dan vanochtendAls het morgen nog zo extreem is dan bel ik toch maar de dokter. Kan nu alleen maar liggen op de bank...
Zoiets dacht ik ook ja, alleen heb ik helemaal geen last meer van verkoudheid. Alleen een zwaar gevoel in mijn hoofd en duizelig, en daardoor ook misselijk nu.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wellicht is je verkoudheid ook op je oren geslagen en dan ook op je evenwichtsorgaan?
Komkommersaladequote:
Slim. Zo zijn ze er zeker van dat ze Willem raken.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:19 schreef Lotusss het volgende:
Ik hoor dat ze op 30 april 100 sluipschutters inzetten. Wtf.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slim. Zo zijn ze er zeker van dat ze Willem raken.
Nee las hem in een half comateuze toestandquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee las hem in een half comateuze toestand
Was het vorige keer niet jouw tweelingzus?
Gaat lastig met een telefoon die een flits aanzet als je een foto in het donker maaktquote:Op donderdag 25 april 2013 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]Ja klopt, maar je ziet dus steeds dubbelgangers van ons
Kun je de volgende keer niet stiekem een foto maken?
BBQ, altijd goedquote:Op donderdag 25 april 2013 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik ga vanavond saté op de bbq doen, volgens typisch indisch recept, van spek.
quote:Op donderdag 25 april 2013 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slim. Zo zijn ze er zeker van dat ze Willem raken.
Eigen ervaringen wellicht?quote:Op donderdag 25 april 2013 18:00 schreef Soempie het volgende:
Je moet wel veel stukken schrijven voor zo'n gezondheidsblog, MaJo. Waar haal je de inspiratie vandaan?
Dat valt wel enigszins op jaquote:Op donderdag 25 april 2013 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gaat lastig met een telefoon die een flits aanzet als je een foto in het donker maakt
Ik vind het ook veel maar merk dat ik er nu wel in begin te komen. In dit geval haal ik een deel van de inspiratie uit mezelf omdat het gaat over vermoeidheid maar google er ook lustig op los hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 18:00 schreef Soempie het volgende:
Je moet wel veel stukken schrijven voor zo'n gezondheidsblog, MaJo. Waar haal je de inspiratie vandaan?![]()
En beterschap.
Dat dusquote:
Daar heb ik geen hints voor nodig.quote:Op donderdag 25 april 2013 15:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cobra kan natuurlijk uit zichzelf ook even naar buiten lopen dan of zo...
Klopt, maar "it hits home" bij mij en ErwinRommelquote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef wyccie het volgende:
Had Ringel-S of Greenpeas ook al getipt.
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Hierbij dan definitief: zondag 7 juli is de bbq bij ons thuis, de hele akqsc is natuurlijk van harte uitgenodigdgraag even aangeven of je kan en met hoeveel
Kosten pp maximaal ¤12,50
nee waarom nou op mijn verjaardagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef iamredleader het volgende:
Hierbij dan definitief: zondag 7 juli is de bbq bij ons thuis, de hele akqsc is natuurlijk van harte uitgenodigdgraag even aangeven of je kan en met hoeveel
Kosten pp maximaal ¤12,50
Jij viert feestjes toch pas na 2200 uur.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij viert feestjes toch pas na 2200 uur.
Tijd zat om naar de bbq te komen dus.
Neem het gezin mee naar de bbq?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef MaJo het volgende:
[..]als ik het vier zal ik het de dag ervoor doen maar we gaan altijd met het gezin uit eten dus dat ga ik niet redden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Hier ook. De documentaire heeft me echt geraakt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef iamredleader het volgende:
Lotusss, ErwinRommel, ik kijk met tranen naar het verhaal van Hans over zijn ptsswauw. Echt wauw
Idem. Mazzel.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:35 schreef iamredleader het volgende:
Nu maar slapen, of in elk geval proberen
Hier is het 'a goeie', met een g zoals in het Engelse goodquote:Op donderdag 25 april 2013 08:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Van alles. Ik vind ' 'n goeie' nog wel een mooie variant
Behoorlijk indrukwekkend, ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef iamredleader het volgende:
Lotusss, ErwinRommel, ik kijk met tranen naar het verhaal van Hans over zijn ptsswauw. Echt wauw
En die missie was 8 jaar voor die van ErwinRommel, in een andere oorlog, maar oh zoveel overeenkomsten. Vooral de machteloosheid klinkt zo ontzettend bekend.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef iamredleader het volgende:
Oh het zou best met een a kunnen zijn inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2013 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier is het 'a goeie', met een g zoals in het Engelse good
Geen id mee. Maar kon al met een collega naar binnen.quote:
Nee, is om 10.00 uur in de verkoop gegaan, is een extra concert.quote:
Nicequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:11 schreef MadMaster het volgende:
2 Tickets Fleetwood Mac op 26 oktober in het gewenste vak...
Lotusss heeft 2 tickets liggen voor een concert van Muse binnenkort. Ik ga niet mee, vind Muse maar niks.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:11 schreef MadMaster het volgende:
2 Tickets Fleetwood Mac op 26 oktober in het gewenste vak...
Muse vind ik live echt zo enorm goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heeft 2 tickets liggen voor een concert van Muse binnenkort. Ik ga niet mee, vind Muse maar niks.
Ik zou er ook niet voor naar de Arena gaanquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heeft 2 tickets liggen voor een concert van Muse binnenkort. Ik ga niet mee, vind Muse maar niks.
Daarom was ik ook in de Ziggo Dome in decemberquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet voor naar de Arena gaan
Nog steeds ziek
beterschap. Erger dan gisteren?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet voor naar de Arena gaan
Nog steeds ziek
Ik toch ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:09 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daarom was ik ook in de Ziggo Dome in december
en beterschap!
Het lijkt minder te zijn maar gisteren werd het in de loop van de dag ook steeds erger dus ik wacht het nog even afquote:
Neem je rust en goed uitzieken. Niemand heeft er wat aan als jij maar half uitgeziekt bentquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik toch ook![]()
[..]
Het lijkt minder te zijn maar gisteren werd het in de loop van de dag ook steeds erger dus ik wacht het nog even af
Ga ik zeker doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neem je rust en goed uitzieken. Niemand heeft er wat aan als jij maar half uitgeziekt bent
Whaha, moet jij zeggen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neem je rust en goed uitzieken. Niemand heeft er wat aan als jij maar half uitgeziekt bent
oh echt? dat was ik alweer vergeten hoorquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
oh echt? dat was ik alweer vergeten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |