ga ik nog doen morgen! Sowieso dat Lewandowski naar Bayern gaat. Dan is Bayern onverslaanbaar!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet de samenvatting sowieso nog kijken man. die gast is niet normaal
thanks!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij ook alvast, en alvast gefeliciteerd!
[..]
Ben juist door de afgelopen 5 nachten even gewend geraakt aan tegen warme billen/rug aan te liggen enzo
Ach zo 14 nachten lekkah niet alleen slapen
Trusten
Gaat hij ookquote:Op woensdag 24 april 2013 23:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ga ik nog doen morgen! Sowieso dat Lewandowski naar Bayern gaat. Dan is Bayern onverslaanbaar!
Moet echt maar eens gaan doen, langs de IJssel ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Dansen is gewoon vast ingepland, das 1,5 uur per keer op de maandag en woensdag avond. Hardlopen doe ik tussendoor, gewoon een half uurtje - uurtje steeds, om de dag, dus da's niet zo'n probleem
Voor de zekerheid maar even 200 euro naar mijn rekening teruggestort, want mezelf kennende vergok ik het ook weer binnen een weekquote:
Bayern gaat echt zo superhard dominerenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij ookis al bevestigd door Bayern. Die krijgen echt een ziekelijk team
Je kan je hele spaargeld alvast op Bayern kampioen zetten volgend seizoen
En wereldbeker als ze de CL winnenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bayern gaat echt zo superhard dominerenvolgend jaar ongeslagen kampioen, beker, en CL Winnaar
18quote:Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, hoe oud wordt je ook al weer?
Maar dat weet ik niet hoor. Denk dat Dortmund nog weleens kan stunten tegen Bayern in de finale. Dat het een Duitse finale wordt staat sowieso al vastquote:
Barca - Bayern wordt 1-2quote:Op woensdag 24 april 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat weet ik niet hoor. Denk dat Dortmund nog weleens kan stunten tegen Bayern in de finale. Dat het een Duitse finale wordt staat sowieso al vastBarcelona tijdperk is voorbij en Real gaat echt niet met 3-0 winnen.
die beide wedstrijden kan je sowieso alweer op Over 2.5 inzetten, keihard cashenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Barca - Bayern wordt 1-2
Real - Dortmund 2-1
Finale: Bayern - Dortmund 2-2, Bayern wint na penalty's
hoi fok itquote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
die beide wedstrijden kan je sowieso alweer op Over 2.5 inzetten, keihard cashen![]()
http://nos.nl/artikel/499391-dortmund-haalt-uit-tegen-real.html
GA NU KIJKEN
Haha tof! Thanks VAquote:Op woensdag 24 april 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Topic staat klaar voor je
Hoi Krabskiquote:
ik ga vaak op de dijk hardlopen, kom ik altijd mede-hardlopers tegen, heel chill hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet echt maar eens gaan doen, langs de IJssel ofzo![]()
Ben ik hopelijks 's avonds ook wat meer moe, zodat ik beter slaap
vertelquote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Krabskiheb je al gelezen van men winst?
Kom je verder mee dan Bitcoins hoor
Heb ik liever nietquote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ga vaak op de dijk hardlopen, kom ik altijd mede-hardlopers tegen, heel chill haha
450 euro winst vanaf zondagquote:
Thanks en thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, je topic is er. Met bier. En met tieten.
Gefeliciteerd!
Ohjaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fantastisch [ afbeelding ]
http://thenextweb.com/ins(...)he-virtual-currency/quote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je verder mee dan Bitcoins hoor
Oh wow.. dat zou wel echt heel nice zijn..quote:Op donderdag 25 april 2013 00:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://thenextweb.com/ins(...)he-virtual-currency/
Ik heb ook maar even 2 btc gekocht eindelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wow.. dat zou wel echt heel nice zijn..
Ik wou net zeggen, dan zou ik maar als de wiedeweerga wat gaan kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even 2 btc gekocht.
Als het crasht naar 0 alsnog 300+ winst dus boeie
haha, sport je nu helemaal niet dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik liever nietHelemaal als ik net begin en mijn conditie is kuuuttt
Trusten manquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Maar eens een bejaardenslaapje doen dantrusten!
Ik heb mij de afgelopen tijd flink verwaarloosd kan je zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef msacras het volgende:
[..]
haha, sport je nu helemaal niet dan?
Maar je moet me maar eens leren hoe dat werkt met gokken op een wedstrijdquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dan zou ik maar als de wiedeweerga wat gaan kopen
Trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Het is eigenlijk heel erg simpel.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar je moet me maar eens leren hoe dat werkt met gokken op een wedstrijd
Ga ik door voetbal voor volgenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel erg simpel.
Maar ja je moet wel een beetje voetbal al volgen denk ik![]()
Ja of een andere sport natuurlijk
het is niet meer zoals vroeger hequote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ga ik door voetbal voor volgen
Je wed nu er op dat Suarez een speler van het andere team bijt in de eerste helft?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is niet meer zoals vroeger heOp echte uitslagen wed niemand bijna.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je wed nu er op dat Suarez een speler van het andere team bijt in de eerste helft?
Okeequote:Op donderdag 25 april 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik denk dat die quote nog niet eens zo heel hoog ligt
![]()
Nee ik wed meestal op hoeveel doelpunten er in een wedstrijd vallen. Meer dan 2 bijvoorbeeld. Die is redelijk populair.
Nah. Ik neem ook veel risico hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Okee
Ik kan ook hetzelfde doen als jij omdat je er goed in bent hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |