Was gewoon via school kon je je daarvoor opgevenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Veilige baan heb jij, helemaal leuk
Ah dan ga ik liever gewoon hardlopen, endorfine kicksquote:Op woensdag 24 april 2013 23:40 schreef Taexon het volgende:
En het mooie is eigenlijk dat uiteindelijk niemand echt gewond is na die trainingen.. hooguit de rollenspelers/Hooligans
Heb zelf 1 MEér in het gezicht geraakt met een blok hout en schrok me toen de pleuris, maar de begeleiding kwam gelijk naar mijn toe om te zeggen dat die goed gegooid was omdat ze zelf haar gezicht van mij afdraaide
Vond het wel alsnog zielig
[..]
Was gewoon via school kon je je daarvoor opgevenkan je jammer genoeg niet zomaar doen etc
Maarja... zulke dingen = Adrenaline = heerlijk
Is ook heerlijk inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah dan ga ik liever gewoon hardlopen, endorfine kicks
deze dame weetquote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
Hardlopen moet ik eigenlijk ook gaan doen. Maar dan moet ik eerst daar goede schoenen voor kopen en daar heb ik al de motivatie niet voorquote:Op woensdag 24 april 2013 23:42 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:
quote:
jaaaa of dansenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hardlopen moet ik eigenlijk ook gaan doen. Maar dan moet ik eerst daar goede schoenen voor kopen en daar heb ik al de motivatie niet voor
sportief hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
jaaaa of dansen
maar das helaas maar 2x per week, hardlopen lekker 4x
Waar vind je de tijdquote:Op woensdag 24 april 2013 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
[..]
jaaaa of dansen
maar das helaas maar 2x per week, hardlopen lekker 4x
VAquote:
Dit was nog erger dan gisterquote:
''Meh''quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VAalles goed?
[..]
Dit was nog erger dan gistertering, die 3de goal
Wat een baas is dat zeg.
Prima, prima.quote:
Ik heb alleen de eindstand gezien op school maar verdomd wat moest ik lachenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VAalles goed?
[..]
Dit was nog erger dan gistertering, die 3de goal
Wat een baas is dat zeg.
trusten!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Avond
Oke ik ga ook bedje maar in
2 Dagen alleen slapen, moeilijk moeilijk![]()
![]()
Trusten
Ik slaap al langer dan 2 dagen alleen hoor, wen je wel aanquote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Avond
Oke ik ga ook bedje maar in
2 Dagen alleen slapen, moeilijk moeilijk![]()
![]()
Trusten
Hoezo dat dan weer, ouwe gokker?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima, prima.
Weer beetje rijk geworden net
Dansen is gewoon vast ingepland, das 1,5 uur per keer op de maandag en woensdag avond. Hardlopen doe ik tussendoor, gewoon een half uurtje - uurtje steeds, om de dag, dus da's niet zo'n probleemquote:
Je moet de samenvatting sowieso nog kijken man. die gast is niet normaalquote:Op woensdag 24 april 2013 23:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eindstand gezien op school maar verdomd wat moest ik lachen!
Zondag 50, vanavond 500quote:Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer, ouwe gokker?
Jij ook alvast, en alvast gefeliciteerdquote:
Ben juist door de afgelopen 5 nachten even gewend geraakt aan tegen warme billen/rug aan te liggen enzoquote:Op woensdag 24 april 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik slaap al langer dan 2 dagen alleen hoor, wen je wel aan
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |