Ik voel me altijd tijdens diensten juist onveilig als ik vlak bij de ME of Politie staquote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
zo heb ik er nooit over na gedacht.
tsja contaminatie ditdat
ja zeker vaag, ik had gewoon zo een pistool kunnen meenemen en iedereen kunnen afknallen en dan hadden ze niet heel veel kunnen uithalen nog, maargoedmorgen zijn ze iig weg, dan voel ik me tenminste niet meer zo bekeken elke keer als ik naar binnen loop haha
ja zo ben ikquote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef Taexon het volgende:
[..]Echt de tering wat is deze
Helderziend je weet
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zo ben ik
Nou ik ga slapen want ik val tenmet om
Slaaplekker liefjes
trustenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zo ben ik
Nou ik ga slapen want ik val tenmet om
Slaaplekker liefjes
Jaa maar daar kwamen ze vandaag achter, beetje vreemd dus dan om vandaag extreem veel beveiliging neer te zetten, en dan gister bijna niks terwijl toen iedereen dacht dat die persoon nog in nederland zat:')quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hij zat toch op Costa Rica ofzo?
lololol, vertel?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik voel me altijd tijdens diensten juist onveilig als ik vlak bij de ME of Politie sta
Omdat je dan dient als tussenstop
* Denkt aan Feyenoord-Ado*
ME stond veilig achter een hek terwijl wij moesten zorgen dat de supporters niet bij dat hek kwamen om de ME lastig te vallenquote:
Hahahaha, volkomen logischquote:Op woensdag 24 april 2013 23:20 schreef Taexon het volgende:
[..]
ME stond veilig achter een hek terwijl wij moesten zorgen dat de supporters niet bij dat hek kwamen om de ME lastig te vallen
Fuck logic..
Beveiligers zonder bescherming/wapens als eerste stop gebruiken
Gaf wel weer de benodigde adrenaline kick
Ja want dan gaat het echt rustig verlopenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahahaha, volkomen logisch
De ME is wel vervelend, was laatst bij zo'n feest waar er een beetje gedoe was met de ingang (teveel mensen die tegelijk naar binnen wouden en geen dranghekken), kwam de ME met van die sla-stokken en honden![]()
![]()
Klopt, soms worden ze gewoon te snel ingezet bij taken die je in gewone agenten kledij en met wapenstokken ook nog wel kan oplossenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:23 schreef msacras het volgende:
[..]
Hahahaha, volkomen logisch
De ME is wel vervelend, was laatst bij zo'n feest waar er een beetje gedoe was met de ingang (teveel mensen die tegelijk naar binnen wouden en geen dranghekken), kwam de ME met van die sla-stokken en honden![]()
![]()
Ja uiteraardquote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want dan gaat het echt rustig verlopen
Haha, het hele politie-ME wereldje is niks voor mij maar deze verhalen zijn wel echt klassequote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, soms worden ze gewoon te snel ingezet bij taken die je in gewone agenten kledij en met wapenstokken ook nog wel kan oplossen
Vond die ME trainingen altijd leuklegaal beetje lol trappen en blokken gooien
Vooral prachtig als je de tactiek van de arrestatie-eenheid doorhebt na een paar keer "opgepakt" te zijn
Echt die koppen toen ze me met 4 man insloten en ik me liet vallen toen ze me via een bokkenpoot wouden wegslepen en daardoor onder iemand door kon rollen om vervolgens weer de menigte in te rennen zal ik nooit vergeten
Hielpen met school met trainingen voor Amsterdam-Amstelland
Ach het is gewoon echt leuk om te doenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha, het hele politie-ME wereldje is niks voor mij maar deze verhalen zijn wel echt klasse
wutquote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach het is gewoon echt leuk om te doen
Een van mijn pijnlijkste acties was om in een groep busjes te rennen die aan kwamen rijden om al hun spiegels dicht te klappen zodat ze niks zagen
Joey midden tussen de busjes dus begint er eentje te gassen dus ik draai me om omdat ik wou kijken of die mijn kant op kwam..
Vervolgens rennen er ineens stuk of 6 MEérs uit een ander busje waar ik niet oplette en sloeg er 1 iemand vollop op mijn onderbeen waardoor ik viel en toen werd ik weggesleept over de grond
Die plek heeft er wel een tijd gestaan
Veilige baan heb jij, helemaal leukquote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ach het is gewoon echt leuk om te doen
Een van mijn pijnlijkste acties was om in een groep busjes te rennen die aan kwamen rijden om al hun spiegels dicht te klappen zodat ze niks zagen
Joey midden tussen de busjes dus begint er eentje te gassen dus ik draai me om omdat ik wou kijken of die mijn kant op kwam..
Vervolgens rennen er ineens stuk of 6 MEérs uit een ander busje waar ik niet oplette en sloeg er 1 iemand vollop op mijn onderbeen waardoor ik viel en toen werd ik weggesleept over de grond
Die plek heeft er wel een tijd gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |