Is goed hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 23:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik haal morgen wel een twizzle hoor
Zeg je dit nou nadat je op fb heb gekeken over die seal of nietquote:Op woensdag 24 april 2013 23:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
i don't need your seal of approval
Nee grapje komt goed dankjewel
ik heb nog niet eens op fb gekekenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zeg je dit nou nadat je op fb heb gekeken over die seal of niet?
ja dankjequote:
Ja inderdaad engquote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb nog niet eens op fb gekekentering dit wordt eng
Jij hebt geen grafkop toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Behh geen zin
kwart voor 7 weer met m'n grafkop uit bed ja leuk
STOUTE MSACRAS!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef msacras het volgende:
[..]
ja dankje
ohhh en er is geen politie meer morgen SHIT IK VOEL ME NIET VEILIG!!!!
Vandaag was duidelijk dat er geen direct gevaar was, en toen zaten ze met z'n 5'en met kogelvrije vesten voor de deur (lekker in het zonnetje), gister was het nog best wel onduidelijk allemaal, stonden er 2 op een fietsje 10 meter buiten het hek.
wel als ik zo vroeg moet opstaanquote:Op woensdag 24 april 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt geen grafkop toch?
zo heb ik er nooit over na gedacht.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
STOUTE MSACRAS!
iedereen weet dat kogelvrij niet bestaatalleen kogelwerend
![]()
Oke geintje ditdat
Ja vind het allemaal maar vaag hoor
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga zo maar slapen want dit is nog enger dan alle horrorfilms bij elkaar
Hij zat toch op Costa Rica ofzo?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef msacras het volgende:
[..]
zo heb ik er nooit over na gedacht.
tsja contaminatie ditdat
ja zeker vaag, ik had gewoon zo een pistool kunnen meenemen en iedereen kunnen afknallen en dan hadden ze niet heel veel kunnen uithalen nog, maargoedmorgen zijn ze iig weg, dan voel ik me tenminste niet meer zo bekeken elke keer als ik naar binnen loop haha
Non stop lekker leren toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, 2 lesjes en dan is het meivakantie en dan examens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |