Thanks en thanksquote:Op donderdag 25 april 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toto, je topic is er. Met bier. En met tieten.
Gefeliciteerd!
Ohjaquote:Op donderdag 25 april 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fantastisch [ afbeelding ]
http://thenextweb.com/ins(...)he-virtual-currency/quote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je verder mee dan Bitcoins hoor
Oh wow.. dat zou wel echt heel nice zijn..quote:Op donderdag 25 april 2013 00:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://thenextweb.com/ins(...)he-virtual-currency/
Ik heb ook maar even 2 btc gekocht eindelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh wow.. dat zou wel echt heel nice zijn..
Ik wou net zeggen, dan zou ik maar als de wiedeweerga wat gaan kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb ook maar even 2 btc gekocht.
Als het crasht naar 0 alsnog 300+ winst dus boeie
haha, sport je nu helemaal niet dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik liever nietHelemaal als ik net begin en mijn conditie is kuuuttt
Trusten manquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Maar eens een bejaardenslaapje doen dantrusten!
Ik heb mij de afgelopen tijd flink verwaarloosd kan je zeggenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef msacras het volgende:
[..]
haha, sport je nu helemaal niet dan?
Maar je moet me maar eens leren hoe dat werkt met gokken op een wedstrijdquote:Op donderdag 25 april 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dan zou ik maar als de wiedeweerga wat gaan kopen
Trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:09 schreef Toto69 het volgende:
Het is eigenlijk heel erg simpel.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Maar je moet me maar eens leren hoe dat werkt met gokken op een wedstrijd
Ga ik door voetbal voor volgenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is eigenlijk heel erg simpel.
Maar ja je moet wel een beetje voetbal al volgen denk ik![]()
Ja of een andere sport natuurlijk
het is niet meer zoals vroeger hequote:Op donderdag 25 april 2013 00:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ga ik door voetbal voor volgen
Je wed nu er op dat Suarez een speler van het andere team bijt in de eerste helft?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
het is niet meer zoals vroeger heOp echte uitslagen wed niemand bijna.
quote:Op donderdag 25 april 2013 00:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Je wed nu er op dat Suarez een speler van het andere team bijt in de eerste helft?
Okeequote:Op donderdag 25 april 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik denk dat die quote nog niet eens zo heel hoog ligt
![]()
Nee ik wed meestal op hoeveel doelpunten er in een wedstrijd vallen. Meer dan 2 bijvoorbeeld. Die is redelijk populair.
Nah. Ik neem ook veel risico hoor.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Okee
Ik kan ook hetzelfde doen als jij omdat je er goed in bent hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |