Denken dat ik niet weet.quote:
Moet soms zo fucking hard lachen om jou.quote:
Niemand geeft een neuk en ik zeg nu maar ik ga helemaal stuk achter mijn stoffige bureautje hoe jij maar steeds blijft happenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Nieuw RapperSjors bash topic gespot !!!
Wedden dat wanneer jij Sjors in het echt tegen komt dat je meteen met hem mee wilt gaanquote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helaas RapperSjors. Chickies willen echte mannen met volgroeide haartjes enzo![]()
Deze man weetquote:Op woensdag 24 april 2013 23:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Wedden dat wanneer jij Sjors in het echt tegen komt dat je meteen met hem mee wilt gaan
Ik kan mij tenminste nog om jou gedrag mobiel verkneukelen. Waarom de hele tijd achter je pc zitten als je altijd en overal zielige mensen kan FOK!enquote:Op woensdag 24 april 2013 23:29 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk en ik zeg nu maar ik ga helemaal stuk achter mijn stoffige bureautje hoe jij maar steeds blijft happen
Nu ineens dit zeggenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik kan mij tenminste nog om jou gedrag mobiel verkneukelen. Waarom de hele tijd achter je pc zitten als je altijd en overal zielige mensen kan FOK!en
Godverdomme. Deze gaat zo hard als signature!!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet soms zo fucking hard lachen om jou.
Voor 1 foto kost me een rib uit mijn lijf. okee 50 nu 50 na de foto danquote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Denken dat ik minder dan 100¤ vraag
Pak ze, laat je niet kennen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Denken dat ik minder dan 100¤ vraag
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Voor 1 foto kost me een rib uit mijn lijf. okee 50 nu 50 na de foto dan
Nat geworden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Godverdomme. Deze gaat zo hard als signature!!
dm benzin even.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
Heb trouwens nog steeds niet gescoort/gescored op Fok.
DM me mensen. Zo easy als ik vind je ze echt niet!
Onzeker geworden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
bahzo'n drijvende gleuf in een zee van haren
Voor dat geld heb ik een SM trio met Vanessa bij Geleen. Laatste aanbod 100 nu 100 naquote:
Hoi, neuken?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
Nee, het was meer een lachertjequote:Op woensdag 24 april 2013 23:43 schreef MsMessy het volgende:
Ondertussen weet ik nog steeds niet na dit topic gelezen te hebben of de klacht nou terecht is of niet?
Je DMt me toch? Vraag het jezelf.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef BozeHaas het volgende:
Vraag me af of het ook echt serieuze pogingen zijn, of ben ik nou gewoon naïef
Leuke boy hier met Limburgs accentquote:Op woensdag 24 april 2013 23:35 schreef Ambipur het volgende:
Niet geschoten is altijd mis en de lelijke FOKsters voelen zich dan weer wat beterquote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
Van die Fok chickies, die denken dat ze wat voorstellen na wat fok complimenten en dan gaan klagen over de aandacht die ze krijgen. Van die Fok "hosselaars" die dan ook daadwerkelijk denken hier chickies te scoren met een DM met de tekst: Hey, neuken?!
Ik stuur gewoon heavenly blessed beauty copypasta die ik met Google gevonden heb, vooral niet te moeilijk maken.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:47 schreef Ambipur het volgende:
Van die Fok chickies, die denken dat ze wat voorstellen na wat fok complimenten en dan gaan klagen over de aandacht die ze krijgen. Van die Fok "hosselaars" die dan ook daadwerkelijk denken hier chickies te scoren met een DM met de tekst: Hey, neuken?!
Verdienen ze ook niet, neuken en weggooien je moet wijven gewoon lekker goor behandelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon heavenly blessed beauty copypasta die ik met Google gevonden heb, vooral niet te moeilijk maken.
Dat accent is sws al wat waard.quote:
Als je jouw waarde laat afhangen van een ander.. Man...quote:Op woensdag 24 april 2013 23:48 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis en de lelijke FOKsters voelen zich dan weer wat beter
Vallen bitches daar echt voor?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon heavenly blessed beauty copypasta die ik met Google gevonden heb, vooral niet te moeilijk maken.
Eindelijk normale reactie.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:45 schreef o.us2.0 het volgende:
Terechte klacht, zijn van die flikkers die buiten niks kunnen fixen.
Hoax, je hebt waarschijnlijk nooit je zolderkamer verlaten...quote:Op woensdag 24 april 2013 23:49 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Verdienen ze ook niet, neuken en weggooien je moet wijven gewoon lekker goor behandelen.
Leugens ik heb geen zolderquote:Op woensdag 24 april 2013 23:52 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Hoax, je hebt waarschijnlijk nooit je zolderkamer verlaten...
Ook niet ik ben niet de gemiddelde FOKker hierzoquote:
Alleen Ambipur en krullenholletje.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat accent is sws al wat waard.
[..]
Als je jouw waarde laat afhangen van een ander.. Man...
[..]
Vallen bitches daar echt voor?
De waarheid is hard. Sorry.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:54 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Ook niet ik ben niet de gemiddelde FOKker hierzo
Oh schatje toch.. You wish.. Lief dat je de indruk probeert te wekken, dat het je luktquote:Op woensdag 24 april 2013 23:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alleen Ambipur en krullenholletje.
quote:
Wat zeg jij, jij loopt gewoon te soppen hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh schatje toch.. You wish.. Lief dat je de indruk probeert te wekken, dat het je lukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |