Kom jij ook uit Den Haag?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey pssst meisje pssssst mooie meisje doet het altijd goed
Ik kan zien dat je een echte expert bent op dit gebied.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hey pssst meisje pssssst mooie meisje doet het altijd goed
Nee.quote:
Hm, en wat is jouw mening nu over het melkquotum?quote:Op donderdag 25 april 2013 00:17 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Mja ik spring er een beetje doorheen en ik denk dat het ongeveer zo is gelopen:
1: Klacht: Internetplayers
2: Internetplayers zien de klacht en gaan trollen en lekker gek doen om te laten zien dat ze het niet zo serieus nemen
3: 300 posts -> slotje
Geheime stap 4: Nik vraagt zich af waarom ie op dit topic klikte en iets goeds verwachtte, reageert twee keer en dampt weer af.
Yuri's line.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hm, en wat is jouw mening nu over het melkquotum?
Heb ik niet echt maar melk is prima drinkbaarquote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hm, en wat is jouw mening nu over het melkquotum?
DMquote:Op donderdag 25 april 2013 00:18 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ik kan zien dat je een echte expert bent op dit gebied.
Niemand oude wachtwoord vergeten van heel lang terugquote:
Gewoon weer 3 liter gehad vandaag.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Heb ik niet echt maar melk is prima drinkbaar
En dan zijn ze ook serieus of zijn het halfslachtige pogingen tot humor?quote:
Kunnen de dames niet een compilatie maken van de beste (en slechtste) openingszinnen in DM'squote:Op donderdag 25 april 2013 00:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Meestal het eerste aangezien weinig een adonis lichaam hebben
Haar Facebook staat vol met lekkersquote:
Nou, nee. Hij nakt alles van mij. Ben zijn grote voorbeeld, dus kan mij ook niet kwaad maken om zulke misstanden. Kan gebeuren.quote:
Ambipur is daar het perfecte voorbeeld van.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef ikjijallebei het volgende:
Dit topic is - natuurlijk - weer eens in en in triest.
Deze TS is niet het eerste aandachtshoerige FOK!-pijpsletje die eventjes komt zeiken dat er teveel kansloze FOK!rukbunkersukkels haar aandacht geven, terwijl ze heel goed weet dat dit de enige aandacht is die zij mogelijkerwijs kan ontvangen,
In het echte leven namelijk, loopt iedereen haar voorbij, zonder op- of omkijken.
Stiekem geniet ze natuurlijk ook van die aandacht, maar middels dit topic wil deze TS zogenaamd haar afkeer etaleren jegens alle "zielige" (zie de hypocrisie) aandachtgevertjes.
wat denk je zelfquote:Op donderdag 25 april 2013 00:20 schreef Ambipur het volgende:
Skippy, ben je al ontmaagd, mien jong.
Ik ben o.a meegevraagd naar turkijequote:Op donderdag 25 april 2013 00:20 schreef Capi het volgende:
[..]
En dan zijn ze ook serieus of zijn het halfslachtige pogingen tot humor?
[..]
Kunnen de dames niet een compilatie maken van de beste (en slechtste) openingszinnen in DM's![]()
En toch wil ik je niet. Nee, nog steeds niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 00:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ambipur is daar het perfecte voorbeeld van.
Van die mensen die zeggen melk is slecht voor jequote:Op donderdag 25 april 2013 00:20 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gewoon weer 3 liter gehad vandaag.
Jammer mijn facebook is 100% afgeslotenquote:Op donderdag 25 april 2013 00:21 schreef RapperSjors het volgende:
[..]
Haar Facebook staat vol met lekkers
Stiekem lijkt Ambi me in het echt best tofquote:Op donderdag 25 april 2013 00:21 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ambipur is daar het perfecte voorbeeld van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |