1. skill based mm is alleen in league juist.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:10 schreef Koenani het volgende:
Het probleem met blops2 is;
1. lag compensation/slechtste verbinding krijgt host, resulterend in slechte hitdetectie en ieder potje gemiddeld een hostmigration/dashboard geval
2. skill based matchmaking (daar is league play voor)
3. sommige wapens zijn OP (pistols/scar-h/fal onder andere)
Wat betreft scorestreaks is het wel een hele vooruitgang omdat je nu objective moet spelen om zo snel mogelijk je scorestreaks te halen en er zitten geen death streaks in hallelujah..
Misschien is het op het op xbox wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Verklaar eens waarom ik alleen maar terror gasten tegen kom die non stop dropshotten en om iedere hoek springen?
zal op xbox nog steeds wel skillbased matchmaking zijn, want er zitten ook vaak noobs bij mij maar 9/10x tryhardsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bij iedere vorige COD kon ik gewoon chill een potje COD spelen maar in dit spel moet ik non stop tryharden anders ga ik gewoon negatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:55 schreef KoningStoma het volgende:
tijd voor pils
[ afbeelding ]Chuck Norris opens a beer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb trouwens mijn kits aangepast naar de SCAR en toughness, zoals hier aangeraden. Haal ineens killstreaks waar ik nooit over had durven dromen.....
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
Daar helpt toughness niet bij. Je hebt minder sway als je geraakt wordt, that's it.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:15 schreef vandermar het volgende:
Ik ga toughness ook maar doen, continue als ik iemand raak dan ben ik gelijk dood en heb ik geen kill.
Toughness, foregrip en quickdraw bij een submachine gun =quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Daar helpt toughness niet bij. Je hebt minder sway als je geraakt wordt, that's it.
Ja dus ik schiet en wanneer hij schiet dan gaat mijn wapen raar doen en ineens heeft hij een kill omdat mijn wapen ineens raar doet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Daar helpt toughness niet bij. Je hebt minder sway als je geraakt wordt, that's it.
Ah zo. Ja dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dus ik schiet en wanneer hij schiet dan gaat mijn wapen raar doen en ineens heeft hij een kill omdat mijn wapen ineens raar doet.
*vindtquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://callofduty.wikia.com/wiki/Toughness Heb de wiki aangepast gnigni, wie vind hem?
Graag gedaan.quote:
Je bedoelt flinch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:26 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Dat ja. betweterquote:
XBOX of PS3 zeker? Heb het op de PC volgens mijn nog niet 1x meegemaakt. Bij MW2 wel bij de helft van de matches.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Wow dacht ff lekker black ops 2 spelen. Gewoon fucking 4 host migrations in 1 potje.
![]()
![]()
Xbox 360quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
XBOX of PS3 zeker? Heb het op de PC volgens mijn nog niet 1x meegemaakt. Bij MW2 wel bij de helft van de matches.
Uprising?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef BzP het volgende:
welke fucking mappack moet ik downen?
Er staat gvd geen bles code bij
Het was ENG-FRA dus blijkbaar.quote:
Daarom PC+steam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef BzP het volgende:
[..]
Het was ENG-FRA dus blijkbaar.
waarom er geen bles codes deze keer bij stonden is retarded.
Het downloaden gaat ook veel sneller dan op de PS3. Daarop wordt de snelheid ERG geknepen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Steam is echt heerlijk. Gewoon makkelijk en duidelijk dingen kopen. Elke dag wel weer sales.
We're not blind, we're just ignoring you.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef Roypsv het volgende:
Zijn er mensen die op ps3 spelen? keertje samen spelen kan ik skills showen jwzzzzzzzzzzzzzzzz
okequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
We're not blind, we're just ignoring you.
cod trekt me pc nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
We're not blind, we're just ignoring you.
Ben een Superior PC Master Race, verlaag me niet tot consoles.![]()
Ow snap het wel hoor, maar shooters zonder keyboard+muis houd ik gewoon niet van.quote:
1 woord: STUDIOquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik koop hem alleen al voor de zombie mode. Ik heb daar al zoveel uur in gestoken, dat het geld er allang uit is gehaald.
Laat dat ook de enige zijn die ik gekocht had voor Black Ops.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De enige DLC die de moeite waard was van COD was de mappack van BO1 met Kowloon.
Al die mappen waren tof en daar zat die zombiemap op de maan in toch? Voor MW3 had ik een gratis seasonpass maar die mappen waren toch wel allemaal zo baggerquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Laat dat ook de enige zijn die ik gekocht had voor Black Ops.Die ziplines waren heerlijk.
MW3 was zelf al digitale diarree...... Wat een kutgame was dat zeg...... Boostercentral.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die mappen waren tof en daar zat die zombiemap op de maan in toch? Voor MW3 had ik een gratis seasonpass maar die mappen waren toch wel allemaal zo bagger
Ze zouden een map zoals Studio eens gratis uit moeten brengen het is een remake van een oude map kom op zeg. Zelfs IW gaf ons nog Terminal en IW is nog veel erger dan Treyarchquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
MW3 was zelf al digitale diarree...... Wat een kutgame was dat zeg...... Boostercentral.
Vanavond Uprising kopen, puur en alleen voor de Firing Range remake. Ja ik ben een lul die 15 euro uitgeeft voor 4 maps waarvan ik er maar 1 ga spelen. Sue me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |