Xbox 360quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:09 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
XBOX of PS3 zeker? Heb het op de PC volgens mijn nog niet 1x meegemaakt. Bij MW2 wel bij de helft van de matches.
Uprising?quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:11 schreef BzP het volgende:
welke fucking mappack moet ik downen?
Er staat gvd geen bles code bij
Het was ENG-FRA dus blijkbaar.quote:
Daarom PC+steam.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:35 schreef BzP het volgende:
[..]
Het was ENG-FRA dus blijkbaar.
waarom er geen bles codes deze keer bij stonden is retarded.
Het downloaden gaat ook veel sneller dan op de PS3. Daarop wordt de snelheid ERG geknepen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Steam is echt heerlijk. Gewoon makkelijk en duidelijk dingen kopen. Elke dag wel weer sales.
We're not blind, we're just ignoring you.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef Roypsv het volgende:
Zijn er mensen die op ps3 spelen? keertje samen spelen kan ik skills showen jwzzzzzzzzzzzzzzzz
okequote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
We're not blind, we're just ignoring you.
cod trekt me pc nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
We're not blind, we're just ignoring you.
Ben een Superior PC Master Race, verlaag me niet tot consoles.![]()
Ow snap het wel hoor, maar shooters zonder keyboard+muis houd ik gewoon niet van.quote:
1 woord: STUDIOquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Ik koop hem alleen al voor de zombie mode. Ik heb daar al zoveel uur in gestoken, dat het geld er allang uit is gehaald.
Laat dat ook de enige zijn die ik gekocht had voor Black Ops.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De enige DLC die de moeite waard was van COD was de mappack van BO1 met Kowloon.
Al die mappen waren tof en daar zat die zombiemap op de maan in toch? Voor MW3 had ik een gratis seasonpass maar die mappen waren toch wel allemaal zo baggerquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Laat dat ook de enige zijn die ik gekocht had voor Black Ops.Die ziplines waren heerlijk.
MW3 was zelf al digitale diarree...... Wat een kutgame was dat zeg...... Boostercentral.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Al die mappen waren tof en daar zat die zombiemap op de maan in toch? Voor MW3 had ik een gratis seasonpass maar die mappen waren toch wel allemaal zo bagger
Ze zouden een map zoals Studio eens gratis uit moeten brengen het is een remake van een oude map kom op zeg. Zelfs IW gaf ons nog Terminal en IW is nog veel erger dan Treyarchquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
MW3 was zelf al digitale diarree...... Wat een kutgame was dat zeg...... Boostercentral.
Vanavond Uprising kopen, puur en alleen voor de Firing Range remake. Ja ik ben een lul die 15 euro uitgeeft voor 4 maps waarvan ik er maar 1 ga spelen. Sue me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |