Ja mooi doan he?quote:
Mwah 9 scar kogels van 5 meter afstand zonder hitmarker ervaar ik niet vaak.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja mooi doan he?
Die 2e ga ik niet kijken, ervaar ik zelf vaak genoeg.
Het verschil zit hem wel in de recoil, veel mensen schijnen er absoluut niet mee te kunnen schieten.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scar hebben ze inderdaad wel een tikkeltje overpowered gemaakt
Welke recoil? Het is voor mij net een M27 met meer damage gewordenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Het verschil zit hem wel in de recoil, veel mensen schijnen er absoluut niet mee te kunnen schieten.
Je bent gek in je hoofd jijquote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke recoil? Het is voor mij net een M27 met meer damage geworden
Mijn gok is dat er geschoten word en niks raakt. Vervolgens legt hij jou in 1 klap om.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef BzP het volgende:
[..]
Mwah 9 scar kogels van 5 meter afstand zonder hitmarker ervaar ik niet vaak.
Als je burst van 5 kogels schiet wat meestal al genoeg is om 1 iemand te killen dan is het een laserstraal. Recoil zet echt pas heel laat op bij de SCARquote:
Het waren er 2 langs elkaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Mijn gok is dat er geschoten word en niks raakt. Vervolgens legt hij jou in 1 klap om.
En bij een m27 kun je op die manier 30 kogels eruit raggen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je burst van 5 kogels schiet wat meestal al genoeg is om 1 iemand te killen dan is het een laserstraal. Recoil zet echt pas heel laat op bij de SCAR
Ja maar bij de M27 heb je veel meer kogels nodig om iemand te killen. Zodra je een enemy nog moet killen als de recoil begint te komen bij de SCAR ben je fout bezigquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef BzP het volgende:
[..]
En bij een m27 kun je op die manier 30 kogels eruit raggen.
Zal dalijk eens testen bij hoeveel kogels de scar gaat steigeren.
Ik leg ze nog altijd om met de MTAR.....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar bij de M27 heb je veel meer kogels nodig om iemand te killen. Zodra je een enemy nog moet killen als de recoil begint te komen bij de SCAR ben je fout bezig
Of omdat het een hele slecht Port isquote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef BzP het volgende:
Kan je ps3 lens zijn als je een ps3 hebt offc.
zonder silencer of "camp" perk?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Lastpost het volgende:
Die scar is inderdaad aardig bazig, gebruikte daarvoor die FAL en AN-94(?) maar deze is nog een graadje erger. Zeker met dat toughness erop.
Vraag me alleen af of ik nou nog een of andere camp-perk i.c.m silencer dien te gebruiken, lijkt me beter af te gaan zonder.
Blind eye, cold blooded, Dead Silencequote:
DS is juist een rushperk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Blind eye, cold blooded, Dead Silence
Maar snipers zijn niet OP en totale onzin in dit spelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:48 schreef Koenani het volgende:
Aan het einde van het filmpje zie je een sniper stukje achter B-vlag staan waar ik die boy op B wallbang. Vervolgens snipert deze kerel mij dwars door munne bakkes, controllers vlogen door de lucht alles.
Jammer BTW dat je de killcam niet ziet, want dan had je pas gelachen
Nee met built-in quickdraw en fast hands met pistols die totaal geen recoil hebben en vanaf 50m alles op dezelfde plek raken als je ze met een triggerfinger afschiet is totaal niet OP inderdaad..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar snipers zijn niet OP en totale onzin in dit spel
SVU beste AR in het spel en de DSR50 is de beste shotgunquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:53 schreef Koenani het volgende:
[..]
Nee met built-in quickdraw en fast hands met pistols die totaal geen recoil hebben en vanaf 50m alles op dezelfde plek raken als je ze met een triggerfinger afschiet is totaal niet OP inderdaad..
De redscreen shotgun is anders ook best wel goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SVU beste AR in het spel en de DSR50 is de beste shotgun
ze moeten snipers als de XPR en SVU ook niet meer in het spel doen omdat er geen skill voor nodig is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
SVU beste AR in het spel en de DSR50 is de beste shotgun
Speelde het weekend ook nog ff ground war a.k.a. sniper zone, want elk potje waren van de 18 spelers er zeker 12 snipers bij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Treyarch kreeg het ook voor elkaar om de enige SMG die nog een beetje kon concurreren met de DSR50 van dichtbij helemaal de tyfus in te nerven
Dat zijn echt de ergste faggotsquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:03 schreef Koenani het volgende:
[..]
Speelde het weekend ook nog ff ground war a.k.a. sniper zone, want elk potje waren van de 18 spelers er zeker 12 snipers bij.
Echter had de tegenstander pech dat ik maar emp grenades bleef droppen op hun tacticals waardoor ze moesten huilen als baby's en ik enorm veel punten farmde en maar lightning strikes/chopper/vsat bleef droppen
in snd welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dead Silence en Awereness kun je net zo goed niet gebruiken want niemand hoort toch wat in dit spel
99% van COD haalt juist zo hun kils, met welk wapen dan ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:58 schreef Koenani het volgende:
[..]
ze moeten snipers als de XPR en SVU ook niet meer in het spel doen omdat er geen skill voor nodig is.
je hoeft alleen maar een beetje te mikken en je trigger kapot te stampen en je haalt wel een kill
Ik kan niet meer zonder in SnDquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dead Silence en Awereness kun je net zo goed niet gebruiken want niemand hoort toch wat in dit spel
maar met 2 spelers met dezelfde gun en zelfde perks wint diegene die het beste kan aimen, oftewel de beste speler. met een xpr spray je gewoon als een dolle, 1 kogel hit en die is meteen dodelijk maakt niet uit waar die inslaat..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:40 schreef BzP het volgende:
[..]
in snd wel
[..]
99% van COD haalt juist zo hun kils, met welk wapen dan ook.
Voor full auto guns hoef je nieteens een (snelle) trigger finger te hebben want je kunt een beetje in de goede richting mikken en dan sproeien.
Conclusie: alles is noob.
ik speel alleen maar domination en krijg alleen maar nadespam en geschiet om me oren en daarnaast ook nog scorestreaks zoals de starscream (warthog) die heel de sound overnemen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder in SnD.. Op bepaalde plekken in bepaalde maps alleen nog wel eens moeilijk om te horen langs welke kant ze nou lopen, maar het verschil merk je echt wel..
En je audio settings natuurlijk goed instellen.. Niet dat ik dat gedaan heb, zit nog op die standaard Treyarch mix..
In S&D kan het misschien werken maar in elke andere gamemode hoor je die kerel echt niet rennen hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder in SnD.. Op bepaalde plekken in bepaalde maps alleen nog wel eens moeilijk om te horen langs welke kant ze nou lopen, maar het verschil merk je echt wel..
En je audio settings natuurlijk goed instellen.. Niet dat ik dat gedaan heb, zit nog op die standaard Treyarch mix..
een speler met goede aim kan met zn SMG/AR de XPR gast neermaaien voordat die verdwaalde sproeikogel inslaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Koenani het volgende:
[..]
maar met 2 spelers met dezelfde gun en zelfde perks wint diegene die het beste kan aimen, oftewel de beste speler. met een xpr spray je gewoon als een dolle, 1 kogel hit en die is meteen dodelijk maakt niet uit waar die inslaat..
Ik vind het de kutste sniper iig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dan zet je die CPU erop dat heb je geen sway meer
Damage multipliers XPR:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:27 schreef Koenani het volgende:
[..]
1 kogel hit en die is meteen dodelijk maakt niet uit waar die inslaat..
wel frappant dat ik altijd closequarter no-scopes om me nek krijg door de XPR en daarnaast neergesprayed wordt om sommige moment, daarentegen killen vaak alleen de hele goede snipers/quickscopers mij of het is across-map, maar verder pak ik ze meestal wel aan..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:55 schreef BzP het volgende:
[..]
Damage multipliers XPR:
Unsupressed: Head: 2, Neck, Chest, Upper Torso, Arms: 1.5
Suppressed: Head: 2, Neck, Chest, Upper Torso, Upper Arms: 1.5, Middle Torso: 0.95
It has similar damage multipliers to those of the Ballista, being a one-shot kill to the head, neck, chest, upper torso, and middle torso.
This sniper rifle is effectively a hybrid of the Ballista and the SVU-AS, possessing the same killing power of the Ballista and the high fire rate of the SVU-AS. The XPR-50 has the second highest sway of the sniper rifles, making Ballistics CPU an ideal attachment choice should the player focus on long range combat. Although it's semi-automatic, the player may want to take their time to aim on a lethal spot due to the recoil and sway, which can make landing follow-up shots on targets rather difficult, especially at long range. Like the SVU-AS, the XPR-50 has very poor hipfire accuracy, which in close-quarters-combat gives the weapon a disadvantage over other weapons. Although the player may try to hipfire, the chances of hitting the enemy are relatively poor, and thus a pistol is more efficient in these situations.
6 van de 10 keer is dat ook gewoon het geval. Soms zie je in de killcam de kogel naast je vliegen en ga je nog doodquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef BzP het volgende:
DAt is het enige waar ik me echt aan stoor, als ze een kilometer mis schieten en me toch raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |