Ja mooi doan he?quote:
Mwah 9 scar kogels van 5 meter afstand zonder hitmarker ervaar ik niet vaak.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:34 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Ja mooi doan he?
Die 2e ga ik niet kijken, ervaar ik zelf vaak genoeg.
Het verschil zit hem wel in de recoil, veel mensen schijnen er absoluut niet mee te kunnen schieten.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Scar hebben ze inderdaad wel een tikkeltje overpowered gemaakt
Welke recoil? Het is voor mij net een M27 met meer damage gewordenquote:Op maandag 13 mei 2013 16:36 schreef BzP het volgende:
[..]
Het verschil zit hem wel in de recoil, veel mensen schijnen er absoluut niet mee te kunnen schieten.
Je bent gek in je hoofd jijquote:Op maandag 13 mei 2013 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke recoil? Het is voor mij net een M27 met meer damage geworden
Mijn gok is dat er geschoten word en niks raakt. Vervolgens legt hij jou in 1 klap om.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:35 schreef BzP het volgende:
[..]
Mwah 9 scar kogels van 5 meter afstand zonder hitmarker ervaar ik niet vaak.
Als je burst van 5 kogels schiet wat meestal al genoeg is om 1 iemand te killen dan is het een laserstraal. Recoil zet echt pas heel laat op bij de SCARquote:
Het waren er 2 langs elkaarquote:Op maandag 13 mei 2013 16:38 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Mijn gok is dat er geschoten word en niks raakt. Vervolgens legt hij jou in 1 klap om.
En bij een m27 kun je op die manier 30 kogels eruit raggen.quote:Op maandag 13 mei 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je burst van 5 kogels schiet wat meestal al genoeg is om 1 iemand te killen dan is het een laserstraal. Recoil zet echt pas heel laat op bij de SCAR
Ja maar bij de M27 heb je veel meer kogels nodig om iemand te killen. Zodra je een enemy nog moet killen als de recoil begint te komen bij de SCAR ben je fout bezigquote:Op maandag 13 mei 2013 16:40 schreef BzP het volgende:
[..]
En bij een m27 kun je op die manier 30 kogels eruit raggen.
Zal dalijk eens testen bij hoeveel kogels de scar gaat steigeren.
Ik leg ze nog altijd om met de MTAR.....quote:Op maandag 13 mei 2013 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar bij de M27 heb je veel meer kogels nodig om iemand te killen. Zodra je een enemy nog moet killen als de recoil begint te komen bij de SCAR ben je fout bezig
Of omdat het een hele slecht Port isquote:Op maandag 13 mei 2013 19:51 schreef BzP het volgende:
Kan je ps3 lens zijn als je een ps3 hebt offc.
zonder silencer of "camp" perk?quote:Op maandag 13 mei 2013 20:42 schreef Lastpost het volgende:
Die scar is inderdaad aardig bazig, gebruikte daarvoor die FAL en AN-94(?) maar deze is nog een graadje erger. Zeker met dat toughness erop.
Vraag me alleen af of ik nou nog een of andere camp-perk i.c.m silencer dien te gebruiken, lijkt me beter af te gaan zonder.
Blind eye, cold blooded, Dead Silencequote:
DS is juist een rushperk.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 09:53 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Blind eye, cold blooded, Dead Silence
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |