Dit heb ik onder mijn ctrl+vquote:$ 43,6 miljard
...was de omzet in het kwartaal. Dat is een groei van 11% ten opzichte van vorig jaar. Deze groei is wel minder dan in de Q2’s van 2012 (59% groei) en 2011 (83%)
$ 9,5 miljard
...bedroeg de de winst in Q2. Dat is een daling van 18% – de eerste keer in tien jaar tijd dat de winst is afgenomen. In Q2 van 2012 steeg de winst nog met 94% ten opzichte van het jaar ervoor.
$ 5,2 miljard
...werd er opgehaald in de 402 Apple Stores op deze wereld.
37,4 miljoen
...iPhones werden er verkocht. Daarmee is de iPhone nog steeds veruit het meest verkochte Apple-product. Er gingen 2,3 miljoen meer iPhones over de toonbank dan in dezelfde periode vorig jaar.
Jaikhebietsandersgekopieerddaneenspatie,dusnuwiliknaarmijnklemboordomeenspatietekopiërenquote:
in windows xp kon je het vinden door gewoon te zoeken naar clipboard, maar kennelijk hebben ze het in versies daarna verwijderd.quote:
dit is een ctrl v topic sukkelquote:Op woensdag 24 april 2013 13:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Flikker es op met je plaatje vriend. We kennen m.
Gelukkig niet, anders komen we om in de kuttopics.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:33 schreef WarmZaad het volgende:
hey, ik had een hele lange tekst gekopieerd, alleen ondertussen weer iets anders ff snel gekopieerd en nu heb ik het perongeluk weg geklikt
ik wil niet alles weer overnieuw typen.. is er nog een manier hoe dit is terug te krijgen?
staat het nog ergens waar ik het weer kan krijgen ofzo?
het was getypt in fokquote:Op woensdag 24 april 2013 15:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
als je document nog open hebt misschien met ctr + y of z
Mijn ctrl+vquote:&mdash
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |