Op Wikipedia staat het volgende:quote:punt is gewoon dat oswald een marinier was met scherpschutter training en zo heel moeilijk is het niet en onmogelijk allerminst..
Allereerst is de scherpschutter van de Politie niet gelijkwaardig aan die van de US marines..( denk ik) daar m.i. de trainingen verschillend zijn als in zwaarte.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:21 schreef daniela_007 het volgende:
Op Wikipedia staat het volgende:
Geen enkele scherpschutter van de politie was op officiële reconstructies in staat om de aan Oswald toegeschreven handeling na te doen, terwijl ze toch betere schutters waren met beter materiaal.
Allereerst denk ik ook niet de Oswald het alleen heeft gedaan want er is teveel dat dit tegenspreekt.quote:
Heb ooit eens gehoord dat het in 2025 zou gebeuren.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:13 schreef Nemephis het volgende:
Benieuwd of de waarheid ooit boven water zal komen - ik denk het niet..
WTF Sunchaser is dat voor een UI man, ik schrik me de tering!!!!quote:
ik wissel deze af met Gielquote:Op maandag 12 augustus 2013 01:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
WTF Sunchaser is dat voor een UI man, ik schrik me de tering!!!!
Kan die van heel lang geleden met dat zonnetje niet terug?
Ok dan laat deze maar staanquote:
Waarom? De moord op Kennedy en de raadsels daarna zijn een feit.quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Het lijkt me dat dit meer BNW materiaal is?
Oh zeker, maar dat gaat meer de complottheoriekant op. Dit subforum gaat over spiritualiteit. en paranormale dingen enzo..quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:09 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Waarom? De moord op Kennedy en de raadsels daarna zijn een feit.
Truth is een afgeleide van The Truth is In There, X Files, maar ik dacht dat het ook gewoon over complotten gaat. Bilderberg, JFK, Chemtrailsquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dat gaat meer de complottheoriekant op. Dit subforum gaat over spiritualiteit. en paranormale dingen enzo..
BNW is jaren geleden afgesplits van TRU.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Truth is een afgeleide van The Truth is In There, X Files, maar ik dacht dat het ook gewoon over complotten gaat. Bilderberg, JFK, Chemtrails
Ik heb me nooit verdiept in BNW, wat is dat dan voor een forum
Aha, in dat geval kan dit beter in BNWquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
BNW is jaren geleden afgesplits van TRU.
BNW (Brave New World) is meer van de complotten en samenzweringen (New World Order, Illuminati) en dergelijke. TRU meer voor het bovenaardse en buitenaardse. Al past het buitenaardse dan wel weer in beide subfora.
Neem eens een kijkje: Brave New Worldquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Truth is een afgeleide van The Truth is In There, X Files, maar ik dacht dat het ook gewoon over complotten gaat. Bilderberg, JFK, Chemtrails
Ik heb me nooit verdiept in BNW, wat is dat dan voor een forum
Zwiep deze maarquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje: Brave New World
De dingen die je noemt zijn specifiek BNW materiaal. Hier gaat het over onverklaarbare verschijnselen, geesten, spiritualiteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |