SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ach, ik heb ook eens de vrouw die hij leuk vond gehosseld. Karma I guess.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:49 schreef rival het volgende:
ja lullig kaneel, zit je ook niet op te wachten
niks tegen in te brengenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook eens de vrouw die hij leuk vond gehosseld. Karma I guess.
Pink was gaaaaaaf!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey, lang niet gezien.
Hoe was P!nk?
Nou, tijd had ik wel. Ik heb gewoon heel lang geen zin in jullie gehadquote:
Geen zin in ons?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pink was gaaaaaaf!!!![]()
![]()
[..]
Nou, tijd had ik wel. Ik heb gewoon heel lang geen zin in jullie gehad
Lekker eerlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pink was gaaaaaaf!!!![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het verder met je?quote:
I know. Ik had veel verwacht, maar niet dit.quote:
Omdat elke keer als ik hier kwam kijken er gezeik wasquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
I know. Ik had veel verwacht, maar niet dit.
quote:
Ja, eigenlijk gaat het beter als nooit tevorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:08 schreef twi het volgende:
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.Hey chef, hoe gaat ie daar in rotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.Lid van de Twiclub. Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leven helemaal op orde, ja? Mooi.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaat het beter als nooit tevorenMet jou?
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.Twi, ouwe hater van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
dat heb je hier nog weleens jaquote:Op woensdag 24 april 2013 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat elke keer als ik hier kwam kijken er gezeik was
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna helemaal. Maar de plannen maken me helemaal gelukkig en het regelen vind ik ook helemaal niet ergquote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leven helemaal op orde, ja? Mooi.
Mwah, wel aardig.![]()
Whatsup?Daaromquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
voor mij niet echt. maar dat merk ik wel overal. ook bv in mijn vriendengroep, lijkt soms wel GTST.quote:
Ik laat me nog wel eens meeslepen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
voor mij niet echt. maar dat merk ik wel overal. ook bv in mijn vriendengroep, lijkt soms wel GTST.
ik en mijn maatje houden ons er altijd buiten.. wij zijn van de "boeie"
Natuurlijk hoort het erbij. Maar de laatste keren dat ik hier kwam posten was hier alleen maar gezeik. Er was geen greintje gezelligheid meer te bekennen. En daarom had ik geen zin meer in julliequote:
Ben je nou al uit de kastquote:
Niet altijdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want dat kom je in de friendzone.
Je openstellen voor de mannenliefdequote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm, waar denk je waar ik mee bezig ben?
awesomequote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, hoe is het met iedereen?!
die leeftijd ben je toch wel voorbijquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik laat me nog wel eens meeslepen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je nou nog daten met fl-freak? Die is ook lief.
heel goed, het weer begint goed te worden.. leuk feestje komt eraanquote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, hoe is het met iedereen?!
Jaa, eindelijk lente!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
heel goed, het weer begint goed te worden.. leuk feestje komt eraan
Het is mooi weer, druk met verschillende dingen.quote:
Waarom zitten wij niet op een terras zoals afgesproken was?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is mooi weer, druk met verschillende dingen.
En gewoon de zon zorgt er al wel voor dat ik mezelf goed voel.
Omdat ik vandaag autoloos benquote:Op woensdag 24 april 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zitten wij niet op een terras zoals afgesproken was?
Je vriendin had de auto nodig omdat jij toch geen monteur blijkt te zijn?quote:
Heb je inmiddels al zekerheid rondom werk?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is mooi weer, druk met verschillende dingen.
En gewoon de zon zorgt er al wel voor dat ik mezelf goed voel.
Jaa werd tijd.. kom maar meteen met de zomerquote:Op woensdag 24 april 2013 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaa, eindelijk lente!
Wat voor een feestje?
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je openstellen voor de mannenliefde
Jullie spannen samen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je nou nog daten met fl-freak? Die is ook lief.
Nah, karaktertrekje. Ik probeer er wel altijd aan te denken tho.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
die leeftijd ben je toch wel voorbij
ik zelf hou me er tegenwoordig zo ver mogelijk vandaan
Ja, heel erg goedquote:
Nee nog geen "vast" werk, alles wat ik nu doe is op commissie basis.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je inmiddels al zekerheid rondom werk?
Haha, heerlijk hoe het weer invloed kan hebben op mensen
Nee, de Matiz loopt als een zonnetje.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vriendin had de auto nodig omdat jij toch geen monteur blijkt te zijn?
Ah! Klinkt heel erg tof!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
Jaa werd tijd.. kom maar meteen met de zomer
Koninginnedag.... met 20 vrienden op een boot vol met alcohol
Dan fix je zijn auto toch evenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, de Matiz loopt als een zonnetje.
Broertje heeft zijn radiateur kapot en heeft dus mijn auto mee.
Mooi zo.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heel erg goed![]()
Ik ga weer terug naar Enschede en alleen dat idee al maakt me gelukkiger dan ik had verwacht
En alles gaat gewoon even heel goed op het moment
Ah, dat is wel jammer. Maar wel fijn dat je sowieso werk hebt!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee nog geen "vast" werk, alles wat ik nu doe is op commissie basis.
Dus kan je straks monteur spelenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan toch niet zonder een nieuwe radiateur muts.
Als het goed is komt die straks binnen.
Nee, daar start ik in september meequote:Op woensdag 24 april 2013 13:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ben je nu al met een andere opleiding gestart?
ik wilde mij er ook altijd wel ff in mengen.... eigenlijk om dingen op te lossen... maar soms was ik dan uiteindelijk de boosdoenerquote:Op woensdag 24 april 2013 13:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah, karaktertrekje. Ik probeer er wel altijd aan te denken tho.
Ik ben met alles goedquote:Op woensdag 24 april 2013 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus kan je straks monteur spelen
Ben je met fietsen ook zo goed?
Jaaa zeker. Prachtig weertje werkt ook goed mee.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
zo ben je toch ook gewoon!
alles goed verder?
Ik ook tot je mijn hart brak vanwege flquote:Op woensdag 24 april 2013 13:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Jullie spannen samen.![]()
![]()
Flippiee, ik dacht dat wij iets moois hadden.
Zoiets inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde mij er ook altijd wel ff in mengen.... eigenlijk om dingen op te lossen... maar soms was ik dan uiteindelijk de boosdoener
ben er wel klaar mee!
Wij hebben met de mannen onderling eigenlijk nooit gezeik.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
ik wilde mij er ook altijd wel ff in mengen.... eigenlijk om dingen op te lossen... maar soms was ik dan uiteindelijk de boosdoener
ben er wel klaar mee!
Haha!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, wat dat betreft heb ik echt een toffe groep vrienden... stel feestbeesten!
Ik mag sowieso niet klagen, vooral dat weertje voelt goed hequote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa zeker. Prachtig weertje werkt ook goed mee.Met jou?
en als er tussen de mannen al gezeik is dan duurt dat een dag, hooguit 2.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij hebben met de mannen onderling eigenlijk nooit gezeik.
Dat is pas gekomen toen er vrouwen bij kwamen.
heb je er al iets gevonden?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha!
Ja, ik heb ook wel wat toffe vrienden, maar die zitten in Enschede. Daarom kan ik ook niet wachten om daar weer naartoe te verhuizen
Jaaa. Het maakt alles meteen zoveel leuker, mooier en beter.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik mag sowieso niet klagen, vooral dat weertje voelt goed he
Ga je met Qday nog wat leuks doen?
Ja precies, dat lossen we gewoon op onder het genot van een koud biertje.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
en als er tussen de mannen al gezeik is dan duurt dat een dag, hooguit 2.
lekker toch juist gekkenhuisquote:Op woensdag 24 april 2013 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaa. Het maakt alles meteen zoveel leuker, mooier en beter.
Naar Amsterdam een festival. Hen nu al stiekem spijt ivm gekkenhuisMaar voor het eerst dat clubje vriendinnen tijd hebben om wat met zijn allen te doen. Dus dat maakt het goed. En jij?
Nee, helaas nog niet. Ben druk bezig met reageren op appartementjes, maar ben nog ingeloot. Maar ik ga binnenkort mijn huur hier al wel opzeggen en dan trek ik zolang bij mijn ouders in. Ik kan tot aan mijn studie fulltime werken in Enschedequote:
Ja we gaan met de treinquote:Op woensdag 24 april 2013 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
lekker toch juist gekkenhuis(wel met de bus gaan ipv de trein he)
Ik kom af en toe langsvaren bij dat festival van jullie, ik ga door de grachten de hele dag
Even lekker centjes verdienen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet. Ben druk bezig met reageren op appartementjes, maar ben nog ingeloot. Maar ik ga binnenkort mijn huur hier al wel opzeggen en dan trek ik zolang bij mijn ouders in. Ik kan tot aan mijn studie fulltime werken in Enschede
Met de trein naar Amsterdam op Q-day. Ik vind je dapper!!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja we gaan met de treinOmdat we naar Zuid moeten
![]()
Er zitten toch allerlei malle/begrijpelijke eisen aan verbonden om te mogen varen? Of is dat alleen op het IJ en heb jij er geen last van?![]()
Wat? Ik heb hem keihard afgewezen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik ook tot je mijn hart brak vanwege fl
Festival begint om 12, ik ga al om 10 uurquote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met de trein naar Amsterdam op Q-day. Ik vind je dapper!!
Ja Riv, heb jij daar geen last van?
Mmm beter meelezen voortaan danquote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat? Ik heb hem keihard afgewezen.
Leuke woordkeuzequote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tsss!!quote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat je niks wijsmaken door huppel hoor.
oh kijk, dat heb je al goed geregeldquote:Op woensdag 24 april 2013 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet. Ben druk bezig met reageren op appartementjes, maar ben nog ingeloot. Maar ik ga binnenkort mijn huur hier al wel opzeggen en dan trek ik zolang bij mijn ouders in. Ik kan tot aan mijn studie fulltime werken in Enschede
Dat sowiesoquote:Op woensdag 24 april 2013 13:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat je niks wijsmaken door huppel hoor.
whaha, succes ermeequote:Op woensdag 24 april 2013 13:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja we gaan met de treinOmdat we naar Zuid moeten
![]()
Er zitten toch allerlei malle/begrijpelijke eisen aan verbonden om te mogen varen? Of is dat alleen op het IJ en heb jij er geen last van?
Yesh. En besparen door geen huur en boodschappen te hoeven betalen zolang ik bij mijn ouders zitquote:
Yeshquote:
Geniet ervan!!quote:
En dat allemaal omdat ik The Godfather heb zitten afkraken?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nergens meer serieus in te nemen.
En 300, en austin powers, je bent voor ajax etc etcquote:Op woensdag 24 april 2013 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ik The Godfather heb zitten afkraken?
In bed.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hartebreker ben je ookquote:Op woensdag 24 april 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ajaxquote:Op woensdag 24 april 2013 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En 300, en austin powers, je bent voor ajax etc etc
quote:
Gaat niet gebeuren, heb ik je al uitgelegd.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ajax![]()
Stiekem heb je heus wel al zin in het feestje bij de ArenA
[..]
Je gaat sowieso mee!! Je hebt het beloofd!! En ik heb een bob nodigquote:Op woensdag 24 april 2013 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, heb ik je al uitgelegd.
Jullie gaan geen kampioen wordenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat sowieso mee!! Je hebt het beloofd!! En ik heb een bob nodig
Awww je begint al een echt Ajaxhart te ontwikkelen!!quote:
Ik zou zelfs eerder voor bus/metro gaan dan de trein....quote:Op woensdag 24 april 2013 13:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Festival begint om 12, ik ga al om 10 uurMaar met de bus zie ik het nog somberder in
Dan moet je vanaf CS nar Zuid door de mensen massa. Mwahh
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Awww je begint al een echt Ajaxhart te ontwikkelen!!
Wat fijn dat je ook eindelijk inziet dat feyenoord geen kampioen zal worden![]()
en hoe issie met je lover?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh. En besparen door geen huur en boodschappen te hoeven betalen zolang ik bij mijn ouders zit
[..]
Yesh
Koetsjiekoetsjiekoequote:
is ze dichtgegroeit?quote:Op woensdag 24 april 2013 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Volgens hem maakt zelfs Willem II daar nog wel kans opquote:
Die moet je ook niet onderschatten.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens hem maakt zelfs Willem II daar nog wel kans op
Schat, op het gebied van voetbal ben jij gewoon niet meer serieus te nemenquote:
We shall seequote:Op woensdag 24 april 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat, op het gebied van voetbal ben jij gewoon niet meer serieus te nemen
Ik zal mijn vraag even herhalen: wil je een sjaaltje, shirt of pet van me hebben als we staan te feesten bij de ArenA?quote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zal mijn vraag even herhalen: wil je een sjaaltje, shirt of pet van me hebben als we staan te feesten bij de ArenA?
Je vindt me wel liefquote:
Als ik lief lig te slapen zekerquote:
Laten we het niet doen, ik moet ernaast lopen he!!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:07 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon met Feijenoordspullen gaan. Boeien toch?
Ik denk dat ze feestje dan eindigt in het AMC....quote:Op woensdag 24 april 2013 14:07 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon met Feijenoordspullen gaan. Boeien toch?
ze feestje?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:12 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze feestje dan eindigt in het AMC....
Zuster!! Hij doet het weer!quote:Op woensdag 24 april 2013 14:12 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze feestje dan eindigt in het AMC....
Trots op jequote:
quote:
Ken je de Ditzo reclame niet? Met John de Wolf?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zuster, ik voel me vies. Kun je me even wassen?![]()
![]()
Ik kijk amper tv dus nee, die ken ik niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je de Ditzo reclame niet? Met John de Wolf?
logisch ook want het is de reclame van Ditzo en Sjaak Zwartquote:Op woensdag 24 april 2013 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk amper tv dus nee, die ken ik niet.
Waarom is dat logisch?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
logisch ook want het is de reclame van Ditzo en Sjaak Zwart
quote:Op woensdag 24 april 2013 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kijk amper tv dus nee, die ken ik niet.
Nee hoor, Roy quote de eerstequote:Op woensdag 24 april 2013 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
logisch ook want het is de reclame van Ditzo en Sjaak Zwart
Ze zijn wel grappig hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 14:16 schreef muhahaha het volgende:
Dat wordt thuis kijken want youtube werkt hier niet.
Je bedoelt die ene jongen die ik leuk vond?quote:
dat was die waarmee je naar de film bent geweest toch? (iemand van werk iig waar je mee wegging)quote:Op woensdag 24 april 2013 14:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je bedoelt die ene jongen die ik leuk vond?![]()
Hij bleef zo afstandelijk en blabla over zn ex. Dus ik heb gewoon gezegd 'Als je eruit bent hoor ik het wel', en daarna heb ik hem amper gezien en bijna niet gesproken.
Dus zo
Naar de film niet echt, bij hem thuis film gekeken. Maar dat is wel dezelfde ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
dat was die waarmee je naar de film bent geweest toch? (iemand van werk iig waar je mee wegging)
goede zet van jou, maar helaas
en de zomer komt eraan, genoeg te flirten straks tochquote:Op woensdag 24 april 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar de film niet echt, bij hem thuis film gekeken. Maar dat is wel dezelfde ja.
Helaas inderdaad. Maar ach, ik vind het eigenlijk ook niet heel erg ofzo.
plenty more fish in the seaquote:Op woensdag 24 april 2013 14:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar de film niet echt, bij hem thuis film gekeken. Maar dat is wel dezelfde ja.
Helaas inderdaad. Maar ach, ik vind het eigenlijk ook niet heel erg ofzo.
Daar is geen zomer voor nodig toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
en de zomer komt eraan, genoeg te flirten straks toch
Dat is wel de tijd dat ik het vaakst buiten ben, meeste nieuwe mensen leer kennen, mezelf geweldig vind en dus een hoop meer flirt dan andersquote:Op woensdag 24 april 2013 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar is geen zomer voor nodig toch?
Goed plan wel.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel de tijd dat ik het vaakst buiten ben, meeste nieuwe mensen leer kennen, mezelf geweldig vind en dus een hoop meer flirt dan anders
Alleen dan ja?quote:
Die mensen werken zo hard dat ze amper thuis zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer als ik op Funda een huis van een miljoen of meer zie staan vol met IKEA meubels.
Ik dan juist minderquote:Op woensdag 24 april 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
het wisselt he, maar ja vaker in de zomer dan anders
Je punt is?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die mensen werken zo hard dat ze amper thuis zijn.
waarom kijk je op funda naar huizen van een miljoen of meerquote:Op woensdag 24 april 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind het altijd wel jammer als ik op Funda een huis van een miljoen of meer zie staan vol met IKEA meubels.
Omdat ik mij zit te vervelenquote:Op woensdag 24 april 2013 14:53 schreef rival het volgende:
[..]
waarom kijk je op funda naar huizen van een miljoen of meer
Onzekerheid, ook ik heb daar last vanquote:
Je moet ergens op besparen hequote:Op woensdag 24 april 2013 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat het ze niet boeit hoe hun huis er van binnen uitziet.quote:
Dus IKEA meubels en boodschappen doen bij de Aldi/Lidlquote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus IKEA meubels en boodschappen doen bij de Aldi/Lidl
Preciesquote:Op woensdag 24 april 2013 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
en de zomer komt eraan, genoeg te flirten straks toch
Preciesquote:
Dat is gewoon wansmaakquote:Op woensdag 24 april 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is hetzelfde dat ik gewoon Honda blijf rijden ook al zou ik het geld hebben voor een Mercedes.
Nee, dat is gewoon kiezen voor prijs/kwaliteit verhouding.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)g-apart-together.xml
[..]
Dat is gewoon wansmaak
Ik slaap juist beter na intensieve inspanningquote:Vermijd intensive inspanning vlak voor het slapen. Je lichaam raakt hier van 'geactiveerd'
Hell yeah....quote:Op woensdag 24 april 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap juist beter na intensieve inspanning
is het niet alweer tijd voor werk?quote:Op woensdag 24 april 2013 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik mij zit te vervelen
[..]
Onzekerheid, ook ik heb daar last van
ze vragen mij ook weleens waarom ik in zo'n oude auto rij. dat ik toch best wat nieuwers/duurders kan kopen...quote:Op woensdag 24 april 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Is hetzelfde dat ik gewoon Honda blijf rijden ook al zou ik het geld hebben voor een Mercedes.
Flikker eens van die boot af dinsdagquote:
stond dat bij slaaptips? want voor mij boeit dat namelijk ook niet....quote:Op woensdag 24 april 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik slaap juist beter na intensieve inspanning
Ja, stond bij de slaaptipsquote:Op woensdag 24 april 2013 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
stond dat bij slaaptips? want voor mij boeit dat namelijk ook niet....
ik doe mijn pushups e.d. vlak voor het slapen gaan.... stap in bed en slaap.
kan je dan nooit normaal antwoorden op mijn vragenquote:Op woensdag 24 april 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker eens van die boot af dinsdag
Niet als ze overkomen als een steek onder de gordel!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
kan je dan nooit normaal antwoorden op mijn vragen
Gouden tip. Makkelijker gezegd dan gedaan ookquote:Op woensdag 24 april 2013 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
er bestaat maar 1 tip..
heb rust in je hoofd
kloptquote:Op woensdag 24 april 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gouden tip. Makkelijker gezegd dan gedaan ook
eensquote:Op woensdag 24 april 2013 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel de tijd dat ik het vaakst buiten ben, meeste nieuwe mensen leer kennen, mezelf geweldig vind en dus een hoop meer flirt dan anders
Ben je konijn geworden?quote:Op woensdag 24 april 2013 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb ontbeten met 4 boterhammen, gelunched met een salade. Dalijk weer sla.
Zouden ze bij de supermarkt ook in moeten voeren!!quote:
Hoi hoi!!quote:
Kinderen gewoon weigeren.quote:Op woensdag 24 april 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zouden ze bij de supermarkt ook in moeten voeren!!
Ik ben voorquote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kinderen gewoon weigeren.
Vanaf een bepaalde leeftijd pas toelaten.
Nah. Ouders van dat soort kinderen een week of 2 de toegang weigeren!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kinderen gewoon weigeren.
Vanaf een bepaalde leeftijd pas toelaten.
Met die verschrikkelijke scootmobielen in de winkelquote:Op woensdag 24 april 2013 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben voormag er dan ook een maximum leeftijd bejaarden zijn ook irritant
Ja, dat afrekenen dat zo langzaam gaatquote:Op woensdag 24 april 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met die verschrikkelijke scootmobielen in de winkel
Ze hebben de hele dag de tijd voor de boodschappen maar wachten gewoon tot het heel druk is in de winkel!!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat afrekenen dat zo langzaam gaat
Jup, 16:20quote:Op woensdag 24 april 2013 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoi!!
Alweer klaar met werken? Nog maar een paar dagen en je hebt weer een motor!! Zin an? Kleding al gekocht?
Ja dat ook nog, ga gewoon tussen 10 en 14 boodschappen doen dan is het rustigquote:Op woensdag 24 april 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben de hele dag de tijd voor de boodschappen maar wachten gewoon tot het heel druk is in de winkel!!
Ga je de kleding aanpassen aan de motor? Een kanariegeel pak dusquote:Op woensdag 24 april 2013 16:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, 16:20
Ja heb er zin inVanavond even kijken. Belangrijkste is dat m'n helm binnen is
Behalve op woensdag want dan stroomt de winkel rond half 1 vol met ouders +kinderen!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat ook nog, ga gewoon tussen 10 en 14 boodschappen doen dan is het rustig
Laat die oudjes dan gezellig tussen die kinderen lopenquote:Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve op woensdag want dan stroomt de winkel rond half 1 vol met ouders +kinderen!
Hehe, nee ik hou het gewoon neutraalquote:Op woensdag 24 april 2013 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je de kleding aanpassen aan de motor? Een kanariegeel pak dus![]()
Is die al binnen of hoop je dat die voor zaterdag binnen is?
Oh fijn is dat wel jaquote:Op woensdag 24 april 2013 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, nee ik hou het gewoon neutraal
Ik denk dat ie al binnen is, maar het verrekken om te bellen. Straks maar even kijken dus
Wat ook wel fijn was dat ze mij een helm wilde verkopen die in de "showroom" hing, die al door meerdere gepast was waarschijnlijkquote:
Oh zo'n echt verkoopstertje dusquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat ook wel fijn was dat ze mij een helm wilde verkopen die in de "showroom" hing, die al door meerdere gepast was waarschijnlijk
En het was een of andere fancy uitvoering waardoor hij 170 euro duurder was terwijl dat er niet bij stond
Toen zei ik bestel maar de simpelste versie
Gaat je niks aanquote:
Verkoper ja. Duurde ook vet lang voordat hij bij me kwam Die chick was veel behulpzamer.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zo'n echt verkoopstertje dus
[..]
Gaat je niks aan![]()
Hmm ik zit Hercules te kijken op tv, volgens de ondertiteling heet die man Herakles
Dit klopt ook wel, dat weet ik maar het stoort mij toch![]()
Maar verder heb je wel het idee dat alles goed gaat met je?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
Pfiew. Ik dacht heel even dat het ochtend was, ik in slaap was gevallen in de bus en alweer bijna terug in Apeldoorn was
![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 24 april 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar verder heb je wel het idee dat alles goed gaat met je?
Geen verjaardagsBBQ dus?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
Vandaag mooi weer, morgen mooi weer, zondag pokke weer
Oh dan hoef ik ook niet langs te komenquote:
www.justeat.nl of ONZ / Cooking with cum ?quote:Op woensdag 24 april 2013 17:54 schreef Royco1 het volgende:
Nomnomnom
Weer lekker gekookt al zeg ik het zelf.
Neen.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
www.justeat.nl of ONZ / Cooking with cum ?
Ik zit met hetzelfde probleemquote:
Dat lijkt me aan de ene kant wel grappig "Hoi familie, dit is Hups"quote:Op woensdag 24 april 2013 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik ook niet langs te komen
Ik blijf ook thuis denk ik.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit met hetzelfde probleem![]()
Ik denk dat ik naar Sliedrecht ga of gewoon thuis blijf. Thuis is veel goedkoper
En dit is haar zoon van bijna 15!quote:Op woensdag 24 april 2013 17:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me aan de ene kant wel grappig "Hoi familie, dit is Hups"
En onze liefdesbaby is in de maakquote:Op woensdag 24 april 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dit is haar zoon van bijna 15!
Ja lijkt me hilarisch
Ja preciesquote:Op woensdag 24 april 2013 17:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dit is haar zoon van bijna 15!
Ja lijkt me hilarisch
quote:
Al je cadeautjes meteen weer verkopenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga met je zooi op de markt staan om te verkopen.
Ik zou bijna op zoek gaan naar een postitieve zwangerschapstestquote:
Ja...... laten we het niet doenquote:
Lekker burgerlijk doen met koninginnedagquote:Op woensdag 24 april 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al je cadeautjes meteen weer verkopen
[..]
Ik zou bijna op zoek gaan naar een postitieve zwangerschapstest
[..]
Ja...... laten we het niet doen
Welke zooi? Ik ben heel geordend en netjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga met je zooi op de markt staan om te verkopen.
Goed planquote:Op woensdag 24 april 2013 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al je cadeautjes meteen weer verkopen
[..]
Ik zou bijna op zoek gaan naar een postitieve zwangerschapstest
[..]
Ja...... laten we het niet doen
Wat? Het niet doen of op zoek naar een test?quote:
Het niet doenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Het niet doen of op zoek naar een test?
Dat is inderdaad 1 van mijn betere plannenquote:
Jij hebt meerdere goede plannenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is inderdaad 1 van mijn betere plannen
Jawel hequote:
Ghehequote:Op woensdag 24 april 2013 18:09 schreef Royco1 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)rder-dan-bikini.html
Wat is deze?
Ik wil gewoon naar vrouwen in bikini kijken jaquote:Op woensdag 24 april 2013 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Daar gaan je zomerplannen?
Ik heb er 1. Vorig jaar aan het einde van de zomer gekocht en al 1 keer aangehad tijdens het zwemmen in januariquote:Op woensdag 24 april 2013 18:12 schreef Tamashii het volgende:
Nou ik ga even mijn 2.5 bikinis aan doen.wat een bs verhaal
Ik ben nog steeds mijn zwembroek kwijt.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er 1. Vorig jaar aan het einde van de zomer gekocht en al 1 keer aangehad tijdens het zwemmen in januari![]()
Boh zwemmen!! Ik wil zwemmen!! Wie gaat er mee zwemmen?
Leuk he, het hebben van een vriendin!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds mijn zwembroek kwijt.
En had laatst wel een toffe gezien, maar die werd niet goedgekeurd.
Maar ga hem lekker toch bestellen.
Ik heb zoveel goede plannenquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leuk he, het hebben van een vriendin!
Kom jij even op mijn FB uitleggen waarom ik die Dettol reclame haatquote:
Uitzoeken waar het is en gewoon aanschuivenquote:
Ik fietste er net langs en zit vol van de macaroni.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitzoeken waar het is en gewoon aanschuiven
Gelukkig heb je een app, maar handig is het niet neequote:Op woensdag 24 april 2013 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is al de hele dag met mijn pinpas op stap
Met die app kan ik niet naar de winkel hequote:Op woensdag 24 april 2013 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een app, maar handig is het niet nee
Have fun!!quote:
Ik krijg gewoon zin in een watergevechtquote:Op woensdag 24 april 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is ook super lekker weer vandaag
Dat is best koudquote:Op woensdag 24 april 2013 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Have fun!!
[..]
Ik krijg gewoon zin in een watergevecht
Wat is koud? Zin krijgen in een watergevecht?quote:
Nee het watergevecht uitvoerenquote:Op woensdag 24 april 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat is koud? Zin krijgen in een watergevecht?
Ja maar dat was ik niet van plan natuurlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee het watergevecht uitvoeren
Nee want dat is toch iets te koudquote:Op woensdag 24 april 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat was ik niet van plan natuurlijk
Vandaag je cadeautje opgehaald.quote:
Mooie vrouwenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb helemaal geen cadeautje voor je gehaald
Wat zou je willen?
Ik las hetquote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er een die mij niet wil.
Ik heb tijdens de film best een tijd zitten balen en bedacht hoe ik zou reageren op mogelijke opmerkingen van een van de twee.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik las het
Ik ook, heb je een DM gestuurd
Yeah aftellenquote:
Net als jij tochquote:Op woensdag 24 april 2013 19:41 schreef Tamashii het volgende:
Dit weer echt, mijn auto was gewoon heet toen ik er in stapte.
Geloof me, ik weet hoe het voeltquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de film best een tijd zitten balen en bedacht hoe ik zou reageren op mogelijke opmerkingen van een van de twee.
Zo'n grote verrassing is het niet hoor.quote:
Je gaat?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb helemaal geen cadeautje voor je gehaald
Wat zou je willen?
Hij gaat jaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n grote verrassing is het niet hoor.
[..]
Je gaat?
O, nice. Alleen maar FOK!kers of ook andere vrienden?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij gaat ja
Ik reken op een mannetje of 16-17
BBQ is besteld
Alleen drinken meenemen toch?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij gaat ja
Ik reken op een mannetje of 16-17
BBQ is besteld
De dag komt pas ten einde als jij gaat aftellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |