SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ach, ik heb ook eens de vrouw die hij leuk vond gehosseld. Karma I guess.quote:Op woensdag 24 april 2013 12:49 schreef rival het volgende:
ja lullig kaneel, zit je ook niet op te wachten
niks tegen in te brengenquote:Op woensdag 24 april 2013 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook eens de vrouw die hij leuk vond gehosseld. Karma I guess.
Pink was gaaaaaaf!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey, lang niet gezien.
Hoe was P!nk?
Nou, tijd had ik wel. Ik heb gewoon heel lang geen zin in jullie gehadquote:
Geen zin in ons?quote:Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pink was gaaaaaaf!!!![]()
![]()
[..]
Nou, tijd had ik wel. Ik heb gewoon heel lang geen zin in jullie gehad
Lekker eerlijkquote:Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pink was gaaaaaaf!!!![]()
![]()
[..]
quote:Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is het verder met je?quote:
I know. Ik had veel verwacht, maar niet dit.quote:
Omdat elke keer als ik hier kwam kijken er gezeik wasquote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
I know. Ik had veel verwacht, maar niet dit.
quote:
Ja, eigenlijk gaat het beter als nooit tevorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 april 2013 13:08 schreef twi het volgende:
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.Hey chef, hoe gaat ie daar in rotje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.Lid van de Twiclub. Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leven helemaal op orde, ja? Mooi.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gaat het beter als nooit tevorenMet jou?
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.Twi, ouwe hater van me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
dat heb je hier nog weleens jaquote:Op woensdag 24 april 2013 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat elke keer als ik hier kwam kijken er gezeik was
Wat een hater, die TheGirlNextDoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna helemaal. Maar de plannen maken me helemaal gelukkig en het regelen vind ik ook helemaal niet ergquote:Op woensdag 24 april 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leven helemaal op orde, ja? Mooi.
Mwah, wel aardig.![]()
Whatsup?Daaromquote:
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
voor mij niet echt. maar dat merk ik wel overal. ook bv in mijn vriendengroep, lijkt soms wel GTST.quote:
Ik laat me nog wel eens meeslepen.quote:Op woensdag 24 april 2013 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
voor mij niet echt. maar dat merk ik wel overal. ook bv in mijn vriendengroep, lijkt soms wel GTST.
ik en mijn maatje houden ons er altijd buiten.. wij zijn van de "boeie"
Natuurlijk hoort het erbij. Maar de laatste keren dat ik hier kwam posten was hier alleen maar gezeik. Er was geen greintje gezelligheid meer te bekennen. En daarom had ik geen zin meer in julliequote:
Ben je nou al uit de kastquote:
Niet altijdquote:Op woensdag 24 april 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want dat kom je in de friendzone.
Je openstellen voor de mannenliefdequote:Op woensdag 24 april 2013 13:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ehm, waar denk je waar ik mee bezig ben?
awesomequote:Op woensdag 24 april 2013 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maargoed, hoe is het met iedereen?!
die leeftijd ben je toch wel voorbijquote:Op woensdag 24 april 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik laat me nog wel eens meeslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |